TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »


Posted by New Wave on Jun-22-2001 18:07:

Deze is echt zo lekker............................







behaard


Posted by M5 on Jun-22-2001 18:09:

quote:
Originally posted by New Wave
Deze is echt zo lekker............................



behaard


he TIMMIE !!

je weet ze wel uit te zoeken man !!


Posted by New Wave on Jun-22-2001 18:18:

LOL



ik ga aan het bier, tot morgen...........


Posted by Boss on Jun-22-2001 18:24:

Jester

GADVERDAMME, wat een foto's....
Ik kies toch voor een natuurlijke haargroei....
maar zo'n oerwoud als op die foto's is ook niet normaal.... dan zou'k me in iedergeval wel scheren....


Posted by Henkie_henk on Jun-22-2001 18:27:

AAAAAHHH WTF...dat wijf verdient de brandstapel!


Posted by raoel on Jun-22-2001 18:31:

en hier nog een paar

***plaatje zonder stijl***
***nog een plaatje zonder stijl***

Deze is wel weer leuk




En deze heeft um gevonden

***gore she-male troep***

[EDIT]Hey die gore shit mag je voor je houde.. klachte over het forum hoef ik niet[/EDIT]

[EDIT]Dit is net een stapje te ver ja.. anders plaats je maar een link naar een goor plaatje en waarschuw je de mensen[/EDIT]


Posted by Dj Lex on Jun-22-2001 18:32:

hehe heb je die van de behaarde vrouwen site ofzo? Jezus wat goor


Posted by Miss Proximus on Jun-22-2001 18:37:

maannen..ga je en masse ff scheren..want dat is v��l lekkerder...jullie weten toch hoe goor het is om met zo'n mond vol schaamhaar te zitten? vinden wij vrouwen dus ook..bovendien wil dat likken enzo niet zo goed als je door de bomen het bos niet meer ziet...

Ik heb kaal gekozen...maar een bescheiden strepje is toch ook goed? haha..damn..dit is persoonlijk iedereen die mij nu in het echt gaat zien gaat zich afvragen hoe groot dat streepje dan wel niet is LOLZ voor een geeltje BEN beltegoed geef ik me bloot roflmao

nee hoor j/k ik heb wel enig zelfrespect...doe het voor een joet haha


Posted by New Wave on Jun-22-2001 18:40:

OKEE JONGENS.....LAPPEN!!!!!!!!!!!!


Posted by Remy D on Jun-22-2001 19:06:

Hahaha wat een threat, het word steeds gekker. Maar ik heb ook voor kaal gekozen..


En miss P wat is je rekeningnummer kunnen we namelijk storten


Posted by Miss Proximus on Jun-22-2001 19:10:

Glanis heeft m al..666 bij de Bank der Satanisten


Posted by Glaniskanis on Jun-22-2001 19:59:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Glanis heeft m al..666 bij de Bank der Satanisten



Nou uuh, ik wil hier echt wel voor lappen haha
Dat wordt een unicum hoor
ben je weer de 1e met iets

Uuuh ik bied voor F25 (nog F75 te gaan)
En PM me dan ff je echte rekening nummer anders heb je er nog nix aan


Greetz,
Glaniskanis


Posted by New Wave on Jun-22-2001 20:01:

Sign me in!! 50 to go.


Posted by Akira on Jun-22-2001 20:03:

Talking

NOu ja donna het is niet alleen een jongens thread hoor...
en miss p inderdaad een streepje is beter dan zo'n jungle en het valt inderdaad onder scheren dus gewoon onder kaal kiezen...

Ja ten eerste als jij met je jungle voor je meisje staat dan denkt zij ook shit "dit word weer gras eten" of ze kan meteen zeggen rot maar op...

en jongens het is echt niet zo gevaarlijk hoor dat scheren...oefening baart kunst hoor hehe gewoon flink wat schuim eronder en dan eventueel onder de douce alles goed glad trekken en tjaka alles eraf...ik bedoel dan wel dat overtollige gras... Niet dat er een bal op de grond ligt want dan heb je wel een probleem hahaha.
Geef zelf toe dat als je als een aap behaart bent het er toch niet uitziet dus een beetje bijknippen kan zeker geen kwaad Het hoeft ook niet weer meteen fiks kaal...mag natuurlijk wel.Je vriendin zou het meestal wel waarderen


Het heeft ook voordelen zo'n "kale" hehehe maar ja ik zeg probeer het is gewoon en je wilt niks meer anders

(p.s jezus dat er zulke ranzige plaatjes dan weer opkomen is natuurlijk wel weer een beetje jammer ROFL)


Posted by New Wave on Jun-22-2001 20:09:

Hey akira, je ken wel een gedetaileerd handboek "snikkel-scheren" schrijven kerel.
Ga je morgen naar Starlight?


Posted by -=WVG=- on Jun-22-2001 20:21:

Gadverdamme, die plaatjes hier daar wordt je niet bepaald vrolijker van....
Maar goed dat Miss P. hier ff wat post om de boel op te fleuren


Posted by raoel on Jun-22-2001 20:34:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Gadverdamme, die plaatjes hier daar wordt je niet bepaald vrolijker van....
Maar goed dat Miss P. hier ff wat post om de boel op te fleuren


Dat vindt ie wel leuk om te horen he


Posted by Subsonik on Jun-22-2001 20:43:

ik ga dus echt niet kaal ,want kheb boven mn pik een f*ucking moedervlek ,die hou ik dus maar liever een beetje bedekt


Posted by Henkie_henk on Jun-22-2001 20:46:

Waarschuwing voor raoel.. hou die gore shit maar voor je...


Posted by New Wave on Jun-22-2001 20:48:

zet je der gewoon een stip naast...........dan maak je der een gezichtje van

Latoz


Posted by Henkie_henk on Jun-22-2001 20:50:

quote:
Originally posted by New Wave
zet je der gewoon een stip naast...........dan maak je der een gezichtje van

Latoz


haha


Posted by moogwai on Jun-22-2001 20:56:

Hahhaa. wat een topic zeg

En ik gebruik een scheerapparaat alleen voor het haar tussen neus en nek te scheren

Oh ja het grootste nadeel van scheren is.. dat je het moet bijhouden .. want anders krijg je dus echt een oerwoud

En wat een ongelooflijk ranzige vieze vreselijk gore plaatjes...


Posted by Blik on Jun-22-2001 21:04:

hum, dit is echt de grootste onzin ooit maar ok

ik scheer mijn baard dus, en de rest puur natuur


Posted by Subsonik on Jun-22-2001 21:14:

het zal wel een stomme vraag zijn ,maar het lukt echt niet ,hoe krijg ik de HTML code optie aan>??????


Posted by Boss on Jun-22-2001 21:17:

Jester

volgensmij moet je met ] en [ werken, en niet met >en<.....


Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.