TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- 30 minuter till Mysteryland
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by mindshooter on Aug-25-2003 18:48:

quote:
Originally posted by JayBee
Jag lider med dig ang�ende ljud niv�n

f�r man fr�ga varf�r du inte k�rde med eld?

kul att ni �r tillbaka

fanns inte tillst�nd tyv�rr :\

Tycker det �r underligt....utomhusfestivalen om n�got borde kunna ha det....

Posted by Vizay on Aug-25-2003 18:53:

ni kan r�kna med att jag h�nger p� n�sta �r d� jag �ntligen har �ldern inne....kommer fan bli mitt dyraste �r n�nsin

Posted by St_Andrew on Aug-25-2003 19:12:

jag m�ste typ vinna p� lotto tills n�sta �r, finns hur mkt som helst jag m�ste g� p� ju! h�nger lungt p� er om ni ska n�nstans (o nej jag drar mig inte ur i sista sekunden =)) n�sta �r!

Posted by ScuL on Aug-25-2003 19:18:

quote:
Originally posted by mindshooter
Vill tacka dig �n en g�ng mannen f�r att du st�llde upp s� j�vla fett och l�nade ut din vind till mig och Steve!!! Fan allts�, folk man inte ens k�nner kommer fr�n ett annat land och sover �ver. Vi blev behandlade som kungar med frukost och skjuts till matst�llen. We owe you one!!! Du vet var du kan sova n�r du kommer upp och jag hoppas verkligen att du g�r det!

Vore verkligt schysst om jag kunde resa uppe en g�ng och festa i Svenska landet Vi ska se om hur det g�r. Jag vill kanske till The Lab, bara f�r att se hur det �r. Malm� �r n�rmare �n Sthlm med bilen.
Och just nu f�rs�ker jag ocks� att f� ett ex-jobb i Link�ping, n�sta �r. Hoppas att det funkar s� blir jag n�stan riktigt Svenskt

Och Steve... Jag v�ntar p� din report och bilder

Posted by SteveTranz4ever on Aug-25-2003 21:14:

Detta �r ett spam f�r att f� min party rapport �verst p� sida 3

Posted by SteveTranz4ever on Aug-25-2003 21:15:

Ja h�r kommer ett f�rs�k till en egen party-report...

Det hela b�rjade reda p� torsdagen d� 15.00 n�r jag ringde verkstaden och fick reda p� att bilen faktiskt var klar & lagad efter st�ldf�rs�ket jag hade i sommras... sk�nt.
Det k�nndes tungt att k�ra efter att ha jobbat en hel dag men jag hade ju 3 d�rar med i bilen och vi stannade till i Danmark alldeles innan f�rjan till tyskland f�r att sova...

I b�sta m�jliga m�n f�rs�kte vi ordna s� alla kunde ligga & sova s� bra som m�jligt i bilen men det var bara Leo som inte hade n�n plats... Han fick den brilljanta id�n att vi stuvar om all packning s� kan han sova i bakluckan... Vi gick alla � la oss och vi b�rja skratta gott �t Leo som l�g i bakluckan, n�r vi sen h�rde hur han f�rs�kte prata med oss s� brast det helt och vi alla tj�t av skratt... ni kan ju t�nka er hur det l�t, t�nkt er bara hur Kenny i South Park l�ter... vi var n�ra att d� efter 10 minuters intensivt skrattande och fick �terfall vid blotta tanken p� vart han var... om och om igen h�rde vi han mummla "Jag har fan b�sta platsen i bilen"... Vi var oroliga hur han skulle f� luft men han sa det var lugnt, han fick igenom n�t finger n�nstans

Efter ett par timmars s�mn var det upp tidigt f�r att ta f�rjan

Saker som gjorde resan ner mindre jobbig var ju dom sm� sakerna som h�nde... tex. N�r jag gjorde misstaget att k�pa Tysk mj�lk... de smaka inte bra kan jag lova... men vi skratta "gott"

Eller n�r p�jkarna vid min sida skulle ta av skorna och dom lukta avlopp... dags att v�dra.... �nnu en skratt attack *Kenny vinkar till alla bilar vi k�r om*

V�l framme drog jag och Kenny till Cyberdog

Efter det �kte vi hem till Scul (Martijn) och hans f�r�ldrar som verkligen var trevliga, vi satt uppe en bra stund och prata om allt m�jligt... Sen visade dom oss till toppsviten (m�blerad, omgjord vind)
SUPER TACK till dig och dina f�r�ldrar Scul

P� l�rdagen var det upp tidigt f�r att �ntligen dra p� det vi kommit f�r... men det regnade � verkade allm�nt gr�tt � trist...

