TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Openingsnummer Marco V Mysteryland
Pages (2): « 1 [2]
dat had ik eerst ook, dan is er iets fout gegaan met downloaden, hij hoort idd 146 te zijn en 201 mb groot. Dus als ie dat niet is zul je overnieuw moeten beginnen 
| quote: |
| Originally posted by arno dat had ik eerst ook, dan is er iets fout gegaan met downloaden, hij hoort idd 146 te zijn en 201 mb groot. Dus als ie dat niet is zul je overnieuw moeten beginnen |
let goed op dat je niet naar dat eerste deel aan het luisteren bent terwijl je hem aan het downloaden bent want bij 99% wil die hem gaan kopieeren naar die map, maar dan zegt ie dat ie al bezig is ofzo en dat je het niet kan kopieren, echt alles ging fout met het downloaden van deze mix bij mij, ik ben echt 4 keer opnieuw begonnen.
| quote: |
| Originally posted by arno let goed op dat je niet naar dat eerste deel aan het luisteren bent terwijl je hem aan het downloaden bent want bij 99% wil die hem gaan kopieeren naar die map, maar dan zegt ie dat ie al bezig is ofzo en dat je het niet kan kopieren, echt alles ging fout met het downloaden van deze mix bij mij, ik ben echt 4 keer opnieuw begonnen. |
let op wat er bij mij allemaal fout ging:
1: ik had te weinig harddisc space op 99%
2: Mijn computer liep vast op 86%
3: Ik was opnieuw begonnen met downloaden en had s'nachts mijn computer aan laten staan, dus ik kom de volgende morgen terug zie ik opeens dat ik een versie heb van maar 90 minuten ofzo.
4: Hij kon het niet kopieren (99%) omdat ik naar die versie van 90 minuten zat te luisteren
Dus uiteindelijk heb ik er zelfs 5 keer overgedaan.
Ik had een paar keer explorer problemen en dus ging me d/l ook gelijk elke keer weg. werd gek want hij zat steeds best ver, maar ja de aanhouder wint he