TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wanted:Dj's!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by [A|ienFactory] on Jun-16-2001 13:31:

quote:
Originally posted by New Wave
wel een leuk idee, ben opzich al wel 1,5 jaar bezig met mixen,,,,,maaruh dat is met cdzzzzzzzzz en dat is echt fucked up, volgende maand als SF binnen is effe twee platenspelers kopen.
Ik heb nog niet de skills met platen......dus aan mij heb je niets.
en ben ook heel druk dus draaien komt er bijna niet van......

groeten

true

Posted by Donna on Jun-17-2001 11:08:

quote:
hmmm... ik wil het ook wel een keertje proberen. ik gebruik nu live365, dus iemand zal wel effe moeten uitleggen hoe s/c werkt...

Er zijn genoeg mensen die je dat uit kunnen leggen,kom gewoon maar eens kijken op #ddb,zowieso gezellig

Posted by Miss Proximus on Jun-17-2001 11:15:

quote:
Originally posted by New Wave
wel een leuk idee, ben opzich al wel 1,5 jaar bezig met mixen,,,,,maaruh dat is met cdzzzzzzzzz en dat is echt fucked up, volgende maand als SF binnen is effe twee platenspelers kopen.
Ik heb nog niet de skills met platen......dus aan mij heb je niets.
en ben ook heel druk dus draaien komt er bijna niet van......

groeten

Jeezz...hey new wave..hoeveel stufie krijg je dan wel niet? ik nl. maar 450 gulden ofzow...en een goeie draaitafel kost toch (umm....) al gauw 1000-2000 piek, zelfs 2e hands! maar jah, iz nun of ma dang bizniz... je zou het gewoon moeten doen..want dj's zijn COOL haha

Posted by Donna on Jun-18-2001 08:31:

Dj's zijn cool jah,en we zoeken nog steeds een paar lefdj's die een vette set gaan neerpleuren,waaaaaar zijn ze??

Posted by Bellie on Jun-18-2001 11:18:

Ja ik wilde gisteren nog wel effe komen.maar ik was zo verneukt door mysteryland dat ik echt nergens zin in had.Ik zal proberen deze week effe langs te wippen....

GREETZ!!

Posted by Donna on Jun-18-2001 11:40:

hehe very begrijpeble Bellie
Blijft dat ik wel nieuwsschierig ben,see ya

Posted by Nastra Azzurro on Jun-19-2001 00:29:

ik wil ook wel een keertje setje draaien voor jullie..
maar dat mIRC is eggt russisch voor mij...dus dan moeten jullie het wel allemaal uitleggen...
En ik moet me record box ff updaten..ga ik morgen doen.

later
(lijk me ook lachen om andere te horen)

Posted by Miss Proximus on Jun-19-2001 07:18:

techno techno, touchdown touchdown

Posted by Donna on Jun-19-2001 08:00:

quote:
ik wil ook wel een keertje setje draaien voor jullie..

Leuk man,kijk voor mirc ff naar de uitleg van glaniskanis,eerder in deze thread,kom je er niet uit,mail me dan ff dan stuur ik je ff details.
Greetz

Posted by Robvef on Jun-19-2001 08:05:

Zat gisteren nog op #ddb maar ik hoorde weinig muziek. Heb jou trouwens niet gezien daar, Donna!! Wel je b/f.

Posted by Donna on Jun-19-2001 08:19:

Ikke was werken van 1500-2300,en sjemig heej heeft me b/f niet eens een setje gedaan,wat is dat nou?!

Mja op t mom hebben wat mensen probs met de pjoeters,bf gooide een glas gele puschkin/redbull over zn hd en ookal is die shit nog zo lekker,Mr.Peeseej vond er niks aan
En we zoeken niet voor niks dj's,is wat *gedoe* geweest in #ddb en we zijn nu bezig een fresh new start te maken,komt een nice website bij etc etc.
Dus in principe degenen die nu member worden gaan helpen de boel weer op poten te zetten,beswel nice toch

Posted by Robvef on Jun-19-2001 08:23:

Ik ga het zeker in de gaten houden.

