TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Airwave - Alone In The Dark (Cosmic Tracer Remix)
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Jakhira on Aug-30-2003 14:07:

quote:
Originally posted by djcresto
save me,

nie proberen, dat nummer is af, kan volgens mij nergens verbeteren

beter een nummer remixen waarvan je zelf vindt dat er nog dingen, beter en-of anders kunnen

Daarmee dat ik 'Above the sky' zei, heb al een paar ideetjes...

Posted by Gladius on Aug-30-2003 16:31:

yez yez yezzzzzzzzz!!!
als het van den eerste keer al goe klinkt bij mij moet het wel iets ferm zijn =).
nice work m8!

-Glad

ps: stoorde mij helemaal niet dat het pas echt begint rond 5'

Posted by djcresto on Sep-05-2003 11:21:

stel u voor da ge die morgen inneens op aib hoort

Posted by TOR on Sep-05-2003 11:27:

hah inderdaad, stel je voor!

ik helemaal aan het opgaan in de technische perfectie van bonzai nummers, en dan plots mijn nederig remixje..

maar dat kan onmogelijk, want ik hem hem nog niet naar bonza� gestuurd..

Posted by djcresto on Sep-07-2003 23:10:

kvond het wel goed gisteren, IDer of the year tor kon niet direct op de titel komen toen armin alone in the dark draaide

eigenlijk hadde een cd-r ke aan armin moeten afgeven, zou zeker gescoord hebben.

Posted by TOR on Sep-08-2003 08:50:

quote:
Originally posted by djcresto
kvond het wel goed gisteren, IDer of the year tor kon niet direct op de titel komen toen armin alone in the dark draaide

hah inderdaad, wat een afgang..

quote:
eigenlijk hadde een cd-r ke aan armin moeten afgeven, zou zeker gescoord hebben.

misschien wel.. maar ik moet hem eerst nog volledig afkrijgen.. (ben nogal perfectionist)

Posted by TOR on Sep-10-2003 12:08:

quote:
Originally posted by TOR
maar ik moet hem eerst nog volledig afkrijgen.. (ben nogal perfectionist)

wel, ik heb hem eindelijk af.. ik ben er niet 100% tevreden over, maar dat ben ik nooit.. trouwens, als je er blijft aan werken geraakt hij nooit af en wordt hij in vele gevallen nog slechter..

ik heb niet zo veel veranderd, enkel een extra melodietje in de build-up naar de lange break.. ook hier en daar wat wooshes toegevoegd om de overgangen wat te verbeteren.. en op de melodie uit het origineel heb ik het phazer gehalte wat naar beneden gehaald, want op sommige plaatsen werd het wat chaotisch.. plus hier en daar ook nog een paar kleine dingen..

heel dit verhaal voor niets eigenlijk, want jullie krijgen hem niet te horen.. ik zend hem naar bonzai, zien wat zij er van denken..

sorry

Posted by djcresto on Sep-10-2003 12:18:

quote:
Originally posted by tor8024
wel, ik heb hem eindelijk af.. ik ben er niet 100% tevreden over, maar dat ben ik nooit.. trouwens, als je er blijft aan werken geraakt hij nooit af en wordt hij in vele gevallen nog slechter..

ik heb niet zo veel veranderd, enkel een extra melodietje in de build-up naar de lange break.. ook hier en daar wat wooshes toegevoegd om de overgangen wat te verbeteren.. en op de melodie uit het origineel heb ik het phazer gehalte wat naar beneden gehaald, want op sommige plaatsen werd het wat chaotisch.. plus hier en daar ook nog een paar kleine dingen..

heel dit verhaal voor niets eigenlijk, want jullie krijgen hem niet te horen.. ik zend hem naar bonzai, zien wat zij er van denken..

sorry

boeeee
wij willen dat hier horen

succes ermee alleszins

Posted by Tiger777 on Sep-10-2003 14:24:

booeee! weg met tor!

(***morrend volk***)

Posted by Jakhira on Sep-11-2003 12:54:

Pff vind ik maar flauw hoor Kevin, maar ja je doet maar. Misschien laat ik je mijn remix van Hyberbolic niet horen als hij af is

Posted by Dark Apostle on Sep-11-2003 13:59:

/np Stan Francisco - Dark Horizon

Posted by TOR on Sep-11-2003 18:10:

quote:
Originally posted by Pumaz
Misschien laat ik je mijn remix van Hyberbolic niet horen als hij af is

no you won't!

ps nu we over remixes bezig zijn, kun je mij een midi van brasil maken?

Posted by TOR on Mar-19-2006 21:18:

de remix is zowaar back up

Posted by Jasperovitsj on Mar-19-2006 21:25:

Updated, of nog altijd dezelfde versie van 2 jaar geleden?

Posted by Push2005 on Mar-19-2006 21:26:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Updated, of nog altijd dezelfde versie van 2 jaar geleden?

2 jaar geleden
Ik vroeg hem; want ik kende die nie h�h�

Goeie stuff !

Posted by Bertn on Mar-19-2006 21:28:

vuile ripoff van signum - harmonic

nee, dit is een uitstekende remix tor!

Posted by Jasperovitsj on Mar-19-2006 21:31:

Goeie stuff indeed! Echt wel heerlijk hoe je de originele melodie een volledig andere twist geeft door de progressie, maar tegelijk toch dat aparte Airwave gevoel behoudt. En ook leuk hoe de melodie na de break opeens right in your face komt opduiken. Sterke remix!

Posted by Jasperovitsj on Mar-19-2006 21:32:

quote:
Originally posted by Bertn
vuile ripoff van signum - harmonic

Ik krijg trouwens het gevoel dat het 2de deel van de melodie hel fel lijkt op een melodie uit een redelijk recente tranceplaat. Maar ik kan natuurlijk weer niet op de naam komen

Posted by TOR on Mar-19-2006 21:46:

deze remix doet me nu inzien dat ik op drie jaar tijd eigenlijk niet zoveel progressie heb gemaakt

Posted by Bertn on Mar-19-2006 22:25:

das omda ge blijft met reason werken (ni?) da prog heeft zijn beperkingen hoor...

Posted by TOR on Mar-20-2006 18:07:

good point.

ik zit daarenboven nog steeds met versie 1.01, hehe

Pages (2): « 1 [2]