TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman Meer een Trance Energy Line-up.. (niet afkrakend bedoeld) maar ook wel lekker. |
| Originally posted by Fkwebeman Ik ga echt niet alleen voor de dj's naar een feest.. Sfeer en 'feestbaarheid' e.d. is voor mij net zo belangrijk. Het is alleen wel altijd mooi meegenomen ALS ze er zijn. |
| Originally posted by Fkwebeman Dat de sets hetzelfde zijn als die je een week eerder van internet plukt klopt.. maar dat geldt natuurlijk voor elke dj.. ik bedoel ook de Dj's die jij noemt (op Carl Cox na, ken ik ze niet, Digweed alleen van naam, maar ik ben ook niet zo doorgewinterd als jij )zullen grotendeels hetzelfde klinken als een set van een week eerder.. ![]() Thank God voor de eigen mening. IDD. |
| Originally posted by Fkwebeman ennuh 'who cares' is meer een uitdrukking voor mezelf als I don't care.. Ik zeg niet dat Michel de Hey e.d. niet goed zijn, maar met een line-up zoals ik die noemde, hoef ik die niet eens meer te zien. dus SORRY als ik je op je ziel heb getrapt met die uitspraak. (jij als meer techno liefhebber?) |
Discussieren heeft nooit iemand gedood.
Zo zien jullie maar weer ID&T feesten veroorzaken altijd een (klein) relletje op het forum 
| Originally posted by SnuggLe Ja weet het, was al naar huis ![]() Mjah, he he, maak van die 30 namen er 300, dan heb je alles meteen. 'Dergelijk' rijtje. Rot op met je dergelijk man Ik bedoel gewoon; ze kunnen mij niet verrassen. Een 'dergelijk' rijtje, namen die jij zegt, hebben ze wel ja, maar dat zijn nog niet de 'echte' toppers vind ik. En Johan Cyber in dat rijtje, wat heb je daar aan? ![]() |
| Originally posted by SnuggLe En met 'hetzelfde klinken' bedoel ik: zelfde platen erin. Dat stoort me veelal aan trancedj's, je weet gewoon welke platen ze gaan draaien. De meeste mensen hier kunnen zo 80 % van de nr's noemen die ze die avond gaan horen van AvB/Tiesto. Dat kan bij dj's van andere stijlen zoals techno en progressive ZEKER niet. Misschien betekent dat dat de trance-scene nog niet zo volwassen is? Dat het qua muziek 'kleiner' / smaller is? I dont know. |
| Originally posted by Fkwebeman Meer een Trance Energy Line-up.. (niet afkrakend bedoeld) maar ook wel lekker. ..En die lineup die jij noemt met Ferry, AvB, Tiesto is geen trance lineup?? |
| Originally posted by Fkwebeman Ik ga echt niet alleen voor de dj's naar een feest.. Sfeer en 'feestbaarheid' e.d. is voor mij net zo belangrijk. Het is alleen wel altijd mooi meegenomen ALS ze er zijn. Sinds wanneer is er sfeer en feestbaarheid op ID&T massafeesten? Sfeer bestaat niet meer op grote feesten, op IC2002 was dat goed te zien. Klootjesvolk. |
| Originally posted by Fkwebeman Dat de sets hetzelfde zijn als die je een week eerder van internet plukt klopt.. maar dat geldt natuurlijk voor elke dj.. ik bedoel ook de Dj's die jij noemt (op Carl Cox na, ken ik ze niet, Digweed alleen van naam, maar ik ben ook niet zo doorgewinterd als jij ) zullen grotendeels hetzelfde klinken als een set van een week eerder.. Thank God voor de eigen mening. IDD. Dat geld NIET voor iedere dj. En hou die cynische opmerkingen maar voor je. En met 'hetzelfde klinken' bedoel ik: zelfde platen erin. Dat stoort me veelal aan trancedj's, je weet gewoon welke platen ze gaan draaien. De meeste mensen hier kunnen zo 80 % van de nr's noemen die ze die avond gaan horen van AvB/Tiesto. Dat kan bij dj's van andere stijlen zoals techno en progressive ZEKER niet. Misschien betekent dat dat de trance-scene nog niet zo volwassen is? Dat het qua muziek 'kleiner' / smaller is? I dont know. |
