TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 2e fase TOETSWEEK
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »

Posted by basvh on Jun-12-2001 18:53:

quote:
Originally posted by Blik

en als je tegen Den Dungen moest basketballen moest je misschien wel tegen een klasgenoot van ons, blonde haren recht omhoog, kijkt raar uit zijn ogen omdat die altijd stoned is (heeft trouwens een keer een nepbom bij iemand neergelegd waardoor het bejaardentehuis moest worden ontruimd........)

dat is geen grapje, vraag maar aan -=WVG=-

(WVG, zit Suzannah trouwens ook niet op het Jeroen Bosch???)

toen ik tegen den dungen moest zat er inderdaad een gast met blonde haren en die wazig uit zijn ogen keek in dat team, volgens mij moest ik hem verdedigen ook.

Posted by Miss Proximus on Jun-12-2001 18:55:

Ik ken m wel! ooooooooeeeeee! geile gozer!!!!!!

Posted by -=WVG=- on Jun-12-2001 18:58:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik ken m wel! ooooooooeeeeee! geile gozer!!!!!!

Hij is errug bekend...
maar in LEEUWARDUUUUH...nee, daar kennen ze hem vast niet...

Posted by tango on Jun-12-2001 19:29:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

Ja, ik dacht wel dat je uit de buurt kwam ja...had ik volgens mij al ooit eerder gehoord...

Gompie rulezz natuurlijk, want dat is onze stamkroeg (of nie Blik )

Basketballen in Den Dungen...Moest je vast tegen DEN DUNGK...haha

haha,

Kennen jullie de oettel ofzo? Ik ben daar een keer geweest met een vriend van me die hockey'd. Echt schitterend om te zien wat voor volk daar rondloopt. Degene met de meeste kraagjes (omhoog) is de winnaar ofzo. Ik heb mezelf daar echt kapot gelachen.

Wel veel lekkere hockey sletjes, daar niet van, maar echt een aparte tent, een bezoekje waard

grtz,
TNG

Posted by basvh on Jun-12-2001 19:39:

quote:
Originally posted by tango

haha,

Kennen jullie de oettel ofzo? Ik ben daar een keer geweest met een vriend van me die hockey'd. Echt schitterend om te zien wat voor volk daar rondloopt. Degene met de meeste kraagjes (omhoog) is de winnaar ofzo. Ik heb mezelf daar echt kapot gelachen.

Wel veel lekkere hockey sletjes, daar niet van, maar echt een aparte tent, een bezoekje waard

grtz,
TNG

ja ik heb het ook gehoord dat de oettel zo erg is, maar ben er nog nooit geweest.

Heej blik en WVG als jullie een keer naar de gompie gaan, geef dat dan ff door dan kunnen we een kleine TA meeting houden daaro,

Posted by Blik on Jun-13-2001 12:58:

nou, ik denk dat we vrijdag zeker wel in de Gompie zullen zijn, ff rust na die zware proefwerkweek tijden......

vandaag trouwens Levensbeschouwing, Nederlands en Economie 1,2 gehad, Levensbeschouwing was makkie, Nederlands keizwaar verneukt en economie was wel te doen

oh ja, de Oetel staat inderdaad vol met kakkers, oftewel het St. Janslyceum, dat is mijn school

basvh, waar sta jij altijd in de Gompie???

Posted by -=WVG=- on Jun-13-2001 13:02:

quote:
Originally posted by basvh

ja ik heb het ook gehoord dat de oettel zo erg is, maar ben er nog nooit geweest.

Heej blik en WVG als jullie een keer naar de gompie gaan, geef dat dan ff door dan kunnen we een kleine TA meeting houden daaro,

De Oetel is inderdaad een trieste bedoeling...Ik ben daar 2 keer geweest...En het is zelf zo triest dat als je bij de WC staat te praten je eruit wordt gezet...(en daar heb ik ervaring mee...*zucht*)

Als je op vrijdagmiddag of Zaterdagavond naar de Gompie komt heb je een grote kans dat je in ieder geval een van ons daar aantreft

Posted by basvh on Jun-13-2001 13:15:

quote:

basvh, waar sta jij altijd in de Gompie???

misschien ben ik er vrijdag ook, ff kijken of er nog maten meegaan, maar als ik er ben, sta ik waarschijnlijk vlakbij de gokkasten, bij dat verhogingkje. als je daar dus een gast van 2 meter ziet staan ben ik het dus. en niet te vergeten een pilsje in mijn hand

Posted by -=WVG=- on Jun-13-2001 13:19:

quote:

misschien ben ik er vrijdag ook, ff kijken of er nog maten meegaan, maar als ik er ben, sta ik waarschijnlijk vlakbij de gokkasten, bij dat verhogingkje. als je daar dus een gast van 2 meter ziet staan ben ik het dus. en niet te vergeten een pilsje in mijn hand

Ik ben er vrijdag niet, want ik heb een leuk weekendje vakantie met de hele familie...MIDDEN in de toetsweek"...maar ja, wat maakt het uit...

