TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- België - Nederland (voetbal)
Pages (2): « 1 [2]
1-1 zoals ik al voorspeld had natuurlijk
Wederom een echte balle wedstrijd.. alleen goaltje van Makaay was top...
| quote: |
| Originally posted by Shabbaman Die zit. Ik vind kluivert een betere aanvallende middenvelder dan spits. Hij wil te veel voetballen. Ruud, dat is pas een spits. Van bergkamp krijg ik ook meer en meer het idee dat ie beter kan spelen als amc... |
| Originally posted by Bas D AMC? Geeft ie zoveel ziekenhuisballen dan? |
(bericht van New Wave op account van Theesaus)
Ah wat zonde dat z enog 1-1 maakte.
Ze hadden van mij mogen verliezen.
de eerste helft was echt zoooooooooo gaar bagger.
Tjowww
mwhehehehhe zie je ook gwoon aankomen. stelletje rijke luie stink voetballers van het ned. elftal. Wordt denk ik tijd voor nieuwe generatie ofzow. Zou mij niets verbazen als ze het EK niet halen.
Precies, bergkamp terug in oranje, de oplossing van alles. Misschien wil van basten ook wel weer een keertje meedoen.
| Originally posted by Shabbaman Precies, bergkamp terug in oranje, de oplossing van alles. Misschien wil van basten ook wel weer een keertje meedoen. |
Ik weiger nog één voetbalwedstrijd van het Nederlands-eftal te kijken, totdat zij zich voor een hoofd-toernooi hebben geplaatst. Tis toch een schande wat ze de afgelopen jaren presteren 
| Originally posted by MaGiK54 Ik weiger nog één voetbalwedstrijd van het Nederlands-eftal te kijken, totdat zij zich voor een hoofd-toernooi hebben geplaatst. Tis toch een schande wat ze de afgelopen jaren presteren |
Niemand kan erbij wat die gasten bezield, tis zonde van ons voetbal, ze zetten ons nederlanders voor schut. SCHANDE IS HET