TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- !!!Shadowzone update!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Blik ik ook niet (nog niet dan) |
| Originally posted by Dj Lex Boeit me nie zoveel, dit is trouwens me pa zijn pc en die checkt me bestandjes af en toe enzo |
| Originally posted by Blik echt? ik dacht dat mijn pa de enige was die dat deed |
ff een tipje voor de snelheid op Shadowzone. Ik gebruik daar altijd gewoon download acclerator op "Super acceleration speed", alles wat ik down komt met 60 Kb/s binnen en ik heb ook maar gewoon chello.
En Blik, tnx voor de tip, ben nu ff Tomb Raider aan het d/l, althans 70 min ervan en dat duurt wel nog 4 urr 
| Originally posted by Ding Chavez ff een tipje voor de snelheid op Shadowzone. Ik gebruik daar altijd gewoon download acclerator op "Super acceleration speed", alles wat ik down komt met 60 Kb/s binnen en ik heb ook maar gewoon chello. En Blik, tnx voor de tip, ben nu ff Tomb Raider aan het d/l, althans 70 min ervan en dat duurt wel nog 4 urr |
| Originally posted by Ding Chavez En Blik, tnx voor de tip, ben nu ff Tomb Raider aan het d/l, althans 70 min ervan en dat duurt wel nog 4 urr |
| Originally posted by Blik geen dank hoor, maar 4 uur duurt wel lang, ik heb een keer een hele film in een half uur gedownload, ging over de 200KB/SEC, naja, ik denk dat je geluk moet hebben en bedankt voor de tip van s-zone |
| Originally posted by Dj Lex Hey Blik ik ga ervandoor ik zeg het ff omdat we zowat gechat hebben vanavond. hehe |

| Originally posted by Blik ja, is goed jongen het was gezellig, voeg me maar ff toe op MSN, dan hoeven we niet te chatten op het forum zelf ![]() mazzel |
Zal ik dan maar ff een nuttige post maken hierover aangezien er al zo weinig van zijn.
*Nuttigheid AAN*
Ik kan me voorstellen dat mensen met een modempje nooit alle nummertjes gaan checken van Shadow-Zone en aangezien hier ook een aantal luitjes zijn die dat wel makkelijk kunnen checken (met dl-speed enzo), waaronder ik, stel ik voor iedere update ervoor te zorgen dat we zeggen wat nou ECHT de beste nummertjes van die update zijn.
Dan hoeven de mensen met een modem niet zo verdomd veel te downen en kunnen wij gewoon zeggen welke nummertjes het wel waard zijn om gedownd te worden.
Het is maar een voorstel, laat ff weten wat jullie ervan vinden.
Ikzelf check trouwens iedere update wel bijna alle nummers, maar die HD raakt ook maar voller en voller dus het wordt steeds moeilijker
*Nuttigheid UIT*
LALAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <=== ff nutteloos 
Greetz,
Glaniskanis
| Originally posted by Glaniskanis Zal ik dan maar ff een nuttige post maken hierover aangezien er al zo weinig van zijn. *Nuttigheid AAN* Ik kan me voorstellen dat mensen met een modempje nooit alle nummertjes gaan checken van Shadow-Zone en aangezien hier ook een aantal luitjes zijn die dat wel makkelijk kunnen checken (met dl-speed enzo), waaronder ik, stel ik voor iedere update ervoor te zorgen dat we zeggen wat nou ECHT de beste nummertjes van die update zijn. Dan hoeven de mensen met een modem niet zo verdomd veel te downen en kunnen wij gewoon zeggen welke nummertjes het wel waard zijn om gedownd te worden. Het is maar een voorstel, laat ff weten wat jullie ervan vinden. Ikzelf check trouwens iedere update wel bijna alle nummers, maar die HD raakt ook maar voller en voller dus het wordt steeds moeilijker *Nuttigheid UIT* |
, moet je nagaan hoelang dat duurt met 50 liedjes
| Originally posted by Glaniskanis Zal ik dan maar ff een nuttige post maken hierover aangezien er al zo weinig van zijn. *Nuttigheid AAN* Ik kan me voorstellen dat mensen met een modempje nooit alle nummertjes gaan checken van Shadow-Zone en aangezien hier ook een aantal luitjes zijn die dat wel makkelijk kunnen checken (met dl-speed enzo), waaronder ik, stel ik voor iedere update ervoor te zorgen dat we zeggen wat nou ECHT de beste nummertjes van die update zijn. Dan hoeven de mensen met een modem niet zo verdomd veel te downen en kunnen wij gewoon zeggen welke nummertjes het wel waard zijn om gedownd te worden. Het is maar een voorstel, laat ff weten wat jullie ervan vinden. Ikzelf check trouwens iedere update wel bijna alle nummers, maar die HD raakt ook maar voller en voller dus het wordt steeds moeilijker *Nuttigheid UIT* LALAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <=== ff nutteloos ![]() Greetz, Glaniskanis |
| Originally posted by Dj Lex hey je ken de beste ook gewoon in de locker gooien he hehe dat bespaart helemaal veel moeite |

Glanis, d/l jij altijd die hele lijst???? Tering, daar heb ik echt geen tijd voor om die allemaal te gaan zitten luisteren
Meestal d/l ik de nummers van "bekende" mensen en af en toe een random nummer... De "best of 2000" mix van Piet Blank in de mixes section is zeker de moeite waard btw!
Ow, en me tomb raider duurt nog maar 25 min
gaat ineens met 50k 
| Originally posted by Ding Chavez Glanis, d/l jij altijd die hele lijst???? Tering, daar heb ik echt geen tijd voor om die allemaal te gaan zitten luisteren Meestal d/l ik de nummers van "bekende" mensen en af en toe een random nummer... De "best of 2000" mix van Piet Blank in de mixes section is zeker de moeite waard btw!Ow, en me tomb raider duurt nog maar 25 min gaat ineens met 50k |

haha die hard Glanis hehe. Maar ja je hebt wel gelijk alleen ik weet niet eens waar te d/l. Er stond geen download ofzo en alles wat ik probeerde lukte nie
| Originally posted by Glaniskanis Soms zitten er ook gewoon hele goede onbekende nummers tussen (vind ik). Ik noem bijv. Infernal - Sunrise wat een klapper was (en Infernal had ik nog nooit van gehoord daarvoor) |

| Originally posted by Dj Lex Maar ja je hebt wel gelijk alleen ik weet niet eens waar te d/l. Er stond geen download ofzo en alles wat ik probeerde lukte nie |
| Originally posted by Ding Chavez Huh? Er staan van die gele rondjes (1,2,3 of 4) achter de titel, daar klik je rechts op -> "snelkoppeling kopieren" en die snelkoppeling kopieer je dan in je download manager (getright, gozilla, dap whatever). zo doe ik het altijd |
| Originally posted by Dj Lex wow zo heb ik dus nog nooit wat gedownload he, maar doet er niet toe |
hoeveel onzin kunnen we vertellen in een thread...hehe geweldig zeg..
Maar ik ga ook maar es downen
krijg je als je zaterdagavond niks te doen hebt
en waarom staat je MSN niet aan dan ??
| Originally posted by Akira en waarom staat je MSN niet aan dan ?? |
| Originally posted by Blik best goeie vraag eigenlijk, ik weet het niet, komt omdat ik er eigenlijk niet zo vaak opzit, maar nu staat die wel aan..... |