TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by moogwai ......en we hebben een luxe probleem met Bouma, Ooijer en Faber)......... |
| Originally posted by moogwai ......en we hebben een luxe probleem met Bouma, Ooijer en Faber)......... |
Ajax, Manchester United, Barcelona en Bayern Munchen worden kampioen!!!
Ajax wint Champions Leage!! 

| Originally posted by Jappio Feyenoord dit jaar kampioen. vindt dat er momenteel echt een hetze bezig is vanuit de media om feyenoord omlaag te schrijven. Ik denk dat feyenoord er gewoon heel verstandig aan heeft gedaan om spelers als bosvelt en van hooijdonk te verkopen. Als je ziet wat een talenten achter deze 2 spelers geremd werden in hun ontwikkeling, lijkt het me juist een versterking dat ze weg zijn. Ik denk dat met de aankoop van Kuijt en Lazovic de aanval alleen maar is versterkt; van hooijdonk schoot er af en toe wel een vrije trap in, en kan aardig koppen, maar voetballend gezien is het gewoon een beperkte speler. Het is natuurlijk logisch dat de aanval niet gelijk zo vloeiend gaat lopen, maar in potentie zijn het stuk voor stuk goeie voetballers. Dan de verdediging, waar feyenoord de beste verdediger van misschien wel Nederland heeft gekocht, van der Berg. Een speler met een echte winnaarsmentaliteit. Kortom, ik denk dat het allemaal wel meevalt met het verzwakken van Feyenoord. Het is een goeie stap naar verjonging, en bovendien een beleid van financiele zekerheid. Je kunt wel net zoals PSV je parkeerplaats verkopen om de tekorten op te vullen, maar op een gegeven moment zijn de parkeerplaatsen op en dan krijg je dezelfde taferelen als bij vitesse en bij utrecht. flame me |
| Originally posted by SnuggLe Ik sluit me aan bij Jappio, ben het er helemaal mee eens!!!! Optyfen met dat negatieve, Feyenoord wordt gewoon kampioen. Vdvaart breekt zijn poot, Kezman zijn nek, en Ajacieden zijn NOG STEEDS nepsupporters (op Remy D en misschien 2 anderen hier na). Kijk naar Feyenoord: alle topspelers gaan weg, niemand denkt dat het wat wordt in NL, maar TOCH gewoon 38.000 seizoenkaarten verkocht. DAT KAN NIET BIJ AJAX OF PSV, dus MOEL HOUDEN Man, die hele media heeft idd een hetze tegen Feyenoord. En over 6 weken als ze stijf bovenaan kust iedereen hun kont. Amen vanuit Thailand. oh, en de Graafschap wordt kampioen van de eerste divisie, om volgend jaar weer jullie kont te schoppen. |
| Originally posted by New Wave Zie hier het levende bewijs van een nep-supporter en een dikke FETTE meeloper. De graafschap doet het een seizoen goed en meneer is Superboer all the way (hij is nog nooit naar een graafschap wedstrijd geweest). Daarna doet feyenoord het een keer ietsjes beter maar nog steeds ontiegelijk baggerslecht en hij is opeens een kakkerlak........nou bram, dan ben je wel een hele GROTE kakkerlak! Dus het lijkt me zinvol voor deze studiosport supporter dat hij even een tandje lager blerd. |

Feyenoord doet het nu gewoon kut. Ze verliezen alles in de oefenwedstrijden, verliezen hun aanvoerder, Emerton, Kalou en de topscorer (je kan zeggen wat je wilt, maar Van Hooydonk scoot er wel elk seizoen 30 in, dat zie ik Kuyt -misschien 20 ofzo- of Lazovic -vorig seizoen maar 10 goals in Joego competitie- niet zo snel doen dit seizoen).
En kom niet aan met dat het maar oefenwedstrijden zijn, als ze alles met 5-0 hadden gewonnen van HSV, Celta de Vigo enz., dan werd er weer gezegd dat ze zo goed bezig zijn en ze zeker kampioen zouden worden. Misschien dat ze na de winterstop ingespeeld raken en het daarna goed gaan doen
ze motte oppasse dat ze niet degraderen
Originally posted by New Wave ![]() Ik heb de naam dubbel getjekt trouwens ![]() De meeste onzin wat ik type blijkt toch altijd maar weer waar te zijn Dat Excelsior zou degraderen was dus blijkbaar goeie onzin ![]() We zullen zien wie straks een grote glimlach op zijn gezicht heeft. Het wordt 6-0 voor Ajax, let op mijn onzin |
| Originally posted by een of andere sjinees Feyenoord doet het nu gewoon kut. Ze verliezen alles in de oefenwedstrijden, verliezen hun aanvoerder, Emerton, Kalou en de topscorer (je kan zeggen wat je wilt, maar Van Hooydonk scoot er wel elk seizoen 30 in, dat zie ik Kuyt -misschien 20 ofzo- of Lazovic -vorig seizoen maar 10 goals in Joego competitie- niet zo snel doen dit seizoen). |

| Originally posted by dezelfde sjinees En kom niet aan met dat het maar oefenwedstrijden zijn, als ze alles met 5-0 hadden gewonnen van HSV, Celta de Vigo enz., dan werd er weer gezegd dat ze zo goed bezig zijn en ze zeker kampioen zouden worden. Misschien dat ze na de winterstop ingespeeld raken en het daarna goed gaan doen |
| Originally posted by Bram Ik sluit me aan bij Jappio, ben het er helemaal mee eens!!!! |
| Originally posted by Bram oh, en de Graafschap wordt kampioen van de eerste divisie, om volgend jaar weer jullie kont te schoppen |
| Originally posted by Bram 1) Graafschap het goed? Eh..wanneer dan? Werd supporter van de graafschap seizoen 90-91 toen mijn vader me meenam. 91-92 werden ze kampioen, en speelde ze daarna in de eredivisie |
| Originally posted by Switch kvind Bouma niet echt een luxe probleem. ik snap niet waarom Bouma nog steeds bij PSV voetbalt. die vent heeft echt totaal geen toegevoegde waarde aan welk elftal dan ook |

| Originally posted by Remy D Ajax, Manchester United, Barcelona en Bayern Munchen worden kampioen!!! Ajax wint Champions Leage!! ![]() ![]() |

| Originally posted by SnuggLe Kijk naar Feyenoord: alle topspelers gaan weg, niemand denkt dat het wat wordt in NL, maar TOCH gewoon 38.000 seizoenkaarten verkocht. DAT KAN NIET BIJ AJAX OF PSV, dus MOEL HOUDEN |

| Originally posted by Jappio mja k vind het bullshit. Uitslagen vertellen niet alles, en zeker niet in oefenwedstrijden. Daar komt nog bij dat de selectie tijdens het toernooi in Oostenrijk niet compleet was. |
Feyenoord speelde ook zo slecht tegen Portshmouth. Ze hadden geen schijn van kans. Dat team is zo slecht op elkaar in gespeeld omdat ze de 2 belangrijkste schakels kwijt zijn. En van Persie laat ook heel weinig zien zonder Pierre en Paul. Jammer, maar ze hadden die 2 nooooooooit mogen laten gaan...
| Originally posted by Remy D Feyenoord speelde ook zo slecht tegen Portshmouth. Ze hadden geen schijn van kans. Dat team is zo slecht op elkaar in gespeeld omdat ze de 2 belangrijkste schakels kwijt zijn. En van Persie laat ook heel weinig zien zonder Pierre en Paul. Jammer, maar ze hadden die 2 nooooooooit mogen laten gaan... |
683 Teletekst za 16 aug ******************** VOETBAL 1/2 ***************** ENGELAND *************************************** Zaterdag: Birmingham City 1 Tottenham Hotspur 0 Portsmouth 2 Aston Villa 1 Arsenal 2 Everton 1 Blackburn Rovers 5 Wolverhampton W. 1 Emerton 1x Fulham 3 Middlesbrough 2 Leicester City 2 Southampton 2 Manchester United 4 Bolton Wanderers 0 v.Nistelrooij 1x.Hij miste ook voor de tweede week op rij een strafschop. Zondag: Charlton Athletic - Manchester City - Liverpool - Chelsea - Leeds United - Newcastle United - *************************************** volgende nieuws sportnieuws index sport |
hmm lama las jouw vorige berichtje ff verkeerd.. 
Mijn rijtje (ook al zijn er al wat wedstrijden gespeeld)
1. PSV
2. Feyenoord
3. Ajax
16. RBC
17. FC Volendam
18. FC Zwolle
| Originally posted by SnuggLe Maar oke, ik kan alles weerleggen: 1) Graafschap het goed? Eh..wanneer dan? Werd supporter van de graafschap seizoen 90-91 toen mijn vader me meenam. 91-92 werden ze kampioen, en speelde ze daarna in de eredivisie. 2) Ben dus naar minstens 70 thuiswedstrijden gweest....laatste jaren weinig, dat komt omdat ik studeer en niet zo makkelijk ieder weekend in het stadion kan zitten. 3) Feyenoord is er ook met de paplepel ingegoten, ben daar ook wel redelijk vaak gweest, maar mijn hart ligt bij de Graafschap. 4) De Graafschap is niet eens op Studio sport, maar bij SBS ![]() |

