TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Loveparade!!!!!!
Pages (2): « 1 [2]
argh.. �r alldeles f�r tr�tt f�r att orka skriva n�n seri�s resum� som ni andra.. jobbade idag efter att ha kommit hem kl 4 inatt (b�ten blev 4 timmar f�rsenad - d�d �t TT-line!!!)
men jag tyckte det k�ndes som det var lite st�rre i �r �n f�rra och f�rr-f�rra �ret som ni sa, men jag tror det beror mycket p� det uts�kta v�dret i �r (f�rra �ret regnade det)
d�remot var det n�stan dubbelt s� m�nga lastbilar f�r 2 �r sen... n�r ska vi se den f�rsta Svenska lastbilen? Jag �r g�rna med och riggar � s� men v�r lilla student-tranceklubb i Lund l�r inte ha n�n budget/tillr�cklig erfarenhet f�r att fixa en s�n grej 
fett var det iaf... tresor,lovefromabove (tiesto+pvd) och sen love base p� l�rdan f�r min del med - perfekta balansen mellan h�rt o fint
fan nu b�rjar jag ta in p� dig irish.. uppe i 4 �rs svit nu =)
vi f�r l�gga in ett tr�ningsl�ger n�sta �r, f�r fan va ont i f�tterna jag fick i �r 
| quote: |
| Originally posted by eXton fan nu b�rjar jag ta in p� dig irish.. uppe i 4 �rs svit nu =) vi f�r l�gga in ett tr�ningsl�ger n�sta �r, f�r fan va ont i f�tterna jag fick i �r |

D� var det bilder uppe fr�n Love Parade p�

Totalt 65 bilder...
kolla denna exempel bild... tror best�mt det �r sipowitz rygg tavla man ser i svart t-shirt p� denna vagnen

haha.. k�nner igen denna b�bis lite om man kikar p� min avatar och logo =) *S*
(thnx st�ve)
f�r v�l l�gga in den h�r med d� =) haha tyckte den va s� ball =)
s�n m�ste jag skaffa =))))
| Originally posted by MiB s�n m�ste jag skaffa =)))) |
var t�nkte du f�rvara det?
bilderna o pratet g�r det sv�rt f�r en att missa n�sta �rs loveparade.
detta �ret missade jag(tro det eller ej) datumen, men n�sta j�vla �r ska jag j�vla dit.
kr�mer showen som irish snacka om l�t oerh�rt lockande 
men jag vet inte riktigt hur det ligger till me priser o s�nt, va jag uppfatta s� e det bara resan dit o tibaka :/ men det l�ter inte s� p� andra.
Av en slump r�kade jag trycka fel o kom hit, men ojoj va flyt man kan ha ibland! 
Fy satan va g�tt det ser ut, var i berlin tv� veckor efter detta, hur j�vla dumm f�r man bli?!?! N�sta �r �r iaf jag d�r, s� j�vla skoj, PvD settet (vilket e det �nda jag h�rt/sett d�rifr�n i�r) eju riktigt FET! Damn va avis jag e

N�gon g�ng under morgondagen kommer jag att f� upp denna p� min FTP
The_love_committee-love_rules_(loveparade_2003)-dvdrip-svcd-2003-mkv
Sl�pptes f�r n�n halvtimme sen... all for you my friends
// Steve
| Originally posted by SteveTranz4ever N�gon g�ng under morgondagen kommer jag att f� upp denna p� min FTP The_love_committee-love_rules_(loveparade_2003)-dvdrip-svcd-2003-mkv Sl�pptes f�r n�n halvtimme sen... all for you my friends // Steve |
T�nkte bara n�mna att det nu finns 156 nya bilder p� TC fr�n Loveparade
"Music ? There is music here... well that�s good too or what ever!"
http://www.tranceclubber.com/images...II/IMGP2309.JPG
"Me don�t like music.. me like little German boys"
http://www.tranceclubber.com/images...II/IMGP2354.JPG
so who's going in 2004? 
Since i'm living there, and most probably gonne play at tha parade... i'll be there