TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ferry Corsten - Right of Way!!!
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
ik hoor tenshi al bangen, brrrrrrrrrrrrrrr
klinkt erg vet, vond hem op Sensation en Qontact heel lekker draaien
alleen tentamens houden mij tegen (en waarschijnlijk zelfs dat niet eens)
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik vind Ferry echt een dik overschatte dj. Op Godskitchen GLobal Gathering hoorde ik um ook nog , en dat vond ik echt niets; niet alleen had hij een voorspelbare platenkeuze, maar ook maakte hij mixtechnisch best wel wat fouten. Ik vind um over zijn hoogtepunt heen, er is veel meer en veel beter trancetalent. (...trouwens, die 'niet verrassende platenkeuze' zie je bij meer trance dj's tegenwoordig...maar oke, SMAKEN VERSCHILLEN, maar ik heb zoiets liever niet...flame me for it) |
het is ook op mijn verjaardag, voor 2 uur dan (25e) t klinkt wel vet maar kzal van m'n pappie wel niet mogen op m'n eigen verjaardag
qua leeftijd doen ze daar nie moeilijk toch bij de HMH, zeker als t niet uitverkocht is gaan ze niet zeiken waarschijnlijk (zal je zien dat het wel uitverkocht raakt
)
| Originally posted by Duke2003 het is ook op mijn verjaardag, voor 2 uur dan (25e) t klinkt wel vet maar kzal van m'n pappie wel niet mogen op m'n eigen verjaardag qua leeftijd doen ze daar nie moeilijk toch bij de HMH, zeker als t niet uitverkocht is gaan ze niet zeiken waarschijnlijk (zal je zien dat het wel uitverkocht raakt ) |
VET!!
| Originally posted by Three 'O Three Gaan de gebruikelijke debielen ook weer mee? |

Ferry had vandaag een superset!!!
Nou ja superset, hij was errrrrg lekkerr!!
Lekkere tranceset, (Traffic, Rock Your Body, New Time, New Place en ik geloof ook Pocket Damage) en leuk om te zien hoe hij contact met het publiek had
Re: VET!!
| Originally posted by Partyhardy! uiiteraard! ![]() tering h�! wat een mega vet nieuws deze party! hier ga ik 100% zeker heen! ![]() ik heb zo�n vermoeden dat dit weer onwijs speciaal gaat worden! |
Hmm ook ik zal even moeten kijken hoe de tentamens vallen dit jaar. Ik ben ook benieuwd of Ferry Corsten de Heineken Music Hall vol krijgt, maar ik denk het wel. Ik verwacht dat er ook wel flink wat buitelandse trance-peeps komen aangezien Ferry volgens mij in het buitenland veel groter is dan in Nederland... HMH is wel een phatte locatie voor dit soort feesten, ik weet het allemaal nog niet. 
| Originally posted by Three 'O Three Gaan de gebruikelijke debielen ook weer mee? |

gisterochtend voor Mysteryland kaartje gehaald al, ga hier zekerteweten bij zijn helemaal na zn super set op Mysteryland. Ferry Corsten wiew 

| Originally posted by SnuggLe Ik vind Ferry echt een dik overschatte dj. Op Godskitchen GLobal Gathering hoorde ik um ook nog , en dat vond ik echt niets; niet alleen had hij een voorspelbare platenkeuze, maar ook maakte hij mixtechnisch best wel wat fouten. Ik vind um over zijn hoogtepunt heen, er is veel meer en veel beter trancetalent. |
| Originally posted by Biohazard Mee eens, ook armin en Tiesto verassen mij niet meer |
. Dit wordt echt een FEEST hoor! Ben benieuwd wie er nog meer uitgenodigd worden om te draaien (Heb al wat rond zitten snuffelen maar veel andere trance-djs hebben al iets anders die dag... naja misschien dat er een blik onbekenden losgetrokken word...
. Ferry is groot maar de HMH is wel h��l groot
. Vorig jaar Dutch dimension met junkie XL is toen vlak voor tijd afgelast (meuk zou zijn gejat maar als de verkoop van de tickets destijds als een trein gelopen zou zijn was dat feest allang gegeven
).
In ieder geval werd er gisteren al goed gepromoot voor onze Ferry 
Klinkt wel zwaar vet! 8 uur lang Ferry... woei!
Maar 38 euri... sjeezus, daar had ik ook een hele dag Lovefields voor... vinnet wel veel hoor. Kan een van de "gebruikelijke debielen" zich nog herinneren wat we aan entree hebben betaald voor de release party van Armin z'n cd? Geen 38 iig! Misschien is 't idd wel inclusief cd, dan gaat 't nog... 
Twijfeltwijfeldenkdenk....
| Originally posted by Donna hij heeft Ligaya on his side |

