TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie is er beter....
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by DJ D-Man on Jun-23-2003 19:09:

quote:
Originally posted by Djeebie
Grappig.

Hier is het wel duidelijk dat men Ti�sto beter vind dan Armin, maar de buitenlanders denken daar echt anders over: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=104147.

Armin ligt op dit moment 1 stem voor op Ti�sto.

Zo, de stand is weer gelijk gemaakt

Ik kies voor Tiesto omdat hij als DJ wel gelijkwaardig is aan Armin, maar omdat zijn muziek gewoon veel breder is. Tiesto verrast nog wel eens met progressive of techno of iets anders vaags. Armin kan mij niet verrassen, bij hem is het altijd trance. Wel goed trouwens hoor, ik zeik Armin verder niet af ofzo.

quote:
Originally posted by Remy D
Tevens vind ik dat Armin Tiesto vaak probeert na te doen. Om 1 vb te noemen: Tiesto maakt remix van Gatex, daarna kwam ineens de edit van Armin.

Sunburn heeft inderdaad ook wel wat weg van Flight 643...

Posted by Massive on Jun-23-2003 19:10:

quote:
Originally posted by Djeebie
Grappig.

Hier is het wel duidelijk dat men Ti�sto beter vind dan Armin, maar de buitenlanders denken daar echt anders over: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=104147.

Armin ligt op dit moment 1 stem voor op Ti�sto.

ja fok die buitenlanders!

dutch forum hier

Posted by Massive on Jun-24-2003 10:26:

zozo beginnen de dutchies zich lichtelijk van Armin af te keren?

7 EENS tegen 22 ONEENS

netjes

Posted by Duke2003 on Jun-24-2003 10:37:

ik ken de sets van beide niet en qua produceren vind ik tiesto beter, vandaar dat ik op tiesto stem!

Posted by mantisnl on Jun-24-2003 14:31:

k heb voor armin gestemd.
ben een vaste luisteraar van zn show, die ik vanzelfsprekend super vind, iedere week weer!
zn producties zijn ook toppie, er zijn maar n paar platen die me teleurstellen.
tiesto daar integen, is toch ietsie commercieeler, wat ik jammer vindt.
zn producties zijn wel ok, maar zn sets vink niet zo geweldig.
armin dus

Posted by SnuggLe on Jun-24-2003 14:50:

Duidelijk Tiesto. Armin is idd Hitjestrance, Tiesto experimenteert meer.

Al ga ik overigens ook mee met Ding Chavez in 'er zijn veel betere dj's buiten die 2'

Posted by Raymond on Jun-24-2003 15:16:

I only say this once: Magik One - First Flight

Kijk als Armin nou eens ging draaien zoals z'n show het 2e uur is....

Nee het moeten zo nodig handjes wapper hits zijn.....

Posted by Donna on Jun-24-2003 15:23:

Ik kan hier dus echt geen keuze in maken he.

TIC was weergaloos,Dutch Dimension ook,maar heb ook de 12 urige set van Armin in Club Eau fuckin hoog in achting staan..

Tiesto qua producties veel beter,en denk ook dat Tiesto net ff in een betere tijd is begonnen,namelijk eerder dan Armin.
Als Armin ook een reeks CD's als Magik,ISOS etc was gaan creeeren was dat ws toch al heel snel afgedaan als copy-catten.

Tiesto is gewoon de voorloper,heeft daardoor ook iets meer mazzel dan Armin,sja dunno,Tiesto klinkt alleen al "meer" maar dat zou niet ok zijn.

Sja als je kijkt naar producties en Cd's en meuk zou t tiesto zijn magoed,kan hier echt geen keuze in maken..

Posted by eieregooie on Jun-25-2003 02:32:

Die vergelijkingen altijd... Beide zijn TOP DJ's!

imho dan he

Posted by total woot on Jun-25-2003 06:01:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Vind Tiesto beter. Armin kwam echt in de buurt, maar na TiC kan het toch echt even niet meer stuk. Tiesto heeft net dat beetje meer gevoel bij mij, bij Armin haak ik nog wel eens af.
Qua producties vind ik Tiesto over het algemeen ook sterker. Tiesto roeleert Armin dus

!EENS

Posted by MennoB on Jun-25-2003 08:49:

Oneens:

Ik vind tijs z'n mixjes beter en z'n platen keuze ook beter. Hij experimenteerd meer met andere stylen en dat zie armin niet doen. Ik vind armin meer dat 'blije' trance draaien, wat tijs ook wel eens doet mkaar niet zo veel platen....

