TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- tips ivm alcoholgebruik
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Eagle` manier: tested and approved 
1) voor ge u nen avond op duvel stort of ander gerstenat begin je eerst met een goed fondke te leggen met vettigen drap. Fritten, hamburgers, durum (yuk), pitta. Hoe vettiger hoe prettiger.
2) Hoewel ik heel goed tegen de drank kan, kun je met dit receptje aardig wat duvels verzetten iig
Greets
een Duvel Addict
edit: iemand die zin heeft om in de vakantie sessie bij AA te volgen 
jep, klopt. Ik heb ook ervaring met die methode.
Ehm ja, goed idee. De AA van Dilbeek is een hele goeie (van horen zeggen natuurlijk
)
Wat ik trouwens niet snap: wanneer ik op voorhand niet van plan ben om te 'feesten' dan drink ik eigenlijk nooit zo veel dat ik de dag derna een kater ga hebben. Als ik echter van plan ben om te feesten, dan ben ik ook van plan om mij loederzat te drinken, en dan vraag ik mij af waarom ge een fondke zou willen leggen 'opdat ge meer zou kunne drinken'.
Ik snap dat hele 'ik kan meer drinken vooraleer ik zat ben' stoerdoenerij gezever eigenlijk nie. Ik ben blij dat ik soms niet veel nodig heb om zat te geraken, dan kost het mij namelijk minder 
Then again, de kater-voorkomen-tips zijn wel welkom 
Be a man stuk fus 
Bij mij ist gewoon, fondke leggen dan kank langer mee, want drinken doe ik toch.
En ik moet altijd iets in men handen hebben => ik drink veel te rap en heb rap dorst.
Ent bier smaakt gewoon zo goed na 5 of mer pinten dat ge gewoon gee nzin hebt in iets anders.
Samen met vrienden aan den toog zitten, toerkes betalen, ma als gij dan afvalt (van u kruk) omdat ge zo scheil zat zijt, das ook ni tof.
van 9.30-9.00 beginnen en da zo volhouden tot het kebab tijd is (4-5-6 uur) ni gemakkelijk !
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Wat ik trouwens niet snap: wanneer ik op voorhand niet van plan ben om te 'feesten' dan drink ik eigenlijk nooit zo veel dat ik de dag derna een kater ga hebben. Als ik echter van plan ben om te feesten, dan ben ik ook van plan om mij loederzat te drinken, en dan vraag ik mij af waarom ge een fondke zou willen leggen 'opdat ge meer zou kunne drinken'. Ik snap dat hele 'ik kan meer drinken vooraleer ik zat ben' stoerdoenerij gezever eigenlijk nie. Ik ben blij dat ik soms niet veel nodig heb om zat te geraken, dan kost het mij namelijk minder ![]() Then again, de kater-voorkomen-tips zijn wel welkom |

eeuh hebben julie da oek da ge zo abnormaal vette scheten laat na een avond stevig doorzakken
wat ik ook nog kewl vind, is dat ik nooit last heb van een kater eigelijk
edit: ow en familie feesten zijn de ideale happenings om u m�rg te zuipen, bleh witte wijn zuip ik nooit meer 
Mja bij ons ook, nog nooit een ongeval gebeurt de 4-5 jaren nu.
Ne vriend heeft wel al 3 janten kwijt, dikke blutsen door tenen muren te zitten of tegen van die witte dikke palen om werken aan de weg af te zetten.
zen chappe in 2, rechter achterdeur ga nimeer open etc 
Ma das den enige.
Ach ja, binnenkort rijd ik en dan drink ik niet.
Te dure autos :/ en moesten men ouders het te weten komen. amai
| Originally posted by pooley ... Te dure autos :/ en moesten men ouders het te weten komen. amai |
| Originally posted by SilentEagle Mijn twee redenen, idd. |
| Originally posted by Eagle` witte wijn zuip ik nooit meer |
Ik drink graag wijn en als ik eens wat veel op heb, drink ik erna (meestal nog voor ik ga slapen melk en water) Helpt wel om de dag erna gemakkelijker uit men bed te geraken.
