TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Marco V@Monday Bar ikväll! 18 år
Pages (2): « 1 [2]
Bra där Zamson ! Kommer ihåg att han lira Loops and things, Nothing
och Traffic. Resterande låtar är inget jag känner igen lr kommer ihåg.
Beträffande käkarna har era gissningar varit för roliga.
Jag tror aldrig jag kysst en tjej så det resulterat i träningsverk.
| quote: |
| Originally posted by lonne Jag tror aldrig jag kysst en tjej så det resulterat i träningsverk. |
haha...
stävä: håller med dig på dina synpunkter, kan ju lägga till att det var dåligt av monday bar att inte göra en ordentlig soundcheck innan marco skulle lira - verkade ju vara eftt me problem me kanaler o skit när han skulle mixa - så d lät för jävligt i början.
tycker att dailey´s är helt fel lokal för en stor DJ som Marco V - dels för att det är relativt litet och för att det inte har varldens bästa rykte.. nää Monday Bar bör spåna på ny lokal - kolla in Fokused som verkligen lyckats med GK.
Nu ska jag lyssna vidare på Avril Lavigne-I`m with you ( Leama & Moor Remix) ...väääldigt skön 
Alla marco fans bör checka Marco V - The Great Escape
...
*jävla myggbett* 
hah störigt.. de där me idioten som scratchade.. du skulle gett han en fet mitt i planeten... alkohol förstör som fan i min åsikt.. knappt några som kan dricka det med måtta i det här jävla fyllelandet... gör skiten olaglig.
lol rySsen.. de va de ja tänkte ja me 
| Originally posted by Aendy Nä... inte kysst... |
3 Drives-Carrera 2 ( Original Mix ) spelades även.
Tycker nu i efterhand att den samt as the rush comes inte hör i hemma setet, även om låtarna är bra i sig.
jo är ju inte marcos stil direkt... eftersom han körde as the rush comes på senstation så var jag ganska säker på att han skulle spela den men hade förväntat mig den tidigare i setet..
men jag klagar inte - tycker ju inte den e dålig nånstans 
Är det någon som vet om det finns bilder/filmer ute från i måndags?
föresten var det någon som tappade en ring där? 
| Originally posted by SteveTranz4ever Det finns ändå lite dåligt att säga om kvällen.. har lust att klaga lite så här kommer det. Först var det ju så himla satans varmt, det är ju nåt dom verkligen borde göra nåt åt, kan tänka mig att tom. Marco kände att det var jobbigt. ![]() Sen så ska man inte ta med drinkar och öl in på ett kokande dansgolv som e packat som fan, det uppstår bara irritation och ibland massa krossat glas som man måste trampa i... *grrrrr* ![]() Ni kanske hörde ni som var där att mellan 40 min - 60 min nångång var det en skum scratch... Det var inte Marco som gjorde den utan ett jävla miffo som sträkte sig fram till DJCDn Pioneer Cdj 1000 å scratcha nån sekund, han stog precis bredvid å jag blängde på han som va fan håller du på med, Marco såg det aldrig men undrade vad som hände... Dyngraka brudar på dansgolvet som försöker få uppmärksamhet genom att hångla gör mig också irriterad, jag bryr mig inte det minsta om sånt, försvinn å ge plats åt dansande istället... annars känns det ofta som det är så att 50% av dom få brudar som kommer mest vill ha uppmärksamhet, okej dom gillar säkert musiken men många vet nog inte ens vem som spelar eller bryr sig än mindre... det gör mig inget att dom e där men det är synd dom inte är lika uppslukade av det här som killarna... En annan grejj som jag inte klagar på utan vill berätta är att jag snackade en del med Johnny på Monday Bar... dels kommer dom att köra vidare med Monday Bar på måndagar som de e nu även under augusti, sen kommer ju deras andra fester så klart. Frågade även om hur relationen var mellan dom å Silja var & vad dom tyckte om dom 2 incidenter som skedde på senaste kryssen och på han lät det som att det var för silja inget alls mot var dom har vart med om på tex. "Rock båtar" då silja gärna hade slängt av hälften redan i Mariehamn. Johnny sa att det kommer att bli en Lucia kryss å då sken jag upp som en sol naturligtvis... Det blir samma båt som under förra årets Lucia kryss... underbart va... ...// Steve |

Monstertungt set!
