TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ mag top 100 2003!!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by Divine9 on Aug-25-2003 16:31:

1) Sasha
2) Lexicon Avenue
3) Sander Kleinenberg
4) Christopher Lawrence
5) Paul Oakenfold

98) Marco V
99) Johan Gielen
100) Tiesto

Posted by Djeebie on Aug-25-2003 17:40:

1. Ti�sto
2. Markus Schulz
3. John '00' Fleming
4. Armin van Buuren
5. Marco V

Vooral de platenkeus is doorslaggevend geweest. Qua techniek maakt het me niet heel veel uit, want ze kunnen toch allemaal goed draaien. Alleen de ��n wat beter dan de ander.

Posted by moogwai on Aug-25-2003 17:53:

1. Armin van Buuren
2. DJ Tiesto
3. Marco V
4. Ferry Corsten
5. Cor Fijneman

Erg voorspelbare lijst.. maar ik kan gewoon geen betere noemen!
En bovendien ga ik ook voor dj's die ik minstens een paar keer live heb gezien... Sinds begin dit jaar ben ik geen Johan Gielen "fan" meer, Cor heeft zijn plaats ingenomen.

Ik denk dat Armin weer een aantal plaatsen gaat stijgen op de lijst!

Posted by Disney on Aug-25-2003 17:55:

Marco V
Tiesto
Dave Clarke
Armin
Cross

Posted by kolkiewolkie on Aug-25-2003 18:56:

quote:
Originally posted by Cosmic
Vraagje: gaat t puur om het draaien, of ook om het produceren, of een combinatie van beide? Dat maakt nogal wat uit, want Mike draait bijna nooit i.t.t. Armin en Co.

6 september draait/komtie live in de voormalige eau in Arnhem ik zou zeggen ga es kijken .

Goed, ik kijk alleen naar 2003. Nog niet veel superveel dj's gehoord maar wat ik gehoord heb was in de regel TOP . Daarop gebaseerd:

1) Carl Cox
2) Ferry Corsten
3) Marco V
4) Armin van Buuren
5) Jeff Mills

*denkt even* ja dat is het wel zo ongeveer.

Posted by Original on Aug-25-2003 19:42:

1. Ti�sto
2. Marco V
3. Armin van Buuren
4. PVD
5. Ferry

2 jaar geleden zou Mauro er nog ingestaan hebben maar die heb ik sinds IC 2001 niet meer live meegemaakt.. best jammer opzich.

quote:
Originally posted by Djeebie
Vooral de platenkeus is doorslaggevend geweest. Qua techniek maakt het me niet heel veel uit, want ze kunnen toch allemaal goed draaien. Alleen de ��n wat beter dan de ander.

Bij mij hetzelfde, en ook de sfeer die ze Cre�ren en die die vind ik bij ti�sto nog steeds het beste.

Posted by Joost008 on Aug-25-2003 21:04:

Het lastigst was het om de nummer 1 te kiezen heb toch gekozen voor Tiesto door het prachtige concert, ondanks dat ik veel donderdagavonden van Armin zn show heb genoten. Heb de laatste tijd ook veel naar sets van Jon O Bir geluisterd erg lekker!!! ik gok dat hij ook hoog zal binnenkomen in de DJ Mag Top 100

1. Tiesto
2. Armin
3. Marco V
4. Misja Helsloot
5. Jon O Bir

Posted by Blik on Aug-25-2003 22:58:

Andere topic deleted, arise mag hier nogmaals zijn top5 posten (want ik ben hem vergeten te kopieren... )

Posted by SnuggLe on Aug-26-2003 02:31:

Eigenlijk he, eigenlijk zijn al die top5's voor een groot deel maar bullshit. En waarom? Omdat heel veel mensen eigenlijk niet kunnen en zouden mogen oordelen. Veel mensen luisteren alleen naar Armin's radioshow, en zouden daarom Armin op 1 zetten. Veel dj's die in de top 100 staan zie je bijna nooit op feesten, brengen nooit een cd uit, en hoor je nooit op de radio. Tevens zijn sommige muzieksoorten ondergesneeuwd en niet zo bekend / berucht als bv trance en techno.
Dus eigenlijk is deze hele lijst een reflectie van voorkeuren, van wie je favoriet is, niet wie de BESTE dj is, waar daar heeft niemand een objectieve kijk op en daar zijn ook geen indicatoren voor.

Ik denk dat dit jaar Armin op 1 staat, gevolgd door Tiesto. Ferry ergens in de 20, Gielen erg laag (gelukkig maar). Carl Cox 3e ofzo, PvD 4e, Sasha 7e.

En Siesta: sinds wanneer is Jean club?? Hij draait toch alles wat populair is?? Trance, club, hardstyle etc. Jean club is geen club, club is Roog / Olav Basoski etc.

...en nu de boot pakken , en dan de bus naar Bangkok. Vannacht vlieg ik weer back!

Posted by Asperge on Aug-26-2003 05:50:

Dat dit een populariteitsprijs is staat al jaren vast.

Posted by arj1o1 on Aug-26-2003 06:53:

Armin
Marco V
Tiesto
Johan Gielen
....

Posted by Ding Chavez on Aug-26-2003 08:42:

Helemaal mee eens Snuggle. Er zullen ook heel veel mensen zijn die op een Dj stemmen omdat ze een nummer van em goed vinden, maar het gaat volgens mij nog altijd om het Djen en niet om de plaatjes maken in deze lijst.
Gielen eindigt denk ik helemaal niet zo laag, aangezien hij in het buitenland (en dan vooral vs & canada geloof ik) nog altijd erg populair is.

Posted by HBtje on Aug-26-2003 08:46:

1. Paul van Dyk
2. Ferry Corsten
3. Tiesto
4. Armin van Buuren
5. Marco V

jaja flame me on it

Posted by Cosmic on Aug-26-2003 09:55:

quote:
1. Tiesto
2. Ferry Corsten
3. Armin van Buuren
4. Misja Helsloot
5. Marco V

Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en ik verander m toch maar:

1. Tiesto
2. Ferry Corsten
3. Armin van Buuren
4. Gabriel & Dresden
5. Blank & Jones

Posted by Disney on Aug-26-2003 12:22:

quote:
Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en ik verander m toch maar:

1. Tiesto
2. Ferry Corsten
3. Armin van Buuren
4. Gabriel & Dresden
5. Blank & Jones

Heej, wat doe je nou! Marco V uit je lijst halen

J/k...

Posted by TranceFool on Aug-26-2003 12:31:

Ik ga geen top 5 maken, dat wil ik niet en dat kan ik ook nie eens.
Marco V en Tiesto zouden er iig zeker in staan, verder kan ik niet kiezen

Posted by Siesta on Aug-26-2003 13:17:

quote:
Originally posted by SnuggLe

En Siesta: sinds wanneer is Jean club?? Hij draait toch alles wat populair is?? Trance, club, hardstyle etc. Jean club is geen club, club is Roog / Olav Basoski etc.

Ok, Jean draait laatste tijd erg veel club, af en toe een commerciele uitschieter. Maar zijn eerste half uur op 538 op vrijdagavond is echt zoow relaxt

jean 4 president! en laatst die set van mysteryland 2001 gehoord. hij maakt er echt een show van, beter dan al die monotome en standaard progressive djs. IMO

ciao!

Posted by Fkwebeman on Aug-26-2003 13:28:

Nou mijn top 5

1 Dj Tiesto, na lovefields en zijn concert zou ik haast UITERAARD zeggen..
2 Armin van Buuren (lijkt me duidelijk)
3 Ferry Corsten (Aantal keren lekker gehoord, oa Sensation)
4 Don Diablo (tja, beetje noordelijke trots, bovendien draaide lekker op lovefields )
5 Joop (tja waarom? omdat hij 2x op TE wel een van de beteren was..)

en dan vergeet ik mensen als Marco V, G&D, PvD.. maar op Marco V na, heb ik die niet gehoord het afgelopen jaar.. (qua sets)

Posted by Menno on Aug-26-2003 13:46:

1. Armin van Buuren
2. Marco V
3. Dj Tiesto
4. Ferry Corsten
5. Paul van Dijk

Daarnaast vind ik Gabriel & Dresden ook werelds dus die staan binnenkort ook wel in mijn magische 5

Posted by Ferry 0 on Aug-26-2003 14:10:

1. Tiesto
2. Sander Kleinenberg
3. Sven V�th
4. Marco Carola
5. John Digweed

Posted by Ferry 0 on Aug-26-2003 14:11:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
Ok, Jean draait laatste tijd erg veel club, af en toe een commerciele uitschieter. Maar zijn eerste half uur op 538 op vrijdagavond is echt zoow relaxt

jean 4 president! en laatst die set van mysteryland 2001 gehoord. hij maakt er echt een show van, beter dan al die monotome en standaard progressive djs. IMO

ciao!

Dan heb jij Jean nog nooit in de IT of andere NIET COMMERCIELE clubs horen draaien Jean is echt 100% CLUB

Posted by Bailey on Aug-26-2003 16:20:

Mijn vote:

1. Paul van Dyk
2. Marco V.
3. Marco Remus
4. Montana
5. Marco Carola

Wel moeilijk keuze, heb het idee dat ik nog wat namen vergeet...

Posted by Disney on Aug-26-2003 17:42:

quote:
Originally posted by Bailey
Mijn vote:

1. Paul van Dyk
2. Marco V.
3. Marco Remus
4. Montana
5. Marco Carola

Wel moeilijk keuze, heb het idee dat ik nog wat namen vergeet...

LOL!

3 Marco's...

Posted by HiGH_NrG on Aug-26-2003 19:56:

1. Armin van Buuren
2. Paul van Dijk
3. Sander Kleinenberg
4. Tiesto
5. Sasha

Tadaaaaaa!

Posted by Bailey on Aug-26-2003 20:09:

quote:
Originally posted by Disney