TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלום אני איתן->חדש בפורום
Pages (3): « 1 [2] 3 »
ברוכים הבאים לקייטנה
אני הגעתי לפה בטעות
you shall address me by Mr Eternal
זה הכל
תהנה, האנשים פה חיים ונושמים טראנס
ולגבי ה
FTP
אין לי אבל אשמח לחלוק איתך מה שיש לי
אם יש איסיקיו אז סבבה או שלך יש אפטיפי פרטי ? 
אני רון ואני אוהב את הסמיילי הזה

אני ערן ואני אוהב את הסמיילי הזה
באמת איפה ערן ?

מה קורה? 
| quote: |
Originally posted by eran ![]() מה קורה? |
חחחח איזה חמוד 
שלום אני כפיר ואני

ברוכה הבאה אחי
אני איתמר ועל תיהיה כזה שתיהיה פה פעם בשנההה
תבוא ויהיה נחמד
צריך לספור כמה פעמים כל אחד אמר
פה משהו בסיגנון של להציג את עצמו
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- צריך לספור כמה פעמים כל אחד אמר פה משהו בסיגנון של להציג את עצמו |





מממממ בקשר לאווטר שלך...
אתה מדבר על בץ...
אבל זאת תמונה של שבי!!
וואלה צודק אבל שהורדתי את הקובץ היה רשום עליו בץ
כפרפר נחמד אדיקט איך יכולתי לשכוח בץ זה הצב

| quote: |
| Originally posted by Eitan E וואלה צודק אבל שהורדתי את הקובץ היה רשום עליו בץ כפרפר נחמד אדיקט איך יכולתי לשכוח בץ זה הצב |
אני לא אתחיל 

מי שזוכר היה בזמנו גינת ההפתעות והיתה ציפה מן ציפור כזאת
והיא מזה דומה לאמא שלי אותו דיבור אותו קול אותו שיער פרצוף אחחחח אם
אמא שלי היתה ציפה הייתי מליונר והייתי קורע את העולם
לא קשור לטרד אבל כל פעם שאני רואה רוצחים מלידה אני כל פעם אומר איזה גאונות איזה מלך של סרט
ברוך הבא
לא הייתי בבית לכמה ימים ורק עכשיו ראיתי את ההודעה הזו
תחליף אותי בתפקיד ה
Newbie??? :P
| quote: |
| Originally posted by Eitan E מי שזוכר היה בזמנו גינת ההפתעות והיתה ציפה מן ציפור כזאת והיא מזה דומה לאמא שלי אותו דיבור אותו קול אותו שיער פרצוף אחחחח אם אמא שלי היתה ציפה הייתי מליונר והייתי קורע את העולם |
האמת היא שאני די מבין איך הדברים כאן הולכים כי יצא לי להסתכל עוד לפני שהייתי פעיל בפורום ואני חושב שאני מעודכן בסצינה
ויש לי 40 גיגה מפוצצים בסינגלים וסטים אלבומים כמעט הכל של טראנס
לא הייתי פעיל כאן מוקדם יותר כי היה לי לימודים קשים בזמן האחרון
עיקר החרא היה משוואות דיפנציאלים והרבה סוגים של אינטגרלים מסריחים שזה חומר של אוניברסיטה
ובעיקר היה לי בעיות עם הקוקיס 
אחי בקטע של ציפה אין מצב שנה שעברה זכתה בבראבו כי היא למדה להוציא עיגולי עשן מהמנוש מאז היא הרימה את האף והיא לא קמה מהמיטה לפחות מסכום של 5 ספרות בירוק
עם אפשרות גם לעשב weed)
| quote: |
| Originally posted by Eitan E לא קשור לטרד אבל כל פעם שאני רואה רוצחים מלידה אני כל פעם אומר איזה גאונות איזה מלך של סרט |
חחח
סרח מהמומינים
אם אני קולט את זה בטלביזיה אני ממשיך לראות את זה
אני תמיד נתקע אם יש המומינים :}}
שהייתי קטן הייתי
MUMINIM ADDICT :}
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- שהייתי קטן |
טוב אם ככה עלה לי רעיון לטרד מעניין מה הסטייה שלך
i"m an arabic sesemi street addict אני מכור לרחוב סומסום בערבית
סתם
אבל אני אספר לכם משהו אמיתי הכרתי בחורה שהיה לה סטייה שהיא מתקלחת אז היא ממלאת את האמבטיה ואז משתינה שם ונשארת איזה רבע שעה שם
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כן כן... מה שתגיד |
| quote: |
| Originally posted by Eitan E טוב אם ככה עלה לי רעיון לטרד מעניין מה הסטייה שלך i"m an arabic sesemi street addict אני מכור לרחוב סומסום בערבית סתם אבל אני אספר לכם משהו אמיתי הכרתי בחורה שהיה לה סטייה שהיא מתקלחת אז היא ממלאת את האמבטיה ואז משתינה שם ונשארת איזה רבע שעה שם |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.