TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWE-TA skiva?
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Vizay on Jun-17-2003 00:22:

kom � t�nka p� en sak, om vi beh�ver fylla ut skivan...vore inte en bra ide att ta med n�gra remixer p� l�tar gjorda av folk p� forumet?

jag vet att det h�r med copywrigth kan bli ett problem men jag har en k�nsla av att den h�r skivan kommer h�llas inom TA-kretsar s� det kanske inte g�r s� mycket iaf

kan ju va en ide iaf...

Posted by mindshooter on Jun-17-2003 00:34:

vi kan juh v�nta och se hur m�nga l�tar vi f�r ihop f�rst

Posted by ScuL on Jun-17-2003 00:39:

visst det ska vi g�ra f�rst..

kan den h�r tr�det blir 'sticky'?

Posted by St_Andrew on Jun-21-2003 16:59:

Blev det bara snack eller finns det l�tar och mixf�rslag?

Posted by ScuL on Jun-21-2003 20:06:

mitt f�rslag var att alla som ville ta del med den h�r 'projekt' skulle posta sina l�ter h�r. och laddar de upp p� Steve's FTP.

jag �r fortfarande upptagen med mitt nya 'hardtrance' l�t, o har ingen aning n�r det e f�rdig. men n�r det �r ska jag visst posta det h�r..

Posted by dbl on Jun-22-2003 00:54:

h�ller p� att leta inspiration till att f�rs�ka mastra min senaste l�t och sen s� ska jag la uploada den till st�v�

Posted by Rikard on Jul-14-2003 20:04:

s�d�rja, mitt bidrag starfall �r nu klart f�r att kunna mixas in!

hur �r det med er andra? skulle ni fixa n�nting eller l�ter ni detta bara rinna ut i sanden? tycker det skulle vara otroligt kul � ha i skivsamlingen

Posted by dbl on Jul-14-2003 20:24:

jag har l�tar redo att bli mixade

Posted by Rikard on Jul-14-2003 20:30:

toppen! d� �r det v�ll bara � ladda upp till steves ftp?

vizay och endre (har inte sagt n�tt h�r �n va? ) f�r v�ll rappa p� lite

scul, hur gick det f�r dig?

Posted by ScuL on Jul-14-2003 20:37:

�h... tyv�rr �r jag fortfarande v�ldigt upptagen med flera saker. s� min hardtrance l�t ligger p� samma status som f�rut. men jag har hardstyle l�ter som ligger kvar f�r mixen iaf.

jag �r ledigt imorron, ska f�rs�ka att redigera min hardtrance l�t d�

Posted by Vizay on Jul-14-2003 21:17:

har ju vart borta 4 veckor som bekant � har inte f�tt till n�tt men ere n�n deadline jag borde h�lla mig till?

Posted by reveal on Jul-14-2003 21:18:

quote:
Originally posted by Vizay
har ju vart borta 4 veckor som bekant � har inte f�tt till n�tt men ere n�n deadline jag borde h�lla mig till?

jepp, du m�ste vara klar med l�ten, samt ha mixat skivan, vid midnatt, dvs om 40 minuter.

Posted by ScuL on Jul-14-2003 21:26:

haha
vad tycker ni om den f�rsta september (dvs sluta av sommarsemestern) som deadline?

Posted by dbl on Jul-14-2003 21:37:

quote:
Originally posted by Dioxys
toppen! d� �r det v�ll bara � ladda upp till steves ftp?

vizay och endre (har inte sagt n�tt h�r �n va? ) f�r v�ll rappa p� lite

scul, hur gick det f�r dig?

vet inte vilken l�t man ska l�gga med bara.

vilken tycker ni?

white sun - extration
white sun - obsession
white sun - destination freedom

Posted by ScuL on Jul-14-2003 21:54:

kanske flera.. vet inte om vi f�r ihopp tillr�ckligt material.
ska lyssna imorron.. �r f�r tr�tt nu.

Posted by dj_hysterix on Jul-15-2003 10:17:

Endres Kallocain m�ste vara med

den har redan blivit spelad av Dj Precision ! hoppas fler feta djs spelar den

Posted by ScuL on Jul-15-2003 10:54:

jag tycker b�st om destination freedom, men obsession �r ocks� j�ttebra. vi kan f�rs�ka att mixa b�da l�ter in.. extration kan vara med om vi har inte tillr�ckligt material, annars blir det f�r mycket av en person. men det l�ter kul dbl! thumbs up

Posted by dbl on Jul-15-2003 13:08:

quote:
Originally posted by ScuL
jag tycker b�st om destination freedom, men obsession �r ocks� j�ttebra. vi kan f�rs�ka att mixa b�da l�ter in.. extration kan vara med om vi har inte tillr�ckligt material, annars blir det f�r mycket av en person. men det l�ter kul dbl! thumbs up

tack tack scul

Posted by Smekbar on Jul-15-2003 13:19:

jag �r l�tt med.. kanske bidrar med Tidal Waves.. om jag inte hittar p� n�tt annat smek inom en n�ra framtid..

Posted by Rikard on Jul-15-2003 13:36:

�h, toppen! dina l�tar vet du ju att de flesta h�r st�rtgillar ocks�! j�vligt schysst

jag sger som scul dbl destination freedom eller obsession

men hur blev det nu? vem skulle mixa ihop det?

Posted by Vizay on Jul-15-2003 21:53:

1:a september blir bra...d� f�r jag lite press p� mig att f� klart l�ten s� jag kan lira den p� n�sta fest ocks�

har en melodi just nu, f�r se om den h�ller s�h�r ett dygn senare efter att jag gjort den...ska just lyssna igen

Posted by Smekbar on Jul-16-2003 17:43:

jag har typ en ny l�t klar nu som jag tror kommer upskattas av er.. postar l�nk senare n�r jag laddat upp den n�nstans.. den e kalasbra (tycker iaf jag) och gjord med denna skivan i tanke, s� den e specialgjord just f�r er... h�rligt vaaaa?? =)

http://w1.413.telia.com/~u41309427/...anceaddicts.mp3

h�r e den... ska dock �ndra introt o lite andra grejer... men ni f�rst�r nog tanken med l�ten..
hoppas ni myser med den.. ;P

Posted by Glorie on Jul-16-2003 20:39:

King

quote:
Originally posted by Smekbar
jag har typ en ny l�t klar nu som jag tror kommer upskattas av er.. postar l�nk senare n�r jag laddat upp den n�nstans.. den e kalasbra (tycker iaf jag) och gjord med denna skivan i tanke, s� den e specialgjord just f�r er... h�rligt vaaaa?? =)

weeeeeeeeeeeeee, vaaaaaa? ere sant? specialgjord! WOW! Verkligen h�rligt smekbar... ja ser fram som fan emot skivan ass�-.. har inte kunnat lyssna p� n�gra smakprov alls som folk lagt upp.

Posted by Rikard on Jul-16-2003 23:55:

har nu b�rjat p� ett nytt projekt

en liten sample hittar ni h�r: kommentera om det �r n�tt jag ska forts�tta p� eller om jag nu ska b�rja g�ra n�nting utav de gamla jag har � skr�par

h�ger-klicka och "spara m�l som.." h�r

Posted by Endre on Jul-17-2003 00:53:

Gr00v3Z4LL4D!

Pages (3): « 1 [2] 3 »