TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober!
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by jploveparade Ik ren gelijk naar de winkel!!! om kauwgom te halen... |
| Originally posted by MaGiK54 Deze dvd moet je gewoon hebben toch, toch altijd een leuke herinnering aan je slechtste feessie ooit |

Maar volgens die site gaat ie dus gewoon Ti�sto In Concert heten.
Ik zal van de week wel is naar die winkel bellen of dat hij dan geen ander is zun lijst heeft staan omdat daar toch echt Ti�sto Live stond.
Vanmiddag in de platenzaak uit de buurt geweest en die vertelde mij dat de dvd 19 september in de winkel zou liggen. Ik weet dus ook niet wat waar is 13 of 19 september.....
Om het helemaal spannend te maken...
Naar aanleiding van een mailtje:
Er komt zeker een DVD uit hoor. Deze is komt rond 25 September uit Bij Invited part5 wordt hij gepromoot. Gr, Martin Cornelisse Tiestoworld crew [email protected] |
| Originally posted by basvh Misschien komt ook wel dance valley erop als het echt tiesto live heet. Maar trouwens op de dvd van another day at the office daar komt snuggle ff in beeld. Is dat al bij iedereen bekent of ben ik de enige die het opgemerkt heeft? |
Zo, dat werd weleens tijd zeg... 
Dit stond er bij www.musicstore.nl
Dvd DJ TIESTO DJ TIESTO LIVE 2DVD � 23,99 2003-09-19 |
| BREDA - In Breda vindt op 20 september de wereldpremi�re plaats van de DVD-registratie van het eerste DJ concert ter wereld: Ti�sto in Concert. Tijdens de premi�re wordt de DVD voor het eerst (en voor de enige keer) openbaar vertoond. Dat gebeurt met een spectaculaire openluchtshow die in veel opzichten aan een echt concert doet denken. De DVD bevat de registratie van het spektakeloptreden van Ti�sto in het Arnhemse Gelredome op 10 mei van dit jaar. Het was de eerste keer ter wereld dat een DJ een avondvullend concert gaf. Ti�sto nam de bezoekers gedurende acht uur mee op een muzikale reis rond de wereld, compleet met allerlei showacts, dansers, lichtshows en gastoptredens. Het concert, georganiseerd door het Amsterdamse entertainmentbedrijf ID&T, was destijds in zeer korte tijd uitverkocht en trok ruim 25.000 bezoekers. Uit heel de wereld kwamen journalisten naar Nederland om de primeur te verslaan. Niet voor niets: Ti�sto is door het gezaghebbende tijdschrift DJ Magazine uitgeroepen tot de beste DJ van de wereld. Het concert kreeg slechts lovende recensies in binnen- en buitenland. Aan de DVD van het concert is maanden gewerkt. De DVD bevat alle hoogtepunten van het optreden, van de oogverblindende vuurwerkshow, het optreden van de Britse zangeres Jan Johnston tot de videokunst van Micha Klein. Om het unieke concert en de DVD recht te doen, vindt de premi�re in stijl plaats, dus geheel in de sfeer van een concert, compleet met licht, lasers en geluid. De registratie van het concert is te zien op een groot projectiescherm van 48 vierkante meter dat op de Grote Markt in Breda - woonplaats van Ti�sto - is opgehangen. Het 'DVD-concert' in Breda is tegelijkertijd de release van de DVD. Vanaf 21.00 uur is de DVD te koop in speciaal voor dit evenement geopende winkels. Enkele dagen na de premi�re gaat de DVD pas de reguliere winkelschappen in. Bezoekers van premi�re kunnen dus drie dagen eerder over 'Ti�sto in Concert' beschikken. Het evenement heeft overigens geen leeftijdsgrenzen en is voor iedereen gratis. |
WIEW ik heel erg niet kunnen wachten op deze 2dvd van zo'n mooie nacht. Misschien zelfs wel ff kijken daar in Breda 
Blik
Vet
jammer dat het op een zaterdag is, als het nou op een donderdag was zou ik wel gaan kijken, omdat ik dan toch al in Breda ben
Ik denk dat ik zaterdag wel in Breda te vinden ben
Maarre... weet iemand hoe laat die presentatie begint? Er staat alleen dat de verkoop om 21:00 begint...
| Originally posted by eieregooie Ik denk dat ik zaterdag wel in Breda te vinden ben Maarre... weet iemand hoe laat die presentatie begint? Er staat alleen dat de verkoop om 21:00 begint... |
Tnx 
No Problem m8 !!
Hier is de offici�le informatie van tiesto.com !!
The premiere is simultaniously the release date of the official DVD (which contains a full registration of 3 hours). As of 21.00 hrs Free Record Shop in Breda will be specially opened for those who want to buy the DVD upfront. A few days after the premiere the DVD is available in regular shops.
The event will take place between 20.00 � 22.00 hrs, has no age limitations and is free of charge
Wellicht wel een suprise-set van Tiesto na de vertoning van de DVD ?!?!? Op 20 september staatie als je zijn bookingsrooster mag geloven nergens geboekt.
Hij staat in Kenia geboekt
ze laten Ti�sto trouwens echt niet zomaar draaien in Breda, weet je nog dat die wilde draaien bij het Chass�-theater in Breda? Dat is toen afgelast omdat er teveel mensen op af zouden komen
ik geef het in ieder geval zeer weinig kans
| Originally posted by Blik Hij staat in Kenia geboekt ze laten Ti�sto trouwens echt niet zomaar draaien in Breda, weet je nog dat die wilde draaien bij het Chass�-theater in Breda? Dat is toen afgelast omdat er teveel mensen op af zouden komen ik geef het in ieder geval zeer weinig kans |
| Originally posted by Blik Hij staat in Kenia geboekt ze laten Ti�sto trouwens echt niet zomaar draaien in Breda, weet je nog dat die wilde draaien bij het Chass�-theater in Breda? Dat is toen afgelast omdat er teveel mensen op af zouden komen ik geef het in ieder geval zeer weinig kans |
| Originally posted by MaGiK54 Kenia ?!?!?! Wiltie nu ook al Afrika gaan veroveren, wat moetie daar nou weer zoeken. Maar kan nergens iets over zijn set in de rimboe terugvinden, staat zowel niet op www.tiesto.com als op de black-hole site. Maar ff wat anders is iemand verleden week nog naar Breda geweest, dat fesitval waar hij ook zou draaien, heb ik helemaal niks meer van gehoord. Isset nog wel doorgegaan ?? |
Oktober
04 Belgium - Antwerp (Sportpaleis), TMF Awards
Die staat er wel tussen 
Kzal is aan mun maten vragen hoe ze over een avondje Breda denken.
DVD-tje kopen, en daarna stappen 
Maar dat zal er denk ik niet van komen.
Mijn pik wordt vanaf 20 september dus elke dag wat harder tot dat ik die DVD in handen heb.
Dan knalt ie uit mun broek! (als dat al niet in de kuip gebeurt wanneer PSV 1 minuut voor tijd de 0-10 binnen knalt
)
Ik kan niet wachten!!!!
op het forum van www.tiesto.com staat dit:
http://website.tiesto.com/forum/viewtopic.php?t=5871
| Well, the DVD releaseparty is on the 20th of september in Breda.... Tijs was supposed to do a gig that night in Kenia.. And now the booking is gone!!!! It's not on this site anymore and neither on the black hole site... WHAT DOES THIS MEAN?!?!?!?!? |
Misschien probeert 'ie op deze manier toch stiekem te draaien op een gratis festival in z'n hometown 
| Originally posted by Ding Chavez Oktober 04 Belgium - Antwerp (Sportpaleis), TMF Awards Die staat er wel tussen |

VET!! ben erbij!