TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by Boss yes, respect voor lexie met z'n 2500 posts ! |
*kwijl*
Proximus, partner in crime, wat denken wij hiervan?

| Originally posted by Jukx ja tuurlijk... maar laten we niet vergeten dat kwaliteit voor kwantiteit gaat! goh! wat kom ik toch weer ongelooflijk wijs over he jongens! *kwijl* |
Ik ga ook voor LEX!
Het is nou eenmaal niet anders. 
| Originally posted by Dwingo Proximus, partner in crime, wat denken wij hiervan? |
| Originally posted by Miss Proximus wat verstaan jullie onder onzinnig lullen? want dan ben ik het niet eens met lex..die lult gewoon helemaal niet..die geeft alleen antwoord |
) over wat onzinnig lullen is. Ik vind antwoord geven op een reply daar ook onder vallen.
Okay okay ik geef ook wel toe dat ik ontzettend dom kan lullen en ook overal wel een postje neerzet
...Maar ja dat tempo van lexie kan ik niet bijhouden
die is daar echt MASTER in...die kan msn'en posten tegelijk dat lukt me dus noooooooiiiitt
nou voor de rest kan blikkie het ook wel aardig goed hoor.
oooh ja jongens het was met deze THREAD zeker niet om iemand af te kraken ofzo...maar gewoon meer kijken wie de koning van het posten is

TOT nu toe is dat lex als je de stemmen zo ziet...
ja eigenlijk moet ik op JUKX stemmen 

nee hoor wij gaan samen een politieke partij oprichten 

| Originally posted by Akira ja eigenlijk moet ik op JUKX stemmen ![]() ![]() nee hoor wij gaan samen een politieke partij oprichten ![]() |

Dwingo, vond je die post iets te radicaal, omdat je hem weer verwijderd hebt 
| Originally posted by Akira nou voor de rest kan blikkie het ook wel aardig goed hoor. |
| Originally posted by Blik ach ja, je moet toch iets in je leven h� Lex heeft al wel gereplied, hij was de eerste die reageerde op de thread |
wat een miet
| Originally posted by Miss Proximus wat een miet |
haha...hij reageert anders toch niet...ik moet toch ��n of andere reactie uitlokken..
Re: Re: Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten
| Originally posted by Dj Lex hey bedankt he. Is weer leuk, om dat van je vrienden te horen. dan zeg ik maar Blik hehe |

misschien is ie weer druk met ROCK muziek ofzo .......daar was ie eerst helemaal gek van ofzo dacht ik ....misschien is in zijn oude gewoontes teruggevallen ....
| Originally posted by M5 misschien is ie weer druk met ROCK muziek ofzo .......daar was ie eerst helemaal gek van ofzo dacht ik ....misschien is in zijn oude gewoontes teruggevallen .... |

Volgens mij zit die in zijn proefwerkweek, tenminste dat zei hij laatst. En tijdens die week zou hij hier maar zelden zijn. Of hij kotst ons nu uit met al die neagatieve posts naar hem.. 
Naar mijn mening kan Jukx extreem dom lullen! Dus mijn stem gaat uit naar hem!
| Originally posted by -=WVG=- Dwingo, vond je die post iets te radicaal, omdat je hem weer verwijderd hebt |

| Originally posted by Dwingo Toch iemand die hem nog gelezen heb ![]() Tja, ik dacht: rellen kan ik beter ergens doen waar de sfeer toch al verziekt is. De kwaliteit op het Holland Forum is nog om aan te zien. De kwaliteit op de rest van de forums is dramatisch gedaalt. Vandaar dat ik die post maar verwijderd heb. Wat ik schreef sta ik nog steeds achter, maargoed. Rellen doe ik wel in de andere forum delen. |

| Originally posted by Dwingo Toch iemand die hem nog gelezen heb ![]() Tja, ik dacht: rellen kan ik beter ergens doen waar de sfeer toch al verziekt is. De kwaliteit op het Holland Forum is nog om aan te zien. De kwaliteit op de rest van de forums is dramatisch gedaalt. Vandaar dat ik die post maar verwijderd heb. Wat ik schreef sta ik nog steeds achter, maargoed. Rellen doe ik wel in de andere forum delen. |
Partner in Crime..stuur me dan ff en PM met die post..want je hebt mij niks verteld..we moeten wel samen plannetjes maken toch? samen staan we strak....eeuuuh...sterk bedoel ik 
| Originally posted by Miss Proximus samen staan we strak....eeuuuh...sterk bedoel ik |