TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA's uit Flevoland?
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by HiGH_NrG on Jul-02-2001 19:40:

Trouwens 29,30 en 31 juli is de club nokia summertour in almere-buiten met die boot van die gasten...weer 3 feesies!


Posted by MetzZ_!! on Jul-02-2001 19:49:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Trouwens 29,30 en 31 juli is de club nokia summertour in almere-buiten met die boot van die gasten...weer 3 feesies!


Serieus??? daar weet ik helemaaaaal niets van?? Hou je me hierzo ff op de hoogte als er nog belangrijke feiten zijn?? Of waar kan ik er meer over vinden?


Posted by HiGH_NrG on Jul-02-2001 20:28:

www.summertour.nl en dan een beetje klooien met die kalender en je vindt de feiten die je nodig hebt


Posted by MetzZ_!! on Jul-02-2001 21:00:

Oke, thank you very much


Posted by HiGH_NrG on Jul-03-2001 11:41:

Almere is toch wel ietsjes minder saai dan je zou denken


Posted by BooMBooM on Jul-03-2001 11:44:

ja dat blijkt wel weer vorig jaar was ik er ook geweest toen waren g-spott er en jurgen en nog een paar en dat klonk wel vet dus gaat zeker ff kijken


Posted by WNxHunter on Jul-03-2001 15:31:

hey niets slechts over almere begrepen wat ik gehoord heb wonen Tiesto en Jean en nog vele anderen in almere
ik weet zelfs in welke wijk tiesto woont dus mondje dicht allemaal over trance in polder


Posted by HiGH_NrG on Jul-03-2001 15:39:

is der in almere een bloemenbuurt ofzow?


Posted by WNxHunter on Jul-03-2001 15:44:

yup hoezo?


Posted by HiGH_NrG on Jul-03-2001 17:28:

Tiesto betekent bloempot in het spaans...dus 3x raden waar die woont...DE BLOEMENBUURT!


Posted by MetzZ_!! on Jul-03-2001 17:42:

Drunk

Ja, als je je bedenkt welke DJ's er al geweest zijn in ons krotte-discotheekje (We neme 'n Tiesto, Marco V, E-Craig, Jurgen, Jean,
G-Spott) en tel daar het Strandfeest bij op (o.a. Armin van Buuren!)... Dit zijn dingen die elk jaar weer gebeuren, dus zo slecht is Almere helemaal nog niet wat dat betreft...

En Tiesto in bloemenbuurt?? Hmm, kan best zo zijn, maar heb nog nooit gehoord dat 'ie hier in Almere woont.


Posted by WNxHunter on Jul-03-2001 17:55:

mij is verteld dat ie in oostvaardersbuurt woont en vette auto heeft!! weet verder ook niet, oostvaardersbuurt is trouwens geloof ik naast bloemenbuurt, weet ik niet zeker, want ben in dat deel van almere niet zo bekend


Posted by HiGH_NrG on Jul-03-2001 20:33:

ha'k het toch nog bijna goed

en een vette auto? het zou me nie verbazen


Posted by MetzZ_!! on Jul-05-2001 17:03:

Drunk

Komen jullie trouwens wel 's in Eindelijk?? Zou wel grappig zijn als blijkt dat je elkaar allang 'kent'... van gezicht bedoel ik dan


Posted by WNxHunter on Jul-05-2001 17:42:

ik kom er eigenlijk nooit, maar zit er wel heel sterk over te denken over 2 weken naar schuimparty te gaan, ben alleen erg bang dat het dan weer veeeeelste druk zal zijn


Posted by MetzZ_!! on Jul-05-2001 18:02:

Drunk

quote:
Originally posted by WNxHunter
ik kom er eigenlijk nooit, maar zit er wel heel sterk over te denken over 2 weken naar schuimparty te gaan, ben alleen erg bang dat het dan weer veeeeelste druk zal zijn


Afgelopen zaterdag was het er echt TE druk, maar deze zaterdag is het een normale avond, dus kan het 'rustig' worden.


Posted by HiGH_NrG on Jul-05-2001 19:58:

Ik ben er nog nooit geweest...woon in lelystad...

wat voor muziek draaien ze der vooral?


Posted by WNxG.O.A.T on Jul-06-2001 09:07:

Another 1 from Almere here!!!
En een bijna vaste Eindelijk ganger ook!!! (weet eigenlijk nie of k daar zo blij mee moe zijn.. maar togh)
Wie van jullie gaan morgen allemaal??? Ik zekerz en naar die schuimparty ook!!!


Posted by MetzZ_!! on Jul-06-2001 14:11:

Drunk Eindelijk

quote:
Originally posted by WNxG.O.A.T
Another 1 from Almere here!!!
En een bijna vaste Eindelijk ganger ook!!! (weet eigenlijk nie of k daar zo blij mee moe zijn.. maar togh)
Wie van jullie gaan morgen allemaal??? Ik zekerz en naar die schuimparty ook!!!


Ikke! Ikke!!!

En ik ben ook zo'n vaste Endlich-ganger . Ik vintut er altijd wel VET. DJ Danny RuleZ btw. Stond ook nog op de foto, maar die is weggehaald. Had vast een TE rotte kop

High: Ze draaien er vanallesennogwat, maar toch het meest dance/trance. In de hoofdzaal alleen nog maar eigenlijk

Maar je hebt er ook een skit-hut. Het ziet er altijd wel gezellig uit als ik ER VOORBIJ LOOP

Maar ik ken je dus vast wel van gezicht en jij mij ook WNxG.O.A.T


Posted by HiGH_NrG on Jul-06-2001 14:52:

Trance/dance...hmmz das wel beter dan hiero in Lelystad. Hier wordt vooral van die gare RnB gedraaid in de enige discotheek 'Mystic'...

Blegh RnB


Posted by MetzZ_!! on Jul-06-2001 17:38:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Trance/dance...hmmz das wel beter dan hiero in Lelystad. Hier wordt vooral van die gare RnB gedraaid in de enige discotheek 'Mystic'...

Blegh RnB


Achja, de Mystic. Ik heb er veel over gehoord. Jammer dat ze er zoveel RnB draaien. Ik bedoel, in een discotheek klinkt dat gewoon niet!

Nee, doe mij dan maar Eindelijk.


Posted by HiGH_NrG on Jul-06-2001 18:26:

ruilen? :P

RnB zuigt gewoon...al draaien ze er soms wel wat dance nummertjes doorheen...maar daar blijft t bij...
Ik kom er daarom ook nie zo vaak!


Posted by MetzZ_!! on Jul-06-2001 18:37:

Dan moet je toch echt 's komme kijke in Almere man! De buitenkant is misschien niesotof, maar de binnenkant is wel Kewl


Posted by HiGH_NrG on Jul-06-2001 18:44:

Denk dat ik dat dan maar eens moet doen eh . Wat voor soort publiek komt er vooral?

22 juli kom ik waarschijnlijk wel ff naar trance-atlantic


Posted by MetzZ_!! on Jul-06-2001 18:53:

Trance-Atlantic wordt gewoon VET voor zo'n klein Kutfeessie

Het publiek van Eindelijk?? Tja, als je daar echt aandacht aan besteed... Ik weet niet hoe oud je zelf bent, maar het is zo vanaf 16/17 jaar... tot, ik denk 22. Er komen wel van die huppelkutjes, maar die zitten vooral in de skihut.... Die vinden 'Trance-muziek te hard '

www.eindelijk.nl


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.