TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- High Quality XL 18/10 Ahoy Rotterdam
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Remy D on Oct-12-2003 19:02:

Ik ga trouwens niet want mijn broer heeft zijn feest in de Waakzaamheid en daar kan ik natuurlijk niet ontbreken.

Posted by snitz on Oct-12-2003 19:09:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik ga trouwens niet want mijn broer heeft zijn feest in de Waakzaamheid en daar kan ik natuurlijk niet ontbreken.

Wordt het toch nog gezellig.....

Posted by Remy D on Oct-12-2003 19:11:

quote:
Originally posted by snitz
Wordt het toch nog gezellig.....

Rukkerrr, heb je nu een spandoek gemaakt met je gappie!!

Posted by snitz on Oct-12-2003 19:13:

quote:
Originally posted by Remy D
Rukkerrr, heb je nu een spandoek gemaakt met je gappie!!

spandoek is voor homo's....

Posted by Dj Lex on Oct-14-2003 10:26:

Lees net dat het wordt gehouden in een deel van Ahoy waar nog nooit een feest gegeven is, vraag me af welk deel dat dan wordt
Danny D opent en Yoji vs Fausto sluiten af. Dat klinkt iig al goed

Posted by Opti on Oct-14-2003 11:43:

ik dacht dat het in de Schiehal werd gehouden, de Firezaal van vorige keer.

Posted by SnuggLe on Oct-14-2003 12:01:

Ze geven volgensmij wel weer veel kaarten weg.... !
Wel cool natuurlijk, gratis kaarten, maar minder voor de mensen die kaarten hebben gekocht. Bij Fresh FM kan je ze ook met bosjes tegelijk winnen.

Posted by Dj Lex on Oct-14-2003 15:08:

Ze geven idd weer erg veel kaarten weg, willen toch gewoon weer volle bak hebben uiteraard, maar niemand koopt meer UDC kaartjes voor feesten op Impulz Outdoor en Dancevalley na. De meeste weten toch wel dat ze weer gaan strooien, dat is meestal zo
Ik mag ook gratis en ben er erg blij mee

Posted by basvh on Oct-14-2003 16:53:

quote:
Originally posted by Dj Lex

oh ja joh, Mag je gratis? da wist ik helemaal niet

Posted by snitz on Oct-14-2003 17:04:

quote:
Ze geven idd weer erg veel kaarten weg, willen toch gewoon weer volle bak hebben uiteraard, maar niemand koopt meer UDC kaartjes voor feesten op Impulz Outdoor en Dancevalley na. De meeste weten toch wel dat ze weer gaan strooien, dat is meestal zo

Altijd geluk he die lex

Posted by Dj Lex on Oct-14-2003 17:04:

quote:
Originally posted by basvh
oh ja joh, Mag je gratis? da wist ik helemaal niet

ja kost me alleen veel bier waarschijnlijk Die Brabanders die kunnen zuipen namelijk

Posted by basvh on Oct-14-2003 17:06:

time table

Set times
21.00 - 21.45 Danny D
21.45 - 23.15 Don Diablo b2b DJ Isaac
23.15 - 00.30 S.H.O.K.K b2b Flutlicht
00.30 - 01.45 Charlotte Birch
01.45 - 03.15 Tom Harding b2b JP
03.15 - 05.00 Uberdruck b2b Organ Donors
05.00 - 07.00 Yoji Biomehanika b2b Fausto

EDIT

Min Danny d maar 45 min
Plus 2 uur yoji en fausto. dat wordt vol gas!!!!!!!!!

Posted by Dj Lex on Oct-14-2003 17:14:

Lekker hoor Ben denk ik om half 12 binnen, vind ik wel een mooie tijd. Het slechtste is dan al geweest met Isaac en Don Diablo. En yoji twee uur afsluiten. Lekker hoor

Posted by snitz on Oct-14-2003 17:17:

WHOEI dat wordt weer HAKKUH a la amsterdam in de ochtend

Posted by Dj Lex on Oct-15-2003 19:30:

Vandaag me kaartje binnen gehad

Thnx Snitz en Bas (Y)

Posted by snitz on Oct-16-2003 09:34:

BEN ER ECHT AAN TOE. zit alleen in een dip door die k*topdracht hier op school. Zaterdag lijkt daardoor nog zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o ver weg.