Dus vind ik tijs beter!!

Posted by Asperge on Jun-25-2003 09:04:

Ondanks het beide echt topdjs zijn maar ik moet kiezen ga ik toch voor Ti�sto. Ik vind zijn producties beter, IMM is veel beter dan 76(maar dat is ook gene slecht album zkr niet!). Ti�sto zijn sets zijn zoals al vaak gezegd gevarieerder en kunnen mij langer boeien. Maarja ik heb Armin dan ook nog nooit in het echt gezien, moet er toch maar eens van komen. Verder vind ik Armin wel beter in de omgang met zijn fans, altijd chatten tijdens ASOT en af en toe een prijs weggeven terwijl ik tiesto nog nooit op een inet chat heb gezien of iets dergelijks.

Posted by Joost008 on Jun-25-2003 09:05:

Ik ga ook voor Tiesto, Ten eerste was het Concert natuurlijk onbeschrijfelijk mooi en ten tweede luister ik nog regelmatig cd's als Magik 6 en 7. Armin is zeker een goede tweede luister bijna altijd wel naar ASOT en kan hier ook zwaar van genieten. Kheb Armin ook alleen nog maar live gezien tijdens Mysteryland en dat was niet te vergelijken vonnik met Tiesto live at Impulz (of Tiesto In Concert) Maar kmoet wel zeggen dat Armin het laatste jaar zwaar is gestegen...

Posted by raoel on Jun-25-2003 10:24:

Ook ik vindt Ti�sto beter.

Zoals iedereen zegt: Ti�sto draait gevarieerder dan Armin. Heeft meer onbekende nummers in zijn sets en heeft bijna altijd een hele goede opbouw wat het publiek bijna altijd goed oppikt. Ik heb het idee dat dat bij Armin minder is, al heb ik hem nog nooit live gezien.

Natuurlijk is het wel zo dat Armin jonger is en pas "groot" werd toen de trance in 2000 over zijn top heen ging (IMO). Toen Armin bekend werd had Ti�sto het al dik gemaakt en al prachtige compilaties op de markt gebracht. Daardoor heeft ti�sto veel meer naamsbekendheid dan Armin en dat speelt ook mee bij het entousiasme van het publiek dat op een feest afkomt. En een DJ moet het toch van ons (het publiek ) hebben.

Posted by tango on Jun-25-2003 10:57:

Het is nu wachten op de vote en de reply van Armin zelf

grtz,
TNG

Posted by raoel on Jun-25-2003 12:14:

quote:
Originally posted by tango
Het is nu wachten op de vote en de reply van Armin zelf

grtz,
TNG

Hoezo?
Het jij persoonlijk tegen um gezegd dat ie hier ff moet komen kijken?

Posted by Miss Proximus on Jun-25-2003 12:26:

onze votes zijn toch veel belangrijker dan die van Armin...ik bedoel..wie heeft hier nou verstand van Muziek..hij of wij??

anyway, zelfs ik heb oneens gestemd vind Armin erg goed (vooral als je knetterlijp bent *snik*-> Ik denk aan ML 2001 met BeLLiE ) Maar Tiesto is wat minder zweverig en heeft gewoon wat meer power en ik hou(wer) van power!

ben het trouwens ook met Mark eens of het er nou wel of niet om gaat in deze thread! (k)

Posted by Hitman on Jun-25-2003 13:20:

Armin bevalt me steeds beter, maar Tiesto blijft toch de betere van de 2.

grtz

Posted by Partyhardy! on Jun-25-2003 14:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Armin is idd Hitjestrance

quote:
Originally posted by Raymond
Kijk als Armin nou eens ging draaien zoals z'n show het 2e uur is....

