TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hello! Jag är ny =)
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Aendy on Jun-21-2003 13:17:

quote:
Originally posted by mindshooter
Skojar du, hur kan du ha tvivlat. Hans bok är min bibel, hans ord är min lag.

Då kanske du har åldern inne att ge dig i kast med det stora och lite mer allvarsamma orginalet? En bra sommarsysselsättning om inte annat. Isaac Asimovs böcker om stiftelsen. Börja med prologen Harri Seldon och Stiftelsen och sedan Stiftelsetriologin och sen är du fast kan jag lova. Funderar på att läsa om hela eposet i sommar... problemet är att jag har förlagt första boken på Landvetter...

Posted by Connector on Jun-21-2003 14:13:

hej hej & välkommen

Posted by A-Gren on Jun-21-2003 15:00:

Japp

quote:
Originally posted by Aendy
Av signaturen att döma misstänker jag att nykomlingen är förtjust i den bortgågne Douglas Adams episka verk... Skönt att se att han lever vidare till den yngre generationen.

Jora, den e bra den, även fast jag inte läser så mycket så läser jag jag mig genom den nu. Ruskit bra humor =)

Posted by A-Gren on Jun-21-2003 15:03:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by dbl

Q3 började jag lira en gång i tiden, men tråkade ut mig ganska snabbt.

Fattar det, Q3 e inge kul alls =)
Jag har fastnat i Cs-träsket, funderar på om man ska ta sig ut =)

Posted by U121 on Jun-21-2003 15:43:

haha

"fresh meat for the grinder eh?"

välkommen in din galning =P

Posted by A-Gren on Jun-21-2003 16:15:

quote:
Originally posted by Xo|oX
haha

"fresh meat for the grinder eh?"

välkommen in din galning =P

JAg är inte så galen... inte alltid, bara i bland kanske... eller nej, eller... jo lite =)
Kan man inte gå in i nå teram eller shit här? liknande det trsita PLayahead... Vore sköjj kanske =)

Posted by mindshooter on Jun-21-2003 17:48:

quote:
Originally posted by Aendy
Då kanske du har åldern inne att ge dig i kast med det stora och lite mer allvarsamma orginalet? En bra sommarsysselsättning om inte annat. Isaac Asimovs böcker om stiftelsen. Börja med prologen Harri Seldon och Stiftelsen och sedan Stiftelsetriologin och sen är du fast kan jag lova. Funderar på att läsa om hela eposet i sommar... problemet är att jag har förlagt första boken på Landvetter...

förklara mer...har inte hört talas om det där? är det samma sorts humor eller?

Posted by Aendy on Jun-21-2003 18:02:

quote:
förklara mer...har inte hört talas om det där? är det samma sorts humor eller?

Hört talas om Intergalaktica Encyclopedia? Inte alls humor på det viset men om man läst LGTG bör man per hommage även ge sig ikast med Isaac Asimovs berättelser och dogman för hur en Sci-Fi ska skrivas.

Posted by dbl on Jun-22-2003 01:04:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by A-Gren
Fattar det, Q3 e inge kul alls =)
Jag har fastnat i Cs-träsket, funderar på om man ska ta sig ut =)

ta dig ut ur det snabbt.... va riktigt grym på Soldier of Fortune... låg alltid i toppen varje gång jag spelade om jag inte låg 1:a som jag gjorde mestadels.. va hel grym... sen så förstörde jag det hela med att testa på CS och sen så började jag testa på andra half life mods och sen gick hela mitt SoF spelande helt åt helvete... men har dock funderat på att börja spela det igen för det e riktigt grymt.... för har man en gång lyckats bli riktigt grym på det på inte allt för lång tid så borde man la lyckas igen... eller?

har en del trevlig minnen från det fortfarande.

