TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Paintball
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
hahaha ja s� snabb � smart e jag Jay

aja kan iaf till�gga att de inte kommer att g� att ringa min mobil eftersom den �r inne p� lagning, kom p� detta just nu s� PM:a mig n�r du b�rjar ringa runt till folk s� f�r jag v�l ringa dig ist�llet, blir nog enklast 
| quote: |
| Originally posted by Vizay hahaha ja s� snabb � smart e jag Jay ![]() aja kan iaf till�gga att de inte kommer att g� att ringa min mobil eftersom den �r inne p� lagning, kom p� detta just nu s� PM:a mig n�r du b�rjar ringa runt till folk s� f�r jag v�l ringa dig ist�llet, blir nog enklast |
lagning sa du... du r�kar inte ha k�pt den p� onoff?
Paintball = sm�rta...
och jag gillar inte sm�rta... (v�ldigt bl�dig faktiskt)
Ha de s� kul iaf 
btw..aprop� sm�rta...beh�ver man inte extra tjocka skyddskl�der f�r att det inte ska g�ra satans ont? Jag �r sj�lv lite av en mes
Jag vet att det g�r ont hur som hellst, annars �r det inge kul, men �r dom inte tjockare �n vanlgia kl�der p� s�na organiserade st�llen...?
| Originally posted by mindshooter btw..aprop� sm�rta...beh�ver man inte extra tjocka skyddskl�der f�r att det inte ska g�ra satans ont? Jag �r sj�lv lite av en mes Jag vet att det g�r ont hur som hellst, annars �r det inge kul, men �r dom inte tjockare �n vanlgia kl�der p� s�na organiserade st�llen...? |

N� nu f�r ni sluta jag d�r av skratt.
Min k�ra mor har spelat med oss de senaste 5-6 g�ngerna och hon har inte klagat. hon tycker att det �r skit kul och kan inte v�nta tills vi ska spela s� l�gg genast ner r�dslan.
oftast s� sn�rtar det bara till f�r en sekund, men i allt adrenalin s� k�nner man det knappt. det har h�nt flera g�nger att jag blivit tr�ffad utan att jag k�nt det. och om man blir tr�ffat p� masken s� k�nns det bara som en snabb jordb�vning men ingen sm�rta alls.. ganska koolt faktist 
Kenny: en utav mina poolare spelar i T-shirt och mjukis brallor. men om du k�nner dig s�krare i tjocka kl�der s�.. be my guest.(iof�rsig kanske det �r lite kallt ute i luften den 27:e september
S� NU LUGNAR NI NER ER!

Jag tog mig friheten att kopiera detta fr�n apg's hemsida.
"
G�r det ont att bli tr�ffad?
Nej. N�r man �r inne i spelet blir man mer arg �ver att bli tr�ffad �n att man t�nker p� att det g�r ont. M�nga g�nger m�rker man inte ens att man blivit tr�ffad, men det kan bli ett bl�m�rke beroende p� hur n�ra man blir skjuten.
Hur l�ngt kan man skjuta?
C:a 30-35 meter med bra precision, det g�r att skjuta l�ngre om man lobbar.
�r det n�gon �ldersgr�ns f�r paintball?
Man m�ste vara 18�r f�r att k�pa en paintballmark�r. �r man yngre m�ste man ha m�lsmans till�telse.
Kan jag ha glas�gon p� mig nn�r jag spelar?
Ja. Vi har speciella masker f�r att man ska kunna ha glas�gon under. Men om du har linser blir det lite smidigare.
Har ni haft n�gra olyckor?
Egentligen ingenting allvarligt. Paintball �r en s�ker sport om man f�ljer reglerna. Under �ren har vi endast haft en par stukade f�tter och n�gra skrubbs�r. "

usch, jag vill ocks� :/ fan.. f�r ta och g�ra en riktig t�nkare p� den h�r.. g�r det att vara flera? :/
och n�r m�ste jag ha best�mt mig? :S
| Originally posted by Dioxys usch, jag vill ocks� :/ fan.. f�r ta och g�ra en riktig t�nkare p� den h�r.. g�r det att vara flera? :/ och n�r m�ste jag ha best�mt mig? :S |
hehe jag la upp en lite barnslig film snutt i min mapp p� steves ftp.
N�got man kan g�ra om man �r uttr�kad men i s�nna fall rekomenderar jag att ha falsk reg skylt till skillnad fr�n dessa lirare 
| Originally posted by JayBee hehe jag la upp en lite barnslig film snutt i min mapp p� steves ftp. N�got man kan g�ra om man �r uttr�kad men i s�nna fall rekomenderar jag att ha falsk reg skylt till skillnad fr�n dessa lirare |

| Originally posted by reveal barnslig? lirare? FY FAN VILKA J�VLA IDIOTER, DE F�RTJ�NAR ATT SITTA I F�NGELSE!!! ![]() jag �r inte det minsta road av skiten |

