TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »


Posted by Shahar on Jun-20-2003 19:08:

quote:
Originally posted by MaMaMiA
וואלה??
איך אני שונא אותה, מתלבשת כמו איזו סבתא איכס דוחה...


מלבישים אותה ככה.. אבל היא יפה


Posted by Scorchio on Jun-20-2003 19:32:

טוב יש לי פה כמה דברים להגיד
דבר ראשון האודי הזה אין לו אלוהים לזין הזה
איזה מניאק הוא

וראסמי החיקוי שלו לענבר היה ענק
עכשיו הכי מצחיק זה לראות את ארז הדלוק הזה רוקד טראנס

ודבר אחרון שבאמת לא הבנתי

מה לעזאזל נדלקתם על שירן?!
היא חתיכת קונפה
נראית כמו מטאטא הפוך
היא בכלל לא יפה ואין לה חזה!


Posted by AnthemFreak on Jun-20-2003 20:38:

quote:
Originally posted by Scorchio
מה לעזאזל נדלקתם על שירן?!
היא חתיכת קונפה
נראית כמו מטאטא הפוך
היא בכלל לא יפה ואין לה חזה!

הוצאת לי תמילים מהפה


Posted by Rising on Jun-20-2003 21:01:

quote:
Originally posted by Scorchio
טוב יש לי פה כמה דברים להגיד
דבר ראשון האודי הזה אין לו אלוהים לזין הזה
איזה מניאק הוא

וראסמי החיקוי שלו לענבר היה ענק
עכשיו הכי מצחיק זה לראות את ארז הדלוק הזה רוקד טראנס


חחחחח קרעת אותי צח..
ארז הזה פצוץ... הם שמו פעם ראשונה אותו רוקד ל-
silver bath
ופעם שניה ל-
the legacy
אם אני זוכר נכון... וואי זה קרע אותי

--

ואני מבקש חברים אל תגלו פה מה הולך להיות...


Posted by -CosmicFire- on Jun-21-2003 00:18:

Re: "משחק החיים"

quote:
Originally posted by divx-master2
אז רקק רציתי להגיד שהחרא הזה ממכר !!


זה באמת ממכר יא רבק
יום אחד אני בדרך למקלחת נכנס לחדר של אח שלי סתם לריב איתו לדחות בעוד כמה דקות את המקלחת כמעט כמו כל יום
אני בא יענו סתם לראות מה הוא רואה בטלוויזיה
אני ככה שתי שנית מסתכל
אחר כך עוד 10שניות
אחר כך עוד 10דקות
אחר כך עד סוף הפרק
ומאז אני רואה כל יום
יא רבק איזה ממכר זה
למה אתה תמיד חייב לדעת מה יקרה פרק הבא
זה משגע את הראש..
אח שלי יודע בעל פה את כל מה שיהיה בפרקים בשבוע הבא
יענו מהממיר מהתקצירים...
ילד בן 10פייייייי


Posted by MASTERsplinter on Jun-21-2003 02:33:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כי אז הוא יוכל לזיין אותה בראש שקט?


אכן אכן אחשלו
אכן אכן..


Posted by Sniper on Jun-21-2003 07:02:

quote:
Originally posted by Rising
חחחחח קרעת אותי צח..
ארז הזה פצוץ... הם שמו פעם ראשונה אותו רוקד ל-
silver bath
ופעם שניה ל-
the legacy
אם אני זוכר נכון... וואי זה קרע אותי

--

ואני מבקש חברים אל תגלו פה מה הולך להיות...


הטראק השני ליתר דיוק היה
Tranzy State Of Mind


Posted by Elior on Jun-21-2003 07:04:

אני חייב להגיד...
שהתוכנתי הזאתי היא תוכנית מפגרת

לא ראיתי פרק אחד שלה...אבל היא עדיין מפגרת


Posted by HyPeRSoNiC on Jun-21-2003 07:36:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני חייב להגיד...
שהתוכנתי הזאתי היא תוכנית מפגרת

לא ראיתי פרק אחד שלה...אבל היא עדיין מפגרת


אתה לא ראית אותה
איך אתה יכול לשפוט??

החרא הזה ממכר ביותר
במיוחד הפרק האחרון
גילוי עריות!!!!!!!!!!!!!!


Posted by TinkerbeL on Jun-21-2003 07:40:

אני מכורה
ויותר גרוע אני הופכת אנשים שנגד טלנובולות למכורים
רק מה שמצבן זה שאני חייבת לדעת מה קורה בסוף, אין לי סבלנות!!!!
מישהו פה יודע את הסוף?!?!?!


Posted by Elior on Jun-21-2003 09:48:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אתה לא ראית אותה
איך אתה יכול לשפוט??


בעדינות...
אני פשוט לא סובל טלנובלות...נקודה...


Posted by Scorchio on Jun-21-2003 10:10:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
אני מכורה
ויותר גרוע אני הופכת אנשים שנגד טלנובולות למכורים
רק מה שמצבן זה שאני חייבת לדעת מה קורה בסוף, אין לי סבלנות!!!!
מישהו פה יודע את הסוף?!?!?!



אודי מכניס את שאול להריון


Posted by HyPeRSoNiC on Jun-21-2003 10:14:

quote:
Originally posted by Scorchio
אודי מכניס את שאול להריון


ואז טוען שהוא גנב לו זרע.....


Posted by TinkerbeL on Jun-21-2003 10:16:

quote:
Originally posted by Scorchio
אודי מכניס את שאול להריון


וואי זאת תהיה חתיכת מפלצת!!!!!!


