TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie gaat er morgen naar WildLife???
Pages (2): « 1 [2]
ben je nu boos dan?
Nee joh gekkie,hoe kank nu boos worden op iemand waar ik mee communiceer op me peeseej.
Ik ben zelden boos,ik ben altijd lief en onschuldig
*Donna does the BamBiLook*

| quote: |
| Originally posted by Donna Nee joh gekkie,hoe kank nu boos worden op iemand waar ik mee communiceer op me peeseej. Ik ben zelden boos,ik ben altijd lief en onschuldig *Donna does the BamBiLook* |

Mja van binnen ben ik een enorme biatch,en nu gaan we maar kappen anders gaan ze zeuren dat we prive moeten
)
Jij wilt toch geen vriendjes worden
| Originally posted by Donna Mja van binnen ben ik een enorme biatch,en nu gaan we maar kappen anders gaan ze zeuren dat we prive moeten )Jij wilt toch geen vriendjes worden |
hehe mkay,krijg jij op dancevalley een huggeltje vamme;p
Re: Black Hole family
| Originally posted by DeFrisse Wat worden er toch snel conclusies getrokken zeg, djeeezzzzus!!!!! nie zo close?? Bullshit!!! omdat die parkeerplekken in amsterdam maar tot 5:00 uur geopend zijn heb je weinig keus dan eerder weg te gaan hoor... en Tijs deed vaag?? Begint op Johan Gielen te lijken? Slaat helemaal nergens op hoor.... Tijs heeft mooi de tijd genomen om iedereen die wat te melden had vooraf netjes te woord te staan. FRESHDJS!!! geen onzin gaan vertellen, en als je het niet meer leuk vindt, dan kom je toch gewoon niet meer?? |
*hihi* sssssht Akira anders hebben we dat weer...,k had m net weer een beetje chill

de vriend van
ik reageer niet...
beter lezen...
krij ik nu ook een dv hug?
whahaha ja echt wel dat je die krijgt,kwist niet dat je der was,jijj sneaky