| Originally posted by M_Peror Klinkt wel zwaar vet! 8 uur lang Ferry... woei! Maar 38 euri... sjeezus, daar had ik ook een hele dag Lovefields voor... vinnet wel veel hoor. Kan een van de "gebruikelijke debielen" zich nog herinneren wat we aan entree hebben betaald voor de release party van Armin z'n cd? Geen 38 iig! Misschien is 't idd wel inclusief cd, dan gaat 't nog... ![]() |
| Originally posted by MaGiK54 Was iets van ? 10.00, maarja dat was in een club, feessies in de HMH zijn altijd iets van ? 35,00 a ? 38.00. Tiesto Solo in HMH was ook ? 35,00. |
Ik heb de vrijdag erna pas een tentamen, dus behalve als dat vak niet te snappen is (wordt de komende weken duidelijk) dan ben ik hier dus echt gewoon bij
en die prijs is gewoon de standaard HMH prijs he, doe ik verder ook niet moeilijk over, tmag wel een keer weer, zeker omdat ik verwacht dat er
a) nog wel meer djs komen
b) als het �cht een ferry solo wordt dit bij voorbaat al een legendarisch feest wordt 
ik ben iig zeker van de partij 
dus kom ook maar junkx en neem shallow mee en ferry ofzo 
HMH is toplocatie man was er met qontact queensnight echt lekkere sfeer + goed geluid...
Volgens clubcharts.nl gaat het een concert worden:
| De top 10 superster DJ Ferry Corsten zal een concert gaan geven in de Heineken Music Hall op 25 oktober aanstaande, op deze nacht zal hij zijn nieuwe solo album "Right of Way" presenteren dat op 3 november 2003 in Nederland wordt uitgebracht. Op dit concert zal hij onder andere een aantal tracks van zijn nieuwe album live uitvoeren. Hij heeft aan dit album de afgelopen 2 jaar in diepste geheimhouding gewerkt, en kan beschouwd worden als een van de belangrijkste dance album releases van 2003. Ook wordt Corsten tijdens dit concert bijgestaan door een tal van artiesten die hebben bijgedragen aan dit album. Wie dat zijn zal echter pas in een later stadium worden bekend gemaakt. |
| Originally posted by HBtje De top 10 superster DJ Ferry Corsten zal een concert gaan geven in de Heineken Music Hall op 25 oktober aanstaande, op deze nacht zal hij zijn nieuwe solo album "Right of Way" presenteren dat op 3 november 2003 in Nederland wordt uitgebracht. Op dit concert zal hij onder andere een aantal tracks van zijn nieuwe album live uitvoeren. Hij heeft aan dit album de afgelopen 2 jaar in diepste geheimhouding gewerkt, en kan beschouwd worden als een van de belangrijkste dance album releases van 2003. Ook wordt Corsten tijdens dit concert bijgestaan door een tal van artiesten die hebben bijgedragen aan dit album. Wie dat zijn zal echter pas in een later stadium worden bekend gemaakt. |

| Originally posted by M_Peror Begin nu langzamerhand een fatsoenlijk beeld te krijgen van de omvang en bedoeling van dit feestje... met wat ik nu weet was mijn opmerking over de entreeprijs idd niet terecht. |

Zekerzz!!
| Originally posted by tijs08 kom je nou nog ![]() |
| Originally posted by tijs08 en op de FFWD stond hij ook goed te knallen op zijn truck! |
Ferry Corsten - Right of Way Solo
In samenwerking met evenementen organisatie Q-dance, ID&T Radio en Ferry Corsten's platenlabel Tsunami/Purple Eye Entertainment zal DJ & producer Ferry Corsten op 25 oktober aanstaande in de Heineken Music Hall in Amsterdam voor het eerst in Nederland solo gaan voor een groot publiek. Het concert begint om 22.00 uur en duurt tot 7.00 uur in de ochtend.
De internationale Top 10 superster DJ Ferry Corsten presenteert op deze nacht zijn nieuwe solo album "Right of Way" dat op 3 november 2003 in Nederland wordt uitgebracht. Als onderdeel van deze wereldpremi�re zal Ferry Corsten een aantal tracks van zijn nieuwe album live uitvoeren.
Dit album waaraan Ferry Corsten in de afgelopen 2 jaar in alle rust heeft gewerkt kan nu al beschouwd worden als een van de belangrijkste dance album releases van 2003. Tijdens het concert zal Ferry Corsten worden bijgestaan door een tal van genodigde artiesten die hebben bijgedragen aan het album. Deze zullen in een later stadium bekend worden gemaakt.
De nieuwe single van Ferry Corsten getiteld "Rock your body, rock" zal 29 september in de winkel liggen. De track is voorzien van een geweldige videoclip, geproduceerd door niemand minder dan Eboman.
"Bezoekers van dit concert zullen een exclusieve wereldprimeur krijgen van het "Right of Way" album. We zijn erg blij dat we dit in Nederland met deze kwalitatieve partners kunnen realiseren" aldus Brian Dessaur van Purple Eye Entertainment.
Ferry Corsten (29) heeft als enige Nederlandse artiest en producer in Engeland reeds 10 Top # 40 single charts hits op zijn naam staan en is momenteel een van de best verkopende dance artiesten in Japan. Naast de productie van zijn soloalbum heeft Ferry Corsten zich het afgelopen jaar met name toegelegd op zijn doorbraak in Amerika, waar zijn single "Punk" grote successen bereikte en Ferry thans verkozen is tot een van de artiesten uit de Top #5 populairste DJ's.
In dit najaar staat een grote Amerikaanse tour gepland i.s.m. Sony Playstation, gevolgd door de Amerikaanse release van het "Right of Way" album. Tevens zullen er twee bezoekers van het Heineken Music Hall concert middels een contest worden gekozen die met Ferry Corsten mee vliegen naar deze Amerikaanse tour om daar aanwezig te zijn bij een van zijn optredens.
Aangezien de capaciteit van de Heineken Music Hall beperkt is tot 5500 bezoekers, zal dit unieke evenement tevens worden uitgezonden op ID&T Radio. ID&T Radio is te beluisteren in de ether, voor de juiste frequentie bij u in de buurt kunt u terecht op de homepage www.id-t.com onder Media.
Datum: Zaterdag 25 oktober 2003
Tijd: 22.00 - 07.00 uur
Dj's / Acts: Ferry Corsten
Kaartverkoop: Vandaag start de verkoop bij alle filialen van TicketBox
www.ticketbox.nl, Free Record Shop of te bestellen via 0900-9393 (45 eurocent per minuut)