)| quote: |
| Zo zien jullie maar weer ID&T feesten veroorzaken altijd een (klein) relletje op het forum |
| Originally posted by SnuggLe Eh...wat zeg je, TE VEEL techno? Dat kan niet. Lul niet man ![]() Trance is er al genoeg... |
| Originally posted by Optimus Ok, Johan Cyber hoort er misschien niet bij, maar Sister Bliss en Sander Kleinenberg z�ker wel. Dat zijn dus echt wel toppers. Dat geld dus wel voor vrijwel elke dj. Het is makkelijker over Armin te oordelen omdat we tegenwoordig van elke optreden elke week wel een liveset kunnen downloaden, in tegenstelling tot een Digweed, waar je misschien een keer in de 2(?) mnd een mp3 ofzo vind. Dan kan ik ook de week erop voorspellen wat Armin voor een deel gaat draaien. Stel je zou meegaan met Digweed on tour voor 4 weken, wedden dat je in je 2e week al een groot deel van de platen kan voorspellen die hij gaat draaien? Dat kan dus bij stijlen als techno en progressive z�ker wel. We kunnen alleen livesets van zulke artiesten minder snel krijgen itt trancesets, dus dan is het makkelijk te oordelen dat trance "makkelijk en voorspelbaar" is. Trance kleiner of smaller of onvolwassen? Echt niet. |

| Originally posted by ahp2002 Als je naar de afgelopen innercity edities kijkt is trance hopeloos ondergesneeuwd door andere stijlen, met name techno.. daarom vind ik innercity wat minder interessant en minder leuk. |
| Originally posted by Fkwebeman nee.. ik schreef namelijk trance ENERGY line-up.. (het feest dus) maar vooruit, ik zal je gelijk geven.. sinds jaar en dag? ik vermaak me er nog altijd uitstekend. Sensation 2003 was ook nog wel leuk, jammer van de mensen die er heen gaan omdat ze willen kunnen zeggen DAT ze er geweest zijn, maar daar hoef ik me geen reet van aan te trekken. (en dat geldt ook voor 'klootjesvolk'..) In een club is het misschien beter, maar hier in Groningen (en omgevende provincies.. zijn die erg karig, dus ik moet wel) En waarom kan dat bij techno en progressive niet? als je daar toch ook een beetje in zit, ken je toch ook veel platen? Trance-scene is misschien niet volwassen nee en volgens mij ook al weer een beetje over the top, er is teveel. (daar zul je het misschien wel mee eens zijn) lang niet alles is meer goed. als je qua echt goede muziek bedoeld dat het kleiner is.. dat zou kunnen. (geen idee) Maar ik vind het altijd moeilijk om een plaat in een bepaalde stijl te zetten. Puur omdat de stijlen vaak mengen.. dus hoort hij nou meer daar of daar? ach.. ik ben ook absoluut niet eens met bepaalde aspecten van ID&T en probeer ze hier ook niet te verdedigen ofzo hoor.. (dat 'verplichte' rotblad bij sensation bv) ik heb bv bij Lovefields gezien hoe het OOK kan.. |
| Originally posted by SnuggLe En ik wil niet discusiieren over ID&T, daar begin ik niet eens over |
Ik wacht eerst op de line-up voordat ik beslis of ik er heen ga... ik ga voor de dj's niet voor de naam Innercity. Ik hoop natuurlijk op Armin... maar ja we zien wel (als ID&T tenminste de line-up bekend maken, voordat het feest al uitverkocht is...)
