TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ralphie B - Massive
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Hehe LOL en die b kant is ook lekker trackie
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis LOL Er zijn dus al 2 friezen Jeez, das fucked op ![]() Misschien moet Swamper ff een nieuw forumpje voor ze aanmaken ![]() Kunnen ze over de nieuwste friese trance hits en feesten praten als: Harlingercity en DJ Scot Project - F (Fishquote) ![]() Greetz, Glaniskanis |
lekker downen!!! 
kom op jongens, ik woon hier alleen maar, maar ben hierleker niet geboren en ik praat ook geen fries!!
ennuh wat betreft de kast, die mag wel in de kast blijven!
| Originally posted by DJ_Siesta kom op jongens, ik woon hier alleen maar, maar ben hierleker niet geboren en ik praat ook geen fries!! ennuh wat betreft de kast, die mag wel in de kast blijven! |
ik ook niet hoor das wel zo'n bagger herrie, afschuwlijk, vooral de kast stelletje zielepieten, getverdemme ik ben "jelle" nog niet vergeten wat een losers
GreetZ Siesta
| Originally posted by DJ_Siesta ik ook niet hoor das wel zo'n bagger herrie, afschuwlijk, vooral de kast stelletje zielepieten, getverdemme ik ben "jelle" nog niet vergeten wat een losers GreetZ Siesta |
ipv van over friese rotzooi muziek kunnen we het natuurlijk ook over de nieuwste en vetste trance hebben
| Originally posted by Blik ipv van over friese rotzooi muziek kunnen we het natuurlijk ook over de nieuwste en vetste trance hebben |
goed idee! :-)
ik ken dat hele volkslied niet, lol
ze zeggen dat het altijd bij s.c heerenveen draaien aan het begin v/d wedstrijd ofzo :-)
| Originally posted by DJ_Siesta goed idee! :-) ik ken dat hele volkslied niet, lol ze zeggen dat het altijd bij s.c heerenveen draaien aan het begin v/d wedstrijd ofzo :-) |
| Originally posted by Dj Lex ja idd best wel nummertje cool nummertje hoor,met een vette beat eronder toppertje |
ahahaha gaan we doen, gewoon een vette beat eronder van public domain :-) staan ze helemaal te schudden in dat stadion daar en dan wat vocals van sarah mclaglan ofzo ;-) en een leuk deuntje!
xie het al voor me
strax draait thijssie hem nog! hahahah lol
GreetZ Siesta
Nee ik zeg tiesto magikal remix ofzo met sarah blerrend die friese teksten
| Originally posted by DJ_Siesta ahahaha gaan we doen, gewoon een vette beat eronder van public domain :-) staan ze helemaal te schudden in dat stadion daar en dan wat vocals van sarah mclaglan ofzo ;-) en een leuk deuntje! xie het al voor me strax draait thijssie hem nog! hahahah lol GreetZ Siesta |
we houden een sensation in het abe lenstra stadion
met als theme "het fryse folkslied (ferry corsten rmx :-))
met dj Woate en Dj Syb
hahaa lol
| Originally posted by Blik DJ Tiesto - Frysl�n boppe zo gaat de plaat heten, we brengen hem uit onder zijn naam, word gegarandeerd een hit in de clubs |
ja, Ralphie B volgens mij, maar iedereen heeft die toch al dus maakt vrij weinig uit
| Originally posted by Blik ja, Ralphie B volgens mij, maar iedereen heeft die toch al dus maakt vrij weinig uit |
ik moe gaan :-(
leuke thread hebben we er van gemaakt egt toppie!
fryslan boppe rulez
DJ Tiesto - Fryslan 643
of
Mauro Picotto - Like this, Like fryslan :-)
mzls spreek jullie later
| Originally posted by DJ_Siesta ik moe gaan :-( leuke thread hebben we er van gemaakt egt toppie! fryslan boppe rulez DJ Tiesto - Fryslan 643 of Mauro Picotto - Like this, Like fryslan :-) mzls spreek jullie later |
| Originally posted by Blik haha LOL, die zijn goed ja de mazzel fries |
Kamaya Painters - Endless Boppe (Elfsteden Mix)
Paul Van Dyk - For A Fries (Haring Met Uitjes Remix)

Greetz,
Glaniskanis
| Originally posted by Glaniskanis Kamaya Painters - Endless Boppe (Elfsteden Mix) Paul Van Dyk - For A Fries (Haring Met Uitjes Remix) ![]() Greetz, Glaniskanis |
| Originally posted by Blik ipv van over friese rotzooi muziek kunnen we het natuurlijk ook over de nieuwste en vetste trance hebben |