TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Devotion [Mauro Picotto & Above & Beyond + more]
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by toka on Aug-05-2003 16:44:

wohoo!! nu har man best�llt och betalat biljetterna!! bara dagarna kvar att r�kna nu

Posted by Laszlo on Aug-07-2003 19:16:

quote:
Originally posted by chjo
Hur prioriterar man?!?!

Tjejen fyller �r 27/9
Blir sv�rt f� me henne dit..

ajaj...tuff sits du sitter i... men som Reveal sa...Fira p� dagen, festa p� kv�llen/natten...

Posted by zamson on Aug-14-2003 14:35:

jag k�per biljett n�sta vecka...hoppas d finns kvar!

Posted by dj_revive_ on Aug-14-2003 19:54:

j�vligt schysst line-up....... men 20 �r.......fan va trist.

/Revive

Posted by Gate 42 on Aug-14-2003 19:57:

Typiskt att pengarna tog slut nu n�r jag hade t�nkt k�pa biljett. Hoppas det finns n�n kvar n�r skattepengarna/l�nen kommer.

Posted by staz on Aug-16-2003 13:02:

18 med f�rk�p som sagt. vad det g�ller denna festen s� har andreas fr�n rotor bekr�ftat det s� det �r bara o k�pa biljetter s� l�nge man fyllt 18.

p� sasha festen finns det fortf. vissa fr�getecken.. jag o mina polare �r alla under 20 men har biljetter... f�r b�de p� pitch control samt p� flera andra st�llen har dom sagt att bara man �r �ver 18 och har biljett s� blir man insl�ppt.

Posted by staz on Aug-16-2003 13:02:

18 med f�rk�p som sagt. vad det g�ller denna festen s� har andreas fr�n rotor bekr�ftat det s� det �r bara o k�pa biljetter s� l�nge man fyllt 18.

p� sasha festen finns det fortf. vissa fr�getecken.. jag o mina polare �r alla under 20 men har biljetter... f�r b�de p� pitch control samt p� flera andra st�llen har dom sagt att bara man �r �ver 18 och har biljett s� blir man insl�ppt.

Posted by Laszlo on Aug-16-2003 13:15:

quote:
Originally posted by staz

Vilken j�vla tur att man �r 20 fyllda f�r l�nge sen

Posted by staz on Aug-16-2003 14:23:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Vilken j�vla tur att man �r 20 fyllda f�r l�nge sen

�h, d� kommer du ju d� innan mej :P

Posted by Laszlo on Aug-16-2003 16:25:

quote:
Originally posted by staz
�h, d� kommer du ju d� innan mej :P

LOL, ja det v�gar jag dessv�rre inte s�tta n�gra pengar p�...

Posted by hustler on Aug-20-2003 22:14:

Ja nu �r det ju inte s� l�ngt kvar. Var p� Pitch och k�pte biljetter idag och t�nkte kolla om det �r n�gon som vet hur m�nga biljetter det �r s�lda? Vore kul att veta!

Ses d�r!

Posted by JayBee on Sep-05-2003 17:01:

Jag har oxo k�pt biljetter nu s� vi ses d�r! ;D

Posted by Paradiddle on Sep-05-2003 17:29:

count me in
http://hem.passagen.se/paradiddle/devticket1.jpg

Posted by Amnezia on Sep-05-2003 18:14:

fan varf�r kan man aldrig k�pa bilj i �rebro f�r craap

finns det hopp om bilj fortf m�ntro??? vore dumt � missa detta..

Posted by JayBee on Sep-05-2003 18:21:

quote:
Originally posted by Amnezia
fan varf�r kan man aldrig k�pa bilj i �rebro f�r craap

finns det hopp om bilj fortf m�ntro??? vore dumt � missa detta..