Nee het moeten zo nodig handjes wapper hits zijn.....

quote:
Originally posted by MennoB
Ik vind armin meer dat 'blije' trance draaien,.......

quote:
Originally posted by DJ D-Man
Armin kan mij niet verrassen, bij hem is het altijd trance.......

Sunburn heeft inderdaad ook wel wat weg van Flight 643...

quote:
Originally posted by tango
Armin draait nog teveel van die slappe kazige trance plaatjes in zn sets.....

quote:
Originally posted by Subsonik
Armin ownt Jan Wayne, maar meer ook niet

ik kan al deze reply's serieus niet geloven!
wat een NEP tranceaddicts allemaal! ik heb jullie hier trouwens ook nog nooit eerder over gehoord!

je mag van mij Ti�sto natuurlijk de betere vinden (ik persoonlijk kan niet kiezen want Ti�sto is super door de magik die hij, zoals andere al hebben aangegeven, uitstraalt tijdens zijn sets en Armin heb ik nu ook al zulke memorable sets horen draaien en zijn radioshow is hemels ) maar om nu zulke reply's te geven over trancemaster Armin! slappe hap hoor allemaal!
Armin is gewoon een

Posted by Jesse on Jun-25-2003 14:44:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Armin is gewoon een

dat issie ook, alleen voor mij is Tiesto net ietje meer koning. En met 'hitjesdraaiers' heb ik geen problemen...als ik platen koop zijn t meestal ook al hits (of worden t wat later). Die wil ik ook horen als ik naar een feest ga! En niet alleen maar nummers die ik nog niet ken.

Posted by total woot on Jun-25-2003 15:54:

Ben t hier ff helemaal eens met Partyhardy! tuurlijk is Tiesto (IMO) de betere van de 2, maar Armin staat wel met stip op de 2e plaats, en dan....................de 3e plaats.............. die staat er iig een heel eind onder!

Grtz
WooT

Posted by tijs08 on Jun-25-2003 17:28:

misschien moeten al die TA-ers met die mooie uitspraken eens iets vaker naar Armin gaan als hij in de buurt is...
Ik heb Armin nog nooit een kazig nummer horen draaien!
Kan ik van Tiesto niet zeggen met zijn Lethal Industry Ringtone

Das ook het voordeel van Armin he! Hij is tenminste hier te zien.. Tiesto is not invited at all

Posted by Cosmic on Jun-25-2003 17:44:

quote:
Originally posted by Jesse
dat issie ook, alleen voor mij is Tiesto net ietje meer koning. En met 'hitjesdraaiers' heb ik geen problemen...als ik platen koop zijn t meestal ook al hits (of worden t wat later). Die wil ik ook horen als ik naar een feest ga! En niet alleen maar nummers die ik nog niet ken.

Op een feest wil ik juist alleen maar nieuwe nummers horen! Zodat je verrast wordt en niet meteen denkt: he, die ken ik, nu komt er een synthje bij, zometeen de break etc... Hoe meer nieuwe nummers op een feest hoe beter

Posted by Remy D on Jun-25-2003 21:06:

quote:
Originally posted by tijs08

Als Sunburn wat beter verkocht had geweest dan had hij ook een ringtone gehad.

Maar verder zat ik wel negatief te doen over Armin maar hij staat ook op 2 met Marco V dan. Zei eerder dat hij in mijn top 5 stond en niet top 3 maar dat klopte dus niet. Verder ben ik blij dat er straks 2 dj's in de top 3 staan (mAg top 100).

Posted by Switch on Jun-25-2003 22:14:

quote:
Originally posted by tijs08
misschien moeten al die TA-ers met die mooie uitspraken eens iets vaker naar Armin gaan als hij in de buurt is...

Das ook het voordeel van Armin he! Hij is tenminste hier te zien.. Tiesto is not invited at all

oh dus bij jou is een track kazig als er een ringtone van is?
kaas is milk inc, sylver enzo, niet een track die veel airplay krijgt.
btw Sunburn heeft geen echte melodie, dus daar kun je niet echt een ringtone van maken

Pages (3): « 1 [2] 3 »