TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN!
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Magic83 on Aug-28-2003 08:24:

en ik moet altijd donderdag avond werken

hopen dak vrij kan regelen

Posted by Creamfields23 on Aug-28-2003 08:56:

Hoe sit ut eigenlijk met het patser gehalte in de Panama? Wat voor volm komt er voornamelijk?

Dit is wel degelijk een feessie om niet te missen en als we hier heen gaan, gaan we niet nuchter wezen natuurlijk

Is trouwens wel zout dat het op een donderdag is moet er vrijgenomen worden

Posted by MaGiK54 on Aug-28-2003 09:15:

quote:
Originally posted by Creamfields23
Hoe sit ut eigenlijk met het patser gehalte in de Panama? Wat voor volm komt er voornamelijk?

Dit is wel degelijk een feessie om niet te missen en als we hier heen gaan, gaan we niet nuchter wezen natuurlijk

Is trouwens wel zout dat het op een donderdag is moet er vrijgenomen worden

In Panama is het patsergehalte erruuuug laag, voornamelijk die-hard fans komen op de avonden in Panama af, het klootjesvolk weet toch niet van deze avonden af. Het publiek is denk ik 23+ en is te omschrijven als normaal en komt alleen maar om te feesten, dus errug goed. Hoe het in Rotterdam zal zijn weet ik niet natuurlijk, aangezien er meer mensen in deze locatie kunnen.

Posted by Fkwebeman on Aug-28-2003 10:26:

Heb ik dat...

YES YES YES YES.. weer een invited EN met G&D..

daar gaan we heen, ook al is het tijdens mijn afstuderen en moet ik uit Groningen komen..

25 september, 25 septembver, zit hier de hele tijd te denken wat er nou was op die datum..

Tadaa..

Bertje Vis (Bert Visser, volslagen idioot toneelkomiek) in Stadskanaal.. Kaartjes check, familieuitje check, onderuit te komen NO WAY!!

nou ja, Bert Visser is natuurlijk hylarisch, maar als je tegelijk er aan denkt dat je ook graag in R'dam had willen zijn..

Posted by Dj Lex on Aug-28-2003 11:29:

Thnx voor de reisinfo Ik denk dat ik het nu wel vind

Posted by dj_spare on Aug-28-2003 11:57:

quote:
Originally posted by MaGiK54
In Panama is het patsergehalte erruuuug laag, voornamelijk die-hard fans komen op de avonden in Panama af, het klootjesvolk weet toch niet van deze avonden af. Het publiek is denk ik 23+ en is te omschrijven als normaal en komt alleen maar om te feesten, dus errug goed. Hoe het in Rotterdam zal zijn weet ik niet natuurlijk, aangezien er meer mensen in deze locatie kunnen.

zal ik als 18-jarige wel naar binnen komen dan... ik ben wel een die-hard fan (eerlijk gezegd) maar kweetniet of ze in RCT peuters zoals ik binnenlaten

Posted by MaGiK54 on Aug-28-2003 12:30:

quote:
Originally posted by dj_spare
zal ik als 18-jarige wel naar binnen komen dan... ik ben wel een die-hard fan (eerlijk gezegd) maar kweetniet of ze in RCT peuters zoals ik binnenlaten

Het lijkt mij dat ze geen grote problemen maken in RCT. Maar wil je het zeker weten, dan moet je invited ff mailen met je vraag ([email protected]). Maar wat een hoop mensen hiero vaker hebben gezegd over naar tenten gaan op een wat jongere leeftijd, straal een positieve vib uit, kleed je netjes en niet te opvallend, dus geen drukke kleding en geen Nikes en dan kom je overal wel binnen.

Posted by Jappio on Aug-28-2003 13:00:

ik twijfel nog of ik ga. Ga die dag erna namelijk naar limburg en moet dan topfit zijn omdat we het hele weekend gaan wielrennen.

als het vrijdag gehouden wordt kan ik sowieso niet

kutzooi elke andere willekeurige donderdag had prima geweest mwhehe maar dit gaat echt een dilemma worden

Posted by MaGiK54 on Aug-29-2003 03:21:

Morgen gelijk kaarten halen als ik wakker word natuurlijk na vannacht

Posted by Magic83 on Aug-29-2003 07:37:

mjah vedomme ik moet salaris hebben man

ze zullen vandaag toch niet meteen uitverkocht zijn of wel?

