TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Infected Mushroom Till Sverige !
Pages (2): « 1 [2]
Awww... nicke det var visserligen f�r ngt �r sedan.. heh... :P
Jag �r seg... och nu var jag dessutom uttr�kad... *lol*

tack f�r v�lkomningen *kramar om dig*
olala
billetter at hand soono
bacto m� bare f� r�va i gir og sende de! 
S���....
M�ste bara fr�ga igen: vilka ska diit? 
Och: Verminator... nog f�r att du kommer fr�n grannlandet.. men jag f�rstod inget av det du skrev
![]()
dom ville tyv�rr inte ha eld till denna festen... so im out...
Drar p� Trinity och Devotion och �r n�jd med det 
vill dra men har inte r�d ju 
typ 700 sp�nn att leva p� nu tills jag f�r jobb och l�n 
och jag b�rjar f� spasmer snart.. m�ste p� n�n ny trance fest... b�rjar typ dansa hela tiden s� fort jag s�tter p� musik...
och varje l�t jag g�r l�gger jag en massa reeverb p� typ f�r att det blir mer live k�nsla i det hela vilket inte l�ter speciellt bra n�r n�n annan lyssnar.. t�nker typ inte p� det sj�lv....
JJJJAAAAAGGGGG MMMMMM������SSSSSSTTTTTTEEEEEEEEEEE FFF������� DDDDDDAAAAANNNNNNNSSSSSSAAAAAAAAA...................
| quote: |
| Originally posted by dbl vill dra men har inte r�d ju ![]() typ 700 sp�nn att leva p� nu tills jag f�r jobb och l�n ![]() och jag b�rjar f� spasmer snart.. m�ste p� n�n ny trance fest... b�rjar typ dansa hela tiden s� fort jag s�tter p� musik... och varje l�t jag g�r l�gger jag en massa reeverb p� typ f�r att det blir mer live k�nsla i det hela vilket inte l�ter speciellt bra n�r n�n annan lyssnar.. t�nker typ inte p� det sj�lv.... JJJJAAAAAGGGGG MMMMMM������SSSSSSTTTTTTEEEEEEEEEEE FFF������� DDDDDDAAAAANNNNNNNSSSSSSAAAAAAAAA................... |

Om man inte har biljett redan s� verkar det k�rt eller hur �r det med k�p vid d�rren? Kanske styra upp en bilresa ner fr�n sthlm?
snart �r det dags, eller snart o snart, 50 dagar kanske
det kommer bli s� bra, och jag lider med dom som inte hann k�pa biljett, jag ska ha kul som aldrig f�rr, alltid �nksat mig infected behind the decks 
| Originally posted by AC. Om man inte har biljett redan s� verkar det k�rt eller hur �r det med k�p vid d�rren? Kanske styra upp en bilresa ner fr�n sthlm? |
| Originally posted by AC. Om man inte har biljett redan s� verkar det k�rt eller hur �r det med k�p vid d�rren? Kanske styra upp en bilresa ner fr�n sthlm? |
| Originally posted by teski Jag kan dansa �t dig... *nickar* Och Mindshooter.. synd de inte ville ha dig d�r ![]() Hade velat se dig i action... verkar magiskt.. *nickar* (; |
Ska du inte p� n�n av dom andra festerna nu i september?
Mindshooter, L�ngt till J�nk�ping ju 
Men det kommer v�l fler g�nger antar jag 
Men, har iaf fixat bussbiljett nu via saturn return 
250:- tur o retur.. inte illa alls ju
Bra s� billigt 
Hur tar ni andra er dit? *fundera*
/teski
s�d�rja, nu b�rjar det n�rma sig lite 
hur m�nga fr�n forumet �r det som kommer nud�?
sket sig fatalt f�r mig :/
| Originally posted by Vizay sket sig fatalt f�r mig :/ |
s� hva blir det til
noen om drar?
| Originally posted by SteveTranz4ever Bilder fr�n Karma p� Mandarin |
det var s� j�vla grymt, b�ttre fest har jag aldrig vart med om... infected var s� j�vla duktiga liksom alla andra bakom spelarna, kommer aldrig gl�mma den h�r festen
fyfan headroom spilte HAARDT!!!!!
fyttigrisen s� hardt
hehe
helt vanvittig
klarte ikke � danse mer enn 1,5 timer inn i settet dems - ble for hardt og slitsomt. og volumet p� technorommet var for h�yt til � bare st� der. glad jeg hadde �repropper
ellers hadde jeg nok blitt d�v 
Mer bilder fr�n Karma p� LIQUIDSUNSET.org
Nu finns det en video gjort av Stonefield p� LiquidSunset.org
Direkt l�nk...
http://www.liquidsunset.org/video_a...ideo.php?vid=32
Jag gillar avslutningen p� filmen!
de lirade bra l�tar