Posted by Blik on Jun-13-2001 13:20:

quote:

wij staan daar ook altijd in de buurt, meestal voor het verhoginkje

ff een vraagje: 2 zaterdagen geleden, was jij er toen ook en had je ruzie met een gast?? was namelijk ook iemand van 2 meter bij het verhoginkje

Posted by basvh on Jun-13-2001 13:58:

quote:

ff een vraagje: 2 zaterdagen geleden, was jij er toen ook en had je ruzie met een gast?? was namelijk ook iemand van 2 meter bij het verhoginkje

nee dat was ik niej. da was een neger

nee ff serieus, ik was er toen niet. dus had ik ook geen ruzie.

anyway, de gompie is zooooo klein dat we elkaar wel daar tegenzullen komen.

Posted by Blik on Jun-13-2001 14:26:

quote:

nee ff serieus, ik was er toen niet. dus had ik ook geen ruzie.

anyway, de gompie is zooooo klein dat we elkaar wel daar tegenzullen komen.

ja, moet haast wel, ik kijk wel rond naar iemand die 2 meter is, dat moet niet zo moeilijk zijn volgens mij

Posted by TranceFool on Jun-13-2001 14:39:

Waarom wonen al die TA toch zo dicht bij elkaar....snik.....snik

Posted by Blik on Jun-13-2001 14:42:

quote:
Originally posted by TranceFool
Waarom wonen al die TA toch zo dicht bij elkaar....snik.....snik

valt wel mee, basvh is de enige die dicht bij mij woont, kan WVG niet meetellen omdat hij een vriend van mij is, volgens woont er voor de rest niemand hier uit omgeving Den Bosch

Posted by -=WVG=- on Jun-13-2001 14:59:

quote:

HANS TEEUWEN rulezz !!

Ok, dat wilde ik ff kwijt...

Posted by -=WVG=- on Jun-13-2001 15:31:

*zucht...*

*zucht...*

*kijkt naar de paar honderd Franse woordjes die op hem wachten*

*zucht...*

Posted by Blik on Jun-13-2001 15:34:

quote:
*zucht...*

*zucht...*

*kijkt naar de paar honderd Franse woordjes die op hem wachten*

*zucht...*

**Blik zucht met WVG mee**

gelukkig heb ik morgen ook nog tijd want anders zou ik het nooit halen, ik ga voor de 4.3 dan sta ik voldoende op mijn rapport anders blijft die onvoldoende op mijn cijferlijst staan

Posted by -=WVG=- on Jun-13-2001 15:38:

quote:

**Blik zucht met WVG mee**

gelukkig heb ik morgen ook nog tijd want anders zou ik het nooit halen, ik ga voor de 4.3 dan sta ik voldoende op mijn rapport anders blijft die onvoldoende op mijn cijferlijst staan

Ja, ik zie net dat we pas het 4e uur toets hebben...dan moet het lukken...Alleen woordjes(+gramm.) van H8 en H9 toch?

Posted by Dj Lex on Jun-13-2001 17:32:

Nou jongens niet zo somber, ik moet voor morgen al een engels spreekbeurt gaan voorbereiden. Gadverdamme. ik haat dat

Posted by Blik on Jun-13-2001 18:20:

quote:

Ja, ik zie net dat we pas het 4e uur toets hebben...dan moet het lukken...Alleen woordjes(+gramm.) van H8 en H9 toch?

ja H8 en H9, H8 heb ik net gedaan, H9 doe ik morgenochtend wel, ik heb ff uitgerekend dat ik een 1 voor de woordjes mag halen en dan een 5.5 voor de teksten, moet lukken dacht ik zo

Posted by -=WVG=- on Jun-13-2001 19:12:

Met die Franse woordjes komt het wel goed denk ik...
Ik deed net trouwens een poging om ze te leren tijdens het luisteren naar Balloon - Technorocker

Reprochent...uhhh...I'm a TECHNOROCKERRRR !!

Posted by Blik on Jun-13-2001 19:17:

quote:
Met die Franse woordjes komt het wel goed denk ik...
Ik deed net trouwens een poging om ze te leren tijdens het luisteren naar Balloon - Technorocker

Reprochent...uhhh...I'm a TECHNOROCKERRRR !!

ik weet het nie, die woordjes van H8 ken ik eigenlijk nog helemaal niet, en H9 nog niet eens aan begonnen

naja, zolang ik maar voldoende kom te staan

Posted by HiGH_NrG on Jun-13-2001 19:18:

Lachuh man...

Bij mogen ze nie eens Franse woordjes geven op de toetsenweek...alleen maar van die gare leestextjes!

Posted by -=WVG=- on Jun-13-2001 19:23:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Lachuh man...

Bij mogen ze nie eens Franse woordjes geven op de toetsenweek...alleen maar van die gare leestextjes!

Snap je dan niet dat je die woordjes nodig hebt om de txt'en te begrijpen ???

(ik snap ere zelf ook NIX van hoor...)

Posted by Blik on Jun-13-2001 19:28:

ik ga jongens, ik ga ff frans leren, ik vind dat ik minstens een 5 moet halen voor de woordjes en grammatica, dan mag ik een 4 halen voor de teksten

woordjes tellen 1/4 mee, de teksten 3/4

en ik moet gemiddeld een 4.3 halen, is dus wel te doen, aangezien ik voor de vorige 2 toetsen een 6 en een 6.1 had

da mazzel luitjes en leer ze

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »