TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trinity part 2
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by SteveTranz4ever on Aug-28-2003 10:40:

Nu har jag iaf k�pt biljett...

Posted by chjo on Aug-28-2003 19:47:

Lite of topic, men iaf f�r er som gillar Lady Dana, hon dyker upp p� Part III s�g jag precis, lite ball tycker jag.. www.lady-dana.com/

Posted by WoberT on Aug-29-2003 10:18:

men allts� ska det va i samma pyttelilla lokal nu ox�?.. cosmic l�r ju dra en hel del folk..

Posted by SteveTranz4ever on Aug-29-2003 10:53:

quote:
Originally posted by WoberT
men allts� ska det va i samma pyttelilla lokal nu ox�?.. cosmic l�r ju dra en hel del folk..

Dom s�ljer tydligen endast 800 biljetter tror jag... s� de blir mysigt � tr�ngt om de kommer mycke folk... dags att l�ra Cosmic grabsen hur det �r att va i en bastu med en massa kids

Posted by Rotor on Aug-29-2003 14:03:

Hejsan,

Lite klarheter om Trinity II kommer h�r.

Ang. Trinity I s� st�mmer det att bes�karantalet var v�ldigt iltet. Detta var n�got vi hade r�knat med �ven om kanske hade trott att det skulle vara lite mer folk. Men, en fest mitt i sommaren med en Djs s� som Steve Helstrip s� kan det vara sv�rt. F�r oss �lskar den delen av trance som han proddar under Rapid Eye, The Thrillseekers, Insigma och mycket annat s� var det dock en underbar upplevelse. Att det blev just detta datumet var just f�r att vi hade m�jligheten att f� hit honom just d� eftersom han var i trakterna. Att det var p� en Fredag och inte en l�rdag gjorde �ven sitt. Men som jag sa, det var n�tt som l�g med i ber�kningarna och inget som skulle g�ra att vi fick f�r oss att st�lla in del II. Bes�karantalet som n�mndes h�r var dock lite l�gt tilltaget.

Ang. del tv�, lokaler, djs osv.

N�r vi hade ena halvan av Cosmic Gate h�r innan s� vart vi helt s�lda. Efter en �l p� hotelet i G�teborg efter sista spelningen kom vi �verens om att vi skulle g�ra om det, men denna g�ngen med hela teamet. Vi fr�gade �ven vem dom helst stog p� scenen tillsammans med. Han svarade FLutlicht, utan tvekan. Det var det optimala enligt honom. S�, det var ju inte mycket att g�ra �n att flyga in �ven FLutlicht fr�n Schweiz

Ang. lokalen. Detta �r en grym lineup och vi kommer att fylla kulturhuset. Vi hade t�nkt g�ra det i hallen f�r Midway el. liknande men ingen var ledig. Detta var den enda kv�llen vi kunde f� b�gge artisterna att upptr�da samtidigt och lineupen k�ndes viktigare �n lokalen.
P� Trinity I utnyttjade vi bara en liten del av lokalen samt riggade scenen p� ett s�tt s� det inte skulle k�nnas s� �stort om det kom f�r lite folk. att kl�mma in 800 d�r nu med ytterligare ett dansgolv och mer �ppna ytor blir inga problem. Dock st�mmer det som n�gon sa att vi inte kommer sl�ppa in mer folk �n 800. Det �r inte kul om det blir f�r tr�ngt.

Att det bara skulle komma s� lite folk som p� Trinity I som n�gon oroade sig f�r beh�ver du/ni inte vara r�dda f�r. Vi har mer bussanm�lningar i dagsl�get �n vad vi hade bes�kare p� 1:an. � det �r ju folk fr�n andra st�der som redan anm�lt sig.

Uppskattar du n�r det �r bra drag och lite h�rdare musik p� golvet s� missa inte detta eventet.

Komplett lineup � info:

Main:
Cosmic Gate Dj Team [DE]
Flutlicht [SH]
Andreas Rotor [SE]
Rob Angel [SE]

Psy:
Sekas [STP, SE] www.intelligens.nu
Annel [Rotor,STP, SE]

�ppettider: 22-05
Deco: N.O.S mm.
�lder: 16
Drogfrtitt!

Info om bussar hittar du under "Travel" p� v�r hemsidan. www.ace-event.se

Posted by SteveTranz4ever on Aug-29-2003 14:14:

Underbat med lite uttr�tta fr�getecken Har ett litet f�rslag, om det nu �r s� att just den lokalen har l�tt f�r att bli varm pga. d�lig ventilation eller vad det kan vara, varf�r inte hyra in en/ett par j�tte fl�ktar ungef�r som Monday Bar gjort till en del fester...

Posted by Rotor on Aug-29-2003 15:10:

Steve,
Det �r n�tt vi redan kikar p�

Dock s� �r det September d� coh v�rmen �r inte samma problem. Men som sagt, vi kikar p� det

�ven lite andra finurliga, och mycket trevlia saker

Posted by chjo on Aug-29-2003 15:31:

�r mer �n lovligt sugen p� att g� dit, ja f�r det �r det jag beh�ver. Bor ju inte mer �n 400 m d�rifr�n. Men lika sugen som jag �r att g� �r jag lack p� en br�llopsfest jag lovat g� p�.
Men kan hinna dit efter�t, s� �r nyfiken p� n�r insl�pp osv. �r??

Rotor du har s�kert svar!??!

Peace - Chrisse

Posted by Rotor on Aug-29-2003 15:46:

Det f�rsta alternativet �r ju att du f�rklarar f�r dina v�nner att dom inte kan gifta sig samma dag som Cosmic Gate � Flulicht kommer

N�r�, entr�n �r �ppen till 05 men jag kan inte garantera dig att du kommer in den v�gen. F�r at vara p� den s�kra sidan s� b�r du k�pa en biljett.

Som jag skrev ovan s� �r �ppettiderna 22-05.
Rotor

Posted by chjo on Aug-29-2003 22:50:

Du har s� r�tt.. har faktiskt sagt till dom, men det hj�lpte inte

S�g nu me att du redan skrivit tiderna.. yr!!

Syns d�r

Posted by MojjMojj on Aug-29-2003 23:50:

M�ste fan f�rs�ka komma dit, har ju pengarna och tiden, g�ller bara att snacka med ngra f�rst sedan ska jag direkt g� och k�pa biljett.. man vill ju veta s�kert hur "alla" andra �ker dit :P Buss lr bil, that's the question :P :P

Posted by JayBee on Aug-30-2003 14:23:

N� men jag kanske hakar p� d�. 80% s�ker

Posted by SteveTranz4ever on Aug-31-2003 16:41:

T�nkte bara ber�tta atta jag nu har signat upp mig p� bussen... Efter �verv�gande med Vizay s� tycker vi det k�nns b�ttre d� det blir massa sk�na party folk p� bussen ner + jag slipper k�ra Kommer bara kosta lite mer... ingen fara f�r mig...

Posted by MojjMojj on Sep-01-2003 20:43:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
T�nkte bara ber�tta atta jag nu har signat upp mig p� bussen... Efter �verv�gande med Vizay s� tycker vi det k�nns b�ttre d� det blir massa sk�na party folk p� bussen ner + jag slipper k�ra Kommer bara kosta lite mer... ingen fara f�r mig...

Vizay du �r allt en bra grabb Signat upp mig p� bussen nu, ska bli skoj All ta med vissel-pipor <--- V�LDIGT viktigt

Posted by dbl on Sep-01-2003 21:37:

fan vad jag vill g�.. men vet ju inte om jag har r�d med dem 340 kronorna det kommer att kosta.. plus att man m�ste ju k�pa n�tt att dricka ocks� n�gra g�nger vilket l�gger p� �nnu mera...

dags att b�rja leta upp burkar att panta

Posted by dbl on Sep-01-2003 21:48:

hehehe.. r�knade precis mina mynt jag har h�r hemma och har 591:-
kanske kan komma �nd� om det finns biljetter och plats p� buss

Posted by JayBee on Sep-02-2003 16:14:

Fan n�got som �r ruskigt jobbigt med trinity resan �r faktist priset.

180 intr�de... NP men fan bussresan kostar mer �n intr�det :P

Posted by SteveTranz4ever on Sep-03-2003 06:49:

quote:
Originally posted by JayBee
Fan n�got som �r ruskigt jobbigt med trinity resan �r faktist priset.

180 intr�de... NP men fan bussresan kostar mer �n intr�det :P

�hh... om du v�ljer att dra p� krogen med polarna ist�llet f�r att dra iv�g s� kommer det g� �t �nnu mer pengar + Att d� �r det kanske inte ens bra musik...

Think possitive

Posted by impulze on Sep-03-2003 12:11:

jippey, har k�pt biljett nu, signat mig p� bussen, s� trinity �r bokad blir 2 h�ndelserika m�nader

20/9 trinity part 2
23/9 SMC
27/9 devotion
11/10 the lab
25/10 karma

FIIIIN FINT!

Posted by JayBee on Sep-03-2003 12:16:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
�hh... om du v�ljer att dra p� krogen med polarna ist�llet f�r att dra iv�g s� kommer det g� �t �nnu mer pengar + Att d� �r det kanske inte ens bra musik...

Think possitive

hehe anv�nder du alltid samma anledning? det funkar i alla fall inte p� mig f�r jag r�kar faktist vara v�rldens effektivaste clubbare mer s�ger jag inte om det

Posted by SWE_TRANCE on Sep-03-2003 14:19:

Jahapp, d� var biljetterna fixade.
L�ngtar redan!!

Cya on th dancEfloor

Posted by MojjMojj on Sep-04-2003 21:27:

Smoking ..umm..something

Jepp. Nu �r biljett fixat och buss bokad Nu �r det bara v�ntan kvar

Posted by SWE_TRANCE on Sep-10-2003 08:08:

�ntligen har jag biljetterna i min hand!
Bara 10 dagar kvar, sen blir det tryck i j�nk�ping...
Syns d�r!

Posted by Rikard on Sep-10-2003 09:28:

vi syns d�r d� grabbar!

Posted by Vizay on Sep-10-2003 14:23:

f�r min biljett idag klockan fem buss e redan bokad � bekr�ftad...vi ses d�r

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »