TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 05/07/2003 -- Scott Bond @ Club XL
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Teal'k on Jul-05-2003 10:36:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Officieel is het 21 dacht ik. Ik heb mensen op leeftijd geweigerd zien worden, maar Lex kwam er vorige keer bijvoorbeeld gewoon wel doorheen.

Haha lekker subtiel gezegd
ik ga ook zeker weten niet, ik heb maandag mn laatste tentamen die ik echt MOET halen (voor de kenners: dynamica).. voor de rest laat het budget ook niet veel toe

Veel plezier luitjes.. doe scottje de greetinx

Posted by total woot on Jul-05-2003 13:46:

Nou ik ben er iig WEL bij

cu guys tonight

Grtz
WooT

Posted by DjRV on Jul-05-2003 13:57:

mijn oplettend oog ziet dat niet Spider naast Scott draait,maar onze allerbeste vriend Dj Dazzle!!!!

Posted by tijs08 on Jul-05-2003 14:23:

quote:
Originally posted by DjRV
mijn oplettend oog ziet dat niet Spider naast Scott draait,maar onze allerbeste vriend Dj Dazzle!!!!

WOW beter!!

Martijntje ff supporten!

Posted by Three 'O Three on Jul-05-2003 18:06:

quote:
Originally posted by Teal'k

TEAL'K IS GEWEIGERD BIJ CLUB XL !!!! LET OP LET OP !!!!!

Ik had het o.a. ook over jou Maar heb andere keer ook mensen geweigerd zien worden...

Posted by Three 'O Three on Jul-05-2003 18:08:

quote:
Originally posted by DjRV

Beter hoor, Dazzle roelde behoorlijk vorige keer!!

Posted by Donna on Jul-05-2003 18:37:

Yeah zaggut too,njaah beter,spider maakt mn kop gek met gemeuk.
Cu all there then he?

Posted by SnuggLe on Jul-06-2003 12:34:

Leuk gehad? Vast wel, vertel vertel!
Vind het wel leuk om altijd die dingen van jullie te lezen, jullie vaste clubje. Zelfde hebben wij een beetje met de groep die naar GKGG gaat. We meoten een keer met zijn allen gaan feesten man (k)

Posted by Partyhardy! on Jul-06-2003 17:42:

King Scott Bond koning!!

nou mijn party-report=>

We vertrokken met Tijs, Dave, Lex, Robin en ik richting de XL. Dave reed, thanks nog! en onderweg kwamen we al veel witte partypeople tegen

We liepen rond half 12 de XL binnen. Bij binnenkomst was het helemaal niet druk! dit kwam natuurlijk door al de andere feestjes. Meteen al binnen Total Woot, Donna en Rv gemeet
Mark van Bekkum was aan het draaien en hij draaide erg lekker. Nummertjes als Solar Stone- SolarCoaster en Robert Gitelman - Things to Say toverde hij uit zijn platentas, in ieder geval lekker opwarmen. Ook de zaal liep nu aardig vol en het werd eigenlijk de perfecte drukte=> genoeg ruimte om los te gaan maar toch gezellig veel mensen! Toen was daar om half 2 de magic moment!
Scott Bond!
Woeii! eindelijk weer eens in Nederland en zijn openingsnummer was natuurlijk 3rd earth
Zijn tweede nummer was echt werelds! de nieuwe 2 players - Pitch & Shela Dit is dus echt zo'n plaat die je in een club moet horen! VET!! niet meer normaal!
vervolgens draaide hij Octagon - Waterfall en zoals Tijs al vertelde=> Wat een knaller!
en het hield maar niet op met knallers want zijn vierde plaat was gewoon Plastic Boy - Live Another Life! Echt wat een set weer zeg!
Verder draaide hij nog
Ronski Speed - Iris
Darren Tate - No Other Love
Matt Darey - Gamemaster 2003
en als extra toegift 3rd Earth Marco V Remix ik vond hem wel lekker knallen die plaat!
Nou na deze waanzinnige set was het om kwart over 3 de beurt aan Dj Dazzle! en hij voerde het tempo nog wat op en begon echt heerlijke beuk plaatjes te draaien en dit vond het publiek helemaal TOP! en zo ook wij! echt heeeerlijke afsluiter! Hij draaide bijvoorbeeld No regular, Satisfaction en hij draaide zelfs Pulser's Cloudwalking!

