TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 05/07/2003 -- Scott Bond @ Club XL
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Three 'O Three Officieel is het 21 dacht ik. Ik heb mensen op leeftijd geweigerd zien worden, maar Lex kwam er vorige keer bijvoorbeeld gewoon wel doorheen. |
lekker subtiel gezegd 

Nou ik ben er iig WEL bij 
cu guys tonight 
Grtz
WooT
mijn oplettend oog ziet dat niet Spider naast Scott draait,maar onze allerbeste vriend Dj Dazzle!!!!
| Originally posted by DjRV mijn oplettend oog ziet dat niet Spider naast Scott draait,maar onze allerbeste vriend Dj Dazzle!!!! |
| Originally posted by Teal'k Haha lekker subtiel gezegd ![]() |
Maar heb andere keer ook mensen geweigerd zien worden...
| Originally posted by DjRV mijn oplettend oog ziet dat niet Spider naast Scott draait,maar onze allerbeste vriend Dj Dazzle!!!! |
Yeah zaggut too,njaah beter,spider maakt mn kop gek met gemeuk.
Cu all there then he?
Leuk gehad? Vast wel, vertel vertel!
Vind het wel leuk om altijd die dingen van jullie te lezen, jullie vaste clubje. Zelfde hebben wij een beetje met de groep die naar GKGG gaat. We meoten een keer met zijn allen gaan feesten man (k) 
Scott Bond koning!!
nou mijn party-report=>
We vertrokken met Tijs, Dave, Lex, Robin en ik richting de XL. Dave reed, thanks nog!
en onderweg kwamen we al veel witte partypeople tegen
We liepen rond half 12 de XL binnen. Bij binnenkomst was het helemaal niet druk!
dit kwam natuurlijk door al de andere feestjes. Meteen al binnen Total Woot, Donna en Rv gemeet
Mark van Bekkum was aan het draaien en hij draaide erg lekker. Nummertjes als Solar Stone- SolarCoaster en Robert Gitelman - Things to Say toverde hij uit zijn platentas, in ieder geval lekker opwarmen. Ook de zaal liep nu aardig vol en het werd eigenlijk de perfecte drukte=> genoeg ruimte om los te gaan maar toch gezellig veel mensen!
Toen was daar om half 2 de magic moment!
Scott Bond!
Woeii! eindelijk weer eens in Nederland en zijn openingsnummer was natuurlijk 3rd earth
Zijn tweede nummer was echt werelds! de nieuwe 2 players - Pitch & Shela
Dit is dus echt zo'n plaat die je in een club moet horen! VET!! niet meer normaal!
vervolgens draaide hij Octagon - Waterfall en zoals Tijs al vertelde=> Wat een knaller!
en het hield maar niet op met knallers want zijn vierde plaat was gewoon Plastic Boy - Live Another Life!
Echt wat een set weer zeg!
Verder draaide hij nog
Ronski Speed - Iris
Darren Tate - No Other Love
Matt Darey - Gamemaster 2003
en als extra toegift 3rd Earth Marco V Remix
ik vond hem wel lekker knallen die plaat!
Nou na deze waanzinnige set was het om kwart over 3 de beurt aan Dj Dazzle!
en hij voerde het tempo nog wat op en begon echt heerlijke beuk plaatjes te draaien en dit vond het publiek helemaal TOP! en zo ook wij! echt heeeerlijke afsluiter! Hij draaide bijvoorbeeld No regular, Satisfaction en hij draaide zelfs Pulser's Cloudwalking!
Nou al met al een Suuuuper avond gehad waar ik nu de aankomende 2 maanden op moet teren omdat ik morgen voor 2 maanden naar Ecuador vertrek! Gelukkig was dit weer een avond die me nog lang bijblijft!
Top!!
en we zijn zelfs nog met Scott Bond op de picture geweest!