Ja det �r klart. i pitch control alts�(k�pte ju min biljett idag s� det finns kvar). men du kanske kan be en kompis i sthlm k�pa �t dig s� betalar du senare eller s� kanske du kan �ka ner till sthlm och k�pa en biljett.. de l�r nog ha kvar biljetter ett tag till. det �r bara att ringa f�rst och be dem h�lla kvar en �t dig i ett par timmar eller s�. eller s� kanske de kan posta den till dig om du betalar lite extra eller n�tt. det g�r alltid att ordna p� n�tt s�tt

Posted by Amnezia on Sep-05-2003 19:12:

quote:
Originally posted by JayBee
Ja det �r klart. i pitch control alts�(k�pte ju min biljett idag s� det finns kvar). men du kanske kan be en kompis i sthlm k�pa �t dig s� betalar du senare eller s� kanske du kan �ka ner till sthlm och k�pa en biljett.. de l�r nog ha kvar biljetter ett tag till. det �r bara att ringa f�rst och be dem h�lla kvar en �t dig i ett par timmar eller s�. eller s� kanske de kan posta den till dig om du betalar lite extra eller n�tt. det g�r alltid att ordna p� n�tt s�tt

yup yup...l�st sig f�rr s� blir nog bra
k�nns som vi beh�ver en pitch aff�r h�r me...skivor + ett st�lle � k�pa bilj p�..(((thump up))

Posted by zamson on Sep-06-2003 10:18:

m�ste ju skaffa fram pengar s� jag kan k�pa min biljett - kommer gr�ta floder om dom skulle ta slut

Posted by AC. on Sep-11-2003 00:43:

Inhandlade biljett idag p� pitch. Killen som s�lde den till mig sa att det var m�nga biljetter s�lda 8Givetvis) tror dock han ins�g precis som jag att han h�ll samtidigt som han sa det en (till synes) stor bunt biljetter i sin hand som inte var s�lda. 280 pix.

Men andra ord, jag kommer n�rvara helt s�kert.

Posted by JayBee on Sep-11-2003 04:59:

quote:
Originally posted by AC.
Inhandlade biljett idag p� pitch. Killen som s�lde den till mig sa att det var m�nga biljetter s�lda 8Givetvis) tror dock han ins�g precis som jag att han h�ll samtidigt som han sa det en (till synes) stor bunt biljetter i sin hand som inte var s�lda. 280 pix.

Men andra ord, jag kommer n�rvara helt s�kert.

Ja men det �r f�r att de fick in nya biljetter ig�r! deras f�rra bunt var sluts�ld. s� de har s�lt m�nga biljetter.

Posted by Glorie on Sep-19-2003 18:48:

Talking Weeeeeeeeeeeee!!

Jag och min kompis Miriam kommer me! (om inget of�rutsett intr�ffar)

Posted by SteveTranz4ever on Sep-19-2003 18:52:

Re: Weeeeeeeeeeeee!!

quote:
Originally posted by Glorie
Jag och min kompis Miriam kommer me! (inget of�rutsett kommer att intr�ffa)

Underbart tjejen... var ju �r & dagar sen man tr�ffade dig....

Posted by Glorie on Sep-19-2003 19:23:

hehe, jaaa... ska bli roligt me festen och roligt att tr�ffa dig me
Problemet e hur vi ska hitta till M�nchen. har fr�gat tv� polare i sthlm, s� nu vet ja att vi ska �ka tunnelbana till Mariatorget sen g� cirka 500 m, (h�r kommer det luddiga ) f�rst h�ger, sen v�nster, sen h�ger igen

Posted by SteveTranz4ever on Sep-19-2003 20:17:

quote:
Originally posted by Glorie
hehe, jaaa... ska bli roligt me festen och roligt att tr�ffa dig me
Problemet e hur vi ska hitta till M�nchen. har fr�gat tv� polare i sthlm, s� nu vet ja att vi ska �ka tunnelbana till Mariatorget sen g� cirka 500 m, (h�r kommer det luddiga ) f�rst h�ger, sen v�nster, sen h�ger igen

Gjorde en karta

Posted by Glorie on Sep-19-2003 21:46:

Hello! najz

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Gjorde en karta

Tack allra mjukast! som min morfar j�mt brukade s�ga Har skrivit ut den nu

Posted by SWE_TRANCE on Sep-20-2003 00:51:

finns det biljetter kvar till devotion???
Har mailat "dom" men var sugen p� att veta..

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »