TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Devotion [Mauro Picotto & Above & Beyond + more]
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
wohoo!! nu har man best�llt och betalat biljetterna!! bara dagarna kvar att r�kna nu
| quote: |
| Originally posted by chjo Hur prioriterar man?!?! Tjejen fyller �r 27/9 ![]() Blir sv�rt f� me henne dit.. |
men som Reveal sa...Fira p� dagen, festa p� kv�llen/natten...
jag k�per biljett n�sta vecka...hoppas d finns kvar!
j�vligt schysst line-up....... men 20 �r.......fan va trist.
/Revive
Typiskt att pengarna tog slut nu n�r jag hade t�nkt k�pa biljett. Hoppas det finns n�n kvar n�r skattepengarna/l�nen kommer.
18 med f�rk�p som sagt. vad det g�ller denna festen s� har andreas fr�n rotor bekr�ftat det s� det �r bara o k�pa biljetter s� l�nge man fyllt 18.
p� sasha festen finns det fortf. vissa fr�getecken.. jag o mina polare �r alla under 20 men har biljetter... f�r b�de p� pitch control samt p� flera andra st�llen har dom sagt att bara man �r �ver 18 och har biljett s� blir man insl�ppt.
18 med f�rk�p som sagt. vad det g�ller denna festen s� har andreas fr�n rotor bekr�ftat det s� det �r bara o k�pa biljetter s� l�nge man fyllt 18.
p� sasha festen finns det fortf. vissa fr�getecken.. jag o mina polare �r alla under 20 men har biljetter... f�r b�de p� pitch control samt p� flera andra st�llen har dom sagt att bara man �r �ver 18 och har biljett s� blir man insl�ppt.
| Originally posted by staz 18 med f�rk�p som sagt. vad det g�ller denna festen s� har andreas fr�n rotor bekr�ftat det s� det �r bara o k�pa biljetter s� l�nge man fyllt 18. p� sasha festen finns det fortf. vissa fr�getecken.. jag o mina polare �r alla under 20 men har biljetter... f�r b�de p� pitch control samt p� flera andra st�llen har dom sagt att bara man �r �ver 18 och har biljett s� blir man insl�ppt. |
| Originally posted by DJ_Laszlo Vilken j�vla tur att man �r 20 fyllda f�r l�nge sen |
| Originally posted by staz �h, d� kommer du ju d� innan mej :P |
Ja nu �r det ju inte s� l�ngt kvar. Var p� Pitch och k�pte biljetter idag och t�nkte kolla om det �r n�gon som vet hur m�nga biljetter det �r s�lda? Vore kul att veta!
Ses d�r!
Jag har oxo k�pt biljetter nu s� vi ses d�r! ;D
count me in 
http://hem.passagen.se/paradiddle/devticket1.jpg
fan varf�r kan man aldrig k�pa bilj i �rebro f�r
craap
finns det hopp om bilj fortf m�ntro??? vore dumt � missa detta..
| Originally posted by Amnezia fan varf�r kan man aldrig k�pa bilj i �rebro f�r craap finns det hopp om bilj fortf m�ntro??? vore dumt � missa detta.. |
| Originally posted by JayBee Ja det �r klart. i pitch control alts�(k�pte ju min biljett idag s� det finns kvar). men du kanske kan be en kompis i sthlm k�pa �t dig s� betalar du senare eller s� kanske du kan �ka ner till sthlm och k�pa en biljett.. de l�r nog ha kvar biljetter ett tag till. det �r bara att ringa f�rst och be dem h�lla kvar en �t dig i ett par timmar eller s�. eller s� kanske de kan posta den till dig om du betalar lite extra eller n�tt. det g�r alltid att ordna p� n�tt s�tt |
m�ste ju skaffa fram pengar s� jag kan k�pa min biljett - kommer gr�ta floder om dom skulle ta slut
Inhandlade biljett idag p� pitch. Killen som s�lde den till mig sa att det var m�nga biljetter s�lda 8Givetvis) tror dock han ins�g precis som jag att han h�ll samtidigt som han sa det en (till synes) stor bunt biljetter i sin hand som inte var s�lda. 280 pix.
Men andra ord, jag kommer n�rvara helt s�kert.
| Originally posted by AC. Inhandlade biljett idag p� pitch. Killen som s�lde den till mig sa att det var m�nga biljetter s�lda 8Givetvis) tror dock han ins�g precis som jag att han h�ll samtidigt som han sa det en (till synes) stor bunt biljetter i sin hand som inte var s�lda. 280 pix. Men andra ord, jag kommer n�rvara helt s�kert. |
Weeeeeeeeeeeee!!
Jag och min kompis Miriam kommer me!
(om inget of�rutsett intr�ffar) 
Re: Weeeeeeeeeeeee!!
| Originally posted by Glorie Jag och min kompis Miriam kommer me! (inget of�rutsett kommer att intr�ffa) |
hehe, jaaa... ska bli roligt me festen och roligt att tr�ffa dig me 
Problemet e hur vi ska hitta till M�nchen. har fr�gat tv� polare i sthlm, s� nu vet ja att vi ska �ka tunnelbana till Mariatorget
sen g� cirka 500 m, (h�r kommer det luddiga
) f�rst h�ger, sen v�nster, sen h�ger igen

| Originally posted by Glorie hehe, jaaa... ska bli roligt me festen och roligt att tr�ffa dig me ![]() Problemet e hur vi ska hitta till M�nchen. har fr�gat tv� polare i sthlm, s� nu vet ja att vi ska �ka tunnelbana till Mariatorget sen g� cirka 500 m, (h�r kommer det luddiga ) f�rst h�ger, sen v�nster, sen h�ger igen |
najz
| Originally posted by SteveTranz4ever Gjorde en karta |
Har skrivit ut den nu
finns det biljetter kvar till devotion???
Har mailat "dom" men var sugen p� att veta..