TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- New Monday Bar Cruise !!!
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
Jag ska ocks� med ... inge problem med ekonomin heller 
l�ter som dom har en fet lina p� g�ng...kan ju aldrig bli fel lixom 
hoppas bara att de g�r � l�sa om man e 18 osv..vill inte missa vill inte missa! 
| quote: |
| Originally posted by Vizay l�ter som dom har en fet lina p� g�ng...kan ju aldrig bli fel lixom ![]() hoppas bara att de g�r � l�sa om man e 18 osv..vill inte missa vill inte missa! |
tja.
Jag �r bosatt i Tyskland och t�nkte �ka hem 12 December med polarna bara f�r Kryssningen.
Vad tycker ni? �r det v�rt?
| Originally posted by keiwan tja. Jag �r bosatt i Tyskland och t�nkte �ka hem 12 December med polarna bara f�r Kryssningen. Vad tycker ni? �r det v�rt? |
Ok, jag �r �vertygad.
Fr�gan �r bara n�r biljetterna kommer att sl�ppas och var kan man k�pa dem!?!?!
See you on the ferry....
| Originally posted by keiwan Ok, jag �r �vertygad. Fr�gan �r bara n�r biljetterna kommer att sl�ppas och var kan man k�pa dem!?!?! See you on the ferry.... |
muhah
jeg har gledet meg helt siden jeg gikk av symphony etter valborg cruisen! 
h�per bare p� en fet technolineup igjen
dette blir schysst!
Taget fr�n Monday Bars nyhetsmail
N�sta vecka sl�pper vi hela lineupen f�r �rets luciakryssning 11-12 december.
Nytt f�r i �r �r att vi k�r trance p� Ministrys golv i stora nattklubben dag 1 som
en del i j�tteturn�n Trance Nation. P� golvet l�ngst upp, "Monday Bar Floor" blir
det house och techno b�da dagarna. Sj�lvklart blir det �ven musik i puben
dygnet runt.
Bokningarna kommer vi att sl�ppa om ca en vecka via Silja Line, men precis som vid
valborgskryssningen kan du som medlem och prenumerant av detta nyhetsbrev f�
f�rtur. Mejla ditt namn och telefonnummer d�r du enklast n�s dagtid s� kommer en
bokare fr�n Silja Line att ringa upp dig. Detta kommer att ske efter n�sta veckas
nyhetsbrev d�r vi avsl�jar hela lineupen f�r kryssningen. D�r kommer du ocks� att i
detalj f� reda p� exakta priser mm.
Mejla namn och nummer till
I �r kommer hytterna att kosta fr�n 495kr (del i 4-b�dds C-hytt). Kryssningen
kommer att g� av stapeln torsdag 11 december - fredag 12 december fr�n V�rtahamnen
i Stockholm med M/S Silja Festival. B�ten avg�r kl 20.15 torsdag kv�ll till �bo/Finland
och kommer tillbaka ett dygn senare.
Det �r kanske v�rt att p�peka att kryssningarna har blivit extremt popul�ra vilket
g�r att du b�r vara snabb f�r att f� en plats. F�rra luciakryssning s�lde slut p�
3 dagar och valborgskryssningen p� 3 timmar!
F�r att du ska bli lite sugen har vi gjort en liten minisite med filmer fr�n b�da
kryssningarna som vi kallar "Monday Bar TV". Filmerna kr�ver Windows Media Player.
http://www.mondaybar.com/mbtv
dette blir s� sinnsykt fett
endelig f�r jeg med meg et lucia cruise.. h�rte at lucia cruise 2002 var bedre enn valborg cruise, s� n� har jeg store forventninger 
h�per bare virkelig at vi f�r billetter.. ellers begynner jeg � grine hehe 
STONEBRIDGE F�RDIG F�R CRUISEN
f�rsta namnet verkar konfirmerat - p� hans sida st�r det att han ska spela.
�r han speciellt bra egentligen? jag har ett minne av att det st�r mixed by stonebridge p� gamla rob'n'raz-grejer (typ zemya hamilton, christer sandelin, leila k etc blev remixade av honom tidigt 90-tal) och ngt m sthlm records.
http://www.stoneyboy.com/Pages/djshows.html
hoppas �vriga lineupen blir feeet iaf!!
Stonebridge �r fantastisk, Sveriges egna House Gud och en superproducent och DJ.
Killen har varit bland de 100 b�sta i DJ Mags lista och det �r stort f�r att vara svensk.