| Originally posted by Teknikol Mijn rijtje (ook al zijn er al wat wedstrijden gespeeld) 1. PSV 2. Feyenoord 3. Ajax |
..Ben eigenlijk niet zo'n foebal fanaat, maar hoop toch stiekum dat ADO Den Haag zich dit jaar kan handhaven tussen al die grote namen...
En tja.. zal dit jaar wel weer tussen PSV en Ajax gaan.. ben benieuwd..
Ik ben nog een paar daagjes naar Blankenberge geweest, ik kom terug, ligt TA er bij mij uit en gister staan te feesten op Frequence en sjeesus wat mis ik weer een hoop 
Maar goed, Boelie is back
Net als de meeste andere denk ik dat de strijd om het kampioenschap tussen Ajax en PSV gaat. Ik kan me niet voorstellen dat een andere club zich kan meten aan deze 2 of dat ��n van deze 2 zo slecht gaat presteren dat de strijd al vroeg beslist zal zijn.
Integendeel!!!
Ik denk dat het een spannende competitie gaat worden.
De strijd tussen Ajax en PSV zal hevig zijn en natuurlijk hoop ik dat PSV als sterkste daaruit komt. Eigenlijk verwacht ik dit ook, maar aan mijn objectiviteit heb ik (als het om PSV gaat) wel eens mijn twijfels.
Toch denk ik dat PSV kwalitatief de sterkste selectie heeft en daarnaast heeft PSV meer ervaring in het team. Aan de andere kant heeft Ajax enkele jonge frisse en frivole voetballers.
Daarnaast hebben we nog enkele andere factoren zoals
- blesures: Dan trekt Ajax waarschijnlijk aan het kortste eind omdat belangrijke spelers vaak gebleseerd zijn(Litmanen, vd Vaart, Sikora). PSV heeft dit bijna niet en anders kunnen ze het makkelijk opvangen.
- europees voetbal: Aja presteerde vorig jaar goed in de CL. De belasting door deze wedstrijden gaat op den duur zeker meespelen. Mocht ��n van de 2 ver komen dan kan dat zeker invloed hebben.
Na Ajax en PSV zal de strijd om de 3e plek misschien wel leuk worden.
Feyenoord is moeilijk om in te schatten, maar ik denk dat Heereveen en Vitesse geduchte concurrenten zijn voor de 3e plek.
Utrecht en NAC hebben bepalende spelers moeten laten gaan en zullen samen met Roda, RKC, NEC, Willem II
De clubs die gaan degraderen?
Daarvoor heb ik te weinig gevolgd van transfers ed afgelopen zomer.
Mijn verwachting van de eindstand:
1: PSV
2: Ajax
3: Heereveen
4: Feyenoord
5: Vitesse
6: Roda
: NAC
: RKC
: NEC
: Willem II
olee olee 1e 3 puntjes zijn binnen
volgende week zaterdag als het goed is weer 3 punten, ze hoeven toch maar tegen degredatiekandidaat feyenoord
Goh wat weer een gelukje van ajax zeg, luky ajax zal gelukkig met alle geluk gelukkig zijn met de schaal van het jaar 2003-2004 
Weer typisch dat na de eerste wedstrijd straks alle media het woordje lucky/geluk/mazzel weer uit de kast mogen toveren.
Wat hebben ze bij de pers toch weer een mazzel 
Als ze nou eens de idiote mega gigantische blunder van konteman in alle krantenkoppen vermelden dan wordt het misschien nog gezellig 
Ik verwacht morgen in de grootste kakkerlakken krant 'het algemeen dagblad': "Lucky Ajax laatste minuut langs het betere Vitesse"
We zullen zien 
lol!
psv laat de eerste punten liggen
echt geweldig! Feyenoord gaat verrassen. ajax gaat niet zo goed denk ik dit seizoen en wat een kneus is die zlatan zeg.
maar goed, Feyenoord gaat het dus beter doen dan men denkt. als we nu al punten pakken en zodadelijk beter gaan draaien, word het natuurlijk alleen maar makkelijker.
psv word 2de en ajax 3de of heereveen. dat moeten we nog ff afwachten.

wat iemand me zaterdag nog vertelde vond ik btw nog best raar. de afgelopen 10 jaar is
ajax 5x landskampioen geworden
psv 4x ,,
feye 1x ,,
is er dan niet meer sprake van een top2, hier hebben wij et effkes over gehad zaterdag, nog best weinig om soms eff de statistieken er tegen aan te gooien 
btw zlatan raakte konterman behoorlijk maar zat in mijn ogen deze (let op deze) x geen opzet in, 2de keer vandaag sloeg nergens op.. pakte shirt en meneer grijpt naar hoofd, rivaldo actie! 
feyenoord is kampioen geweest om '93 en '99. 2x dan.
| Originally posted by Nook feyenoord is kampioen geweest om '93 en '99. 2x dan. |
Dus van seizoen 93/94 tot en met 02/03
Is dus inderdaad 1x
Volgens mij wordt FC Groningen dit jaar gewoon kampioen, dan kunnen ze straks lekker champion's league spelen in het nieuwe stadion. Tweede wordt Feyenoord (wishful thinking heet dat...), als bertje doorkrijgt dat paauwe niet centraal achterin hoort te spelen en dat song ook wel op het middenveld kan staan, zodat collen lekker rechtsachter kan spelen...
| Originally posted by New Wave Ik verwacht morgen in de grootste kakkerlakken krant 'het algemeen dagblad': "Lucky Ajax laatste minuut langs het betere Vitesse" We zullen zien |