TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Joepie! Vrouw met meeste posts!
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »


Posted by -=WVG=- on Jun-21-2001 08:52:

Oh btw...
Henkie hoort blijkbaar niet bij de "kewle lui" want niemand heeft de moeite gedaan om voor hem een #2000 thread te maken....


Posted by M5 on Jun-21-2001 09:56:

nee iedereen is STIKJALOERS op HENKIE ...omdat hij MODERATOR is


Posted by TranceFool on Jun-21-2001 13:08:

en Blik dan......


Posted by Blik on Jun-21-2001 13:18:

quote:
Originally posted by TranceFool
en Blik dan......


niemand is jaloers op mij, ze denken allemaal, die jongen heeft het verdiend om moderator te worden


Posted by Robvef on Jun-21-2001 13:20:

quote:
Originally posted by Blik


niemand is jaloers op mij, ze denken allemaal, die jongen heeft het verdiend om moderator te worden


Begint het nu niet een beetje te stinken


Posted by -=WVG=- on Jun-21-2001 13:25:

hehehe...
Blik heeft het verdiend na 2000 useless posts...


Posted by Miss Proximus on Jun-21-2001 13:29:

haha..jaloers?? meer op dat tongetje en dat mooie gele jasje dan op dat moderatorschap lol blik


Posted by -=WVG=- on Jun-21-2001 13:30:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
haha..jaloers?? meer op dat tongetje en dat mooie gele jasje dan op dat moderatorschap lol blik


haha nou nou haha


Posted by Blik on Jun-21-2001 13:50:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
haha..jaloers?? meer op dat tongetje en dat mooie gele jasje dan op dat moderatorschap lol blik


ja, daar zou ik ook jaloers op zijn als ik jou was hoor


Posted by Dj Lex on Jun-22-2001 07:48:

quote:
Originally posted by Blik


ja, daar zou ik ook jaloers op zijn als ik jou was hoor


jaja je wordt achtervolgd op je rooie regenjas net als ik met DBZ


Posted by -=WVG=- on Jun-22-2001 11:00:

quote:
Originally posted by Dj Lex


jaja je wordt achtervolgd op je rooie regenjas net als ik met DBZ


hij was geel


Posted by New Wave on Jun-22-2001 12:48:

--------
Het was natuurlijk niet zo moeilijk want zo veel is ze er niet meer, maar toch ben ik blij.....misschien ff applyen als moderator voor het nieuwe Techno Forum??? haha...beetje t� enthousiast...
--------


Techno Forum???
waar!?!?!wanneer!?!?!wie?!?!?! dik relaxed.

Groeten

was weekie zonder internet, stomme bliksum, binnen 1000ste seconde is je internet voor een week pleite.............


Posted by Robvef on Jun-22-2001 14:03:

quote:
Originally posted by New Wave
--------
Het was natuurlijk niet zo moeilijk want zo veel is ze er niet meer, maar toch ben ik blij.....misschien ff applyen als moderator voor het nieuwe Techno Forum??? haha...beetje t� enthousiast...
--------

Techno Forum???
waar!?!?!wanneer!?!?!wie?!?!?! dik relaxed.

Groeten

was weekie zonder internet, stomme bliksum, binnen 1000ste seconde is je internet voor een week pleite.............


Ga je ook naar Concept of niet. Vet Technofeest.

En ja, you can't fuck with Mother Nature!!


Posted by New Wave on Jun-22-2001 14:40:

Neu helaas, ik heb die maandag en dinsdag daarna 2 herkansingen en die zijn me toch iets te belangrijk.

Ik ga wel naar Awakenings festival 25 Augustus, die wordt zo zwaar stampen !!!!!


Posted by New Wave on Jun-22-2001 14:45:

Heb je trouwens die techno-set van Bellie al?
Ik kreeg hem daarnet van M5, hij is echt dik relaxed!


Posted by Robvef on Jun-22-2001 14:47:

Nee, nog niet.
Hoe heb je hem dan gekregen.
Van een FTP ofzo?


Posted by New Wave on Jun-22-2001 14:50:

Neu, M5 stuurde hem via ICQ, zenden duurde wel 2 uur, maar was het wachten zeker waard.


Posted by Robvef on Jun-22-2001 14:53:

quote:
Originally posted by New Wave
Neu, M5 stuurde hem via ICQ, zenden duurde wel 2 uur, maar was het wachten zeker waard.


Dat kan ik jammer genoeg op werk niet doen. Want ze hebben alle poorten dichtgegooid. En om dat thuis te doen met een ISDN-lijntje, dar wordt een beetje erg lang wachten dan.


Posted by New Wave on Jun-22-2001 15:03:

is wel minder ja.
is er geen oplossing voor dat probleem?


Posted by Dj Lex on Jun-22-2001 16:31:

quote:
Originally posted by -=WVG=-


hij was geel


Het was nog vroeg sorry.


Posted by Miss Proximus on Jun-22-2001 18:39:

quote:
Originally posted by Robvef


Dat kan ik jammer genoeg op werk niet doen. Want ze hebben alle poorten dichtgegooid. En om dat thuis te doen met een ISDN-lijntje, dar wordt een beetje erg lang wachten dan.


De mix staat gewoon op het amateur forum btw


Posted by New Wave on Jun-22-2001 18:47:

Die doet het niet meer, ik kreeg hem van M5.
Hij is echt heel goed!!!!!!!!
ken ik wel op stampen heur,


groeten


Posted by Miss Proximus on Jun-22-2001 18:50:

ow..jah..en btw..dis m'n 1000ste post en er is gewoon bijna niemand online ofzow.....nou boeie..ga ik wel idlepimpen losers


whatever


Posted by Dj Lex on Jun-22-2001 18:53:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ow..jah..en btw..dis m'n 1000ste post en er is gewoon bijna niemand online ofzow.....nou boeie..ga ik wel idlepimpen losers


whatever


Wow ben de eerste die je mag feliciteren. Congratz


Posted by New Wave on Jun-22-2001 18:55:

gefeliciteerd meisie.


Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.