TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני או אתה ?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
חחח כן הרוסיה שלו נראתה טוב
לא מחליפה בגדים אבל נראתה טוב
בתכלס מאז ועד סוף הטיול אין איזה משהו רציני ביותר שאני יכול לרשום עליו
כאילו הייתי עם עוד בנות, נשיקות חירמונים וכאלה
אפילו כאב ביצים מטורף אחד
אבל בקטנות
בגדול היינו 6 לילות ברצף בקסל.. רק בלילה האחרון עשו לי בעיות אבל גם אז בסוף נכנסתי פנימה
בגדול זה הטיול הכי שווה שהיה לי בעולם
ואני חושב שבינתיים אין לי עוד מה להגיד 
| quote: |
| Originally posted by DjChook בתכלס מאז ועד סוף הטיול אין איזה משהו רציני ביותר שאני יכול לרשום עליו |
אחח הרוסיות האלה...

אני גם רוצה לאייה נאפההההההההה

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter קיצר אחרי 2 דקות היא עושה לי אני לא מסוגלת.. גדול מדי ![]() |
| quote: |
אז יצאנו והיא התחילה למצוץ כמו גדולה ואז גמרתי לה על כל הגוף אחרי די הרבה זמן... |
פאונד קפריסאי זה משהו כמו 9.2 שקל
147....
איך למדינה שיותר קטנה מקופסאת חומוס צבר יש מטבע ששוה 10 שקלים לעזאזל?!
| quote: |
| Originally posted by Scorchio איך רועי תמיד חייב לצאת כאילו הוא הכלי הכי גדול בעולם הוא חייב להגיד להגיד שהוא גמר אחרי 3 שעות יאללה מה אתה מזיין בשכל גם אם גמרת אחרי 0.4 שניות מה זה משנה עוד דבר איך 16 פאונד זה 150? זה יוצא משהו כמו 110 |
כן חן כבר הסביר את זה ...
איך אתה מתעצבן שתהיה בריא
כי אתה ראסמי לא מפרגן
טוב די לריב כמו מפגרים..
אולי תראו כמה תמונות?
סתם שאלה למה לא הלכתם למסיבה בABYSS
יש להם יום מיוחד אני חושב שחמישי שה GATECRASHER מתארחים שם קבוע
אני הייתי שם במסיבה של MARIO PIU
אוףףףף חזק חזק חזק HARD HARD HARD
היינו גם בNESTOR
חמוד רק המזגנים כוס אמק המזגנים ביום הראשון לא ישנו כל הלילה
גם הגענו למלון רק באיזה 1 בלילה
| quote: |
| Originally posted by idanhakia סתם שאלה למה לא הלכתם למסיבה בABYSS יש להם יום מיוחד אני חושב שחמישי שה GATECRASHER מתארחים שם קבוע אני הייתי שם במסיבה של MARIO PIU אוףףףף חזק חזק חזק HARD HARD HARD היינו גם בNESTOR חמוד רק המזגנים כוס אמק המזגנים ביום הראשון לא ישנו כל הלילה גם הגענו למלון רק באיזה 1 בלילה |

בעיה במזגנים ? לנו לא הייתה בכלל...
בקשר ל
ABYSS
אמרו חרא מועדון, לא חרא מוזיקה
אז לא נכנסנו
בקשר לתמונות... בקרוב
ווואי אחים שמח בשבילכם שנהניתם ככה!!!!
ברוכים השבים!!

וווווואייי
עוד שנתיים שלוש המקום הראשון שאני ירצה לטוס אליו זה איה פייייייייי
הייתי מת להיות שם
לא נורא בנתיים נספתק באילת 
חברס תעלו תמונות אני מוכר לזרז לכם את העניין
:}נשמע משהו באמת בסט
ברוכים השווים 
(שווים בכוונה)
אין לי כוח להרחיב את הדיבור על השניה שזיינתי שם...
רק אני יספר שיש לה שדיים פשוט מדהימים!!!!
כינור דוד תפור עליה בול!!!!
ועוד משהו שקשור אליה...
לא שילמנו העברות מהשדה תעופה למלון וחזרה... זה לא היה כלול בדיל
אז מהשדה תעופה תפסנו אוטובוס עם אנשים ב 5 פאונד...
בחזרה היא הסיעה אותנו... אספה אותנו מהמלון והסיעה אותנו כמו מלכים!!
איזה קמבון אחושרמוטה
חסכה לנו לפחות 70-80 שקל לאחד אם לא יותר!!
קיצר... יצא לי טוב לזיין אותה 
אתה זוכר את הנסיעה שחסכנו כסף
אני זוכר את העוגמת נפש שבלחכות 45 דקות שהיא אחרה
ואת הנהג השיכור שלא ידע אנגלית וגם לא ממש לאן ליסוע
בואנה רועי רק לך יש תמזל הזה...
מאיפה היציאה שאמרת שאתה מדרום אפריקה?
היית אומר שאתה ישראלי, מסקנות:
1. כנראה שלא היית נכנס למסיבה ההיא חינם
2. האיראני היה חוטף אותך ולא היינו שומעים ממך לעולם
3. חן לא היה מזיין
שמח שנהניתם ...נשמע בן זונה 
| quote: |
| Originally posted by DjChook אתה זוכר את הנסיעה שחסכנו כסף אני זוכר את העוגמת נפש שבלחכות 45 דקות שהיא אחרה ואת הנהג השיכור שלא ידע אנגלית וגם לא ממש לאן ליסוע |



חן יגנוב מה לא מפרגן סתם קצת מיסתלבט מה אתם לוקחים קשה אני שמח מאוד שנהניתם
אגב רועי אני לא ממליץ שאלונה תקרא את הטרד הזה

בכל מקרה שוב אחלה שנהניתם ונשמע כאילו היה טיול שווה מאוד
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter To Roy from South Africa, this song is for you!! |
רועי, נראה לי שהיחצן הזה רצה שתביא לו בתחת
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind רועי, נראה לי שהיחצן הזה רצה שתביא לו בתחת |
שמע זה ידוע (ועכשיו אני לא מסתלבט) שהומואים נמשכים לגברים שריריים
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.