TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Holland Forum...
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Blik (dit is geen hint om rellen te gaan schoppen, geldt vooral voor de TA Hooligan hier ) |
| Originally posted by -=WVG=- ... in de Chill-out wordt je gek van mensen met vragen over hoe je een plaatje post ofzo... |
| Originally posted by Mysteric Hoe moet dat dan ? |
| Originally posted by Mysteric Hoe moet dat dan ? |
| Originally posted by Miss Proximus Echt wel! Al moet ik zeggen dat het hier af en toe ook saai is hoor! Met al die examens/tentamens en shit! En dan nog de mensen die een 9-5 baan hebben z�nder internet (geldt dus niet voor jou robbie haha)...soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben met Blik, Henkie en Rob! Maar jah...het komt wel weer hoop ik! |
nou Lez...eerlijk gezegd zie ik jou meestal na 4-en verschijnen...terwijl de anderen waar ik het over had 's ochtends w�l posten! maar jah...maakt toch niet uit wie ik wel of niet vergeten ben? het gaat om het plot van het verhaal 
Godver de tievustering.. al de 50000 keer dat ik van irc ta gebanned ben.. aah!! nuke die gozer!
| Originally posted by Dj Lex Wow ben ik hier ook niet een beetje vaak??? |
lang leve chello en andreas mijn sugardaddy

ach ja, je bent verslaafd of je bent het niet h�
meestal zit ik er 's ochtends niet op hoor, dan zou ik vroeg op moeten staan (7 uur is al vroeg maar nog vroeger) en daar heb ik geen zin in
(waaaaaaaaaaaa, 100 posts in 2 dagen als ik zo door ga, eigenlijk best erg
Robvef is nu heel erg jaloers

MWOEHAHA
magrec is weer online
na ff op school te zijn geweest anderhalf uur te hebben gewerkt en thuiskomen en niet op de pc kunnen omdat zuslief bezig is met verslag/project (pabo sucks echt wel hehehe)
Hey niet tegen alle newbies zijn...we moeten ook beginnen en moeten het nog leren(ok van plaatjes posten moet je gewoon proberen en niet meteen gaan janken daar hebben jullie gelijk in)sommige newbies zijn toch ok???? want jullie zijn ook ooit begonnen...en nu hopen dat ik niet meteen geblokt wordt door blik en henkie_henk
Greetings Muppet
| Originally posted by Muppet Hey niet tegen alle newbies zijn...we moeten ook beginnen en moeten het nog leren(ok van plaatjes posten moet je gewoon proberen en niet meteen gaan janken daar hebben jullie gelijk in)sommige newbies zijn toch ok???? want jullie zijn ook ooit begonnen...en nu hopen dat ik niet meteen geblokt wordt door blik en henkie_henk Greetings Muppet |
| Originally posted by Muppet Hey niet tegen alle newbies zijn...we moeten ook beginnen en moeten het nog leren(ok van plaatjes posten moet je gewoon proberen en niet meteen gaan janken daar hebben jullie gelijk in)sommige newbies zijn toch ok???? want jullie zijn ook ooit begonnen...en nu hopen dat ik niet meteen geblokt wordt door blik en henkie_henk Greetings Muppet |
| Originally posted by Blik hehe, daar hebben wij (helaas) geen macht over, daar moet je swamper voor hebben... en wij zijn wel aardig voor newbies, alleen al die informatie kun je ook gewoon lezen op de site, dat is echt niet zo moeilijk, daarom beetje nutteloos om te vragen toen ik een newbie was, was ik niet irritant |
) snapie?????
| Originally posted by Muppet Ben ik dan irritant wou alleen maar zeggen dat niet alle newbies hetzelfde zijn, ben hier ook pas en ik merk ook dat andere newbies dezelfde post 5000 keer doen (ok heb ook in het begin zo'n post gedaan maar ja was net naar m'n eerste echt trancefeest geweest dus was een beetje happy ) snapie?????Greetings Muppet |
| Originally posted by Blik hehe, was niet tegen jou bedoelt hoor, gewoon in het algemeen |
maar ja kan ook gebeuren en wrom hebben jullie die macht niet??? jullie kunnen toch alles regelen in dit forum???
| Originally posted by Muppet OK, reageerde ook wel een bietje te fel maar ja kan ook gebeuren en wrom hebben jullie die macht niet??? jullie kunnen toch alles regelen in dit forum???Greetings Muppet |
)
ja je hebt gelijk 's ochtends ben ik er bijna nooit alleen soms op dinsdag. En jezus Blik je post wel heel veel de laatste tijd. Maar je vermaakt je, dat zeg ik ook altijd
| Originally posted by Dj Lex ja je hebt gelijk 's ochtends ben ik er bijna nooit alleen soms op dinsdag. En jezus Blik je post wel heel veel de laatste tijd. Maar je vermaakt je, dat zeg ik ook altijd |
| Originally posted by Blik ja, is eigenlijk niet de bedoeling dat ik zoveel op de site zit terwijl ik pw-week heb, ik heb in 2 dagen 110 posts!!!!!!gemaakt, een absoluut record voor mij |
gefeliciteerd, over de 2000 posts, check the thread gemaakt daar WVG in dit forum
| Originally posted by Blik niet alles dus, wij kunnen alles wat te maken heeft met threads, dus dat betekent niet met users (helaas ) |
zon newbie of de moderators
posten dus
| Originally posted by Henkie_henk We kunne altijd gewoon de posts aanpasse.. lol.. na zoveel minuten kunnen de members dat niet meer doen maar wij wel.. en Swamper kan toch geen Nederlands.. en wie zou ie nou gelove zon newbie of de moderators Trouwes leuk heb Blik als je echt wat te doen hebt.. ga je op de een of andere manier juist iets anders doen posten dus |
) te ziek eigenlijk........