TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Deze is echt zo lekker............................

behaard 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Deze is echt zo lekker............................ behaard |
LOL
ik ga aan het bier, tot morgen...........
GADVERDAMME, wat een foto's....
Ik kies toch voor een natuurlijke haargroei....
maar zo'n oerwoud als op die foto's is ook niet normaal.... dan zou'k me in iedergeval wel scheren....
AAAAAHHH WTF...dat wijf verdient de brandstapel!
en hier nog een paar 
***plaatje zonder stijl***
***nog een plaatje zonder stijl***
Deze is wel weer leuk 

En deze heeft um gevonden 
***gore she-male troep***
[EDIT]Hey die gore shit mag je voor je houde.. klachte over het forum hoef ik niet[/EDIT]
[EDIT]Dit is net een stapje te ver ja.. anders plaats je maar een link naar een goor plaatje en waarschuw je de mensen[/EDIT]
hehe heb je die van de behaarde vrouwen site ofzo? Jezus wat goor
maannen..ga je en masse ff scheren..want dat is v��l lekkerder...jullie weten toch hoe goor het is om met zo'n mond vol schaamhaar te zitten? vinden wij vrouwen dus ook..bovendien wil dat likken enzo niet zo goed als je door de bomen het bos niet meer ziet...
Ik heb kaal gekozen...maar een bescheiden strepje is toch ook goed? haha..damn..dit is persoonlijk
iedereen die mij nu in het echt gaat zien gaat zich afvragen hoe groot dat streepje dan wel niet is LOLZ
voor een geeltje BEN beltegoed geef ik me bloot roflmao 
nee hoor j/k ik heb wel enig zelfrespect...doe het voor een joet haha
OKEE JONGENS.....LAPPEN!!!!!!!!!!!!

Hahaha wat een threat, het word steeds gekker
. Maar ik heb ook voor kaal gekozen..
En miss P wat is je rekeningnummer kunnen we namelijk storten 
Glanis heeft m al..666 bij de Bank der Satanisten 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Glanis heeft m al..666 bij de Bank der Satanisten |

anders heb je er nog nix aan
Sign me in!! 50 to go.
NOu ja donna het is niet alleen een jongens thread hoor...
en miss p inderdaad een streepje is beter dan zo'n jungle en het valt inderdaad onder scheren
dus gewoon onder kaal kiezen...
Ja ten eerste als jij met je jungle voor je meisje staat dan denkt zij ook shit "dit word weer gras eten" of ze kan meteen zeggen rot maar op...
en jongens het is echt niet zo gevaarlijk hoor dat scheren...oefening baart kunst hoor hehe
gewoon flink wat schuim eronder en dan eventueel onder de douce alles goed glad trekken en tjaka alles eraf...ik bedoel dan wel dat overtollige gras... Niet dat er een bal op de grond ligt want dan heb je wel een probleem hahaha.
Geef zelf toe dat als je als een aap behaart bent het er toch niet uitziet dus een beetje bijknippen kan zeker geen kwaad
Het hoeft ook niet weer meteen fiks kaal...mag natuurlijk wel.Je vriendin zou het meestal wel waarderen 
Het heeft ook voordelen zo'n "kale" hehehe maar ja ik zeg probeer het is gewoon en je wilt niks meer anders 
(p.s jezus dat er zulke ranzige plaatjes dan weer opkomen is natuurlijk wel weer een beetje jammer ROFL)
Hey akira, je ken wel een gedetaileerd handboek "snikkel-scheren" schrijven kerel.
Ga je morgen naar Starlight?
Gadverdamme, die plaatjes hier daar wordt je niet bepaald vrolijker van....
Maar goed dat Miss P. hier ff wat post om de boel op te fleuren 
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Gadverdamme, die plaatjes hier daar wordt je niet bepaald vrolijker van.... Maar goed dat Miss P. hier ff wat post om de boel op te fleuren |

ik ga dus echt niet kaal ,want kheb boven mn pik een f*ucking moedervlek ,die hou ik dus maar liever een beetje bedekt

Waarschuwing voor raoel.. hou die gore shit maar voor je...
zet je der gewoon een stip naast...........dan maak je der een gezichtje van 
Latoz
| quote: |
| Originally posted by New Wave zet je der gewoon een stip naast...........dan maak je der een gezichtje van ![]() Latoz |
Hahhaa. wat een topic zeg

En ik gebruik een scheerapparaat alleen voor het haar tussen neus en nek te scheren 
Oh ja het grootste nadeel van scheren is.. dat je het moet bijhouden
.. want anders krijg je dus echt een oerwoud
En wat een ongelooflijk ranzige vieze vreselijk gore plaatjes... 
hum, dit is echt de grootste onzin ooit maar ok
ik scheer mijn baard dus, en de rest puur natuur
het zal wel een stomme vraag zijn ,maar het lukt echt niet ,hoe krijg ik de HTML code optie aan>??????
volgensmij moet je met ] en [ werken, en niet met >en<..... 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.