TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker)
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Aangezien ik nog steeds niet overtuigd ben van de goede werking van deze manier, heb ik de request van Lazy Jones maar geupped naar de locker van New Wave
Je kunt dit geweldige nummer dus nu uit zijn locker halen, en het is dus echt de moeite waard
Greetz,
Glaniskanis
TNX!
na 3 weken zoeken hebbik em dan eindelijk
hmm, wel relaxed plaatje die in mijn locker is gezet, 
ik heb net
dj promo - the industry can't stop me
dj promo - the bad guy
in mijn locker gezet
en heeft iemand toevallig een of andere rip van d-tune - earplugs want die zou ik wel graag willen hebben.
heeft iemand Synthetic - Time Warriors ??
PVD draaide hem op mayday, echt een supervet nummertje.
Grtz,
TNG
PS Hier is een sample:
Ejh Over DJ PROMO gesproken, ik ben al enige tijd op zoek naar zijn laatste CD..: Last Man Standing.
Ik hoorde in een interview van hem dat het een lekkere ouderwetse Oldskool, hardcore cd was...........heeft iemand hem voor mij of weet iemand waar die is?
groeten!!
Ik weet niet of jullie hem al kennen, ik heb Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Remix)(b1) in mijn locker geupped........
Tis wel een lekker plaatje, is een beetje powerfull plaatje vind ik, maar ook wel err-RUG relaxerend...........je doet maar wat je der mee wilt doen
DHu groeten
die heb ik net bij technodron vandaan geplukt, idd wel een lekker nummertje ja.
Idd had hem ook al daar gedownload. Zeker een lekker nummer.
ik heb um natuurlijk ook gedl, wel lekker nummer !!
ik geef um een 7,4,
GreetZ GERRIT!!
p.s ik heb de nieuwe dj tiesto besteld (urban train) alst meezit heb ik volgende week maandag ge-upt!
ejh, ik ripp hem nu van Audiogalaxy.com...kweet nog niet of hij vanuit een dj-set is geknipt, we zullen het straks horen......over 6 minuutjes 
Greeettzzz
en? heb je hem?
Hij gaat nu een stukkie langzamer
De nieuwe cd van Dave Clarke (world service) is schijnbaar zo populair dat flink veel gasten hem van me downloaden...gaat tenkoste van mijn snelheid en ik ken die dingen niet afnokken.....effe geduld jong, ik zal het zo snel mogelijk posten.
groeten
die kap je tog gewoon af? dat doe ik altijd :-) wat voor verbinding heb je dan?
Ik heb zelf kabel (max 192 kB/sec)
Bij Audiogalaxy weet ik niet hoe ik hem moet nokken.
hij gaat nu maar 13 kB/sec..........
Denk dat het een geknipte versie is, das jammer......hij is 8 minuten en 8 seconde.......
ik heb ook kabel van @home, megasnel, soms 400 kb/s das best wel lekker
jammer dat het een geknipte versie is, maar ff wagten tot maandag dan
hm, wazig dat je dat nummertje (urban train) maandag krijgt. Ik had pas met tiesto gechat en hem gevraagd wanneer ut werd gereleased, hij zei pas eind semptember. Ook vertelde hij dat er pas 40 acetates (lakkertjes) uit zijn van ut, dus lijkt me sterk dat je hem ergens kunt bestellen
. Maar ik hoop dat je gelijk hebt, en dat hij er maandag is! 
grtz,
TNG
Heeft er iemand al de nieuwe remix van:
Cosmic Gate - Fire Wire
En dat is de LTC of LFC remix. Ik weet de preciese titel niet. Maar het schijnt dat ie supervet is !!!!!!
| quote: |
| Originally posted by raoel Heeft er iemand al de nieuwe remix van: Cosmic Gate - Fire Wire En dat is de LTC of LFC remix. Ik weet de preciese titel niet. Maar het schijnt dat ie supervet is !!!!!! |
| Originally posted by raoel Heeft er iemand al de nieuwe remix van: Cosmic Gate - Fire Wire En dat is de LTC of LFC remix. Ik weet de preciese titel niet. Maar het schijnt dat ie supervet is !!!!!! |
HEH HEH
Ik zie nu dat je um zelfs op deze site kunt downen. In "music discusion" staat er een thread over en er staat een link bij.
En hij is WEL vet!!!!
Zie het nu pas 

Zullen we de posts deleten ????
Nee laat maar
| Originally posted by raoel En hij is WEL vet!!!! |
)
| hm, wazig dat je dat nummertje (urban train) maandag krijgt. Ik had pas met tiesto gechat en hem gevraagd wanneer ut werd gereleased, hij zei pas eind semptember. Ook vertelde hij dat er pas 40 acetates (lakkertjes) uit zijn van ut, dus lijkt me sterk dat je hem ergens kunt bestellen . Maar ik hoop dat je gelijk hebt, en dat hij er maandag is! |
| Originally posted by rellivisit Vindt hem een beetje tegenvallen. Supergave opbouw en als ie er dan "in moet knallen" doet ie dat niet. Nee, had toch iets uplifteriger moeten zijn. (uplifteriger, ) |
ik vind hem juist supergaaf :-)