TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- JaaaJaa de vakantie komt er weer aan.Waar gaat iedereen heen op vakantie!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Mallorca El Arenal
Hehehe ik ga van 28 juli t/m 4 augustus mis ik net JUDGE JULES KUUUUUT...
maar hoe kom je aan die infor rob???
Een flinke week naar Salou met met m'n vrienden en verder nog een weekje naar Tjechie met ons kampioenenvoetbalteam 
Ik ga lekker 3 weken naar Estartit in Spanje!
Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelaxxxxxxxxxxxxxxx
| quote: |
| Originally posted by Robvef Dat mooi jongen. Kunnen we al met 3 of 4 personen daar meeten ![]() Let op. op 6 augustus draait Judge Jules in de BCM in Magaluf |
MmMMmmm.. waarschijnlijk in t midde van de vakantie gaat ik me neef opzoeken in ze pappas huisje in SPANJE BENIDORM.. haha.. zware ownage.. huis met tv airco 5 kamers ofzow.. aardige man.. ff dik feesten daar.. want dat kan heel goed in benidorm
en aant eind ff last minutte met vriend van mij waarheen weet ik nog niet..zal ook wel zon zee strand neu.. muziek zijn
Vanaf 20 juli zit deze jongen in SALOU!!!!
DJ Tiesto op 22 juli!!

Ik ga lekker 15 dagen de turken opzoeken
Ik ga naar Bodrum in het zuiden van turkije, hotel aan het strand, alles spotgoedkoop en vlakbij de Halikarnassos 
| Originally posted by Ding Chavez Ik ga lekker 15 dagen de turken opzoeken Ik ga naar Bodrum in het zuiden van turkije, hotel aan het strand, alles spotgoedkoop en vlakbij de Halikarnassos |
| Originally posted by Blik turken opzoeken kun je ook in eigen land doen hoor |

| Originally posted by Empathy hmm, Judge Jules.. Is dat wat? |
Originally posted by Henkie_henk |
| Originally posted by Dj Lex haha LOL als je bedoelt wat ik denk. |
| Originally posted by D�eame� Vanaf 20 juli zit deze jongen in SALOU!!!! DJ Tiesto op 22 juli!! |
Re: Lloret.....Espa�a
| Originally posted by Jesse Heel origineel maar toch wel lachen ben er vorig jaar ook al geweest, clubs vallen alleen wel wat tegen, heel commercieel of hard-core... maar toch ff 17 daagjes zon, zee, vrouwlijk schoon en feesten!!! |
| Originally posted by basvh deze thread is al een keer geweest volgens mij, maar anyway ik ga dit jaar met 16 (waarschijnlijk 15 want ik hoor net dat een maat van mij een ernstig scooter ongeluk heeft gehad ) naar blankenberg, belgie. ik ben er van 6 tot 13 aug |

nog eventje geduld en we zijn allemaal op vakantie!!!echt wel beter dus
| Originally posted by raoel heh heh ![]() ![]() Ik ga ook naar blankenberge vanaf 4 aug t/m 13 aug Zal wel weer leuk worden. Zilion beach schijnt wel lijp te zijn. Is het zo ernstig omdat je dan nu maar met 15 man gaat??? |
)
| Originally posted by Akira nog eventje geduld en we zijn allemaal op vakantie!!!echt wel beter dus |
.. zeker met dat kut weer hier in Nederland (Regen in Juni was is dat nou weer voor onzin
)
jaja, woensdag begint mijn vakantie, en 3 keer raden wat voor het dan word......
20+ graden en onbewolkt!!!!!!!! echt perfecte timing!!!!
| Originally posted by Blik jaja, woensdag begint mijn vakantie, en 3 keer raden wat voor het dan word...... 20+ graden en onbewolkt!!!!!!!! echt perfecte timing!!!! |
ja waarneer word het hier weer es warm...ik zit niks voor niks dagenlang in de sportschool
kan moeilijk nu een beetje in de koud op het strand liggen 

ROFL
USA
He mensen, waar ik heen de vakantie. Nou Amerika, das een bestemming die ik nog niet heb gelezen in deze forum. Ja, eesrt een weekje NYC, ff wat clubs checken. En vervolgens twee weekjes naar de bergen, lekker chillen en raften. Haha, vanaf 20 juli, want sensation wil ik niet missen.
Fijne vakantie allemaal, haha
Re: USA
| Originally posted by mjr82 He mensen, waar ik heen de vakantie. Nou Amerika, das een bestemming die ik nog niet heb gelezen in deze forum. Ja, eesrt een weekje NYC, ff wat clubs checken. En vervolgens twee weekjes naar de bergen, lekker chillen en raften. Haha, vanaf 20 juli, want sensation wil ik niet missen. Fijne vakantie allemaal, haha |
ja, die 82 is mijn geboortedatum. En ik ken Amerika, en ik weet ook dat je bepaalde clubs wel binnenkomt als je 18+ bent. Oke, je kan dan geen bier krijgen, maar vet is 't zeker. En de tweede week kennen we wat lui daar, een vriend van me woont daar, en die kan een poolparty regelen, met natuurlijk het nodige bier. dus leuk wordt 't zkz