TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ben jij Starmaker ook zo moe???
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
Originally posted by M5 ARRRRRRRRRGHHHH shit ...he ik net die foto bekijken ...ik denk he die gast heeft een pot bier in zijn hanD !! dat zal ie wel bedoelen ...ik denk snel de oplossing posten , maar dan geeft ie het alweg !!!!! |
| Originally posted by -=WVG=- Ah sorry jongen... Jij krijgt de troostprijs wel... Het leven is nou eenmaal hard... |
| Originally posted by M5 ja het leven is inderdaad hard ja ...maare troostprijs ??? |
OK dan !! .....hier een raadsel voor jullie !!!
Wat hoort in dit rijtje niet thuis?:
blondje, geblondeerd of een vliegtuig?
peins er maar eens goed over!!
hmm nog maar eentje ...kunnen jullie vannacht ff goed over nadenken ..
Wat is het tegenovergestelde van een Blijf Van Mijn Lijf Huis?
| Originally posted by -=WVG=- Het antwoord zou dus eigenlijk moeten zijn omdat hij een glas bier in zijn handen had ![]() ![]() ![]() ...Maar ik reken jouw antwoord goed...De prijs volgt nog !! |
:
| Originally posted by M5 Wat hoort in dit rijtje niet thuis?: blondje, geblondeerd of een vliegtuig? |
| Originally posted by M5 Wat is het tegenovergestelde van een Blijf Van Mijn Lijf Huis? |
Hehe ja geef die antwoorden
| Originally posted by M5 hmm nog maar eentje ...kunnen jullie vannacht ff goed over nadenken .. Wat is het tegenovergestelde van een Blijf Van Mijn Lijf Huis? |
| Originally posted by M5 Wat hoort in dit rijtje niet thuis?: blondje, geblondeerd of een vliegtuig? |

| Originally posted by -=WVG=- Ah nu weet ik het !!! *steekt hand op* Het blondje hoort niet in het rijtje thuis, want de andere twee hebben in tegenstelling tot het blondje een zwarte doos !! ![]() ![]() ![]() Gastonnnnnnn, wat zijn de prijzen ![]() ![]() |
| Originally posted by Henkie_henk dom gokje.. hoerenkast? |

| Originally posted by M5 EEN KOM IN M'N KUT HUT !!! |

opzich wel een lekker droog, bot , & rijmend antwoord ...
| Originally posted by M5 opzich wel een lekker droog, bot , & rijmend antwoord ... |
| Originally posted by -=WVG=- ja man, superrr... Zo zie je maar weer...Een Starmaker-thread kan altijd op iets leuks uitdraaien..(babe-thread, joke-thread) |
| Originally posted by Robvef Ons kennende kan het dan alleen maar beter worden. Je begint met een thread over een slecht onderwerp, dan kan het gewoon niet slechter |
hey bedankt he, hoe lang moet ik het nog aanhoren? ik was newbie ja. hehe leuke grappen trouwens
Waarschijnlijk tot aan je dood, hehe

| Originally posted by Robvef Waarschijnlijk tot aan je dood, hehe |