TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלום אני איתן->חדש בפורום
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by EternalMusic on Jul-02-2003 08:10:

ברוכים הבאים לקייטנה
אני הגעתי לפה בטעות
you shall address me by Mr Eternal
זה הכל
תהנה, האנשים פה חיים ונושמים טראנס
ולגבי ה
FTP
אין לי אבל אשמח לחלוק איתך מה שיש לי
אם יש איסיקיו אז סבבה או שלך יש אפטיפי פרטי ?


Posted by ADiSH on Jul-02-2003 09:44:

אני רון ואני אוהב את הסמיילי הזה


Posted by DjChook on Jul-02-2003 10:51:

אני ערן ואני אוהב את הסמיילי הזה



באמת איפה ערן ?


Posted by eran on Jul-02-2003 15:56:



מה קורה?


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-02-2003 16:00:

quote:
Originally posted by eran


מה קורה?


הנה ערן!


Posted by DjChook on Jul-02-2003 16:11:

חחחח איזה חמוד


Posted by -CosmicFire- on Jul-02-2003 16:22:

שלום אני כפיר ואני


Posted by itamarsan on Jul-02-2003 20:05:

ברוכה הבאה אחי
אני איתמר ועל תיהיה כזה שתיהיה פה פעם בשנההה
תבוא ויהיה נחמד


Posted by -CosmicFire- on Jul-02-2003 20:06:

צריך לספור כמה פעמים כל אחד אמר
פה משהו בסיגנון של להציג את עצמו


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-02-2003 20:31:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
צריך לספור כמה פעמים כל אחד אמר
פה משהו בסיגנון של להציג את עצמו


יאללה, סופרים?


Posted by Hell_Copter on Jul-02-2003 21:38:

מממממ בקשר לאווטר שלך...
אתה מדבר על בץ...
אבל זאת תמונה של שבי!!


Posted by Eitan E on Jul-02-2003 21:49:

Worm Popper

וואלה צודק אבל שהורדתי את הקובץ היה רשום עליו בץ
כפרפר נחמד אדיקט איך יכולתי לשכוח בץ זה הצב


Posted by Hell_Copter on Jul-02-2003 21:52:

quote:
Originally posted by Eitan E
וואלה צודק אבל שהורדתי את הקובץ היה רשום עליו בץ
כפרפר נחמד אדיקט איך יכולתי לשכוח בץ זה הצב


זה כולה הגיון פשוט...
בץ = צב
שבי = שבלול (חן)1
עוזה = יצור מוזר ביותר
נולי = אפרוח

ואין זר בלי דודו!!!


Posted by DjChook on Jul-02-2003 21:57:

Love

אני לא אתחיל


Posted by Eitan E on Jul-02-2003 21:59:

Talking

מי שזוכר היה בזמנו גינת ההפתעות והיתה ציפה מן ציפור כזאת
והיא מזה דומה לאמא שלי אותו דיבור אותו קול אותו שיער פרצוף אחחחח אם
אמא שלי היתה ציפה הייתי מליונר והייתי קורע את העולם

לא קשור לטרד אבל כל פעם שאני רואה רוצחים מלידה אני כל פעם אומר איזה גאונות איזה מלך של סרט


Posted by H.A. on Jul-02-2003 21:59:

ברוך הבא
לא הייתי בבית לכמה ימים ורק עכשיו ראיתי את ההודעה הזו

תחליף אותי בתפקיד ה
Newbie??? :P


Posted by Hell_Copter on Jul-02-2003 22:03:

quote:
Originally posted by Eitan E
מי שזוכר היה בזמנו גינת ההפתעות והיתה ציפה מן ציפור כזאת
והיא מזה דומה לאמא שלי אותו דיבור אותו קול אותו שיער פרצוף אחחחח אם
אמא שלי היתה ציפה הייתי מליונר והייתי קורע את העולם



וואלה אחי שיחקת אותה עם ציפה
אולי היא תהיה בגינת ההפתעות 2003??
תציע לה!!


Posted by Eitan E on Jul-02-2003 22:10:

Hello!

האמת היא שאני די מבין איך הדברים כאן הולכים כי יצא לי להסתכל עוד לפני שהייתי פעיל בפורום ואני חושב שאני מעודכן בסצינה
ויש לי 40 גיגה מפוצצים בסינגלים וסטים אלבומים כמעט הכל של טראנס

לא הייתי פעיל כאן מוקדם יותר כי היה לי לימודים קשים בזמן האחרון
עיקר החרא היה משוואות דיפנציאלים והרבה סוגים של אינטגרלים מסריחים שזה חומר של אוניברסיטה

ובעיקר היה לי בעיות עם הקוקיס


Posted by Eitan E on Jul-02-2003 22:14:

אחי בקטע של ציפה אין מצב שנה שעברה זכתה בבראבו כי היא למדה להוציא עיגולי עשן מהמנוש מאז היא הרימה את האף והיא לא קמה מהמיטה לפחות מסכום של 5 ספרות בירוק
עם אפשרות גם לעשב weed)


Posted by ADiSH on Jul-02-2003 22:29:

quote:
Originally posted by Eitan E

לא קשור לטרד אבל כל פעם שאני רואה רוצחים מלידה אני כל פעם אומר איזה גאונות איזה מלך של סרט


לא, זה לא קשור
אבל באמת סרט גאוני..


Posted by -CosmicFire- on Jul-02-2003 22:31:

חחח
סרח מהמומינים
אם אני קולט את זה בטלביזיה אני ממשיך לראות את זה
אני תמיד נתקע אם יש המומינים :}}
שהייתי קטן הייתי
MUMINIM ADDICT :}


Posted by Hell_Copter on Jul-02-2003 22:38:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
שהייתי קטן


כן כן... מה שתגיד


Posted by Eitan E on Jul-02-2003 22:39:

טוב אם ככה עלה לי רעיון לטרד מעניין מה הסטייה שלך
i"m an arabic sesemi street addict אני מכור לרחוב סומסום בערבית
סתם

אבל אני אספר לכם משהו אמיתי הכרתי בחורה שהיה לה סטייה שהיא מתקלחת אז היא ממלאת את האמבטיה ואז משתינה שם ונשארת איזה רבע שעה שם


Posted by -CosmicFire- on Jul-02-2003 22:44:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן כן... מה שתגיד


זה הזכיר לי קטע מקופיקו שאני תמיד זוכר :}}
קופיקו והאבא הגמור הזה בבית נראה לי אברום או שזה היה השכן

ראו משחק כדורסל של הבן-שלו
ואז האבא אמר
"איי אני זוכר שהייתי פעם ילד"
אז קופיקו עושה לו
"הייתה פעם ילד?!? "
אז הוא עונה לו
מה אתה חושב שתמיד הייתי ככה


ואיתן
הבחורה הזאת שרוטה בראש מזה הזין הזה
לשבת רבע שעה בפיפי שלך?
טוב שהיא לא התחילה לשתות את האמבטיה ..


Posted by YuVaL on Jul-03-2003 00:31:

quote:
Originally posted by Eitan E
טוב אם ככה עלה לי רעיון לטרד מעניין מה הסטייה שלך
i"m an arabic sesemi street addict אני מכור לרחוב סומסום בערבית
סתם

אבל אני אספר לכם משהו אמיתי הכרתי בחורה שהיה לה סטייה שהיא מתקלחת אז היא ממלאת את האמבטיה ואז משתינה שם ונשארת איזה רבע שעה שם


אחי... אנ'לא חושב שהיית צריך לספר לנו את זה


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.