"20_-_twixx_&_lazy_vs_la_brakers(1).avi"
En sista p�minnelse till de som ska boka utrustning!
Nu p� l�rdag (30:e) utanf�r pressbyr�n (T-centralen / klarabergsviadukten) KL: 13:30
Dioxys du verkade intreserad, om du hinner l�sa detta s� kom dit med 60 kr.
Treo och kenny kunde inte komma s� vi har ordnat det end�.
Vi ses d�r!
EDIT: kenny&Treo kunde inte komma till bokningen alts� men de kommer till spelandet sen 

He he... ont kanske det kommer g�ra men jag f�r s�llan eller aldrig bl�m�rken 
my uncle broke a rib with paintball n�nsin..
unlucky shot 
H�r har ni bilder p� den utrustning som ni kommer att anv�nda n�r ni spelar 
B�ssan 
Masken
Gas/luft tub, det �r h�r all kraft kommer ifr�n 
Magasinet. jag �r inte helt s�ker men jag tror att hyr maggen rymmer 150 bollar

Om ni best�mmer er f�r att l�gga till 50kr s� f�r ni oxo ett s�nnt h�r camo plagg
Goda nyheter alla glada paintball fans
f�r de som inte hann boka �ven fast ni ville (jag vet att ni ville) s� har ni tid fram till den 20 september. mitt namn st�r i APG's bok och det finns platser att fylla fram till det datumet, men kom ih�g desto f�rr desto b�ttre.
Treo du kan andas lungt nu f�r du �r bokad, gl�mm inte mina 60 kronor bara *flinar girigt och gnider h�nderna*
s� som det ser ut nu �r vi ungef�r 20 pers som ska lira och stefan ska filma har han sagt (och det hoppas vi p�
)
JOIN PAINTBALL. IT'S NOT JUST A JOB, IT'S AN ADVENTURE

UNCLE JAYBEE WANTS YOU!!!
Hmm.. Jag skulle villja me men vetefan om jag har r�d. Jag ska unders�ka saken. *funderar* Men hur som haver hoppas jag att ni f�r det kul 
| Originally posted by Pjox Hmm.. Jag skulle villja me men vetefan om jag har r�d. Jag ska unders�ka saken. *funderar* Men hur som haver hoppas jag att ni f�r det kul |
Hej hopp allihoppa. t�nkta bara s�ga till de som ska vara med p� paintballen att det b�rjar dra ihop sig. det �r typ 5 dagar kvar nu.
kom ih�g att �ven om det bara kostar 400 kronor totalt att spela s� m�ste du �nd� ha med dig 250 kronor till som deposition, de pengarna f�r du tillbaka sen n�r du l�mnar utrustningen p� eftermiddagen.
jag ringer och h�r av mig nu i veckan. Vi ses d�r ute 

N�r ska vi m�tas upp vart p� l�rdag d� ?
| Originally posted by SteveTranz4ever N�r ska vi m�tas upp vart p� l�rdag d� ? |
de sista detaljerna h�ller fortfarande p� att diskuteras lite.
Uschlipuschi va jag hatar att inte ha n�ra pengar.. Jag vill ju me!
OK nu �r det inte l�ngt kvar till paintball och devotion
.
jag tror att jag har ringt runt till alla jag har nummer till nu i alla fall men bara f�r s�kerhets skull s� postar jag igen.
ni ska ha med er 340 kronor +250(deposition(dessa pengar f�r ni tillbaka efter ni spelat)) och om ni vill hyra camo kl�der kostar det 50:- extra.
vi tr�ffas mitt imot WTC&city terminalen, alts� d�r bilarna sv�nger in och plockar upp folk alldeles utanf�r d�rrarna fr�n T-Centralen(klarabergsviadukten)
Klockan 10:00 (kommer n�gon senare �n 10:30 s� kommer de f�rmodligen INTE med s� var absolut inte sen)
=====================================================================
(rekomenderar)
TA MED ER DETTA:
Ombytes kl�der (bara ifall att)
Mats�ck (om ni inte gillar att vara hungriga)
Regn skydd av n�got slag (hoppas det inte regar men ifall det bara kommer n�n liten skur eller s� kan man ju �nd� spela och d� kan det vara sk�nt med n�tt som h�ller regnet borta.
Kanske n�got sitt underlag, jag brukar ha med mig en v�ska som man kan f�lla ut till en stol
men skumgummi dynor funkar oxo 
Ett G�TT hum�r
=====================================================================
Vi ses d�r! // MvH Jocke
Nu har vi spelat
det var L�NGT fr�n perfekt men jag tyckte end� det var v�rt besv�ret.
Regnit som satan var det och det skapade en del problem men annars fl�t det p� ganska ok, vizay verkade tycka det var kul i alla fall
Vi f�r hoppas p� en skojjig film fr�n steve oxo (duellen kommer bli ett rent n�je att f� �teruppleva
)
kanske blir n�got s�nt h�r igen n�sta �r fast d� b�r man kanske spela p� en f�rdig bana s� att man slipper allt tjafs med pengar och l�mna utrustning men inget �r s�kert.
kul att ni kom i alla fall, posta g�rna synpunkter och s�nt vad ni som var med tyckte
alltid bra att veta vad alla tyckte.