| Originally posted by Optimus Dat geld dus wel voor vrijwel elke dj. Het is makkelijker over Armin te oordelen omdat we tegenwoordig van elke optreden elke week wel een liveset kunnen downloaden, in tegenstelling tot een Digweed, waar je misschien een keer in de 2(?) mnd een mp3 ofzo vind. Dan kan ik ook de week erop voorspellen wat Armin voor een deel gaat draaien. Stel je zou meegaan met Digweed on tour voor 4 weken, wedden dat je in je 2e week al een groot deel van de platen kan voorspellen die hij gaat draaien? Dat kan dus bij stijlen als techno en progressive z�ker wel. We kunnen alleen livesets van zulke artiesten minder snel krijgen itt trancesets, dus dan is het makkelijk te oordelen dat trance "makkelijk en voorspelbaar" is. Trance kleiner of smaller of onvolwassen? Echt niet. |
| Originally posted by SnuggLe Ondergesneeuwd? Hmm..vind ik wel meevallen. Er was gweoon 1 technozaal ja. Hardstyle is de boosdoener Maar ik bedoel, bij ID&T ligt de nadruk meer op trance dan op techno. |
| Originally posted by Optimus Ok, Johan Cyber hoort er misschien niet bij, maar Sister Bliss en Sander Kleinenberg z�ker wel. Dat zijn dus echt wel toppers. Dat geld dus wel voor vrijwel elke dj. Het is makkelijker over Armin te oordelen omdat we tegenwoordig van elke optreden elke week wel een liveset kunnen downloaden, in tegenstelling tot een Digweed, waar je misschien een keer in de 2(?) mnd een mp3 ofzo vind. Dan kan ik ook de week erop voorspellen wat Armin voor een deel gaat draaien. Stel je zou meegaan met Digweed on tour voor 4 weken, wedden dat je in je 2e week al een groot deel van de platen kan voorspellen die hij gaat draaien? |
Dat kan dus bij stijlen als techno en progressive z�ker wel. We kunnen alleen livesets van zulke artiesten minder snel krijgen itt trancesets, dus dan is het makkelijk te oordelen dat trance "makkelijk en voorspelbaar" is. Trance kleiner of smaller of onvolwassen? Echt niet. |

Als Kai Tracid draait ben ik graag bereid de andere herrie ook aan te horen 
Achja, laat ikme der ook maar effe mee bemoeien 
2 jaar geleden was Innercity wel behoorlijk techno.
Picotto en Marco V waren behoorlijk hard bezig op de main.
Tis dat ze vorig jaar Tiesto hadden geboekt anders was het weer bijna geen Trance.
Persoonlijk vind ik de techno op de main een slechte zaak.
Zeker doord al die vage harde hitjes van marco V enzenzenz.
Ik ben het trouwens helemaal eens met de post van Basd, iedereen die hier zijn line up post die noemt weer van die dj's die je 1000 maal hebt gezien.
Wel vaag want iedereen zit hier te zeuren dat het vernieuwd moet zijn maar als ze willen feesten dan zijn het weer de feesten met de hitjesdraaiers.
Carl Cox krijgt van mij ook geen aandacht, die knakker begon leuk met zijn techno maar gaat steeds zwaarder zuigen. Snuggle, dat jij die gast een topper vind baat mij zorgen knul 
Mijn ideale line up voor de technozaal:
Bart Skils
Miss Ladida
Angela Flame
Rino cerrone
Cari Lekebusch
Jay Denham
Hmm ja maar met zo'n lineup trek je geen volle zalen....
Simpel zat id&t gaat "altijd" op safe dus zo'n line up moet je eerder op awakenings verwachten (alleen die zijn ook niet echt vernieuwend meer bezig)
| Originally posted by New Wave Mijn ideale line up voor de technozaal: Bart Skils Miss Ladida Angela Flame Rino cerrone Cari Lekebusch Jay Denham |
| Originally posted by magrec Hmm ja maar met zo'n lineup trek je geen volle zalen.... Simpel zat id&t gaat "altijd" op safe dus zo'n line up moet je eerder op awakenings verwachten (alleen die zijn ook niet echt vernieuwend meer bezig) |
iedereen zit wel te zeuren over hardstyle, maar vorig jaar was er maar 1 (��n!) hardstyle dj geboekt op Innercity. Dus dat met hardstyle valt ook wel mee hoor.
