TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gaan er 30-juni nog mensen naar Concept!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Opti on Jun-22-2001 19:38:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

sex bedoel je? jezus wat een loser dat ken je toch elke dag krijge...10 x??? of zit dat niet zo bij jou?
en bovendien..voor een geeltje beltegoed van Ben...kan je ook naar mij komen hoor haha Henkie d00d wat een lullenstreek ahaha

10x elke dag???nou, dan wordt me hand wel moe hoor
maar serieus, misschien ga ik wel, moet alleen dat meisje overtuigen...ben bezig hoor jongens, met al me overredingskr8

Posted by M5 on Jun-22-2001 22:42:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

10x elke dag???nou, dan wordt me hand wel moe hoor
maar serieus, misschien ga ik wel, moet alleen dat meisje overtuigen...ben bezig hoor jongens, met al me overredingskr8

gooi al je charmes in de ''strijd'' !!

Posted by eXos on Jun-22-2001 23:18:

Ik ken ook niet...Mijn eerste echte feestje wordt pas weer Dance Valley... Moet lekker werken de komende 1� maand...YAMMIE

Posted by Jukx on Jun-23-2001 12:22:

quote:

nastra komt ook!!!!!!!!!! nu jukx nog!!!!!!!!!

ja ik zal wel ff wat regelen!!

~wordt vervolgd~

Posted by Robvef on Jun-23-2001 12:53:

Kan ik niet misschien met een van jullie mee? Want ik wil daar graag heen, maar geen een van mijn vrienden gaan. Die hebben allemaal anders afspraken staan e.d.

Posted by Blik on Jun-23-2001 12:53:

hum, 2 dagen voordat ik naar salou ga.........nee doe maar niet

Posted by Bellie on Jun-23-2001 15:03:

quote:
Originally posted by Blik
hum, 2 dagen voordat ik naar salou ga.........nee doe maar niet

WTF!!!
Beter kan je je vakantie toch niet beginnen man.Vette afsluiter met Sven Vath & Billy Nasty.....Ik ga de week erna naar Kreta op vrijdag.Als ik zondag weg zou gaan zou ik echt nog wel effe mn laatste feestje in NL meepakken voordat ik op vakantie ga...

GREETZ!!

Posted by Miss Proximus on Jun-23-2001 15:19:

quote:
Originally posted by Robvef
Kan ik niet misschien met een van jullie mee? Want ik wil daar graag heen, maar geen een van mijn vrienden gaan. Die hebben allemaal anders afspraken staan e.d.

Wil ik eerst een foto zien haha ennu..ik ga toch de hele nacht strunen..weet niet of jij dat op prijs stelt ennu..ik lust eigenlijk geen bier (niet op feesten/stap i.i.g.) ennu...tja...beetje eng h�? afspreken met iemand die je niet kent..straks mogen we elkaar helemaal niet

Posted by Jukx on Jun-23-2001 18:07:

quote:

Wil ik eerst een foto zien haha ennu..ik ga toch de hele nacht strunen..weet niet of jij dat op prijs stelt ennu..ik lust eigenlijk geen bier (niet op feesten/stap i.i.g.) ennu...tja...beetje eng h�? afspreken met iemand die je niet kent..straks mogen we elkaar helemaal niet

Nou volgens mij is Robvef een hele aardige jongen hooooor!!

Posted by Miss Proximus on Jun-23-2001 18:12:

nou...dat weet ik wel zeker! maar jah...we zien wel toch? zolang die meeting maar gaat gebeuren want ik heb al een fototoestel gehaald

PM me ff met jullie foonnummers dan komt het wel goed..toch??? na jah..dan moeten jullie natuurlijk z�lf ook sms-tegoed hebben

Pages (2): « 1 [2]