Dessutom s� kan ni ju ladda ner lite av hans produktioner p� hans egen sida s� f�r ni h�ra vad det �r exakt han g�r. 
| Originally posted by verminator dette blir s� sinnsykt fett endelig f�r jeg med meg et lucia cruise.. h�rte at lucia cruise 2002 var bedre enn valborg cruise, s� n� har jeg store forventninger ![]() h�per bare virkelig at vi f�r billetter.. ellers begynner jeg � grine hehe |
Re: STONEBRIDGE F�RDIG F�R CRUISEN
| Originally posted by morakickers f�rsta namnet verkar konfirmerat - p� hans sida st�r det att han ska spela. �r han speciellt bra egentligen? jag har ett minne av att det st�r mixed by stonebridge p� gamla rob'n'raz-grejer (typ zemya hamilton, christer sandelin, leila k etc blev remixade av honom tidigt 90-tal) och ngt m sthlm records. http://www.stoneyboy.com/Pages/djshows.html hoppas �vriga lineupen blir feeet iaf!! |
Re: Re: STONEBRIDGE F�RDIG F�R CRUISEN
| Originally posted by SteveTranz4ever Det jag kan s�ga om han �r i alla fall att han e rolig att supa med Var ju sj�lv allm�nt packad och sprang f�rbi han � bara satte mig ner (f�rra Lucia Kryssen)... otroligt trevlig kille med f�tterna p� jorden, bj�d p� shots gjorde han ocks�... silver bullit hette den och s�ljs p� taxfree vilken jag rekomenderar starkt d� den e farligt god |
det som var fryktelig irriterende var � ha billett til lucia cruise 2002, men � m�tte selge den pga jeg hadde examen samme dag og dagen etter :/
det var faen det
fyfan
aldri v�rt s� sur f�r hehe
fan jag har bara varit p� kryssning en g�ng i mitt liv och d� var jag s� liten att jag kommer inte ih�g... men har de lika dyra priser p� kryssningarna som p� gotlands b�tarna? p� gotlands b�tarna kostade ju en ost macka typ 60 kronor liksom
| Originally posted by JayBee fan jag har bara varit p� kryssning en g�ng i mitt liv och d� var jag s� liten att jag kommer inte ih�g... men har de lika dyra priser p� kryssningarna som p� gotlands b�tarna? p� gotlands b�tarna kostade ju en ost macka typ 60 kronor liksom |
Djs klara �n s� l�nge
Lee Burridge (Eng)
Scott Bond (Eng)
Matt Hardwick (Eng)
John Askew (Eng)
Paul Louth (Eng)
Jace (Fin)
StoneBridge (Sve)
Johnny Boy (Uganda)
Thomas Krome (Sve)
Henrik B (Sve)
Henrik L�wenhamn (Sve)
Dana Bergkvist (Sve)
Andreas Hansson (Sve)
Ronny Elvebakk (Sve)
JdotP (Sve)
Morg (Sve)
Noma (Sve)
| Originally posted by Proximus Djs klara �n s� l�nge Lee Burridge (Eng) Scott Bond (Eng) Matt Hardwick (Eng) John Askew (Eng) Paul Louth (Eng) Jace (Fin) StoneBridge (Sve) Johnny Boy (Uganda) Thomas Krome (Sve) Henrik B (Sve) Henrik L�wenhamn (Sve) Dana Bergkvist (Sve) Andreas Hansson (Sve) Ronny Elvebakk (Sve) JdotP (Sve) Morg (Sve) Noma (Sve) |
Fy faen s� fett. Bond,Hardwick og John Askew kommer til � ta s� sinnsykt av, for ikke � snakke om Henrik B + Thomas Krome
Og lineupen er ikke ferdig en gang! 
*teller ned til 2 februar*
Nok en gang gremmes jeg over at jeg ikke er 20 
JIIIHHHOOOOO D� HAR JAG OCKS� BOKAT
Vi ses ombord !!!!!!!

Har bokat A-hytt med buff� klockan 20.00... v�r hytt kommer nog ligga l�ngt fram i b�ten men med f�nster mot havet 
OI!
de har ikke ringte enn�?
stefan: ringte de deg, eller har du gjort noe som er veldig slu for � f� billett??!?!?
oh nu e ja me 

fan va fett detta kommer bliiiiii
jag har inte f�tt n�got nyhets brev �nnu