N�r vi n�rmar oss Haarlemmermeer verkar det dock skina upp... Vi hade s� super bra v�der hela dagen !!!!

Scul i baks�tet

Det tackar vi f�r

Vad som sen h�nde inne p� Mystery Land har dom andra ber�ttat bra s� de orkar jag inte g�ra lika mycke...

Otroligt m�ktigt omr�de... hoppas verkligen mina bilder blir bra, jag tr�ffade �ven upp en snubbe jag l�rde k�nna efter Trance Energy och i slutet av veckan ska jag f� ta del av hans bilder fr�n hans APS kamera han smugglade in...

Efter det hela var vi alla m�rbulltade... men klart n�jda !!!

Till hemresan s�g vi till att koppla in lap-toppen till trance-mobilens stereo s� alla effekter i Simpson kom till sin r�tt

F�rjan p� v�g hem

Just fan... vi tr�ffa ju "Ferry" Skorsten p� v�g hem
http://medlem.spray.se/djstevie/kenny&ferry.jpg

... Sorry... efter en s� jobbig helg blir man som man blir om man heter Steve...

13 timmar & 50 minuter senare var vi hemma igen (snittade runt 160 p� autobahn och 140 i �vrigt)

Totalt br�nde man v�l 2000 med allt...

Jag ska inom kort klippa ihop n�t sk�jj av det jag har p� film, bara resan ner � s� typ... ville s� g�rna ha med kameran in men icke sa nicke...

Tack f�r allt Scul... kom snart till Sverige

De va de de... // Steve

ps. de lukta fan skit genom hela tyskland... vad �ter folk f�r att bli s� ruttna i magen d�r ds.

Posted by SteveTranz4ever on Aug-26-2003 09:58:

Nu har det kommit bilder p� ID & Ts hemsida

[edit] Ser nu att mitt huvve e med p� en bild i galleri 5, tredje raden i mitten... p� rad 5 till h�ger �r vi med... Jag, Kenny & Scul + Sculs polare Ska se om det �r fler

Posted by dbl on Aug-26-2003 11:32:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Just fan... vi tr�ffa ju "Ferry" Skorsten p� v�g hem
http://medlem.spray.se/djstevie/kenny&ferry.jpg

hehehehehehe :haha vilken �ra kenny

Posted by Glorie on Aug-26-2003 12:07:

hehe..vilken kul ber�ttelse.. me bilder och allt... Soft!!

F�rry Skorsten!?!?!?!
hohohohoho... va bra.. vem kl�ckte den briljanta id�en?

p� tal om cyberdog.. ahhh, ni hitta dit den e lite off-shoppinggatan s� att s�ga... synd att de inte finns s� mycke tjejkl�der d�r

Posted by ScuL on Aug-26-2003 12:29:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu har det kommit bilder p� ID & Ts hemsida

[edit] Ser nu att mitt huvve e med p� en bild i galleri 5, tredje raden i mitten... p� rad 5 till h�ger �r vi med... Jag, Kenny & Scul + Sculs polare Ska se om det �r fler

hmm jag ser bara oss tre, vart �r Kenny?

Posted by mindshooter on Aug-26-2003 12:56:

quote:
Originally posted by Glorie
hehe..vilken kul ber�ttelse.. me bilder och allt... Soft!!

