TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- High Quality XL 18/10 Ahoy Rotterdam
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Ik ga trouwens niet want mijn broer heeft zijn feest in de Waakzaamheid en daar kan ik natuurlijk niet ontbreken. 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik ga trouwens niet want mijn broer heeft zijn feest in de Waakzaamheid en daar kan ik natuurlijk niet ontbreken. |
| Originally posted by snitz Wordt het toch nog gezellig..... |
| Originally posted by Remy D Rukkerrr, heb je nu een spandoek gemaakt met je gappie!! |
Lees net dat het wordt gehouden in een deel van Ahoy waar nog nooit een feest gegeven is, vraag me af welk deel dat dan wordt 
Danny D opent en Yoji vs Fausto sluiten af. Dat klinkt iig al goed 
ik dacht dat het in de Schiehal werd gehouden, de Firezaal van vorige keer.
Ze geven volgensmij wel weer veel kaarten weg.... !
Wel cool natuurlijk, gratis kaarten, maar minder voor de mensen die kaarten hebben gekocht. Bij Fresh FM kan je ze ook met bosjes tegelijk winnen.
Ze geven idd weer erg veel kaarten weg, willen toch gewoon weer volle bak hebben uiteraard, maar niemand koopt meer UDC kaartjes voor feesten op Impulz Outdoor en Dancevalley na. De meeste weten toch wel dat ze weer gaan strooien, dat is meestal zo 
Ik mag ook gratis en ben er erg blij mee 
| Originally posted by Dj Lex Ik mag ook gratis en ben er erg blij mee |
| Originally posted by Dj Lex Ze geven idd weer erg veel kaarten weg, willen toch gewoon weer volle bak hebben uiteraard, maar niemand koopt meer UDC kaartjes voor feesten op Impulz Outdoor en Dancevalley na. De meeste weten toch wel dat ze weer gaan strooien, dat is meestal zo ![]() Ik mag ook gratis en ben er erg blij mee |
| Originally posted by basvh oh ja joh, Mag je gratis? da wist ik helemaal niet |
Die Brabanders die kunnen zuipen namelijk
time table
Set times
21.00 - 21.45 Danny D
21.45 - 23.15 Don Diablo b2b DJ Isaac
23.15 - 00.30 S.H.O.K.K b2b Flutlicht
00.30 - 01.45 Charlotte Birch
01.45 - 03.15 Tom Harding b2b JP
03.15 - 05.00 Uberdruck b2b Organ Donors
05.00 - 07.00 Yoji Biomehanika b2b Fausto
EDIT
Min Danny d maar 45 min
Plus 2 uur yoji en fausto. dat wordt vol gas!!!!!!!!!
Lekker hoor
Ben denk ik om half 12 binnen, vind ik wel een mooie tijd. Het slechtste is dan al geweest met Isaac en Don Diablo. En yoji twee uur afsluiten. Lekker hoor 
WHOEI dat wordt weer HAKKUH a la amsterdam in de ochtend
Vandaag me kaartje binnen gehad
Thnx Snitz en Bas (Y)
BEN ER ECHT AAN TOE. zit alleen in een dip door die k*topdracht hier op school. Zaterdag lijkt daardoor nog zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o ver weg.

Wat info
Deze artiesten gaan elkaars kont schoppen in wat wel eens de dj-battle van de eeuw zou kunnen worden. Alle artiesten zullen in paren �back to back� draaien en dat betekent dat grootheden als Yoji Biomehanika en dj Fausto tegen elkaar op zullen bieden met de vetste tracks en hard, harder, hardst zullen gaan. HQ oudgediende Tom Harding en veteraan JP zullen het met elkaar uitvechten achter maar liefst zes draaitafels! De Organ Donors versus Uberdruk wordt een genadeloze battle in UK hardhouse versus Duitse trance. Don Diablo en DJ Isaac zullen een nek-aan-nekrace houden met hun nu-style versus hardstyle chaos.
Dit belooft wat
| Originally posted by snitz Wat info Deze artiesten gaan elkaars kont schoppen in wat wel eens de dj-battle van de eeuw zou kunnen worden. Alle artiesten zullen in paren �back to back� draaien en dat betekent dat grootheden als Yoji Biomehanika en dj Fausto tegen elkaar op zullen bieden met de vetste tracks en hard, harder, hardst zullen gaan. HQ oudgediende Tom Harding en veteraan JP zullen het met elkaar uitvechten achter maar liefst zes draaitafels! De Organ Donors versus Uberdruk wordt een genadeloze battle in UK hardhouse versus Duitse trance. Don Diablo en DJ Isaac zullen een nek-aan-nekrace houden met hun nu-style versus hardstyle chaos. Dit belooft wat |
| Originally posted by basvh als jij nou gewoon huiswerk gaat maken doe je tenminste nog wat nuttigs |
| Originally posted by snitz AAAAAAAAAAAAAAHH LIK TOCH MIJN BOLLE REET!!! |
| Originally posted by basvh heb je geen beltegoed meer om die scharreltjes van jouw te bellen die dat meestal doen? |
| Originally posted by Dj Lex Ze geven idd weer erg veel kaarten weg, willen toch gewoon weer volle bak hebben uiteraard, maar niemand koopt meer UDC kaartjes voor feesten op Impulz Outdoor en Dancevalley na. De meeste weten toch wel dat ze weer gaan strooien, dat is meestal zo ![]() Ik mag ook gratis en ben er erg blij mee |
| Originally posted by snitz Jaloers zeker |
| waar zijn die kaartjes te krijgen? |
| Originally posted by basvh als jij nou gewoon huiswerk gaat maken doe je tenminste nog wat nuttigs |
)
zo over een paar uurtjes barst het geweld op pepsi pop...... eeeeeuh HQ XL los. Ik heb er zin in. Snitz en ik zullen vooral vooraan staan. Zker als charlotte draait