TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- ASOT rippar
Pages (2): « 1 [2]
ligger det en ASOT-katalog p� steves ftp d�r alla avsnitt samlas eller? annars har jag en id�! vi skapar en katalog p� steves ftp d�r alla ASOT-avsnitt samlas

har fixat s� ni kan ladda upp i older asot mappen nu 
| quote: |
| Originally posted by Vizay har fixat s� ni kan ladda upp i older asot mappen nu |
B�rja l�s hela theads :P
| Originally posted by Vizay ok har fixat min ftp med konto nu d�r jag kommer l�gga alla ASOT jag rippar + eventuella �ldre ASOT jag f�r tag p� ![]() Adress: vizay.mine.nu Port: 27016 Username: asot Password: armin Har begr�nsat till max 4 connections p� samma g�ng (har bara telia ADSL) samt max en connection per anv�ndare. sn�lla g�r mig tj�nsten och sprid inte det h�r kontot utan f�rs�k h�lla det till TA's only, blir min lina �verbelastad av folk som inte �r TA's s� m�ste jag dra ner maxantalet anv�ndare eller st�nga helt om n�n annan vill hj�lpa till med FTP s� s�g till, ju fler vi �r som delar ut p� v�ra ftp's ju l�ttare kommer folk �t det ![]() [edit] la till en fil p� kontot som kommer inneh�lla tracklists f�r alla ASOT som kommer |
| Originally posted by St_Andrew B�rja l�s hela theads :P |

ok, t�nkte just ladda upp, men man f�r inte skapa kataloger... jag kr�ver b�ttre r�ttigheter! 
Jag kan inte ladda upp n�ge �verhuvudtaget.... snyft...
satan i gatan kom p� nu att de va torsdag ig�r....kunde visserligen inte rippa iaf eftersom jag inte var hemma ig�r men jag jobbar f�r fullt p� att f� tag i avsnitt 109 
efter helgen finns det garanterat p� ftpn 
� f�r er som har problem � uploada....jag ska jobba p� � f� ig�ng
T�nkte ladda upp 109 men funka inte s� bra...No permission d� da.....
satan nu m�ste jag l�sa de h�r fort som attan....
amen jahaaa guess what...min klantighet l�g bakom det hela....jag hade gett precvis alla r�ttigheter och allt s� alla kunde ladda upp osv men givetvis p� ett annat konto...smart me 
nu �r problemet l�st iaf s� du f�r g�rna testa � ladda upp igen x-dream s� ska vi se om det funkar den h�r g�ngen 
Dessa tv� p� v�g upp...
01-armin_van_buuren_-_the_newest_tunes_selected_(asot109xxl)-08-07-2003
01-armin_van_buuren_-_in_the_mix_(asot109xxl)-08-07-2003
Nice, tankar upp dessa,
Armin van Buuren - A State Of Trance 106 Part 1 19-07-2003.mp3
Armin van Buuren - A State Of Trance 106 Part 2 19-07-2003.mp3
(gl�mde ox� att det var torsdag ig�r, man blir ju helt snurrig av sommarlov juh...)
wunderbar...tackar � bockar 
kanon att du rippade 109 � uploadar den x-dream...just perfect 
sitter � funderar lite...tror jag ska ta bort alla mina futurama-avsnitt (eller eventuellt br�nna dom) s� jag f�r ledigt ytterligare tolv gig p� min HD...har bara 2 kvar av hudnra nu s� de kan beh�vas mer s� kanske jag kan lagra upp �nnu mer asot f�r allm�nheten 
din ftp �r cp vizay, f�rs�kte ladda upp 2 gig asot, men det orkade den visst inte med...
sen kan jag inte ta bort de misslyckade uppladdningarna heller, s� d� m�ste jag byta namn � ha mig... fixa, s� provar jag p� nytt i morgon...
som jag n�mnde innan s� har jag inte s� mycke space kvar...tror de har � g�ra med det n�r du inte kan ladda upp...ska kolla loggen � vad den s�ger...
s�g inget konstigt i loggen n�r jag kollade men sen e jag lite tr�tt ocks�...ska se vad jag kan ta bort f�r � f� lite mer space...har s�kert massa on�digt skit p� datorn som jag kan ta bort 
jag har kollat vad jag har, f�ljande finns f�r den som �r sugen (2,6 gig):
51 - endast del 2
69 - endast del 1
72
74
78
80
85 - endast del 1
86
90 - endast del 1
92
93
94 - endast del 1
95 - endast del 1 och 4
97
99
100
103
Jag skulle ju inte tacka nej
kan f�rs�ka fixa en ftp jag med...
Tjena
Jag skulle ocks� vilja ha en ftp som ja kan tanka upp/ladda ner musik ifr�n, n�gon som vill ge mig ett konto??
under steves ftp/Upload/by reveal/ finner ni massa ASOT nu 
kanon att fler engagerar sig....perfekt ocks� nu n�r min ftp e nere f�r tillf�llet...
har haft begravning � grejer � t�nka p� f�r min bortg�ngne farbror men till helgen kan jag nog fixa upp den igen 
T�nkte bara informera om att jag har lagt samtliga ASOT rippar som jag har under
/Live Sets/ASOT p� min FTP
Tack f�r uppandet...
Hoppas du m�r bra efter omst�ndigheterna Peter