bel anders vandaag we lff met concrete hoeveel ze er hebben

door die klote stage heb je ook nergens tijd meer voor

Posted by Dj Lex on Aug-29-2003 10:41:

quote:
Originally posted by Jappio
ik twijfel nog of ik ga. Ga die dag erna namelijk naar limburg en moet dan topfit zijn omdat we het hele weekend gaan wielrennen.

als het vrijdag gehouden wordt kan ik sowieso niet

kutzooi elke andere willekeurige donderdag had prima geweest mwhehe maar dit gaat echt een dilemma worden

Ah man gewoon gaan als het op een donderdag is. Normaal wordt je er ook afgereden Een keer meer of minder voel je dan ook niet

Posted by MaGiK54 on Aug-29-2003 11:17:

quote:
Originally posted by Magic83
mjah vedomme ik moet salaris hebben man

ze zullen vandaag toch niet meteen uitverkocht zijn of wel?

bel anders vandaag we lff met concrete hoeveel ze er hebben

door die klote stage heb je ook nergens tijd meer voor

En hadden ze al kaarten bij Concrete ??

Posted by ODB on Aug-29-2003 12:39:

Bij Clubwearhouse in A'dam wisten ze in ieder geval van niks... Daar hadden ze vanmorgen nog geen kaarten voor Invited in Rotterdam. FF afwachten dan nog maar

Posted by MaGiK54 on Aug-29-2003 12:50:

quote:
Originally posted by ODB
Bij Clubwearhouse in A'dam wisten ze in ieder geval van niks... Daar hadden ze vanmorgen nog geen kaarten voor Invited in Rotterdam. FF afwachten dan nog maar

Belde net Funkie House in R'dam en daar hadden ze nog geen kaarten. Concrete had proberen te bellen, maar ze waren continu in gesprek, maar mag aannemen dat ze daaro ook nog niks binnen hebben.

Posted by Magic83 on Aug-29-2003 17:18:

ik had toevallig @ 5 uur gebeld naar concrete en die ze hadden ze ook nog niet .

Hij dacht dat ze over 2 wkn zouden komen

Posted by MaGiK54 on Aug-29-2003 18:18:

quote:
Originally posted by Magic83
ik had toevallig @ 5 uur gebeld naar concrete en die ze hadden ze ook nog niet .

Hij dacht dat ze over 2 wkn zouden komen

Je moet vooral niet opletten op die gasten van Concrete, ze hebben of willen er geen verstand van hebben. Ze verkopen die kaarten en meer niet. Ik baal er ook van dat deze zaak de kaartjes in Den Haag verkoopt, want het zijn gigantische wankers daaro. Maar ja noodzakelijk kwaad, anders moet je weer buiten de stad en daar heb je ook geen zin in natuurlijk.

Posted by Magic83 on Aug-29-2003 20:20:

mjah ik bel wel af en toe met wat zaken

geen tijd om naar r'dam te gaan door stage

Posted by Ding Chavez on Aug-30-2003 10:47:

Ik ga er maandag even eentje bij de magik halen.

Posted by MaGiK54 on Sep-01-2003 16:25:

En nog steeds geen kaarten

Posted by Flipper01 on Sep-01-2003 21:26:

Damn, ik heb echt te lang zonder internet gezeten.. Had ik dit toch ff bijna over het hoofd gezien.
Beetje jammer dat het op eendonderdag is, maar volgens mij heb ik geen belangrijke colleges op vrijdag

Wat is trouwens de minimumleeftijd, 18 of 21jr??

Posted by Dj Lex on Sep-02-2003 08:34:

Kwam er net achter dat ik de volgende dag om half 11 een toets heb
Maar ik ga toch denk ik

Posted by Flipper01 on Sep-02-2003 09:03:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Kwam er net achter dat ik de volgende dag om half 11 een toets heb
Maar ik ga toch denk ik

Sommige mensen maken hun toetsen beter wanneer ze de avond ervoor zijn gaan stappen..

Posted by Kakao on Sep-02-2003 12:31:

Morgen maar ff bij de Magik langs om kaartjes te halen! Dit mag ik natuurlijk niet missen! Tiesto en G&D op 1 avond in een club, wie dit laat liggen is een SUKKEL.

Posted by Magic83 on Sep-02-2003 12:52:

en weer eentje die denkt dat er al kaarten zijn

Posted by basd on Sep-02-2003 12:55:

quote:
Originally posted by Kakao Tiesto en G&D op 1 avond in een club, wie dit laat liggen is een SUKKEL.

En weer zo een die denkt dat hij wel even weet wat er allemaal gaaf is en wat niet.

Nou ja, dan maar een sukkel.

Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »