TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני או אתה ?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by DjChook on Aug-26-2003 17:53:

חחח כן הרוסיה שלו נראתה טוב

לא מחליפה בגדים אבל נראתה טוב

בתכלס מאז ועד סוף הטיול אין איזה משהו רציני ביותר שאני יכול לרשום עליו

כאילו הייתי עם עוד בנות, נשיקות חירמונים וכאלה

אפילו כאב ביצים מטורף אחד

אבל בקטנות

בגדול היינו 6 לילות ברצף בקסל.. רק בלילה האחרון עשו לי בעיות אבל גם אז בסוף נכנסתי פנימה

בגדול זה הטיול הכי שווה שהיה לי בעולם

ואני חושב שבינתיים אין לי עוד מה להגיד


Posted by Hell_Copter on Aug-26-2003 17:55:

quote:
Originally posted by DjChook
בתכלס מאז ועד סוף הטיול אין איזה משהו רציני ביותר שאני יכול לרשום עליו


טוב ת'כלס אני כן
אבל אין לי כוח עכשיו
אז יותר מאוחר כבר


Posted by Sm0keMachine on Aug-26-2003 21:15:

אחח הרוסיות האלה...


Posted by Elior on Aug-26-2003 21:19:

אני גם רוצה לאייה נאפההההההההה


Posted by Scorchio on Aug-27-2003 05:59:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
קיצר אחרי 2 דקות היא עושה לי אני לא מסוגלת.. גדול מדי


תמשיך לחיות בפנטזיה ידידי

quote:

אז יצאנו והיא התחילה למצוץ כמו גדולה ואז גמרתי לה על כל הגוף אחרי די הרבה זמן...


איך רועי תמיד חייב לצאת כאילו הוא הכלי הכי גדול בעולם
הוא חייב להגיד להגיד שהוא גמר אחרי 3 שעות
יאללה מה אתה מזיין בשכל גם אם גמרת אחרי 0.4 שניות מה זה משנה

עוד דבר איך 16 פאונד זה 150?

זה יוצא משהו כמו 110


Posted by DjChook on Aug-27-2003 07:19:

פאונד קפריסאי זה משהו כמו 9.2 שקל
147....


Posted by Scorchio on Aug-27-2003 08:27:

איך למדינה שיותר קטנה מקופסאת חומוס צבר יש מטבע ששוה 10 שקלים לעזאזל?!


Posted by Hell_Copter on Aug-27-2003 12:14:

quote:
Originally posted by Scorchio
איך רועי תמיד חייב לצאת כאילו הוא הכלי הכי גדול בעולם
הוא חייב להגיד להגיד שהוא גמר אחרי 3 שעות
יאללה מה אתה מזיין בשכל גם אם גמרת אחרי 0.4 שניות מה זה משנה

עוד דבר איך 16 פאונד זה 150?

זה יוצא משהו כמו 110


תגיד לי משהו
למה אתה חייב לתת את הביקורת שלך על כל דבר?
כנראה שבחיים לא גמרת פעמיים רצוף כי אם כן היית יודע שפעם ראשונה אתה גומר מהר ופעם שניה לוקח לך איזה שעה
אז תעשה לי טובה ותחסוך ממני את הזיוני שכל שלך...
וזה לא פאונד של בריטניה... זה פאונד קפריסאי ששווה בסביבות ה 9-10 שקל


Posted by Scorchio on Aug-27-2003 14:36:

כן חן כבר הסביר את זה ...

איך אתה מתעצבן שתהיה בריא


Posted by DjChook on Aug-27-2003 16:54:

כי אתה ראסמי לא מפרגן


Posted by Sm0keMachine on Aug-27-2003 17:31:

טוב די לריב כמו מפגרים..

אולי תראו כמה תמונות?


Posted by idanhakia on Aug-27-2003 17:31:

סתם שאלה למה לא הלכתם למסיבה בABYSS
יש להם יום מיוחד אני חושב שחמישי שה GATECRASHER מתארחים שם קבוע

אני הייתי שם במסיבה של MARIO PIU
אוףףףף חזק חזק חזק HARD HARD HARD
היינו גם בNESTOR
חמוד רק המזגנים כוס אמק המזגנים ביום הראשון לא ישנו כל הלילה
גם הגענו למלון רק באיזה 1 בלילה


Posted by Hell_Copter on Aug-27-2003 17:44:

quote:
Originally posted by idanhakia
סתם שאלה למה לא הלכתם למסיבה בABYSS
יש להם יום מיוחד אני חושב שחמישי שה GATECRASHER מתארחים שם קבוע

אני הייתי שם במסיבה של MARIO PIU
אוףףףף חזק חזק חזק HARD HARD HARD
היינו גם בNESTOR
חמוד רק המזגנים כוס אמק המזגנים ביום הראשון לא ישנו כל הלילה
גם הגענו למלון רק באיזה 1 בלילה


שמענו על המסיבה של הגייטקראשר...
אבל אמרו לנו להתרחק מהאביס כמה שיותר למה המקום נפילה
אז הקשבנו לאנשים
וגם בקאסל היה מוזיקה טובה יענו בתחום של הטראנס והאוס...

וכן... מעצבן המזגנים שאי אפשר להשאיר אותם דולקים שאתה לא בחדר
אבל חפיף... עדיין היה בסט


שלחן יהיה כוח הוא יעלה את התמונות לאתר שלו וישים פה
הוא שלח לי את כל התמונות קודם
160 תמונות!!
משהו בסט
נבחר את התמונות ביחד ונשים פה


Posted by DjChook on Aug-27-2003 17:52:

בעיה במזגנים ? לנו לא הייתה בכלל...

בקשר ל
ABYSS
אמרו חרא מועדון, לא חרא מוזיקה
אז לא נכנסנו

בקשר לתמונות... בקרוב


Posted by Flotser on Aug-27-2003 18:43:

ווואי אחים שמח בשבילכם שנהניתם ככה!!!!


ברוכים השבים!!


Posted by -CosmicFire- on Aug-27-2003 20:31:

וווווואייי
עוד שנתיים שלוש המקום הראשון שאני ירצה לטוס אליו זה איה פייייייייי
הייתי מת להיות שם

לא נורא בנתיים נספתק באילת

חברס תעלו תמונות אני מוכר לזרז לכם את העניין
:}נשמע משהו באמת בסט

ברוכים השווים

(שווים בכוונה)


Posted by Hell_Copter on Aug-27-2003 21:02:

אין לי כוח להרחיב את הדיבור על השניה שזיינתי שם...
רק אני יספר שיש לה שדיים פשוט מדהימים!!!!
כינור דוד תפור עליה בול!!!!

ועוד משהו שקשור אליה...
לא שילמנו העברות מהשדה תעופה למלון וחזרה... זה לא היה כלול בדיל
אז מהשדה תעופה תפסנו אוטובוס עם אנשים ב 5 פאונד...
בחזרה היא הסיעה אותנו... אספה אותנו מהמלון והסיעה אותנו כמו מלכים!!
איזה קמבון אחושרמוטה
חסכה לנו לפחות 70-80 שקל לאחד אם לא יותר!!
קיצר... יצא לי טוב לזיין אותה


Posted by DjChook on Aug-27-2003 21:13:

אתה זוכר את הנסיעה שחסכנו כסף

אני זוכר את העוגמת נפש שבלחכות 45 דקות שהיא אחרה

ואת הנהג השיכור שלא ידע אנגלית וגם לא ממש לאן ליסוע


Posted by Rising on Aug-28-2003 01:41:

בואנה רועי רק לך יש תמזל הזה...
מאיפה היציאה שאמרת שאתה מדרום אפריקה?

היית אומר שאתה ישראלי, מסקנות:

1. כנראה שלא היית נכנס למסיבה ההיא חינם
2. האיראני היה חוטף אותך ולא היינו שומעים ממך לעולם
3. חן לא היה מזיין

שמח שנהניתם ...נשמע בן זונה


Posted by Hell_Copter on Aug-28-2003 03:27:

quote:
Originally posted by DjChook
אתה זוכר את הנסיעה שחסכנו כסף

אני זוכר את העוגמת נפש שבלחכות 45 דקות שהיא אחרה

ואת הנהג השיכור שלא ידע אנגלית וגם לא ממש לאן ליסוע


יאללה יאללה אחי
אתה גם שמח שחסכנו כסף על זה
והנהג סתם מסטול... עזוב אותו

אחת מהאלה מנשר עושה לי מה וזה איך אתה מתנשק איתה ככה
אז אני עושה לה...מה את מקנאה?
צחוקים עם אלה!!


ואורן...
ידעתי ששונאים שם ישראלים
אז למה להתגרות במזל ולהגיד שאני ישראלי??
ראסמי מזהים שם את הישראלים בקלות...
אחד המצילים בפארק מים עושה לנו אתם ישראלים נכון? אז ענינו לו כן איך ידעת?
אז הוא אמר שרק ישראלים הולכים עם בגדי ים שהם מכנסי גלישה עד הברך כזה... ראסמי הוא צודק!!
מי שלא זיהה שאני ישראלי אכל את זה שאני דרום אפריקאי... כמו שצריך!!
בלילה האחרון אפילו היחצן הזה מדרום אפריקה קנה לי פיצה והביא לי 3 פאונד להכנס לאפטר עם הזאת שלי
ובתוך האפטר הוא אמר לדי ג'יי להגיד כל הזמן
To Roy from South Africa, this song is for you!!
ועוד כל מיני דברים...


Posted by Scorchio on Aug-28-2003 07:09:

חן יגנוב מה לא מפרגן סתם קצת מיסתלבט מה אתם לוקחים קשה אני שמח מאוד שנהניתם
אגב רועי אני לא ממליץ שאלונה תקרא את הטרד הזה


בכל מקרה שוב אחלה שנהניתם ונשמע כאילו היה טיול שווה מאוד


Posted by Elior on Aug-28-2003 07:42:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
To Roy from South Africa, this song is for you!!


אז מעכישו לקרוא לך רוי מדרון אפריקה ?


Posted by Narcotic Mind on Aug-28-2003 12:26:

רועי, נראה לי שהיחצן הזה רצה שתביא לו בתחת


Posted by Hell_Copter on Aug-28-2003 12:55:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
רועי, נראה לי שהיחצן הזה רצה שתביא לו בתחת


לא... הוא סתם היה גבר

אבל היה איזה יחצן אחר שכנראה רצה להביא לי בתחת...
הוא כזה עושה לי
i'll never forget your face
have a good time tonight guys, but i'll nevre forget your face!
יחצן של המסיבת קצף באייס...
איך שעזבנו אותו חן עושה לי... וואי איזה עיניים ההוא עושה לך...


Posted by Scorchio on Aug-28-2003 13:15:

שמע זה ידוע (ועכשיו אני לא מסתלבט) שהומואים נמשכים לגברים שריריים


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.