TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is Burning Line Up :o
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by pooley grmbl ze hebben dien flyer deraf gehaalt en kvin hem nimeer teurg :/ Iemand die die heeft staan? of kan inscannen van de movex ofoz (als da erin zou staan?) tia |
| Originally posted by CygnusX Ik twijfel nog altijd tussen de 2. |
Das toch niet op dezelfde datum ?
So what's the problem
)
Ik ga naar alle 2
Oh ja, THX ALOT cygnus
:x
Ik ben in ieder geval van plan om naar alletwee te gaan
(er zijn 2 weken tussen, das dus redelijk te doen). Ik denk wel dat ze alletwee makkelijk te bereiken zijn met de trein. Als ik toch zou moeten kiezen dan toch antwerp is burning, lijkt mij echt wel 1 vd betere evenementen van het jaar 
AvB......MarcoV.....Mike....
I'm definatly coming!
ik kom waarschijnlijk uit nederland voor dit feestje!!
Armin 

| Originally posted by ambs ik kom waarschijnlijk uit nederland voor dit feestje!! Armin ![]() ![]() |
| Originally posted by Menno Nog ff een vraagje over het vervoer: kun je het het feest ook bereiken vanaf Antwerpen Berchem of kan dat alleen via Centraal? (het openbaar vervoer is wel gratis op vertoon van je kaartje geloof ik) |
| Originally posted by Menno Is er al iets bekend van de timetable? Ik las dat Marco V van 23.30 tot 01.30 moet draaien. Maar van Mike en Armin kon ik niets vinden. |
de kans zit er weer in dat ik alleen zal moeten gaan. Maar ga het toch nie laten liggen, speciaal men weekend vrij gehouden. En Armin van 4 tot 7 zou zalig zijn. Zo goeie vette trance in de ochtend, nix is zaliger. Tijdens het uitgaan dan 
| Originally posted by djcresto de kans zit er weer in dat ik alleen zal moeten gaan. Maar ga het toch nie laten liggen, speciaal men weekend vrij gehouden. En Armin van 4 tot 7 zou zalig zijn. Zo goeie vette trance in de ochtend, nix is zaliger. Tijdens het uitgaan dan |

kheb een backup plan al gevonden
Dus de kans dak nu ni ga is extreem klein 
Zullen er ter plekke ook nog tickets verkocht worden?
ja, maar dan zul je een paar euro meer betalen.. 
stond al twee keer aan de kassa: Ticket voor AiB plz ?
eerste keer men bankkaart niet mee
gisteren heb ik men bankkaart mee, is ze kapot 
| Originally posted by Eagle` stond al twee keer aan de kassa: Ticket voor AiB plz ? eerste keer men bankkaart niet mee gisteren heb ik men bankkaart mee, is ze kapot |
TA meeting op AiB ?
edit: ik pak zeker deze keer paar vinylplaten en 76 album mee om te handtekenen, in april was het klungelgehalte vrij groot met die AiB outdoor poster die ik van de muur had gehaald 
| Originally posted by Eagle` TA meeting op AiB ? edit: ik pak zeker deze keer paar vinylplaten en 76 album mee om te handtekenen, in april was het klungelgehalte vrij groot met die AiB outdoor poster die ik van de muur had gehaald |
het bleef dan maar bij 'yo mike' en een thumbs up..
| Originally posted by tor8024 hah, i can relate to that.. vorig jaar in brussel had ik mijn push album mee, maar de dj booth stond te hoog dus ik kon onmogelijk bij hem komen.. na zijn set passeerde hij op de dansvloer en toen was ik verdorie mijn balpen verloren! het bleef dan maar bij 'yo mike' en een thumbs up.. die meeting zie ik wel zitten.. wie gaat er nu eigenlijk allemaal? |
^^ ik zou wel eens de drum'n'bass tent willen bezoeken
maar ik weet niet of dat er van zal komen, gezien de line-up voor de trance tent..
| Originally posted by tor8024 ^^ ik zou wel eens de drum'n'bass tent willen bezoeken maar ik weet niet of dat er van zal komen, gezien de line-up voor de trance tent.. |
Idem
D&B is maar iets raars
het is speciaal, niet raar 
ik vind het echt een zalig type muziek, er zit veel energie in en heel wat nummers bevatten erg diepe sounds..
Ok, we zullen eens een lijstje opmaken voor de meeting.
Tot nu toe :
BeTA's : tor8024, Eagle`, dj cresto, pooley, CygnusX, Gladius (?), DJ Tilo, [BE]FusioN`--, Pumaz (?), Olju, Nabistai(?), camzicaze, Steve-Austin (?), Pier, Buoyant
FrTA's : Transa E.P., stanymi
NlTA's : ambs, Menno
Pas het lijstje maar aan als ik u er niet bij heb gezet of als ge er ten onrechte bijstaat.