som typ en gång när jag körde capture the flag och jag och stuckit och snott andra lagets flagga och mina lag kamrater försökte ta tillbaka våran flagga för att jag skulle kunna ta poäng och jag hela tiden blev attackerad av nya fiender.. va ju fan själv på hela basen typ, men jag dödade varenda jävel.. fan va kul det va.. inte en jävel lyckades varken döda eller ens skada mig... kändes riktikt bra

eller en annan gång när jag körde alla mot alla va det nu kallas på en ganska liten bana men vi va ändå en del.... sprang bara runt hela tiden och mejade ner varenda jävel.. dog typ bara nån enstaka gång.. så jävla skoj va det... rulade totalt... gjorde jag på banan efteråt också tror inte jag va så jävla poppis direkt efter det
slutade med att jag stack efter att jag utklassat alla den gången..... men hittade fan inga som va tillräckligt bra.. hel jobbigt sånt.. man tröttnat fan tillslut på att döda alla och ligga i toppen.. man vill ju lära sig nått nån gång då och då typ.

och nej.. det va inte bara en bunt med newbies jag spelade mot

Posted by Nyx on Jun-22-2003 09:50:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by dbl
va riktigt grym på Soldier of Fortune... låg alltid i toppen varje gång jag spelade om jag inte låg 1:a som jag gjorde mestadels.. va hel grym...

Lirade också en del sof, back in the old days, när spelet var nytt!

vi borde lira mot varandra nån gång..ska bara se om jag kan hitta skivan & installera spelet igen!

btw...vad har du kört med för namn & vilka klaner har du varit med i?

Posted by dbl on Jun-22-2003 13:31:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by Nyx
Lirade också en del sof, back in the old days, när spelet var nytt!

vi borde lira mot varandra nån gång..ska bara se om jag kan hitta skivan & installera spelet igen!

btw...vad har du kört med för namn & vilka klaner har du varit med i?

hmmm.. va fan va det jag kallade mig för... supadupafly har jag för mig

har aldrig varit med i några klaner... har typ blivit frågad och så, men har aldrig haft tid för det... iallafall när jag spelade det.

körde mitt egna race istället

ska nog fan ta och leta upp skivan innan jag tar och slänger ner alla mina spel i källaren

Posted by Endre on Jun-22-2003 13:32:

hej hej, vem du nu än är.

Posted by mindshooter on Jun-22-2003 20:12:

Lirade CS ett tag förut..tröttnade typ... vet ett par gånger när jag spelade som jag blev kickad och anklagad för fusk när jag varit för bra FAst det var på tyska servrar, dom suger där!

Ere nått jag äger på så äre Tribes 2....försök o ta mig där säger jag bara Spelade 1:an som bara var en gratispryl. Sen har jag vart fast och lirat i många år nu. Clanade en del men la av nån gång när jag skulle resa bort... nu ere tribes 2 som gäller...MYCKET fett spel

Posted by WoberT on Jun-23-2003 06:18:

Willkommen bei uns.. fick jag lära mig i högstadiet att det hette.. =)

så ni lirar CS en del alltså.. det är skoj som fan.. men jag råkade bli bannad till den 29:e Oktober.. använde lite fel kod antar jag.. råkade försöka 2ggr med den.. grrr.. men alltså.. tänkte springa o köpa spelet idag.. men är jag då fortfarande bannad om jag byter kod eller?.. stod att mitt ip var bannat.. isf är det ju ingen idé o köpa

Posted by AC. on Jun-25-2003 01:50:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by dbl

DJ_Hysterix: klart
men jag e ju knappast den enda här.... e det inte typ AC eller nån som sa att han brukade köra samma still när han e ute???

Kollade faktiskt på en kavaj från Tiger för ett par månader sedan för 2700, kändes dock inte som jag hade råd när jag inte får så mycket mer än 3000-4000 i studiestöd denna termin. Snobb? Absolut, bakslick och allt Blev så sent som på midsommarafton kallad snobb av två tjejer som satt på samma buss som mig.

Posted by WoberT on Jun-25-2003 05:36:

quote:
Originally posted by AC.
Kollade faktiskt på en kavaj från Tiger för ett par månader sedan för 2700, kändes dock inte som jag hade råd när jag inte får så mycket mer än 3000-4000 i studiestöd denna termin. Snobb? Absolut, bakslick och allt Blev så sent som på midsommarafton kallad snobb av två tjejer som satt på samma buss som mig.

Tycker det är jäkligt snyggt att klä sig så.. men bakåtslicket vetifan.. hehe

nuuu har jag äntligen fått igång CS.. köpte skiten så gick det bra.. =D

Posted by dbl on Jun-25-2003 11:34:

quote:
Originally posted by AC.

Pappa har en Tiger kavaj... rätt snygg faktiskt

det e det enda jag inte kör med.. bakåtslick.. passar inte i det
har visserligen aldrig haft riktigt långt hår för det så det har typ bara blivit halv bakåtslick när jag har testat.. men har la nästan rätt längd för det nu.. kanske skulle låta håret växa lite istället för att klippa mig

Posted by dbl on Jun-25-2003 11:37:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by WoberT
nuuu har jag äntligen fått igång CS.. köpte skiten så gick det bra.. =D

grattis... men nu tar du och dumpar det jävla skitspelet och hämtar hem Natural Selection istället
mycket bättre spel.. mer team work än det e i CS.

bara massa rambos som springer runt själva och tror att dem e något för att dem har ett snipergevär.... i spelet...
jävla loosers... själv har man ju skjutit med ett på riktigt
PSG90.. ett av världens bästa vapen *drooool*

vill ha ett

Posted by mindshooter on Jun-25-2003 12:06:

quote:
Originally posted by dbl
bara massa rambos som springer runt själva och tror att dem e något för att dem har ett snipergevär.... i spelet...
jävla loosers...

säger mannen som aldrig Clanade

min polare tävlade med lag i CS ett tag....det var ett satans teamplay ska jag säga dig....pratar med micarna och delar ut positioner och strategier

Tribes däremot, äger allt det är helt utvecklat för teamwork...du kan via en "command" screen ge uppdrag åt dina medspelare och så finns det stora flyplan där en får bomba, en får va tailgunner och en får styra... ungefär som battlefield fast i framtiden med massa mycket coolare vapen

Posted by WoberT on Jun-25-2003 13:43:

quote:
Originally posted by dbl
grattis... men nu tar du och dumpar det jävla skitspelet och hämtar hem Natural Selection istället
mycket bättre spel.. mer team work än det e i CS.

jävla loosers... själv har man ju skjutit med ett på riktigt
PSG90.. ett av världens bästa vapen *drooool*

vill ha ett

hmm har aldrig hört talas om Natural Selection.. hemsida?

är öppen för alla nya spel. =)

Americas Army skulle jag vilja prova.. en gammal jobbarpolare vann EM med sitt lag =D.. han har tidigare vunnit halflife SM oxå..

Posted by Amnezia on Jun-25-2003 20:11:

Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by A-Gren
Döda mig inte... =P

mjee enligt traditionerna så genomförs offerritualerna på söndagar å e väl inte sön idag??

hässlich wilkommen

Posted by reveal on Jun-25-2003 20:28:

Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by Amnezia
hässlich wilkommen

betyder inte det ungefär "gräslig"?

Posted by Glorie on Jun-25-2003 20:42:

Behold, my arse. Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by Amnezia
mjee enligt traditionerna så genomförs offerritualerna på söndagar å e väl inte sön idag??

haha, ja just det

Posted by dbl on Jun-25-2003 21:28:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
säger mannen som aldrig Clanade

min polare tävlade med lag i CS ett tag....det var ett satans teamplay ska jag säga dig....pratar med micarna och delar ut positioner och strategier

Tribes däremot, äger allt det är helt utvecklat för teamwork...du kan via en "command" screen ge uppdrag åt dina medspelare och så finns det stora flyplan där en får bomba, en får va tailgunner och en får styra... ungefär som battlefield fast i framtiden med massa mycket coolare vapen

Har aldrig gillat CS... skulle aldrig falla mig i att clana i det... och det e ett TEAM spel.... SoF däremot som jag aldrig clanade i men som jag va bra på va ju inte direkt ett TEAM spel... inte på samma sätt iallafall.

I NATURAL SELECTION (LÄNK TILL WOBERT) så måste man använda team spel för att klara sig.. behövs inte i CS.. laget kan vinna ändå, men inget roligt.

Posted by A-Gren on Jun-27-2003 09:03:

Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)

quote:
Originally posted by Glorie
haha, ja just det

Va det så kul? Nu känner jag mig ju nervös.

Kan ni fatta hur trist det är att inte kunna göra nått under 2 veckor av sommarn? Jag ligger hemma... SJUK!!! Streptokocker... eller hur *** det stavas =)

Suck... ni får trösta mig...

Pages (2): « 1 [2]