Posted by Bellie on Jun-19-2001 08:40:

quote:
Originally posted by Robvef
Zat gisteren nog op #ddb maar ik hoorde weinig muziek. Heb jou trouwens niet gezien daar, Donna!! Wel je b/f.

Same here.Ik dacht laat ik maar es daar gaan tjekken.Maar ik had je ook niet gezien.En niemand zei wat dus ben ik maar weer later gegaan
Ben je er vanavond Donna??zeg effe dan hoe laat je er ongeveer bent ok..
Oow ja ik ga vanavond mix opnemen.Het wordt wel een technomix.maar als je geintereseerd bent hoe ik draai moet je hem maar effe downen.

GREETZ!!

Posted by Donna on Jun-19-2001 08:54:

jups vanavond ben ik r wel,moet donderdag pas weer werken En ben zeker intrested in je mix Bellie,zou leuk zijn als er een leuk team dj's bij elkaar ontstaat,zoals jullie hebben gezien is t geen chan met 20 man erin,alles moet alleen weer gaan rollen,kortom,we hebben peeps nodig die de boel leven gaan inbeuken
Er zijn nu zo'n beetje 6 djs,aan de website wordt hard gewerkt,waarop ook mixen van de dj's te dl gaan zijn,dus is zeker ook leuk voor jezelf...

Posted by Bellie on Jun-19-2001 09:13:

Ok ik ga als ik thuis ben (ik zit n.l. nu op mn werk ) eerst die mix maken en daarna kom ik wel effe babbelen daar bij #ddb.
spreek je laters!!

GREETZ!!

Posted by Donna on Jun-19-2001 09:48:

is goe,see ya

Greetz Bek

Posted by Miss Proximus on Jun-19-2001 17:26:

hmmm..kennelijk is progressive niet gewenst?? ik denk ik krijg wel te horem of me b/f wel of niet gewenst is...maar jah..alleen maar replies voor de boyz..jammur

Posted by Robvef on Jun-19-2001 17:36:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
hmmm..kennelijk is progressive niet gewenst?? ik denk ik krijg wel te horem of me b/f wel of niet gewenst is...maar jah..alleen maar replies voor de boyz..jammur

Ik wil wel naar progressive luisteren. Vind dat wel lekker.
Heb je toch nog je reply

Posted by Miss Proximus on Jun-19-2001 18:00:

haha rob! nou jah..laat maar verder.I'll but out..zoals ik al zei..ik stuur m'n vriend wel s

Posted by Donna on Jun-19-2001 19:28:

quote:

Jouw b/f is zeker wel gewenst,progressive is helemaal ok

Posted by Miss Proximus on Jun-19-2001 21:13:

dank je donna..dat stel ik zeer op prijs! maar m'n vriend nog meer natuurlijk! ik zal het gelijk ff zeggen (als ik m wakker krijg haha) toppie!

Posted by Donna on Jun-20-2001 07:17:

Laat m vanavond gezellie langskomen,(ik neem aan dat ie weet hoe mirc werkt) en jij ook tuwlijk,hebbik ook wat female steun in een chan vol crazy guys;p

Posted by Miss Proximus on Jun-20-2001 20:33:

hey don, sorry dat ik nu pas reageer maar k ben net thuis (errug druk met school ff) en me b/f is nog aan het werk.....volgende week woensdag ook goed?

Posted by Donna on Jun-21-2001 07:34:

tuwlijk is volgende week ook goed,nice dj's zijn altijd welkom,we hebben er in ieder geval alweer een paar bij en er wordt lekker gedraait,tijdens een goeie set hebben we gewoon een party met zn allen via de pc,geeeeeinig,iedereen uit zn dak enzow
Greetz en see ya

Posted by Bellie on Jun-21-2001 08:03:

Hey donna,wanneer kan ik es een keer draaien dan

GREETZ!!

Pages (3): « 1 [2] 3 »