Posted by snitz on Oct-16-2003 15:59:

Wat info

Deze artiesten gaan elkaars kont schoppen in wat wel eens de dj-battle van de eeuw zou kunnen worden. Alle artiesten zullen in paren �back to back� draaien en dat betekent dat grootheden als Yoji Biomehanika en dj Fausto tegen elkaar op zullen bieden met de vetste tracks en hard, harder, hardst zullen gaan. HQ oudgediende Tom Harding en veteraan JP zullen het met elkaar uitvechten achter maar liefst zes draaitafels! De Organ Donors versus Uberdruk wordt een genadeloze battle in UK hardhouse versus Duitse trance. Don Diablo en DJ Isaac zullen een nek-aan-nekrace houden met hun nu-style versus hardstyle chaos.

Dit belooft wat

Posted by basvh on Oct-16-2003 16:02:

quote:
Wat info

Deze artiesten gaan elkaars kont schoppen in wat wel eens de dj-battle van de eeuw zou kunnen worden. Alle artiesten zullen in paren �back to back� draaien en dat betekent dat grootheden als Yoji Biomehanika en dj Fausto tegen elkaar op zullen bieden met de vetste tracks en hard, harder, hardst zullen gaan. HQ oudgediende Tom Harding en veteraan JP zullen het met elkaar uitvechten achter maar liefst zes draaitafels! De Organ Donors versus Uberdruk wordt een genadeloze battle in UK hardhouse versus Duitse trance. Don Diablo en DJ Isaac zullen een nek-aan-nekrace houden met hun nu-style versus hardstyle chaos.

Dit belooft wat

als jij nou gewoon huiswerk gaat maken doe je tenminste nog wat nuttigs

Posted by snitz on Oct-16-2003 16:10:

quote:

AAAAAAAAAAAAAAHH LIK TOCH MIJN BOLLE REET!!!

Posted by basvh on Oct-16-2003 16:12:

quote:
AAAAAAAAAAAAAAHH LIK TOCH MIJN BOLLE REET!!!

heb je geen beltegoed meer om die scharreltjes van jouw te bellen die dat meestal doen?

Posted by snitz on Oct-16-2003 16:20:

quote:
heb je geen beltegoed meer om die scharreltjes van jouw te bellen die dat meestal doen?

Jaloers zeker

Posted by Asperge on Oct-16-2003 16:22:

quote:

waar zijn die kaartjes te krijgen?

Posted by basvh on Oct-16-2003 16:28:

quote:
Jaloers zeker

haha grapjas, misschien beetje op die pooierbak van jouw. Maar op dat nee. Ik ken dames die dat veel lekkerder kunnen dan jij

quote:
waar zijn die kaartjes te krijgen?

moet je ff naar www.hqparty.com gaan en dan op de melkweg 31-10-03 klikken en dan niet HQXL. Dan heb je links onder een flashfilmpje met een telf nummer wat je kan bellen

Posted by snitz on Oct-16-2003 23:58:

quote:

Whaaaaa het eind komt in zicht. Begin er rete veel zin in te krijgen!!!! Pvd zijn cd releaseparty klinkt echt super en heeft me door mijn zware projectje heengeholpen. Nou allemaal nog een prettige nachtrust toegewenst laters!!!!!!

(sorry maar ben echt vrolijk vandaar deze post )

Posted by basvh on Oct-18-2003 14:03:

zo over een paar uurtjes barst het geweld op pepsi pop...... eeeeeuh HQ XL los. Ik heb er zin in. Snitz en ik zullen vooral vooraan staan. Zker als charlotte draait

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »