TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by MaMaMiA וואלה?? איך אני שונא אותה, מתלבשת כמו איזו סבתא איכס דוחה... |
טוב יש לי פה כמה דברים להגיד
דבר ראשון האודי הזה אין לו אלוהים לזין הזה
איזה מניאק הוא
וראסמי החיקוי שלו לענבר היה ענק
עכשיו הכי מצחיק זה לראות את ארז הדלוק הזה רוקד טראנס
ודבר אחרון שבאמת לא הבנתי
מה לעזאזל נדלקתם על שירן?!
היא חתיכת קונפה
נראית כמו מטאטא הפוך
היא בכלל לא יפה ואין לה חזה!
| quote: |
| Originally posted by Scorchio מה לעזאזל נדלקתם על שירן?! היא חתיכת קונפה נראית כמו מטאטא הפוך היא בכלל לא יפה ואין לה חזה! |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio טוב יש לי פה כמה דברים להגיד דבר ראשון האודי הזה אין לו אלוהים לזין הזה איזה מניאק הוא וראסמי החיקוי שלו לענבר היה ענק עכשיו הכי מצחיק זה לראות את ארז הדלוק הזה רוקד טראנס |
Re: "משחק החיים"
| quote: |
| Originally posted by divx-master2 אז רקק רציתי להגיד שהחרא הזה ממכר !! |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כי אז הוא יוכל לזיין אותה בראש שקט? |
| quote: |
| Originally posted by Rising חחחחח קרעת אותי צח.. ארז הזה פצוץ... הם שמו פעם ראשונה אותו רוקד ל- silver bath ופעם שניה ל- the legacy אם אני זוכר נכון... וואי זה קרע אותי -- ואני מבקש חברים אל תגלו פה מה הולך להיות... |
אני חייב להגיד...
שהתוכנתי הזאתי היא תוכנית מפגרת
לא ראיתי פרק אחד שלה...אבל היא עדיין מפגרת
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs אני חייב להגיד... שהתוכנתי הזאתי היא תוכנית מפגרת לא ראיתי פרק אחד שלה...אבל היא עדיין מפגרת |
אני מכורה
ויותר גרוע אני הופכת אנשים שנגד טלנובולות למכורים
רק מה שמצבן זה שאני חייבת לדעת מה קורה בסוף, אין לי סבלנות!!!!
מישהו פה יודע את הסוף?!?!?!

| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC אתה לא ראית אותה איך אתה יכול לשפוט?? |
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL אני מכורה ויותר גרוע אני הופכת אנשים שנגד טלנובולות למכורים רק מה שמצבן זה שאני חייבת לדעת מה קורה בסוף, אין לי סבלנות!!!! מישהו פה יודע את הסוף?!?!?! |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אודי מכניס את שאול להריון |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אודי מכניס את שאול להריון |
| quote: |
| Originally posted by Sniper הטראק השני ליתר דיוק היה Tranzy State Of Mind |
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL מישהו פה יודע את הסוף?!?!?! |
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL מישהו פה יודע את הסוף?!?!?! |
| quote: |
| Originally posted by NaOren אני יודע... טוב ליה תיכנס להריון מירון ואז היא תגלה שהיא וירון אחים היא תתכנן לעשות הפלה ואז נירה תגלה שבעצם ליה לא הבת של שאול... שירן לסבית כצנלסגון יהיה עם אמא של ירון אממממ ליה וירון מתחתנים אפי ורותם אחים ( זה אני לא בטוח יכול להיות שאני לא זוכר טוב...) חברים של גאנגנה יהרגו את תומר כי הם יחשבו שהוא זה קובי לא זוכר מה עוד ... אבל אני יודע כבר הכל ועדיין רואה את התוכנית כמו מפגר |
| quote: |
| Originally posted by NaOren אני יודע... טוב ליה תיכנס להריון מירון ואז היא תגלה שהיא וירון אחים היא תתכנן לעשות הפלה ואז נירה תגלה שבעצם ליה לא הבת של שאול... שירן לסבית כצנלסגון יהיה עם אמא של ירון אממממ ליה וירון מתחתנים אפי ורותם אחים ( זה אני לא בטוח יכול להיות שאני לא זוכר טוב...) חברים של גאנגנה יהרגו את תומר כי הם יחשבו שהוא זה קובי לא זוכר מה עוד ... אבל אני יודע כבר הכל ועדיין רואה את התוכנית כמו מפגר |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צח קטלת אותי!!!
ממ בקשר לספר אני הבנתי שביכלל
אם אנשים לא יאהבו את הסוף שלו
ישנו את הסוף..
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak הוצאת לי תמילים מהפה |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter הוא דיבר עליך... אתה הקונפה ![]() סתם... רק תסבירו לי מה בנות מוצאות באודי? הבנאדם בן 70 ומשהו עם רגל וחצי בקבר!! איך הוא מביא בנות בגיל הנכדה שלו?? |
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL חחח אשכרה!!! ממממממממ הפאב שלו מדליק אותך |
בירה חינם!
משפט הקסם..
לדעתי בסוף יתגלה שירון נדבק מסוניה בסרטן והוא הזדיין והדביק את ליה שהדביקה את ריקי ונירה שהדביקו את שאול וקובי ואודי שהדביק את ענבר.
אלפסי יכנס לכלא רותם תמות וזיו ושירן יהיו היחידים שישארו ויהפכו לכוכבים הראשיים של הסידרה..
| quote: |
| Originally posted by Shahar לדעתי בסוף יתגלה שירון נדבק מסוניה בסרטן והוא הזדיין והדביק את ליה שהדביקה את ריקי ונירה שהדביקו את שאול וקובי ואודי שהדביק את ענבר. אלפסי יכנס לכלא רותם תמות וזיו ושירן יהיו היחידים שישארו ויהפכו לכוכבים הראשיים של הסידרה.. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.