TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Joepie! Vrouw met meeste posts!
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
Oh btw...
Henkie hoort blijkbaar niet bij de "kewle lui" want niemand heeft de moeite gedaan om voor hem een #2000 thread te maken....
nee iedereen is STIKJALOERS op HENKIE ...omdat hij MODERATOR is 
en Blik dan......
| quote: |
| Originally posted by TranceFool en Blik dan...... |
| quote: |
| Originally posted by Blik niemand is jaloers op mij, ze denken allemaal, die jongen heeft het verdiend om moderator te worden |
hehehe...
Blik heeft het verdiend na 2000 useless posts...
haha..jaloers?? meer op dat tongetje en dat mooie gele jasje dan op dat moderatorschap
lol blik
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus haha..jaloers?? meer op dat tongetje en dat mooie gele jasje dan op dat moderatorschap lol blik |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus haha..jaloers?? meer op dat tongetje en dat mooie gele jasje dan op dat moderatorschap lol blik |
| quote: |
| Originally posted by Blik ja, daar zou ik ook jaloers op zijn als ik jou was hoor |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex jaja je wordt achtervolgd op je rooie regenjas net als ik met DBZ |
--------
Het was natuurlijk niet zo moeilijk want zo veel is ze er niet meer, maar toch ben ik blij.....misschien ff applyen als moderator voor het nieuwe Techno Forum??? haha...beetje t� enthousiast...
--------
Techno Forum???
waar!?!?!wanneer!?!?!wie?!?!?! dik relaxed.
Groeten
was weekie zonder internet, stomme bliksum, binnen 1000ste seconde is je internet voor een week pleite.............
| quote: |
| Originally posted by New Wave -------- Het was natuurlijk niet zo moeilijk want zo veel is ze er niet meer, maar toch ben ik blij.....misschien ff applyen als moderator voor het nieuwe Techno Forum??? haha...beetje t� enthousiast... -------- Techno Forum??? waar!?!?!wanneer!?!?!wie?!?!?! dik relaxed. Groeten was weekie zonder internet, stomme bliksum, binnen 1000ste seconde is je internet voor een week pleite............. |
Neu helaas, ik heb die maandag en dinsdag daarna 2 herkansingen en die zijn me toch iets te belangrijk.
Ik ga wel naar Awakenings festival 25 Augustus, die wordt zo zwaar stampen
!!!!!
Heb je trouwens die techno-set van Bellie al?
Ik kreeg hem daarnet van M5, hij is echt dik relaxed!
Nee, nog niet.
Hoe heb je hem dan gekregen.
Van een FTP ofzo?
Neu, M5 stuurde hem via ICQ, zenden duurde wel 2 uur, maar was het wachten zeker waard.
| quote: |
| Originally posted by New Wave Neu, M5 stuurde hem via ICQ, zenden duurde wel 2 uur, maar was het wachten zeker waard. |
is wel minder ja.
is er geen oplossing voor dat probleem?
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- hij was geel |
| quote: |
| Originally posted by Robvef Dat kan ik jammer genoeg op werk niet doen. Want ze hebben alle poorten dichtgegooid. En om dat thuis te doen met een ISDN-lijntje, dar wordt een beetje erg lang wachten dan. |
Die doet het niet meer, ik kreeg hem van M5.
Hij is echt heel goed!!!!!!!!
ken ik wel op stampen heur,
groeten
ow..jah..en btw..dis m'n 1000ste post en er is gewoon bijna niemand online ofzow.....nou boeie..ga ik wel idlepimpen losers 
whatever
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ow..jah..en btw..dis m'n 1000ste post en er is gewoon bijna niemand online ofzow.....nou boeie..ga ik wel idlepimpen losers ![]() whatever |
gefeliciteerd meisie.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.