| Originally posted by SnuggLe En ik wil niet discusiieren over ID&T, daar begin ik niet eens over |
| Originally posted by FunkySimon that's the spirit! leven en laten leven op zon feest hoor, als er dj's zijn die vet vind moet je gaan, en niet gaan zitten zeuren dat er ook hardstyle zal zijn, want je moet het toch voor 40.000 mensen met verschillende smaken aantrekkelijk maken om te gaan als organistatie en het is nu eenmaal een feit dat hardstyle een grote stroming is in nederland, dus als je je daar aan ergert op zon feest moet je niet gaan, en meer naar de kleinere club avonden gaan waar een dj solo is bijvoorbeeld. Wel ben ik het er mee eens dat je wel als organisatie moet opletten welke stijl waar staat, zoals dana vorig jaar op de main na vath was wel vreemd, maar ja ik denk dat dat puur en alleen om het ruimtegebrek ging in de hardstyle zaal |
| Originally posted by moogwai behalve bij Mysteryland dan.. |
| Originally posted by New Wave Ik ben het trouwens helemaal eens met de post van Basd, iedereen die hier zijn line up post die noemt weer van die dj's die je 1000 maal hebt gezien. Wel vaag want iedereen zit hier te zeuren dat het vernieuwd moet zijn maar als ze willen feesten dan zijn het weer de feesten met de hitjesdraaiers. Carl Cox krijgt van mij ook geen aandacht, die knakker begon leuk met zijn techno maar gaat steeds zwaarder zuigen. Snuggle, dat jij die gast een topper vind baat mij zorgen knul ![]() Mijn ideale line up voor de technozaal: Jay Denham |
Altijd dezelfde namen = niet vernieuwend 
| Originally posted by Chicane Words of wisdom Bram |

ik vind het er nogal flower power uit zien. wel grappig.
ik vind alles best als M.I.K.E. maar komt draaien en turn the lights off draait. marcel woods lijkt me ook wel koel. die zie ik vanavond voor het eerst. mauro picotto en speedy j mogen ook komen. oh en Ton TB kan komen.
| Originally posted by Nook en speedy j mogen ook komen. |
Zeg Snuggle, het valt me op dat je sinds je op je techno toer bent nogal arrogant (Is dat het goede woord?) bent geworden tegen over Trance (No offence ofcourse). Dit zie ik vaker gebeuren met mensen die van trance naar techno of prog overstappen. Ik ben het verder wel met je eens dat Armin en Ferry dezelfde sets draaien, en dat ze niet op IC moeten komen. En techno Djs draaien ook vaak dezelfde sets, kijk maar eens naar Cox en Beyer 
DJs die ze van mij part mogen boeken
Asheley Caselle
James Zabiela
Hybrid (Live)
Eric Morriolo
Lucien Foort
Oliver Lieb
Tiesto
Paul Oakenfold
Dave Dresden
DJs die weg moeten blijven
Marco V (Op grote feesten is hij kut)
Michel de Hey (kan je overal zien)
Secret Cinema (see above)
Dana en de rest van de Q-dance Qlan
| Originally posted by Biohazard Marco V (Op grote feesten is hij kut) |

Marco V op grote feesten kut..
mmm, op Sensation vond ik hem niet zo geweldig.. maar op lovefields daarentegen weer wel..
tja..
Weet niet of ik dit jaar weer ga, hangt erg van de line-up af denk ik. Die vond ik vorig jaar echt super met o.a Sander Kleinenberg, Sister Bliss, Tiesto, Dave Clarke, LaidBack Luke! Maar de sfeer vond ik niet echt top, beetje veel paupers en het was te veel gemarcheer van de ene zaal naar de ander vond ik.
Vraag me af wat voor prijskaartje er dit jaar aan de entree hangt? 60 euro? Wat was het vorig jaar ook alweer, 50 ofzo toch?
| Originally posted by Kakao Weet niet of ik dit jaar weer ga, hangt erg van de line-up af denk ik. Die vond ik vorig jaar echt super met o.a Sander Kleinenberg, Sister Bliss, Tiesto, Dave Clarke, LaidBack Luke! Maar de sfeer vond ik niet echt top, beetje veel paupers en het was te veel gemarcheer van de ene zaal naar de ander vond ik. Vraag me af wat voor prijskaartje er dit jaar aan de entree hangt? 60 euro? Wat was het vorig jaar ook alweer, 50 ofzo toch? |
Ben nog nooit op Innercity geweest maar wil er graag een keer heen. Innercity is toch een feest met een naam en een geschiedenis en die wil ik een keer geproefd hebben. Dus, als de line-up me aanspreekt, ben ik er dit jaar bij.
En een aansprekende line-up wil voor mij zeggen dat er dj's komen die ik graag wil zien, niet dat er GEEN dj's komen die ik NIET wil zien (merk het onderscheid op). Dus als er mensen zouden wegblijven omdat er "hardstyle dj's komen / er een hardstyle zaal is" of omdat "DJ Jean of Johan Gielen komen" is dat hun goed recht, maar ik vind dat een beetje zwakke redenering.
Oftewel, ik begin onderhand ook nieuwsgierig te worden naar de line-up!