TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
jag m�ste fan dit allts�.. PvD �r wunderbar.. sen jag s�g honom p� loveparade 2ggr blev jag fast.. 
men vilken dag ska man g� som sagt?.. bra o veta lixom..
Fan va soft, Deep Dish igen ! De �r l�tt bland de b�sta dj`s jag sett.
Vore visserligen kul och se Pvd, �ven om jag tycker han slutade
lira bra musik f�r tv� �r sedan. Verkar som ett p�kostat arrengemang, dessutom
lite OT, men �nd�:
vad �r det f�r "fel" p� denna tr�den? �ven om det inte inkommer nya inl�gg (iaf inga som jag ser), s� hoppar tr�den upp p� listan, precis som att det har kommit nya inl�gg... skumt
varit o l�st den flera g�nger nu, men det �r alltid steves "Undrar hur det blir nu med line-up, vem spelar vilken kv�ll... " som �r sist/nyast av inl�ggen
�hhh han e s� jobbig den d�r Steve, kan inte n�n banna honnom? 
hmm antingen har jag blivit kn�pp eller s� tog n�n just bort mitt inl�gg?! 
| quote: |
| Originally posted by reveal lite OT, men �nd�: vad �r det f�r "fel" p� denna tr�den? �ven om det inte inkommer nya inl�gg (iaf inga som jag ser), s� hoppar tr�den upp p� listan, precis som att det har kommit nya inl�gg... skumt varit o l�st den flera g�nger nu, men det �r alltid steves "Undrar hur det blir nu med line-up, vem spelar vilken kv�ll... " som �r sist/nyast av inl�ggen |

Till den som nu tar bort mina inl�gg, JAG SKOJA om du inte fatta =)
| Originally posted by lonne Fan va soft, Deep Dish igen ! De �r l�tt bland de b�sta dj`s jag sett. Vore visserligen kul och se Pvd, �ven om jag tycker han slutade lira bra musik f�r tv� �r sedan. Verkar som ett p�kostat arrengemang, dessutom |

kommer man in som 18+ med biljett? :/
| Originally posted by staz kommer man in som 18+ med biljett? :/ |
| OBSERVERA ATT DET �R 20 �RS �LDERSGR�NS. |
k, antar att berns lokaler �r f�r [liding�dialekt]fzzna[/liding�dialekt] f�r folk under 20 
| Originally posted by morakickers PvD: jag h�ller med, men alla nya set m honom sedan i v�ras �r GRYMMA och p� ibiza i somras levererade han verkligen. han �r tillbaka i samma form som n�r han spelade live inf�r politics of dancing!!! ![]() ps biljetter kan bokas via ticnet.se f�r er icke-sthlmare som inte vet |
Fan de blir sp�ckat med fester f�r mig nu...
20 sept. Trinity
22 sept. SMC
23 sept. SMC
27 sept. Devotion

[RETAS]
D� var man bokad d�
Gratis intr�de, VIP och dricka.
[/RETAS]
Kenny gillar parham 
| Originally posted by mindshooter [RETAS] D� var man bokad d� Gratis intr�de, VIP och dricka.[/RETAS] Kenny gillar parham |
grattis kenny
s�g till om du beh�ver lite poibackup 
Man f�r la n�ja sig med att st� p� g�stlistan d� b�gge dagarna 
Kolla in MTV snart f�r dom kommer b�rja k�ra spottar (reklam) f�r detta event...
| Originally posted by SteveTranz4ever Man f�r la n�ja sig med att st� p� g�stlistan d� b�gge dagarna ![]() Kolla in MTV snart f�r dom kommer b�rja k�ra spottar (reklam) f�r detta event... |
Kan vi gliiiiida in som vanligt d�
| Originally posted by reveal jamen. s� det �r poi-artist man ska bli. |

Vart lite besviken n�r jag s�g att det var 20�r men s� slog det mig att det ej �r av n�got problem l�ngre 
Jag r�knar med att n�rvara!
man kan inte glida in me n�n som st�r p� listan?? l�r dom ju inte bry sig om 20?? hall����� steve...kenny ...hall���

| Originally posted by mindshooter f�rresten....�r det bara jag som tycker att loggan �r lite v�l lik en annan logga? SMC ![]() Q-Dance |

| Originally posted by WhiteRussian Shit vilken ripoff, det d�r �r juh olagligt, varum�rkesintr�ng, ![]() Vi �r s�dana kl�pare h�r uppe i skogen.. Annars l�r jag v�l ocks� n�rvara om ekonomin till�ter. |
hum man borde inte missa detta..m�nga bra p� samma g�ng..
dock jobbigt me 2 dar..n�r man inte bor i sthlm..
finns det fortf bilj??? lr b�rjar det ta slut?? s� man kanske kan f� ihop n�n mer fr�n hemtrakten f�rst...
men gaaaah
e inte sant..tror jag blir relig�s lr n�tt..har halkan p� morgonen den 24.e
e sista kv�llen mellan 22-23 lr 23-24....???? snuff