TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- kleine moeite groot plezier: help ff!!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Miss Proximus on Jun-18-2003 10:16:

snap niet wat jullie er niet relaxt aan vinden


vind t trouwens ook behoorlijk storend dat er
1) niet gesnapt wordt dat ik helemaal niet a-relaxt tegen Harmen w�l doen, maar dat het algemeen gesproken is
2) niet gesnapt wordt dat dit een uiting is van mijn gevoel en dat ik daar toch (wederom deze knaak discussie) recht op heb

komt misschien omdat jullie bang zijn dat jullie exen er ook zo over denken?

whatever


laatste zegje is:

Hoop dat de bruiloft leuk wordt Riz, en vooral natuurlijk dat ze onze gelukwensjes in hun hart sluiten


Posted by Three 'O Three on Jun-18-2003 10:47:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
daarom zeg ik SHUT UP


Ik snap wat je allemaal bedoelt, maar het is niet zo handig om voor anderen te gaan praten. Iris kan dat zelf neem ik aan


Posted by DjRV on Jun-18-2003 12:53:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ik snap wat je allemaal bedoelt, maar het is niet zo handig om voor anderen te gaan praten. Iris kan dat zelf neem ik aan


!eens


Posted by Antiphus on Jun-18-2003 13:09:

Done!!


Posted by Eye-Riz on Jun-18-2003 17:38:

hoei, bijna een flame-war in mijn thread


nou weet je, jullie hebben gewoon allemaal een beetje gelijk. het ligt er ook maar net aan hoe je perspectief is. dat van mij verandert met de dag. ik vind het aan de ene kant wel kut ja, want iets waar je meer dan 5 jaar voor gevochten hebt blijkt uiteindelijk toch niet te werken, moet je toch opgeven. dat is heel kut. aan de andere kant: afscheid maakt ruimte voor andere dingen in je leven. nieuwe ronde, nieuwe kansen. en dan heb ik het niet over een volgende relatie, maar wel over dat je nu dus je leven weer helemaal kunt indelen zoals jij dat wil. ook vriendschappen zullen door het einde van je relatie veranderen. t is dus maar allemaal hoe je het bekijkt, en wat je er zelf van maakt.

Miss P: ehm, volgens mij heb ik ook gezegd 'wat kut voor je'. oeps...


Posted by DjRV on Jun-18-2003 19:41:

quote:
Originally posted by Eye-Riz


Miss P: ehm, volgens mij heb ik ook gezegd 'wat kut voor je'. oeps...


sja standaard reactie als je uit eigen ervaring weet hoe het voelt, een einde aan periode moet maken van iemand waar je _ECHT_ van hield.Dat voelt ondansk alle voordelen van een nieuw leven echt niet leuk. Misschien moet miss p nog erachter gaan komen hoe het voelt om ECHT van iemand te houden in een relatie.


Posted by Miss Proximus on Jun-19-2003 10:19:

tering ruben gaan we op die tour?

ja dat van jou is houden van, dat obsessieve gedrag van je

je mag wel altijd denken dat je zo wijs bent, maar please gozer sommige van ons weten wel een stukje beter, en wie ben jij om voor mij uit te maken of ik wel of niet van hem gehouden heb? pffft dit gaat me echt te ver! god, dat ik vergeten was hoe een ontzettend hoogdravende SUKKEL je wel eigenlijk niet bent....ondanks al die mensen die me dat al keer op keer vertelden...hahaha ruben..LOL...bedankt voor de bevestiging


2 Riz: kan best zijn dat je t gezegd heb, ik ga geen gezichten bij uitspraken in een schriftje zetten. Maar ja, wat boeit t ook...

Dave: zit wat in, maarre...wie praat er voor anderen? ik toch zeker niet...heb gellof ik al uitgelegd dat t om mijn gevoel gaat.


hoe moeilijk is t voor mensen om een simpel regeltje te interpreteren? jullie hebben toch leren lezen, of niet soms


blaat


Posted by M_Peror on Jun-19-2003 10:41:

Bij deze!


