TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sweta radio
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Glorie eru galen? JAG diggar din style me juuuuu kommer l�tt att lyssna om du lirar om ja e hemma vills�ga..men d ska ja f�rs�ka va |
Va bra d� kan steve hosta! 
N�n som v�gar sig p� att b�rja?
(har varit p� semester, therefore lite seg o svara...)
jag bangar inte p� att b�rja...dock har jag ett litet problem med f�r korta RCA-kablar som m�ste l�sas men jag s�ger till s� fort jag e redo...n�n annan f�r g�rna hoppa in innan mig om den vill 
| Originally posted by Nyx kul id�..tror dock inte att det �r m�nga h�r som diggar min typ av musik |
Sannerligen bra id�.
Skriv upp mig
.
Om ni beh�ver mer cheesy/commercial trance, s� kanska jag kan hj�lpa till n�n g�ng 
vill �terigen p�peka att man absolut inte m�ste mixa musik f�r � lira...uppskattas precis lika mycket om ni bara drar favoriterna ur er playlist rakt av...t�nkte jag klarg�r det en g�ng till s� ingen blir lite sm�r�dd � tycker att dom inte kan mixa osv...
ALLA e v�lkomna � lira musik, mixat eller omixat!
(ni f�r tom. lira d�lig musik om ni vill 
)
jag h�lle rp� o testar en grej... ska mixa ihop (kanske ruffmixat) ca 1h30min med ny trance/dans musik... och sen snacka lite ibland mellans p�ra ber�tta vilka det �r osv.. lite mobbat men d kanske blir bra... skulle vara kul med ett program som liknar ett riktigt radioprogram - kommer v�l likna p3dans men med trance d�.. n�r d e klart f�r ni lyssna 
| Originally posted by zamson jag h�lle rp� o testar en grej... ska mixa ihop (kanske ruffmixat) ca 1h30min med ny trance/dans musik... och sen snacka lite ibland mellans p�ra ber�tta vilka det �r osv.. lite mobbat men d kanske blir bra... skulle vara kul med ett program som liknar ett riktigt radioprogram - kommer v�l likna p3dans men med trance d�.. n�r d e klart f�r ni lyssna |
jag �r ocks� intresserad 
jag �r inte s� haj p� att mixa..men jag kan f�rs�ka klippa och klistra och f�rs�ka f� ihop l�tar p� n�t s�tt..s� att man slipper lyssna p� en massa l�tar med 4 minuters intros osv..har fixat ihop n�gra skivor p� det s�ttet som blev bra iaf 
hur l�ng ska mixen vara? (har inte kollat igenom tr�den, om det nu st�r n�nstans)
| Originally posted by St_Andrew Frivilliga �n s� l�nge: Nyx (?) |
kan man anv�nda Atomix?
Det enda program jag f�rst�r mig p�.
| Originally posted by Nyx hur l�ng ska mixen vara? (har inte kollat igenom tr�den, om det nu st�r n�nstans) |
Jag �r med! |
n�nstans mellan 1-2 timmar blir nog ganska sjyst, l�ngre s� blire jobbigt f�r den som s�nder � kortare blir tr�kigt f�r lyssnarna....
de eklart om n�n pallar � k�ra 12h i streck kan vi ju f�rs�ka sl� n�n sorts rekord eller s� 
min m�nads mix kommer nog landa p� runt 70+ min... f�r att f� plats p� cd. har n�stan valt ut alla l�tar till testmixen.. sl�nger upps en s� f�r ni s�ga vad ni tycker.
| Originally posted by zamson skulle vara kul o fixa en hemsida om radio projektet g�r bra - hj�lper g�rna till med mina webdesign skills haha |

Jag �r mer �n villig att mixa ihop ett litet progressive/hardtranceset...I'm all for!
Kan ikke mikse,men vil gjerne v�re med for det! Jeg kunne godt tenke meg � spille litt "annerledes" musikk,dog elektronisk m� vite. En chill-spesial hadde v�rt noe som jeg godt kunne tenke meg � kj�re igang. Men jeg er uerfaren ang�ende shoutcasts og slikt,s� kunne godt trengt litt info om dette.
St�rt bra id�! I can�t wait!
Min radio st�r p� mest hela tiden egentligen... inte alltid men ofta....
Har funderat m�nga g�nger under det �r jag k�rt radio att k�ra tema typ en kv�ll mixad av TAs tex perfekt till f�rfesten s� �r det bara f�r folk runt omkring att tunea in...
Jag har b�rjat pula p� en s�ndning nu, men steve du kan hosta andras s�ndningar om man s�ger till dig lite innnan?
| Originally posted by SteveTranz4ever Min radio st�r p� mest hela tiden egentligen... inte alltid men ofta.... Har funderat m�nga g�nger under det �r jag k�rt radio att k�ra tema typ en kv�ll mixad av TAs tex perfekt till f�rfesten s� �r det bara f�r folk runt omkring att tunea in... |
| Originally posted by St_Andrew Jag har b�rjat pula p� en s�ndning nu, men steve du kan hosta andras s�ndningar om man s�ger till dig lite innnan? |
| Originally posted by DJ_Laszlo L�ter som en bra plan...�nnu b�ttre vore det om du kunde fixa det till kl 7 ikv�ll f�r d� �r det f�rfest hemma hos mig |

Jag har riktiga grejer och kan mixa realtime any time any place, men jag vet inte hur man s�nder...vilka program o skit som beh�vs..
| Originally posted by DJ_Laszlo Jag har riktiga grejer och kan mixa realtime any time any place, men jag vet inte hur man s�nder...vilka program o skit som beh�vs.. |