Posted by Rising on Jun-21-2003 10:22:

quote:
Originally posted by Sniper
הטראק השני ליתר דיוק היה
Tranzy State Of Mind


סבבה אחי

quote:
Originally posted by TinkerbeL
מישהו פה יודע את הסוף?!?!?!


למה את כל כך רוצה לדעת מה יקרה בסוף???


Posted by NaOren on Jun-21-2003 10:33:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
מישהו פה יודע את הסוף?!?!?!



אני יודע...

טוב ליה תיכנס להריון מירון ואז היא תגלה שהיא וירון אחים
היא תתכנן לעשות הפלה ואז נירה תגלה שבעצם ליה לא הבת של שאול...

שירן לסבית

כצנלסגון יהיה עם אמא של ירון


אממממ
ליה וירון מתחתנים

אפי ורותם אחים ( זה אני לא בטוח יכול להיות שאני לא זוכר טוב...)

חברים של גאנגנה יהרגו את תומר כי הם יחשבו שהוא זה קובי

לא זוכר מה עוד ...
אבל אני יודע כבר הכל
ועדיין רואה את התוכנית כמו מפגר


Posted by HyPeRSoNiC on Jun-21-2003 10:58:

quote:
Originally posted by NaOren
אני יודע...

טוב ליה תיכנס להריון מירון ואז היא תגלה שהיא וירון אחים
היא תתכנן לעשות הפלה ואז נירה תגלה שבעצם ליה לא הבת של שאול...

שירן לסבית

כצנלסגון יהיה עם אמא של ירון


אממממ
ליה וירון מתחתנים

אפי ורותם אחים ( זה אני לא בטוח יכול להיות שאני לא זוכר טוב...)

חברים של גאנגנה יהרגו את תומר כי הם יחשבו שהוא זה קובי

לא זוכר מה עוד ...
אבל אני יודע כבר הכל
ועדיין רואה את התוכנית כמו מפגר


טוווווווב.......


Posted by TinkerbeL on Jun-21-2003 11:07:

quote:
Originally posted by NaOren
אני יודע...

טוב ליה תיכנס להריון מירון ואז היא תגלה שהיא וירון אחים
היא תתכנן לעשות הפלה ואז נירה תגלה שבעצם ליה לא הבת של שאול...

שירן לסבית

כצנלסגון יהיה עם אמא של ירון


אממממ
ליה וירון מתחתנים

אפי ורותם אחים ( זה אני לא בטוח יכול להיות שאני לא זוכר טוב...)

חברים של גאנגנה יהרגו את תומר כי הם יחשבו שהוא זה קובי

לא זוכר מה עוד ...
אבל אני יודע כבר הכל
ועדיין רואה את התוכנית כמו מפגר


קראתי באתר הרישמי שלהם
יש הרבה גירסאות
אבל יצא עכשיו ספר של משחק החיים
אז הסוף האמיתי כתוב שם!!!!! חייבת להשיג


Posted by Sniper on Jun-21-2003 12:02:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צח קטלת אותי!!!
ממ בקשר לספר אני הבנתי שביכלל
אם אנשים לא יאהבו את הסוף שלו
ישנו את הסוף..


Posted by Hell_Copter on Jun-21-2003 14:42:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
הוצאת לי תמילים מהפה


הוא דיבר עליך...
אתה הקונפה
סתם...


רק תסבירו לי מה בנות מוצאות באודי?
הבנאדם בן 70 ומשהו עם רגל וחצי בקבר!!
איך הוא מביא בנות בגיל הנכדה שלו??


Posted by TinkerbeL on Jun-21-2003 14:44:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
הוא דיבר עליך...
אתה הקונפה
סתם...


רק תסבירו לי מה בנות מוצאות באודי?
הבנאדם בן 70 ומשהו עם רגל וחצי בקבר!!
איך הוא מביא בנות בגיל הנכדה שלו??



חחח אשכרה!!!

ממממממממ
הפאב שלו מדליק אותך


Posted by Hell_Copter on Jun-21-2003 15:07:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
חחח אשכרה!!!

ממממממממ
הפאב שלו מדליק אותך


אותי הוא לא ממש מדליק...
מצטער לאכזב אותך...
מה שעוד לא ברור... זה איך זה שהחברים שלו שם בני 14 והוא כל כך זקן
ולמה הוא מעדיף את נירה שהיא יותר זקנה ממנו על פני בנות בגיל 20?


Posted by MASTERsplinter on Jun-21-2003 15:18:

בירה חינם!

משפט הקסם..


Posted by Shahar on Jun-21-2003 15:25:

לדעתי בסוף יתגלה שירון נדבק מסוניה בסרטן והוא הזדיין והדביק את ליה שהדביקה את ריקי ונירה שהדביקו את שאול וקובי ואודי שהדביק את ענבר.
אלפסי יכנס לכלא רותם תמות וזיו ושירן יהיו היחידים שישארו ויהפכו לכוכבים הראשיים של הסידרה..


Posted by Hell_Copter on Jun-21-2003 15:30:

quote:
Originally posted by Shahar
לדעתי בסוף יתגלה שירון נדבק מסוניה בסרטן והוא הזדיין והדביק את ליה שהדביקה את ריקי ונירה שהדביקו את שאול וקובי ואודי שהדביק את ענבר.
אלפסי יכנס לכלא רותם תמות וזיו ושירן יהיו היחידים שישארו ויהפכו לכוכבים הראשיים של הסידרה..


שאתה שוכב עם החברה שלך זה כאילו אתה שוכב עם החבר של החברה של הדודה של הסבא של האמא של האח של הבן דוד של הנין של הסבתא של החברה של אמא של אבא שלך
בקיצר... שים קונדום....


Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.