Posted by DjRV on Jun-19-2003 11:50:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
tering ruben gaan we op die tour?

ja dat van jou is houden van, dat obsessieve gedrag van je

je mag wel altijd denken dat je zo wijs bent, maar please gozer sommige van ons weten wel een stukje beter, en wie ben jij om voor mij uit te maken of ik wel of niet van hem gehouden heb? pffft dit gaat me echt te ver! god, dat ik vergeten was hoe een ontzettend hoogdravende SUKKEL je wel eigenlijk niet bent....ondanks al die mensen die me dat al keer op keer vertelden...hahaha ruben..LOL...bedankt voor de bevestiging


2 Riz: kan best zijn dat je t gezegd heb, ik ga geen gezichten bij uitspraken in een schriftje zetten. Maar ja, wat boeit t ook...

Dave: zit wat in, maarre...wie praat er voor anderen? ik toch zeker niet...heb gellof ik al uitgelegd dat t om mijn gevoel gaat.


hoe moeilijk is t voor mensen om een simpel regeltje te interpreteren? jullie hebben toch leren lezen, of niet soms


blaat




meisje you've got a lot 2 learn


Posted by Donna on Jun-19-2003 14:06:

Uhmz,ik vind t nogal wat om over *jullie* exen te spreken als ik er daar 1 van ben.
Ik moet zeggen dat ik t in dit geval namelijk helemaal !eens ben met mijn ex en t een relaxed gevoel vind dat ondanks de ellende die we elkaar misschien hebben aangedaan nog steeds kunnen relativeren...

Dat heeft naar mijn id idd te maken met echt van elkaar houden en elkaars fouten te zien als human ookal ben je er soms flink door gekwetst geweest.
2 partijen betekend 2 schuldigen,en het houd niet in dat degene die t meest onschuldig is dat ook daadwerkelijk is,want diegene laat meestal dingen gebeuren om welke reden dan ook en zegt achteraf wat er fout aan was.
Dit kan zijn omdat je iemand niet wilt kwetsen wanneer je t eerder zou vermelden maar t laten gebeuren omdat je niet wilt kwetsen is net zo fout.
Zou zomaar kunnen dat sommigen niet begrijpen hoe ik dat bedoel maar dat komt omdat je enorm diep gegaan moet zijn om dingen ook maar zo te KUNNEN zien.

Het is wel de reden waarom RV en ik nog steeds kunnen praten ookal is er veel beschadigd,we vinden het belangrijker niet uit elkaars leven te verdwijnen after all we shared dan op elkaar in te hakken om de meeste gram te halen.

Dus oordeel niet over iemand die heel goed weet te incasseren als ie weet dat ie fout zit als je zelf totaal niet meer weet wie degene is waar je ooit *zoveel van hield*


Posted by DjRV on Jun-19-2003 14:06:

2 Miss P:

Nog ff iets:
Loos lullen over wat "the others" wel niet allemaal zeggen schiet echt niet op,beneden niveau ook. Als er people zijn die wat tegen me te zeggen hebben moeten ze dat in me gezicht doen en anders lekker op tiefen. Je kent me niet en zal me ook nooit leren kennen,helemaal niet omdat jij denkt een persoon te kennen op wat the others zouden hebben gezegt. Blijf dan voortaan ook van me ass af zoals op 4 elements met je zaad vragende ogen,ben je bij mij aan het verkeerde adres. Jou eigen ervaringen in een relatie zijn die van jou,niemand die daar wat over te zeggen heeft. Maar voel je nou niet miss alles door beetje ppl af te zeiken als die medeleven betogen met iemand anders die toevallig ook een relatie breuk hebben,mensen kunnen voor zich zelf praten en anders houden ze lekker hun bekkie dicht. Step into tha real world


Posted by Ding Chavez on Jun-19-2003 14:36:

En hiermee eindigen we onze uitzending Dr Phil. ok?

