TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 2e fase TOETSWEEK
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Blik en als je tegen Den Dungen moest basketballen moest je misschien wel tegen een klasgenoot van ons, blonde haren recht omhoog, kijkt raar uit zijn ogen omdat die altijd stoned is (heeft trouwens een keer een nepbom bij iemand neergelegd waardoor het bejaardentehuis moest worden ontruimd........ ![]() ![]() )dat is geen grapje, vraag maar aan -=WVG=- (WVG, zit Suzannah trouwens ook niet op het Jeroen Bosch???) |
Ik ken m wel! ooooooooeeeeee! geile gozer!!!!!! 
| Originally posted by Miss Proximus Ik ken m wel! ooooooooeeeeee! geile gozer!!!!!! |
| Originally posted by -=WVG=- Ja, ik dacht wel dat je uit de buurt kwam ja...had ik volgens mij al ooit eerder gehoord... Gompie rulezz natuurlijk, want dat is onze stamkroeg (of nie Blik )Basketballen in Den Dungen...Moest je vast tegen DEN DUNGK...haha |
| Originally posted by tango haha, Kennen jullie de oettel ofzo? Ik ben daar een keer geweest met een vriend van me die hockey'd. Echt schitterend om te zien wat voor volk daar rondloopt. Degene met de meeste kraagjes (omhoog) is de winnaar ofzo. Ik heb mezelf daar echt kapot gelachen. Wel veel lekkere hockey sletjes, daar niet van, maar echt een aparte tent, een bezoekje waard grtz, TNG |
nou, ik denk dat we vrijdag zeker wel in de Gompie zullen zijn, ff rust na die zware proefwerkweek tijden......
vandaag trouwens Levensbeschouwing, Nederlands en Economie 1,2 gehad, Levensbeschouwing was makkie, Nederlands keizwaar verneukt en economie was wel te doen
oh ja, de Oetel staat inderdaad vol met kakkers, oftewel het St. Janslyceum, dat is mijn school
basvh, waar sta jij altijd in de Gompie???
| Originally posted by basvh ja ik heb het ook gehoord dat de oettel zo erg is, maar ben er nog nooit geweest. Heej blik en WVG als jullie een keer naar de gompie gaan, geef dat dan ff door dan kunnen we een kleine TA meeting houden daaro, |
| Originally posted by Blik basvh, waar sta jij altijd in de Gompie??? |
| Originally posted by basvh misschien ben ik er vrijdag ook, ff kijken of er nog maten meegaan, maar als ik er ben, sta ik waarschijnlijk vlakbij de gokkasten, bij dat verhogingkje. als je daar dus een gast van 2 meter ziet staan ben ik het dus. en niet te vergeten een pilsje in mijn hand |
| Originally posted by basvh misschien ben ik er vrijdag ook, ff kijken of er nog maten meegaan, maar als ik er ben, sta ik waarschijnlijk vlakbij de gokkasten, bij dat verhogingkje. als je daar dus een gast van 2 meter ziet staan ben ik het dus. en niet te vergeten een pilsje in mijn hand |
| Originally posted by Blik ff een vraagje: 2 zaterdagen geleden, was jij er toen ook en had je ruzie met een gast?? was namelijk ook iemand van 2 meter bij het verhoginkje |
| Originally posted by basvh nee dat was ik niej. da was een neger nee ff serieus, ik was er toen niet. dus had ik ook geen ruzie. anyway, de gompie is zooooo klein dat we elkaar wel daar tegenzullen komen. |
Waarom wonen al die TA toch zo dicht bij elkaar....snik.....snik

| Originally posted by TranceFool Waarom wonen al die TA toch zo dicht bij elkaar....snik.....snik |
| Originally posted by basvh nee dat was ik niej. da was een neger |

*zucht...*
*zucht...*
*kijkt naar de paar honderd Franse woordjes die op hem wachten*
*zucht...*
| Originally posted by -=WVG=- *zucht...* *zucht...* *kijkt naar de paar honderd Franse woordjes die op hem wachten* *zucht...* |
anders blijft die onvoldoende op mijn cijferlijst staan
| Originally posted by Blik **Blik zucht met WVG mee** gelukkig heb ik morgen ook nog tijd want anders zou ik het nooit halen, ik ga voor de 4.3 dan sta ik voldoende op mijn rapport anders blijft die onvoldoende op mijn cijferlijst staan |
Nou jongens niet zo somber, ik moet voor morgen al een engels spreekbeurt gaan voorbereiden. Gadverdamme. ik haat dat
| Originally posted by -=WVG=- Ja, ik zie net dat we pas het 4e uur toets hebben...dan moet het lukken...Alleen woordjes(+gramm.) van H8 en H9 toch? |
, moet lukken dacht ik zo
Met die Franse woordjes komt het wel goed denk ik...
Ik deed net trouwens een poging om ze te leren tijdens het luisteren naar Balloon - Technorocker 
Reprochent...uhhh...I'm a TECHNOROCKERRRR !!

| Originally posted by -=WVG=- Met die Franse woordjes komt het wel goed denk ik... Ik deed net trouwens een poging om ze te leren tijdens het luisteren naar Balloon - Technorocker ![]() Reprochent...uhhh...I'm a TECHNOROCKERRRR !! |

Lachuh man...
Bij mogen ze nie eens Franse woordjes geven op de toetsenweek...alleen maar van die gare leestextjes!
| Originally posted by HiGH_NrG Lachuh man... Bij mogen ze nie eens Franse woordjes geven op de toetsenweek...alleen maar van die gare leestextjes! |

)
ik ga jongens, ik ga ff frans leren, ik vind dat ik minstens een 5 moet halen voor de woordjes en grammatica, dan mag ik een 4 halen voor de teksten
woordjes tellen 1/4 mee, de teksten 3/4
en ik moet gemiddeld een 4.3 halen, is dus wel te doen, aangezien ik voor de vorige 2 toetsen een 6 en een 6.1 had
da mazzel luitjes en leer ze