TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Geslaagd of gezakt?
Pages (2): « 1 [2]
Sterkte Glanis en gecondoleerd.
gecondoleerd glanis
Eej, ik denk dat iedereen ook wel mijn lijst wil weten he...
NL- 7
EN- 7
EE- 8
ET- 8
WA- 9
WB- 6
GS- 8
AK- 8
Hehe, ik ben de masterSTUUD !!!
En nu ff flink zuipen....hmmm, waar is het bier.... 
gecondoleerd Glanis, en iedereen nogmaals gefeliciteerd met het slagen
Tnx iedereen
En ik zal mijn lijst ook ff posten
Wis A - 8
Wis B - 6
Nat - 6
Eng - 8
Nl - 7
Eco - 6
Greetz,
Glaniskanis
Gecondoleerd Glaniskanis 
Verder mijn felictitaties voor de mensen die zijn geslaagd
ja niet veel mensen blijkbaar. 3 ofzo? Gesl;aagd dan he
| quote: |
| Originally posted by moogwai Gecondoleerd Glaniskanis ![]() Verder mijn felictitaties voor de mensen die zijn geslaagd |

| Originally posted by Dj Lex ja niet veel mensen blijkbaar. 3 ofzo? Geslaagd dan he |
Ik belde na mn examens altijd naar laks hoor..boeide me nix of het makkelijk of moeilijk was.. maybe wordt t opgehoogd.. alle beetjes helpe
en als iedereen zo denkt en zo belt 
Trouwes gehoord over zon leraar wiens huis is afgebrand haha.. die had de ne opstelle thuisligge haha.. moete julie lekker allemaal alles overdoen haha.. lekker he!
Een zon meidje vond t meer "zielig" voor de leraar dan dat ze het vervelend vond.. nou die verdient ook een kogel.. de 2e van vanavond. 
Nou ik gaat weer verder met marco luistere 
| Originally posted by Jesse Volgens de kranten was het goed gemaakt. Niet al teveel zakkers etc. Voor VWO oude stijl waren er "geen opmerkelijke dingen" in de examens... Toch wel vreemd dan dat de telefoons bij LAKS roodgloeiend stonden met allerlei klachten over Geschiedenis& economie 1.... |
| Originally posted by Dj Lex nou bij mij op school is het dus echt niet goed gemaakt he, veel gasten en meiden uit de zesde komen volgend jaar bij mij in de klas |
Volgende week ben ik denk allang doodgegaan aan slaaptekort of een alcoholvergiftiging.....
weet je waarom VWO zo goed gemaakt is, omdat dit jaar de laatste klas ouwe stijl is, ze willen zo min mogelijk mensen in de bezemklas hebben, mensen ouwe stijl mogen namelijk niet zomaar de 2de fase ingaan.
onze school was de beste van Den Bosch,
VWO: 88% geslaagd, 5% meer als vorig jaar
HAVO: 86% geslaagd, 5%meer als vorig jaar
Mavo: 96% geslaagd, 12%!!! meer als vorig jaar
de krant vond de resultaten van onze school zo opvallend dat het zlefs op de voorpagina stond van het Brabants Dagblad!!!
bij ons was er 1 gezakt en 5 hebben een Her van mavo havo en vwo
Bijna iedereen geslaagd dus!!!!

Nou bij mij dus niet he. Allemaal huilende kindjes op het schoolplein. Hehe altijd lachuh hehe