)
ieuw bier!
eerste kan er nog in mah bij een tweede krijg ik spontaan braakneigingen...
snap nie hoe sommige da kunne drinken... 
| Originally posted by Nyah ma hoegaarden wel (vaak met grenadine, heet bij ons : een diesel ) |
), maar ik was toen nog jong en onbezonnen
| Originally posted by Jasperovitsj maar ik was toen nog jong en onbezonnen |
| Originally posted by pooley Ach ja, binnenkort rijd ik en dan drink ik niet. |
| Originally posted by TOR ik heb geen meelij met iemand die zich te pletter rijdt op een boom na een avondje zuipen. verdiende loon zou ik zeggen.. |
| Originally posted by Jasperovitsj Dat heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk, maar echt smakelijk lijkt het me niet. |
) Wat ik echter niet zo lekker vind, is bier met cola (mazoet), bier met sprite of dergelijke (kivella), bier met bruin bier (naam? sjoeske of zoiets). | quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik dronk vroeger al wel eens pils met grenadine (een Tangoke ), maar ik was toen nog jong en onbezonnen |
| Originally posted by Jasperovitsj Inderdaad! Ik heb wel medelijden met de mensen die niet gedronken hebben maar er wel bij betrokken waren. Natuurlijk is het niet slim om met een dronken chauffeur in een auto te kruipen, maar soms kan je gewoon niet anders... |
| Originally posted by Nyah Quote: Originally posted by Jasperovitsj Ik dronk vroeger al wel eens pils met grenadine (een Tangoke ), maar ik was toen nog jong en onbezonnen En nu ni meer ? |
| Originally posted by TOR .. je onder de tafel zuipen als je weet dat je een passagier mee hebt. ik begrijp niet hoe iemand zoiets kan doen.. getuigt van veel verstand. |
| Originally posted by Jasperovitsj Natuurlijk is het niet slim om met een dronken chauffeur in een auto te kruipen, maar soms kan je gewoon niet anders... |
hehe lol had dit topic zelfs nog nooit gezien
de enige maner dat echt 100% helpt is H2O tss elke glas alcohol drinken,maja wie gaat da doen
klasgenoot van mij kroop ook achter het stuur as'em dronken was,tot op den dag dat'em nen fietser omvergereden heeft,triestig as ge eerst da moet voor hebben om dan pas te beseffen dat het belachelijk is
Ik vind dat ze mensen die dronken rijden zonder pardon direct levenslang hun rijbewijs mogen intrekken. Dat ze zichzelf kapot rijden is erg voor hen, maar daar zit ik ook niet mee in. Passagiers die er bij in kruipen zijn ook verantwoordelijk, ze weten wat ze doen (behalve als het kinderen zijn natuurlijk).
Het ergste van al is dat ge compleet onschuldige mensen kunt doodrijden die er NIETS mee te maken hebben. Als er vrienden van mij dronken zouden willen achter het stuur kruipen dan neem ik hun sleutels af en krijgen ze ze NIET terug. Ik mag zelf nog zoveel gedronken hebben als ik wil, ik ga dan ook niet rijden.
Ik drink nooit of praktisch niks max 1 pint en daar stopt het mee als er iemand meerijdt. Maar als ik alleen met de auto ben durf ik wel sterk doorzuipen. Ivm met iemand omver rijden snachts, you got a point there nog niet aangedacht eigelijk. Feit is wel als ik echt wa gedronken heb rijd ik wel altijd heel traag en weet ek wel nog wak doe, ben nog nooit in nen auto gekropen dak ni meer wist wa dak deed.
Anyway nog geen excuus eigelijk 
| Originally posted by Eagle` Feit is wel als ik echt wa gedronken heb rijd ik wel altijd heel traag en weet ek wel nog wak doe, ben nog nooit in nen auto gekropen dak ni meer wist wa dak deed. |
| Originally posted by Eagle` Ik drink nooit of praktisch niks max 1 pint en daar stopt het mee als er iemand meerijdt. Maar als ik alleen met de auto ben durf ik wel sterk doorzuipen. Ivm met iemand omver rijden snachts, you got a point there nog niet aangedacht eigelijk. Feit is wel als ik echt wa gedronken heb rijd ik wel altijd heel traag en weet ek wel nog wak doe, ben nog nooit in nen auto gekropen dak ni meer wist wa dak deed. Anyway nog geen excuus eigelijk |
Ik ben ooit eens tegengehouden door ne flik op een van mijn nachtelijke zwerftochten (in redelijk bezopen toestand) die een opmerking maakte over mijn achterlicht dat niet deftig brandde. Ik mij inhouden om mijn zatheid te verbergen, maar toen ik de ochtend daarna wakker werd vroeg ik mij af of daar toch geen regels opstonden. Moogt ge drinken en rijden met de fiets?
Edit: Bier met grenadine is vortig.