F�rry Skorsten!?!?!?!
hohohohoho... va bra.. vem kl�ckte den briljanta id�en?

p� tal om cyberdog.. ahhh, ni hitta dit den e lite off-shoppinggatan s� att s�ga... synd att de inte finns s� mycke tjejkl�der d�r

Det var stefan med sin humor som tog hem det sk�mtet

Tyckte cyberdog hade mest tjejkl�der...eller f�r killar med tight smak Lite d�ligt sortiment i amsterdam j�mf�rt med Camden dock... men dom enda byxorna jag verkligen ville ha visade sig i slut�ndan vara Girls Proton Pants... spelar inte mig n�n roll...f�rst�r inte hur dom kunnat vara det egentligen...inte tighta p� n�got s�tt. Snarare tv�rtom

H�r �r vi hela g�nget Se om ni kan hitta oss

Posted by dj_hysterix on Aug-26-2003 13:05:

hahahha fett sk�n story

FERRY SKORSTEN

Posted by dbl on Aug-26-2003 13:18:

quote:
Originally posted by mindshooter

H�r �r vi hela g�nget Se om ni kan hitta oss

klart man hittar er p� direkten....

l�ngst ner till v�nster typ

Posted by SteveTranz4ever on Aug-27-2003 18:17:

Jag har hitta massor med bilder... hitta dessa sidor via Holland forumet

Site 1
Site 2
Site 3
Site 4

Tyv�rr e min dator fuckad just nu s� jag kan inte g�ra "spara bild som" annars hade jag sparat alla � zippat ner dom � lagt p� FTPn...

Posted by St_Andrew on Aug-27-2003 19:10:

Nice med bilder!

www.kuuk.org.. hehehehe

Posted by mindshooter on Aug-27-2003 20:40:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Nice med bilder!

www.kuuk.org.. hehehehe

haha garva ox� �t det...

Q-Dance var l�tt den feeeeeeeeeeeeetaste av dom feeeeeeeeetaste scenerna d�r...hoppas det kommer en _ordentlig_ bild p� den scenen nattetid snart....

Posted by ScuL on Aug-27-2003 23:19:

kolla filmorna p� www.kuuk.org

fett h�ftigt!!

-edit-

jag har 'overdubbed' en av de filmerna (MVI_1968) med riktigt audio
h�r �r det:
Ard & Jorn - 16 (Live at Q-Dance stage / Mysteryland Floriade 23.08.03)

[h�gerklicka f�r nedladdning (typ 10MB)]

Posted by reveal on Aug-28-2003 00:01:

quote:
Originally posted by ScuL
kolla filmorna p� www.kuuk.org

intressant adress iaf

Posted by ScuL on Aug-28-2003 01:10:

quote:
Originally posted by reveal
intressant adress iaf

jag tycket att kuuk �r hans familjnam
(inte ovanligt i Holland)

Posted by reveal on Aug-28-2003 02:35:

quote:
jag tycket att kuuk �r hans familjnam
(inte ovanligt i Holland)

stackars m�nniskor du vet vad "kuk" �r p� svenska antar jag

Posted by ScuL on Aug-28-2003 11:41:

quote:
Originally posted by reveal
stackars m�nniskor du vet vad "kuk" �r p� svenska antar jag

vi har flera ord som �r likadant. till exempel kex heter 'koek' p� holl�ndska, som uttalas precis som kuk.
det e alltid liten konstigt n�r mitt mor fr�gar om jag vill ha 'koek' n�r vi st�r i en svenskt supermarknad

Posted by SWE_TRANCE on Aug-28-2003 12:21:

quote:
vi har flera ord som �r likadant. till exempel kex heter 'koek' p� holl�ndska, som uttalas precis som kuk.
det e alltid liten konstigt n�r mitt mor fr�gar om jag vill ha 'koek' n�r vi st�r i en svenskt supermarknad

lewl...haha
Tur att ni s� ofta �r i svenska supermarkets d�

Posted by ScuL on Aug-28-2003 13:53:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
lewl...haha
Tur att ni s� ofta �r i svenska supermarkets d�

typ 2 ggr / �r. (en g�ng i sommaren, och en i v�ren (skid�kning))

Posted by SteveTranz4ever on Aug-30-2003 07:52:

Mer bilder

http://party.snt.utwente.nl/flock/S...USERID/271.html

Posted by staz on Aug-30-2003 11:55:

lol steroidg�nget

nice reports, & lol @ �ronpropparna mind, de va samma f�r mig p� sensation

Pages (3): « 1 [2] 3 »