TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- psychedelight
Pages (2): « 1 [2]
jag skulle vilja f� tips p� ultra sk�na full on psyl�tar
d e s� grymt bra, men jag kan inga namn ingenting n�stan, f�rrutom infected mushroom o 1200 mics typ...
men iaf n�gra bra full on psy l�tar ??
hmm jag lyssnar en hel del p� psy, men vet v�l kanske inte direkt vad Full On psytrance inneb�r...
kan dock rekommendera nissar som Wizzy Noise, Gen.6, Mystica, Chi-ad, Skazi och Reefer Decree... Space Tribe har osso gjort en del najs, men hans musik e v�l ganska mycket �t Goa-h�llet... �ven Amphasis �r mycket trevliga, men de g�r mer progressivt.. 
h�r kan du f�r�vrigt f� h�ra tv� demos av psyl�tar jag jobbar p�..
hoppas d smakar =)
Ivar B. - Psychedelic Polution
Ivar B. - Nebular Beauty
e mest insn�ad p� goa fr�n 94-99 s� h�r e lite tips p� Goa-l�tar:
S.U.N Project - I feel
Chi-A.D - Celestial
Green Nuns of the Revolution - Conflict
Tandu - Alien pump (rmx)
X-dream - The 2nd room
...
�ven lite nyare musik, psy/full-on: Absolum, Wizzy Noise, Logic Bomb, Hux Flux, Talamasca, Space Buddha
lyssna o njut

ja skulle v�l s�ga att astral projection o infected mushroom �r dom stora favoriterna,,sen �r de ju mycke blandartist album s� som Destination goa och s�dant roligt..
hmm kom precis p�.
X-dream - Psychomachine
X-dream - Rewind
nog 2 av de b�sta l�tarna som n�nsin gjorts, fast psychomachine e b�ttre �n rewind 
es-range (tror de stavas s�
)
helt enkelt skadat bra... speciellt deras lives�tt �r sm�tt underbara..
| quote: |
| Originally posted by Smekbar es-range (tror de stavas s� )helt enkelt skadat bra... speciellt deras lives�tt �r sm�tt underbara.. |
klart man diggar psytrance. Det mesta som kommer fr�n Spiral Trax spelas h�r 
nej jag lyssnar inte p� psy-trance
hellre Britney Spers �n det
tack f�r tipsen grabbar ^^ =]
| Originally posted by Kongo_kim nej jag lyssnar inte p� psy-trance hellre Britney Spers �n det |
ingen har fr�gat om du inte lyssnar p� psy..
| Originally posted by dj_hysterix OMG!!!!!!!!!!! �R DET VINYL !?!?!?!?!?!?!?!....DEN E BARA TRYCKT i 150 EXEMPLAR:...OMG!!!! |