TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- DJmag top 100
Pages (2): « 1 [2]
S�ger som f�reg�ende talare, Tiesto har inte sl�ppt n�got bra p� ett bra j�vla tag. Han �r d�rmed ingen v�rdig vinnare (om man ny kan vara det i dessa samanhang d� smaken �r som baken).
Hujeda mig, Armin van Buuren skulle ha vunnit.
wtf, jag s�g inte jon o bir p� listan ens...kan ju ha missat men om jag inte gjorde det s� ere fan skam!
haha, hela den j�vla listan �r ju s� satans skamlig att man b�rjar � garva (skratta)..
Vad �re f�r n�tter som r�star fram den egentligen
listan representerar smaken fr�n ca 61.000 pers runt om i v�rlden.. mestadels fr�n europa och usa antagligen..
men iaf, 61.000 l�ter ju som skitlite.. med tanke p� att det finns fester f�r upp�t 50.000 pers.. om alla personer som g�r p� festivaler och fester skulle tvingas r�sta s� skulle det s�kert se annorlunda ut.
(allts� om det typ skulle komma in runt en miljon r�ster)
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew 7 Carl Cox |
Var v�l en v�ntaasd top 10.
Fast Judge Jules suger fett
| Originally posted by montana tiesto igen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |

detta �r mer.. popul�r dj of the year, men inte "b�sta"DJ of the year
Vi vet alla att d�r finns b�ttre DJ'r (skicklighet) �n Ti�sto, eller hur?
| Originally posted by Kongo_kim Var v�l en v�ntaasd top 10. Fast Judge Jules suger fett |
Borde varit h�gre upp imo..
som sagt, detta �r lite mer av en popul�r t�vling �n en "vem som �r b�st" t�vling... eftersom det �r ganska om�jligt att s�ga vem som �r b�st (med tanka p� att smaken �r som baken
) s� �r detta nog det �nda vettiga s�ttet att g�ra en lista p�, om man nu ska g�ra en lista.
tycker helt klart att tiesto f�rtj�nar att vara d�r n�nstanns i toppen... tycker han e on�digt hatad av alla p� det h�r forumet =)
Ok jag kan erk�nna jag g�r p� vad Djs spelar f�r n�gon musik jag skiter n�stan fullst�ndigt hur dom mixar. Fast Judge Jules avskyr jag �ven om han spelar hyfsad musik
d�rf�r �r Ferry AVb Tiesto & Co i min topp. S� nu har jag l�ttat det ur mitt hj�rta