Hoe was de bruiloft eye-riz?


Posted by DjRV on Jun-19-2003 14:39:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
En hiermee eindigen we onze uitzending Dr Phil. ok?

Hoe was de bruiloft eye-riz?


bruiloft of geen bruiloft,ik laat me niet alles zeggen enzo


Posted by Donna on Jun-19-2003 14:41:

Beter kijk je naar de manier waarop dit opgestart is Mr.Ding,want jij kunt doen alsof je boven iedereen verheven bent maar als er eens een discussie gaande is waar je geen ruk mee te maken hebt en je niet over mee kunt praten zet je je grote galbakkenbek op.

Als t je niet aanstaat zet je je cheap zooi maar in een andere thread en hou je buiten zaken die je pet te boven gaat.


Posted by Miss Proximus on Jun-19-2003 14:53:

haha nou, ik ben t met Mark eens, want t gaat weer eens net als vanouds zo dat Ruben TOTAAL niet leest wat ik schrijf en alleen maar naar voren brengt dat de zaken zo zijn als hij WIL dat ze zijn, dus bij deze:

ik staak de discussie, was nl vergeten hoe zinloos t is met meneer in discussie te gaan.

Geweldig voor je Anja, dat jullie weer leuk met elkaar kunnen converseren, hoop dat t ook zo blijft en dat jullie de wollige zaken wat uit de knoop kunnen halen

As for praten...Andreas en ik...altijd op goeie voet geweest (kunnen veel exen niet zeggen, maar daar gaat t nu niet eens om). Blij zijn dat je relatie voorbij is heeft geen RUK te maken met haatgevoelens of iets in die trant, het is gewoon het feit dat je je beide realiseerd dat er een hele wereld openstaat voor je in deze nieuwe situatie. Want hoeveel je ook van elkaar gehouden mag hebben, het hoeft niet zo te zijn dat liefde alles overwint en dat twee mensen die van elkaar houden daardoor ook altijd SAMEN een beter leven zullen hebben! Mensen die dit verschil niet zien...tja...

Maarre ja, die bruiloft is vandaag he?

p.s. Don je zegt t trouwens wel erg mooi

ps2 ZAAD VRAGENDE OGEN LOLLLLLL
PEOPLE he did it again Ja Ruben maak jezelf vooral wijs dat je gewild bent Ik val ook totaal HELEMAAL op blondjes

(insert nog een heleboel beledigingen...maar nee ik houd t beschaafd)


Posted by Ding Chavez on Jun-19-2003 14:58:

quote:
Originally posted by Donna
Beter kijk je naar de manier waarop dit opgestart is Mr.Ding,want jij kunt doen alsof je boven iedereen verheven bent maar als er eens een discussie gaande is waar je geen ruk mee te maken hebt en je niet over mee kunt praten zet je je grote galbakkenbek op.

Als t je niet aanstaat zet je je cheap zooi maar in een andere thread en hou je buiten zaken die je pet te boven gaat.


1 reactie dan...

waarom mauwen een aantal gelijk alsof je vindt dat je boven iedereen verheven staat??? Als er een discussie gaande is die totaal off topic is hou je die maar lekker in PM, of je start een nieuwe en kijkt of de thread het houdt...


Posted by Donna on Jun-19-2003 15:08:

Naja,weet me wel posts hier op t forum te herinneren waar je Andreas openlijk afviel wat in mijn ogen dus niet echt respectvol was.

En ik ben blij dat de dingen waar ik me niet vet bij voelde er niet meer zijn ja,maar de dingen waar ik altijd voor gegaan ben mis ik nog elke dag.
Weinig mensen kennen Ruben zoals ik m ken en t kan overkomen alsof hij dingen zegt die niet kloppen,maar ik weet ook dat mensen vaak geshockeerd zijn dingen te horen die ze zelf niet willen weten maar die hij eruit pleurt.

En merendeel van de ppl zien dat soort dingen ook en denken t wel maar zeggen t niet,die hebben een verhulde mening die ze lekker in t midden laten omdat ze aardig gevonden willen worden.
Ik viel echter op de open emoties die hij eruit gooit en ze niet netjes inpakt en zichzelf indekt tegen valkuilen.
I like it rough and straight,onze relatie is foutgelopen op nasty shit van buitenaf,we hebben ons laten verleiden teveel shit invloed op ons te laten hebben en t te laten verneuken.
Stom van ons idd,want je komt niet vaak een soulmate tegen waar je geen grenzen bij hoeft te leggen.

En t komt niet vaak voor dat je iemand door en door kent en ook de meeste foute dingen kan bespreken,t komt vaker voor dat mensen elkaar en public afzeiken en te kakken zetten.
Wij hebben onze shit zeker wel gehad,water en vuur,als de 1 de ander niet tegen de muur sloeg was t wel andersom,no backdoors.
En ik ben dan misschien ouder ik heb heel wat van hem geleerd in de 3 jaar dat we samen waren en ookal zijn we dat nu niet meer,en is er HEEL VEEL gebeurd,ik weet nog steeds wie ie is en niet wat we zijn geworden door meukende zooi die invloed heeft gekregen.


Posted by Donna on Jun-19-2003 15:10:

Ik zal op jou gemauw niet meer blaffen want jij begrijpt totaal niet waar ik t meestal over heb.


Posted by Ding Chavez on Jun-19-2003 15:18:

fijn zo


Posted by franzelare on Jun-19-2003 19:07:

terug on-topic

ik hoop voor rene en cathelijn dat ze een hele mooie dag hebben gehad en nog heel veel mooie dagen samen tegemoet kunnen zien!


Posted by magrec on Jun-19-2003 19:14:

oe hehe dacht ik, laat ik mijn forum leven eens verbeteren en zorgen dat er doormij iig niet meer geflamed gaat worden blijkt dat een klein stukje tekst toch weer aardig wat stof doet opwaaien
j/k

Maar ik bedoelde het goed en bedacht me later dat je het ook van een andere kant kon bekijken zoals proximuts bedoelde maar goed

Ik hoop dat de trouwerij leuk was en dat het feest nog goed lang doorgaat


Posted by Donna on Jun-19-2003 19:22:

Sja maybe lullig dat dit in deze thread gebeurd en ook totaal niet de bedoeling maar ik vind t gewoon niet tof als er voor mij gesproken gaat worden als ik me prima zelf weet te verwoorden.

*period*

Verder ofcuz no hard feelings zoals dat altijd gezegt word want verder boeit t me ook geen fuck.


Posted by Blik on Jun-19-2003 20:16:

quote:
Originally posted by Donna
Sja maybe lullig dat dit in deze thread gebeurd en ook totaal niet de bedoeling maar ik vind t gewoon niet tof als er voor mij gesproken gaat worden als ik me prima zelf weet te verwoorden.

*period*

Verder ofcuz no hard feelings zoals dat altijd gezegt word want verder boeit t me ook geen fuck.


en ik hoop dat met deze wijze woorden de discussie als ten einde kan worden beschouwd... (aub)

sorry dat ik beetje laat ben, maar feliciteer ze ook van mij, hoop dat ze een mooi leven tegemoet gaan


Posted by Donna on Jun-19-2003 23:15:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
jullie zijn echt allemaal schatjes! positieve energie de wereld in sturen, ook naar mensen die je niet/niet goed kent, is helemaal te gek, en ik weet zeker dat die energie op een dag weer bij je terugkomt!


Luv you for your point of view iris

Heb nog niet getekend maar doe t morgen wel ff,komt tijd,komt grolsch
Had vandaag denk mn energie ff zelf nodig,morgen kan t wel

xx


Posted by Blacky on Jun-19-2003 23:19:

idd!


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.