En till låt som var med:
Dirty Bass - Emotional Soundscape. Kick ass!
jag har hamnat i marco v trans sen festen... kommer inte ihåg om han körde den här låten i måndags men han körde den på sensation iaf och den är ju såååå bra
02-ernesto_vs_bastian-who_is_the_starter-tgx.mp3
En till låt... tror det var denna han spelade.
Armin Van Buuren - Song For The Ocean
Någon gång i början (första låten?).
En annan sak jag la märke till med Marco V när han lirade var att han gjorde precis som Ferry Corsten... Han sänkte volymen markant i sina egan monitorer medans han inte mixade... bra tänkt så slipper han få eller förvärra sin tinnitus 
Nu börjar jag bli lite osäker...
CRW - Like A Cat (Marco Zaffarano Remix)
Rätt säker på denna.
Michael Splint Pres. Eruption - I Feel Free (DJ Choose & F Remix/Dub)
Inte säker.
Dogzilla - Dogzilla
Inte säker.
Även om de två sista inte var med så är de riktigt bra, och Marco har spelat dem förut.
Kay D Smith & Marc Tall - Passive Resistance (Hoipolloi Mix)
kommer ihåg att det var grymt bra tryck under denna
"Den något jetlaggade
Marco var helt tagen av stämningen (han kom direkt från Washington
och Atlanta där han spelat kvällarna innan) och klassade
Stockholmpubliken som den bästa i världen!"
var ju bara tvungen att posta detta för er som inte läser monday bars nyhetsbrev 
nu bär d av till öland! några "chill-out" veckor
| Originally posted by zamson "Den något jetlaggade Marco var helt tagen av stämningen (han kom direkt från Washington och Atlanta där han spelat kvällarna innan) och klassade Stockholmpubliken som den bästa i världen!" var ju bara tvungen att posta detta för er som inte läser monday bars nyhetsbrev ![]() nu bär d av till öland! några "chill-out" veckor |
filmade du steve?
| Originally posted by reveal filmade du steve? |
| Originally posted by zamson "Den något jetlaggade Marco var helt tagen av stämningen (han kom direkt från Washington och Atlanta där han spelat kvällarna innan) och klassade Stockholmpubliken som den bästa i världen!" var ju bara tvungen att posta detta för er som inte läser monday bars nyhetsbrev ![]() nu bär d av till öland! några "chill-out" veckor |
Som det ser ut så har ingen site några bilder från denna spelning menjag kan exklusivt visa en bild som tro det eller ej är tagen av Mr Bitch aka. sipowitz
http://medlem.spray.se/djstevie/mar...lusivesthlm.jpg
Bilden är tagen uppifrån om ni undrar.. tack till her sipobitch 
Om ett par dagar kommer en hel drös bilder som jag lyckats få tag på av en kille som var där på denna underbara kvällen... allt hamnar såklart på LIQUIDSUNSET.org
| Originally posted by SteveTranz4ever Som det ser ut så har ingen site några bilder från denna spelning menjag kan exklusivt visa en bild som tro det eller ej är tagen av Mr Bitch aka. sipowitz http://medlem.spray.se/djstevie/mar...lusivesthlm.jpg Bilden är tagen uppifrån om ni undrar.. tack till her sipobitch ![]() |
Ja den är ruskigt klockren, jag har en video därifrån också... men den är lite för exklusiv ens för er kära ta's tyvärr...
Ja då så alla glada
Nu finns 67 bilder uppe från denna underbara spelning på
www.liquidsunset.org
Coolt, tack för den *tittar på bilderna*