Er is MEGA gedraaid,Scott was erggg lekker maar sorry.....Dazzle overrulede misschien nog wel,my god what a god
No words iig over het draaien,bij binnenkomst Jelle Faber,erggggg lekker,verrassende oudere tranceplaten die niet HEEL bekend waren maar bekend genoeg om je te laten flippen
Mark van Bekkum draaide lekker,ik denk als Scott en Dazzle er niet nakwamen dat je t zelfs goed genoemd had,maar sjees,die 2 achter elkaar WHAAAAAA!:P
De muziek was geweldig en Onno zorgde voor een verrassing en verlaat tijdelijk de crew met een dikke afsluiter *grinz*
We wachten met smart op zijn terugkomst en tot die tijd zullen we treurennnn en treurennnnn
We zullen springen van verdriet;p
2 maanden gaan snel,voor je t weet ben je er weer hoor Onno,BIGGGG hug
Ahhhh leuk om te horen dat t vet was
En Onno je gaat naar Ecuador he? Veel plezier daar man!
We zullen je missen op de grote feestjes de komende 2 maanden
Wat een topavond zeg! Gezellig met Dave, Tijs, Robin en Onno op weg naar Adam, want de party begint tenslotte in de auto
Dave was de BOB, erg relaxt en thnx voor de slaaplaats, was erg gezellig.
Weer verkeerde volgorde, want begin nu met de after 
Toen we binnen kwamen draaide Mark van Bekkum. Erg lekker om er even in te komen. Een goeie indraaiDJ. Vond het alleen erg jammer dat hij Dj Sammy Sunlight draaide, vind dat niet echt een toptune, maar voor de rest erg lekker 
Daarna de man van de avond: Scott Bond! Wat een set zeg, kon maar weinig nummers en dat is ook al erg lekker, maar het waren ook gewoon allemaal toppers, niet 1 slechte plaat gehoord. De Marco V Remix van 3rd earth nog gehoord, nog niet echt een mening over
vond hem wel lekker geloof ik
Daarna Dazzle
Die was lekker aan het knallen zeg
Heerlijke afsluiter van zo'n beetje de beste clubavond van het jaar
Hey Onno veel plezier in Equador! Tot over 2 maanden, dan gaan we weer even goed los ergens met ze allen 
| Originally posted by Teal'k Haha lekker subtiel gezegd |
| Originally posted by Three 'O Three TEAL'K IS GEWEIGERD BIJ CLUB XL !!!! LET OP LET OP !!!!! Ik had het o.a. ook over jou Maar heb andere keer ook mensen geweigerd zien worden... |

hmmm baal er wel van dat ik er nie bij was
....klinkt goed 
| Originally posted by TranceFool hmmm baal er wel van dat ik er nie bij was ....klinkt goed |
MAAAAR ik mag niet zeuren want dit was natuurlijk al helemaal TOP!!
| Originally posted by SnuggLe Leuk gehad? Vast wel, vertel vertel! |
Ik zal kijken of ik nog wat kan toevoegen 
Wat kan die gosert goed draaien trouwens! Paar supermixjes gehoord en platenkeus was ook erg lekker
). Behalve de muziek heeft de tent gewoon klasse en er komen veel, ik zeg v��l mooie vrouwen
Harry weet hier over mee te praten

Zagen we nog een enkele TA-er voorbij flitsen ook! Ik noem een DJ Suez (je staat er lekker genietend op mannetje
), Snuggle (eventjes maar), Beckham (zelf nooit gezien, maar Tijs en Harry herkenden 'm geloof ik). Toen om half 9 maar gaan maffen. Om half 12 weer wakker met zn allen, want er moest er 1 naar zn oma

| Originally posted by SnuggLe We meoten een keer met zijn allen gaan feesten man |
Best vette tent ook.
| Originally posted by tijs08 en dat was het ZEKER!!! (btw controle was inderdaad 'errg streng' ook ivm Escape) |
Nog nooit zo 'streng' gecontroleerd 
| Originally posted by Dave Verder toch nog even zeggen dat xtralarge op dit moment voor mij echt de toptent is in Nederland. |
Sluit mij bij deze ook aan bij Three 'o Three
XL is idd de beste tent op dit momen (imo).
Verder zeeeeeer relaxte avond gehad!! thanx 2 t vaste clubje
(Partyhardy!, Tijs08, Three 'o Three, Lex en Donna (en tegenwoordig ook Robin from nijmegen/Breda
)).
Was zeer zeker de moeite van het bij-elkaar- 7-uur-in-de-trein-zitten (want waar zou de ns zijn zonder vertraging? 

), gewoon n TOPavond!!!!
thnx U guys (&girl) doen we snel weer!!!
PH als je dit nog leest in Equador: Heeeel veel plezier, bring back some Party-Vibes
(and that's an order
).
Grtz
WooT