TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Airwave - Alone In The Dark (Cosmic Tracer Remix)
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by djcresto save me, nie proberen, dat nummer is af, kan volgens mij nergens verbeteren beter een nummer remixen waarvan je zelf vindt dat er nog dingen, beter en-of anders kunnen |
yez yez yezzzzzzzzz!!!
als het van den eerste keer al goe klinkt bij mij moet het wel iets ferm zijn =).
nice work m8!
-Glad
ps: stoorde mij helemaal niet dat het pas echt begint rond 5'
stel u voor da ge die morgen inneens op aib hoort

hah inderdaad, stel je voor!
ik helemaal aan het opgaan in de technische perfectie van bonzai nummers, en dan plots mijn nederig remixje..
maar dat kan onmogelijk, want ik hem hem nog niet naar bonza� gestuurd.. 
kvond het wel goed gisteren, IDer of the year tor kon niet direct op de titel komen toen armin alone in the dark draaide 
eigenlijk hadde een cd-r ke aan armin moeten afgeven, zou zeker gescoord hebben.
| Originally posted by djcresto kvond het wel goed gisteren, IDer of the year tor kon niet direct op de titel komen toen armin alone in the dark draaide ![]() |

| eigenlijk hadde een cd-r ke aan armin moeten afgeven, zou zeker gescoord hebben. |
| Originally posted by TOR maar ik moet hem eerst nog volledig afkrijgen.. (ben nogal perfectionist) |
ik zend hem naar bonzai, zien wat zij er van denken..
| Originally posted by tor8024 wel, ik heb hem eindelijk af.. ik ben er niet 100% tevreden over, maar dat ben ik nooit.. trouwens, als je er blijft aan werken geraakt hij nooit af en wordt hij in vele gevallen nog slechter.. ik heb niet zo veel veranderd, enkel een extra melodietje in de build-up naar de lange break.. ook hier en daar wat wooshes toegevoegd om de overgangen wat te verbeteren.. en op de melodie uit het origineel heb ik het phazer gehalte wat naar beneden gehaald, want op sommige plaatsen werd het wat chaotisch.. plus hier en daar ook nog een paar kleine dingen.. heel dit verhaal voor niets eigenlijk, want jullie krijgen hem niet te horen.. ik zend hem naar bonzai, zien wat zij er van denken..sorry |

booeee! weg met tor! 
(***morrend volk***)
Pff vind ik maar flauw hoor Kevin, maar ja je doet maar. Misschien laat ik je mijn remix van Hyberbolic niet horen als hij af is

/np Stan Francisco - Dark Horizon
| Originally posted by Pumaz Misschien laat ik je mijn remix van Hyberbolic niet horen als hij af is |

de remix is zowaar back up 
Updated, of nog altijd dezelfde versie van 2 jaar geleden?
| Originally posted by Jasperovitsj Updated, of nog altijd dezelfde versie van 2 jaar geleden? |

vuile ripoff van signum - harmonic
nee, dit is een uitstekende remix tor!
Goeie stuff indeed! Echt wel heerlijk hoe je de originele melodie een volledig andere twist geeft door de progressie, maar tegelijk toch dat aparte Airwave gevoel behoudt. En ook leuk hoe de melodie na de break opeens right in your face komt opduiken. Sterke remix! 
| Originally posted by Bertn vuile ripoff van signum - harmonic |
deze remix doet me nu inzien dat ik op drie jaar tijd eigenlijk niet zoveel progressie heb gemaakt 
das omda ge blijft met reason werken (ni?) da prog heeft zijn beperkingen hoor...
good point.
ik zit daarenboven nog steeds met versie 1.01, hehe