TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Futurama
Pages (2): « 1 [2]
Ok, idag har alla chansen att se v�rldens b�sta serie "Family Guy" 
ZTV kl 1930, inte missa!!! 
jag har alla Simpsons och Southpark avsnitt om n�n �r sugen ...
Simpsons s01e01 - s15e14
Southpark s01e01 - s07e15 (nya s�songen b�rjar den 24 mars i usa http://mrtwig.net
)
Jag har ingen som helst f�rst�else f�r humorn(?) i Futurama. Jag har nog inte skrattat en enda g�ng till den serien - den g�r �ver huvudtaget inte ens att j�mf�ra med Simpsons - D�R SNACKAR VI KOMIK!
Homer �r min idol 
The Family Guy har jag inte ens sett.
F�rresten, n�r vi �nd� �r inne p� vem som sitter p� vilka serier och s�songer, �r det N�GON som har s�song tv� av ED? Komediserien som g�r p� Femman allts�. Jag har lyckats f� tag p� samtliga avsnitt fr�n alla fyra s�songerna som hittils spelats in, f�rutom n�gra enstaka avsnitt fr�n s�song tv� som jag otroligt g�rna skulle vilja ha. Tyv�rr s� planerar NBC inte att sl�ppa serien p� DVD f�r�n sista s�songen har spelats in - och s� vitt jag vet har de kontrakt till en ytterligare s�song.
Minns jag fel eller �r inte Al Gore's dotter med i teamet som gjorde futurama?
Helt oviktigt kanske..men lite kul iaf 
| quote: |
| Originally posted by reveal Ok, idag har alla chansen att se v�rldens b�sta serie "Family Guy" ![]() ZTV kl 1930, inte missa!!! |
avsnittet d� han dricker kaffe som satan och till slut n�r nirvana �r fan b�st 
reveal, om jag kunde f� de h�r avsnitten fr�n dig p� n�got s�tt s� vore jag evigt tacksam, simpson s�songerna vore inte helt fel heller (den som sa att han hade.. om han vill dela
)
I choose to believe, what I was programmed to believe!

Futurama har jag aldrig f�rst�tt mig p�. inte kul f�r fem �re.
och The Family guy s�g jag ig�r verkade inte s� speciellt roligt heller.
Simpsons d�remot �r det b�sta n�gonsin.
jag m�ste faktist tacka Envio f�r mitt intresse till FAmily Guy .. jag laddade hem n�gra avsnitt och fastnade direkt!
att tecknat kan vara s� j�kla kul ... sansl�st!