TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJmag Top 100 DJs Poll
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Kennen jullie Eddie Halliwell niet? Hij is 24 jaar en in GB aanbidden ze hem! |

bij mijn weten lopen de beste trance dj's op dit moment wel in GB rond. Alleen de gatecrasher en godskitchen residents al.
| Originally posted by djcresto bij mijn weten lopen de beste trance dj's op dit moment wel in GB rond. Alleen de gatecrasher en godskitchen residents al. |
| Originally posted by Dj Thy In de GB? Dacht da ze daar enkel muzak draaiden j/k |

Weet ik wel zenne, da was maar een grapjen he pol 
Als ik puur technisch op dj's zou voten zou der genen enkele trance/techno dj tussenzitten hehe.
Stelt u voor Godskitchen int centrum van Belgi�
dreams ://
welja dan moet ge toch een centrale plaats nemen zoals Dendermonde. Ligt in driehoek Antwerpen-Brussel-Gent en tis ongeveer 100 km rijden naar de Limburg en naar de kust.
Beter kan toch niet

| Originally posted by djcresto Ik zou toch alle Belgen willen oproepen om op mike te stemmen. Die mag wel wat hoger dan plaats 120. |

Wat heeft tiesto gedaan om de eerste plaats te verdienen???
Ach, de waarde van deze ranking is nog meer gezakt imo.
moet ge dat nog vragen? Iedereen kent tiesto, maar hoeveel (niet-tranceaddicts)zouden er Sasha (bijvoorbeeld) kennen...?
pfff man, das gewoon een populariteitstest.
jep 
geen o'bir in top 100,jules op 9, wanke top 100 als jet mee vraagt joh 
de top 3 had ik zo voorspeld. naar mijn mening verdient tiesto die nummer 1 plaats inderdaad niet, maar ja..
M.I.K.E. had ik in de top 50 verwacht, dat ziet er dus goed uit. nog wat meer touren in verre landen en dan staat hij volgend jaar 25 plaatsen hoger!
Een paar sets van mike online smijten en hij is vertrokken zo simpel ist 
En ja die top 3 was we lte verwachten (alhoewel PvD, veel toured die niet buiten Duitsland dacht ik :? )
Maarja Tiesto op 1 was te verwachten, ik had er leiver armin gezien :/
| Originally posted by Gladius pfff man, das gewoon een populariteitstest. |
Trouwens schandalig da lisa lashes bv zo laag staat, ze is technisch 10x beter als tiesto maar ach, we hebben ondertussen allemaal wel al door dat de echte nummer 1 in deze lijst zeker niet tiesto is maar enfin.
Anyway, John Obir das nen talentvolle dj, kheb hem zelf nog ni beziggehoord ma hij zou wel echt goed zijn 
ah zo,hij 'zou' wel erg goe zijn,dan 'zou' hij in top 100 moeten h� lol
btw kzie da wel zitten zo ne gatecrasher in belgi�,nog niemand de lotto gewonnen?
Ja de zaterdag nog
Morgen om 21.50 is der een reportage op de vrt van onzen besten tiesto (dixit VRT: "de beste dj ter wereld")
| Originally posted by Tiger777 Morgen om 21.50 is der een reportage op de vrt van onzen besten tiesto (dixit VRT: "de beste dj ter wereld") |
die heeft de smaak van de pop wereld geproeft, die zien we nooit nemeer terug 
ksnap ni wat daar zo mis aan is,as'em op radio donna komt "so what" da was voor 250 man en ik heb da setje ghoord (en op tape opgepakt)en da was wel dik in orde!nu komt 'em op vrt in koppen,met wa? ne camera op z'n pollen tijdens da setje op donna en ze hebben hem gevolgd tijdens 'revolution' party in de heiniken music hall,en waarschijnlijk ne keer een interview met hem.what on earth is er daar mis mee?!Ik herinner mij da'k ooit yves deruyter zo is op tv gezien heb waar ze hem overal volgden op ne franse zender hebben ze sven v�th zo is gevolgd.
Ik vind het juist interessant om da ne keer te zien en ik zou er ni rouwig om zijn van de meer op den televies te zien in de plaats van al da gelul van die stomme reality-shows � la big brother , idool , temptaion island ,enz....
Da's een feit, maar toch, Dj Ti�sto vind ik zeker niet de beste dj ter wereld. Dj Tiesto is gewoon een hype, een britney spears van de electonische muziek.
| Originally posted by Tiger777 Da's een feit, maar toch, Dj Ti�sto vind ik zeker niet de beste dj ter wereld. Dj Tiesto is gewoon een hype, een britney spears van de electonische muziek. |