TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA's uit Flevoland?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Trouwens 29,30 en 31 juli is de club nokia summertour in almere-buiten met die boot van die gasten...weer 3 feesies! 
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Trouwens 29,30 en 31 juli is de club nokia summertour in almere-buiten met die boot van die gasten...weer 3 feesies! |
www.summertour.nl en dan een beetje klooien met die kalender en je vindt de feiten die je nodig hebt 
Oke, thank you very much
Almere is toch wel ietsjes minder saai dan je zou denken 
ja dat blijkt wel weer vorig jaar was ik er ook geweest toen waren g-spott er en jurgen en nog een paar en dat klonk wel vet dus gaat zeker ff kijken
hey niets slechts over almere begrepen wat ik gehoord heb wonen Tiesto en Jean en nog vele anderen in almere 
ik weet zelfs in welke wijk tiesto woont dus mondje dicht allemaal over trance in polder

is der in almere een bloemenbuurt ofzow?
yup hoezo?
Tiesto betekent bloempot in het spaans...dus 3x raden waar die woont...DE BLOEMENBUURT! 
Ja, als je je bedenkt welke DJ's er al geweest zijn in ons krotte-discotheekje (We neme 'n Tiesto, Marco V, E-Craig, Jurgen, Jean,
G-Spott) en tel daar het Strandfeest bij op (o.a. Armin van Buuren!)... Dit zijn dingen die elk jaar weer gebeuren, dus zo slecht is Almere helemaal nog niet wat dat betreft...
En Tiesto in bloemenbuurt?? Hmm, kan best zo zijn, maar heb nog nooit gehoord dat 'ie hier in Almere woont.
mij is verteld dat ie in oostvaardersbuurt woont en vette auto heeft!! weet verder ook niet, oostvaardersbuurt is trouwens geloof ik naast bloemenbuurt, weet ik niet zeker, want ben in dat deel van almere niet zo bekend 
ha'k het toch nog bijna goed
en een vette auto? het zou me nie verbazen 
Komen jullie trouwens wel 's in Eindelijk?? Zou wel grappig zijn als blijkt dat je elkaar allang 'kent'... van gezicht bedoel ik dan
ik kom er eigenlijk nooit, maar zit er wel heel sterk over te denken over 2 weken naar schuimparty te gaan, ben alleen erg bang dat het dan weer veeeeelste druk zal zijn 
| quote: |
| Originally posted by WNxHunter ik kom er eigenlijk nooit, maar zit er wel heel sterk over te denken over 2 weken naar schuimparty te gaan, ben alleen erg bang dat het dan weer veeeeelste druk zal zijn |
Ik ben er nog nooit geweest...woon in lelystad...
wat voor muziek draaien ze der vooral?
Another 1 from Almere here!!!
En een bijna vaste Eindelijk ganger ook!!! (weet eigenlijk nie of k daar zo blij mee moe zijn.. maar togh)
Wie van jullie gaan morgen allemaal??? Ik zekerz en naar die schuimparty ook!!!
Eindelijk
| quote: |
| Originally posted by WNxG.O.A.T Another 1 from Almere here!!! En een bijna vaste Eindelijk ganger ook!!! (weet eigenlijk nie of k daar zo blij mee moe zijn.. maar togh) Wie van jullie gaan morgen allemaal??? Ik zekerz en naar die schuimparty ook!!! |
. Ik vintut er altijd wel VET. DJ Danny RuleZ btw. Stond ook nog op de foto, maar die is weggehaald. Had vast een TE rotte kop
. Het ziet er altijd wel gezellig uit als ik ER VOORBIJ LOOP
Trance/dance...hmmz das wel beter dan hiero in Lelystad. Hier wordt vooral van die gare RnB gedraaid in de enige discotheek 'Mystic'...
Blegh RnB 
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Trance/dance...hmmz das wel beter dan hiero in Lelystad. Hier wordt vooral van die gare RnB gedraaid in de enige discotheek 'Mystic'... Blegh RnB |
ruilen? :P
RnB zuigt gewoon...al draaien ze er soms wel wat dance nummertjes doorheen...maar daar blijft t bij...
Ik kom er daarom ook nie zo vaak!
Dan moet je toch echt 's komme kijke in Almere man! De buitenkant is misschien niesotof, maar de binnenkant is wel Kewl 
Denk dat ik dat dan maar eens moet doen eh
. Wat voor soort publiek komt er vooral?
22 juli kom ik waarschijnlijk wel ff naar trance-atlantic 
Trance-Atlantic wordt gewoon VET voor zo'n klein Kutfeessie
Het publiek van Eindelijk?? Tja, als je daar echt aandacht aan besteed... Ik weet niet hoe oud je zelf bent, maar het is zo vanaf 16/17 jaar... tot, ik denk 22. Er komen wel van die huppelkutjes, maar die zitten vooral in de skihut.... Die vinden 'Trance-muziek te hard
'
www.eindelijk.nl
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.