Nou al met al een Suuuuper avond gehad waar ik nu de aankomende 2 maanden op moet teren omdat ik morgen voor 2 maanden naar Ecuador vertrek! Gelukkig was dit weer een avond die me nog lang bijblijft! Top!!
en we zijn zelfs nog met Scott Bond op de picture geweest!

Posted by Donna on Jul-06-2003 17:52:

Er is MEGA gedraaid,Scott was erggg lekker maar sorry.....Dazzle overrulede misschien nog wel,my god what a god

No words iig over het draaien,bij binnenkomst Jelle Faber,erggggg lekker,verrassende oudere tranceplaten die niet HEEL bekend waren maar bekend genoeg om je te laten flippen
Mark van Bekkum draaide lekker,ik denk als Scott en Dazzle er niet nakwamen dat je t zelfs goed genoemd had,maar sjees,die 2 achter elkaar WHAAAAAA!:P

De muziek was geweldig en Onno zorgde voor een verrassing en verlaat tijdelijk de crew met een dikke afsluiter *grinz*
We wachten met smart op zijn terugkomst en tot die tijd zullen we treurennnn en treurennnnn
We zullen springen van verdriet;p
2 maanden gaan snel,voor je t weet ben je er weer hoor Onno,BIGGGG hug

Posted by Opti on Jul-06-2003 18:10:

Ahhhh leuk om te horen dat t vet was

En Onno je gaat naar Ecuador he? Veel plezier daar man! We zullen je missen op de grote feestjes de komende 2 maanden

Posted by Dj Lex on Jul-06-2003 21:55:

Wat een topavond zeg! Gezellig met Dave, Tijs, Robin en Onno op weg naar Adam, want de party begint tenslotte in de auto Dave was de BOB, erg relaxt en thnx voor de slaaplaats, was erg gezellig.

Weer verkeerde volgorde, want begin nu met de after
Toen we binnen kwamen draaide Mark van Bekkum. Erg lekker om er even in te komen. Een goeie indraaiDJ. Vond het alleen erg jammer dat hij Dj Sammy Sunlight draaide, vind dat niet echt een toptune, maar voor de rest erg lekker

Daarna de man van de avond: Scott Bond! Wat een set zeg, kon maar weinig nummers en dat is ook al erg lekker, maar het waren ook gewoon allemaal toppers, niet 1 slechte plaat gehoord. De Marco V Remix van 3rd earth nog gehoord, nog niet echt een mening over vond hem wel lekker geloof ik

Daarna Dazzle Die was lekker aan het knallen zeg Heerlijke afsluiter van zo'n beetje de beste clubavond van het jaar

Hey Onno veel plezier in Equador! Tot over 2 maanden, dan gaan we weer even goed los ergens met ze allen

Posted by Donna on Jul-07-2003 01:36:

quote:
Originally posted by Teal'k

quote:
Originally posted by Three 'O Three
TEAL'K IS GEWEIGERD BIJ CLUB XL !!!! LET OP LET OP !!!!!

Ik had het o.a. ook over jou Maar heb andere keer ook mensen geweigerd zien worden...

Jou naam wordt door jezelf int verhaal gebracht teal'k dus nie de pot verwijten dat de ketel de schoen past en m dan nog aantrekt ook he!

Schoenmaker blijf bij je leest

Posted by TranceFool on Jul-07-2003 18:22:

hmmm baal er wel van dat ik er nie bij was ....klinkt goed

Posted by tijs08 on Jul-07-2003 18:42:

quote:
Originally posted by TranceFool
hmmm baal er wel van dat ik er nie bij was ....klinkt goed

en dat was het ZEKER!!!
(btw controle was inderdaad 'errg streng' ook ivm Escape)

Onwijs vette avond gehad zoals iedereen hier boven al heeft vermeld...

Scott Bond.. ik zou er zelfs een keer voor naar de UK gaan om hem weer te zien! Wat een set! Armin heeft een goeie platen keuze, maar de track selection van Scott is toch ook wel errrrg lekker!

Alleen jammer dat hij een set had van iets meer dan 1,5 uur. Als hij wat langer had gedraaid had hij ook ff zijn harde kant kunnen laten zien zoals op TE, 2 jaar terug! Dan had Dazzle het goed kunnen over pakken, want die stond ook Super te draaien, afsluiten met een knal!! MAAAAR ik mag niet zeuren want dit was natuurlijk al helemaal TOP!!

Het is ook wel een grappig 'mannetje' trouwens! Na afloop ff tegen hem gezegd hoe tof ik zijn set vond en vooral die Octagen tune.. Hij helemaal enthousiast! En hij vroeg zich ook af 'why the hell' ik niet op Sensation was?! dus ik: 'because of you!!'

En party-crew ook weer helemaal top! Onno nu ff uit zicht maar Robin from Nijmegen/Breda er voor vast bij!! Top!

Posted by Three 'O Three on Jul-07-2003 19:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Leuk gehad? Vast wel, vertel vertel!

Nou je leest het! Ik zal kijken of ik nog wat kan toevoegen

Scott Bond was inderdaad erg relaxed aan het draaien: alleen maar top-trance, maar ik begon toch wel een beetje in te dutten op een gegeven moment. Dazzle bood uitkomst Wat kan die gosert goed draaien trouwens! Paar supermixjes gehoord en platenkeus was ook erg lekker
Verder toch nog even zeggen dat xtralarge op dit moment voor mij echt de toptent is in Nederland. (edit: Naja, samen met Off_Corso op DA-avonden ). Behalve de muziek heeft de tent gewoon klasse en er komen veel, ik zeg v��l mooie vrouwen Harry weet hier over mee te praten

Terug bij mij thuis nog de Ti�sto-DVDave zitten kijken, want wie gaat er nou slapen als je helemaal gaar om half 7 thuis komt van het uitgaan? Zagen we nog een enkele TA-er voorbij flitsen ook! Ik noem een DJ Suez (je staat er lekker genietend op mannetje ), Snuggle (eventjes maar), Beckham (zelf nooit gezien, maar Tijs en Harry herkenden 'm geloof ik). Toen om half 9 maar gaan maffen. Om half 12 weer wakker met zn allen, want er moest er 1 naar zn oma

Slotsom:
Het was weer magnifique

quote:
Originally posted by SnuggLe
We meoten een keer met zijn allen gaan feesten man

Ja misschien een keertje Asta ofzo, das lekker in de buurt voor je Best vette tent ook.

Posted by Dj Lex on Jul-07-2003 21:07:

quote:
Originally posted by tijs08
en dat was het ZEKER!!!
(btw controle was inderdaad 'errg streng' ook ivm Escape)

LOL Nou dat was idd de controle wel zeg Nog nooit zo 'streng' gecontroleerd

quote:
Originally posted by Dave
Verder toch nog even zeggen dat xtralarge op dit moment voor mij echt de toptent is in Nederland.

Ben ik het helemaal mee eens, zo'n btje de enige tent in NL, waar haast elke week een goede line-up op trance (en klein btje daar omheen) staat

En idd Robin was ik nog vergeten, was erg gezellig

Posted by total woot on Jul-08-2003 00:03:

Sluit mij bij deze ook aan bij Three 'o Three XL is idd de beste tent op dit momen (imo).

Verder zeeeeeer relaxte avond gehad!! thanx 2 t vaste clubje (Partyhardy!, Tijs08, Three 'o Three, Lex en Donna (en tegenwoordig ook Robin from nijmegen/Breda )).

Was zeer zeker de moeite van het bij-elkaar- 7-uur-in-de-trein-zitten (want waar zou de ns zijn zonder vertraging? ), gewoon n TOPavond!!!!

thnx U guys (&girl) doen we snel weer!!!

PH als je dit nog leest in Equador: Heeeel veel plezier, bring back some Party-Vibes (and that's an order).

Grtz
WooT

Pages (2): « 1 [2]