TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hello! Jag är ny =)
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Skojar du, hur kan du ha tvivlat. Hans bok är min bibel, hans ord är min lag. |
hej hej & välkommen 
Japp
| Originally posted by Aendy Av signaturen att döma misstänker jag att nykomlingen är förtjust i den bortgågne Douglas Adams episka verk... Skönt att se att han lever vidare till den yngre generationen. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by dbl Q3 började jag lira en gång i tiden, men tråkade ut mig ganska snabbt. |
haha
"fresh meat for the grinder eh?"
välkommen in din galning =P
| Originally posted by Xo|oX haha "fresh meat for the grinder eh?" välkommen in din galning =P |
jo lite =)
| Originally posted by Aendy Då kanske du har åldern inne att ge dig i kast med det stora och lite mer allvarsamma orginalet? En bra sommarsysselsättning om inte annat. Isaac Asimovs böcker om stiftelsen. Börja med prologen Harri Seldon och Stiftelsen och sedan Stiftelsetriologin och sen är du fast kan jag lova. Funderar på att läsa om hela eposet i sommar... problemet är att jag har förlagt första boken på Landvetter... |
| Originally posted by mindshooter förklara mer...har inte hört talas om det där? är det samma sorts humor eller? |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by A-Gren Fattar det, Q3 e inge kul alls =) Jag har fastnat i Cs-träsket, funderar på om man ska ta sig ut =) |

tror inte jag va så jävla poppis direkt efter det 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by dbl va riktigt grym på Soldier of Fortune... låg alltid i toppen varje gång jag spelade om jag inte låg 1:a som jag gjorde mestadels.. va hel grym... |

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by Nyx Lirade också en del sof, back in the old days, när spelet var nytt! vi borde lira mot varandra nån gång..ska bara se om jag kan hitta skivan & installera spelet igen! ![]() btw...vad har du kört med för namn & vilka klaner har du varit med i? |

hej hej, vem du nu än är.
Lirade CS ett tag förut..tröttnade typ... vet ett par gånger när jag spelade som jag blev kickad och anklagad för fusk när jag varit för bra
FAst det var på tyska servrar, dom suger där!
Ere nått jag äger på så äre Tribes 2....försök o ta mig där säger jag bara
Spelade 1:an som bara var en gratispryl. Sen har jag vart fast och lirat i många år nu. Clanade en del men la av nån gång när jag skulle resa bort... nu ere tribes 2 som gäller...MYCKET fett spel 
Willkommen bei uns.. fick jag lära mig i högstadiet att det hette.. =)
så ni lirar CS en del alltså.. det är skoj som fan.. men jag råkade bli bannad till den 29:e Oktober.. använde lite fel kod antar jag.. råkade försöka 2ggr med den.. grrr.. men alltså.. tänkte springa o köpa spelet idag.. men är jag då fortfarande bannad om jag byter kod eller?.. stod att mitt ip var bannat.. isf är det ju ingen idé o köpa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by dbl DJ_Hysterix: klart ![]() men jag e ju knappast den enda här.... e det inte typ AC eller nån som sa att han brukade köra samma still när han e ute??? |
Blev så sent som på midsommarafton kallad snobb av två tjejer som satt på samma buss som mig.
| Originally posted by AC. Kollade faktiskt på en kavaj från Tiger för ett par månader sedan för 2700, kändes dock inte som jag hade råd när jag inte får så mycket mer än 3000-4000 i studiestöd denna termin. Snobb? Absolut, bakslick och allt Blev så sent som på midsommarafton kallad snobb av två tjejer som satt på samma buss som mig. |

| Originally posted by AC. Kollade faktiskt på en kavaj från Tiger för ett par månader sedan för 2700, kändes dock inte som jag hade råd när jag inte får så mycket mer än 3000-4000 i studiestöd denna termin. Snobb? Absolut, bakslick och allt Blev så sent som på midsommarafton kallad snobb av två tjejer som satt på samma buss som mig. |

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by WoberT nuuu har jag äntligen fått igång CS.. köpte skiten så gick det bra.. =D |

| Originally posted by dbl bara massa rambos som springer runt själva och tror att dem e något för att dem har ett snipergevär.... i spelet... jävla loosers... |

det är helt utvecklat för teamwork...du kan via en "command" screen ge uppdrag åt dina medspelare och så finns det stora flyplan där en får bomba, en får va tailgunner och en får styra... ungefär som battlefield fast i framtiden med massa mycket coolare vapen
| Originally posted by dbl grattis... men nu tar du och dumpar det jävla skitspelet och hämtar hem Natural Selection istället ![]() mycket bättre spel.. mer team work än det e i CS. bara massa rambos som springer runt själva och tror att dem e något för att dem har ett snipergevär.... i spelet... jävla loosers... själv har man ju skjutit med ett på riktigt PSG90.. ett av världens bästa vapen *drooool* vill ha ett |
Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by A-Gren Döda mig inte... =P |
Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by Amnezia hässlich wilkommen |
Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by Amnezia mjee enligt traditionerna så genomförs offerritualerna på söndagar å e väl inte sön idag?? |
haha, ja just det
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by mindshooter säger mannen som aldrig Clanade ![]() min polare tävlade med lag i CS ett tag....det var ett satans teamplay ska jag säga dig....pratar med micarna och delar ut positioner och strategier ![]() Tribes däremot, äger allt det är helt utvecklat för teamwork...du kan via en "command" screen ge uppdrag åt dina medspelare och så finns det stora flyplan där en får bomba, en får va tailgunner och en får styra... ungefär som battlefield fast i framtiden med massa mycket coolare vapen |
Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)
Originally posted by Glorie haha, ja just det |